Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    #1421 Bootje86, 18 apr 2023
    Laatst bewerkt: 18 apr 2023
    Oh help! De foto van de vorige post was met het licht uit en flits, omdat ik geen lamp aan wilde doen om mijn zoontje niet wakker te maken. Hij werd als nog wakker, dus enkele minuten later maakte ik deze foto's :confused: Ik weet dat de test al wat ingedroogd kan zijn, maar toch kreeg ik vorige maanden zelfs dit niet.

Bijgevoegde bestanden:

Ikwilzwangerworden, Bloempjelief en MamaIV vinden dit leuk.
  2. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Vrijdag pas, dus het is nog lichtelijk vroeg.

MamaIV vindt dit leuk.
  3. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ik zie ‘m!
    Ga voor je duimen!

Me vanochtend gewaagd aan een extra vroege test (Sensitest) maar echt omowit… :|

4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Pfff balen..

5. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ohjaa ik zie het !!! Hopen dat het geen indroger is dan

Bootje86 vindt dit leuk.
  6. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    En en en ???

7. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    10DPO: Sinds gisteravond een hele vreemde buikpijn, soort drukkende gevoel, ongelooflijk chagrijnig en moe.. Testen wil ik eigenlijk even niet, die teleurstelling iedere keer..

Aftellen naar zondag dan maar...

Shash vindt dit leuk.
  8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ohh ik zie ook iets! Wat spannend zeg!

Bootje86 vindt dit leuk.
  9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Weer zo ellendig tuur. Ik ga nu maar netjes afwachten tot vrijdag…

Shash vindt dit leuk.
  10. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ohw wat goed! Hopelijk gaat hij oplopen :)

11. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Aah pff die tuurtjes

12. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Zo vervelend hè! Zou fijn zijn als je gewoon een duidelijke streep hebt.

13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Stomme is dat ik die dus serieus ook verwacht:confused:

Shash vindt dit leuk.
  14. LittleDevil1987

LittleDevil1987 Actief lid

7 mrt 2012
    212
    47
    28
    Heb de afgelopen dagen mijn dpo genoteerd (nog nooit eerder gedaan :rolleyes:)
    Dpo 3: licht misselijk, rare smaak, zeurderig gevoel links
    Dpo 4; soms steekjes onderbuik links
    Dpo 5: rare steken links/afscheiding veel, glibberig /savonds menstruatie achtige krampen/veel plassen
    Dpo 6: smorgens menstruatie achtige krampen/steken links - middag steekjes / pijn bij hoesten thv bm/veel plassen

Ook elke x lichte lage rugpijn

Shash vindt dit leuk.
  15. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar. Ik ben deze ronde ook ineens erg positief en verwachtingsvol zonder reden. Ga morgen toch een testje wagen op 9 dpo. Heb toch nog een laatste zwangerschapstest in huis en is ook nog een super early dus ja.

MamaIV vindt dit leuk.
  16. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Oh ik zie hem ook!

Bootje86 vindt dit leuk.
  17. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd:D!

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    0/1DPO: Veel witte afscheiding. Hartslag in rust 62.

1/2DPO: Zelfde qua afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, veel lucht in mijn darmen, borsten niet echt iets. Hartslag in rust 61.

2/3DPO: Helemaal niets. Hartslag in rust 60.

EDIT: na wandelen met de hond net een enorme hoeveelheid dikke witte afscheiding

3/4DPO: Bar weinig. Afgelopen nacht wat liggen zweten, in de ochtend wat krampen in onderbuik, heel de dag last van mijn darmen. Vandaag 1x veel afscheiding en het idee dat mijn borsten iets voller zijn? Hartslag in rust 61.

4/5DPO: Werd vanmorgen wakker omdat ik dacht dat er heel hard in mijn tepel geknepen werd. Niet dus, gewoon hele gekke pijn. Beetje buikpijn en iets vollere (pijnloze) borsten. Verder niet zoveel, alleen moe. Denk dat ik ook gewoon slecht slaap en ziek aan het worden ben. Hoest als een malle sinds vanmorgen. Hartslag in rust 63.

5/6DPO: Afgelopen nacht even wakker door een soort pijn in mijn buik en steken in mijn vagina. Borsten blijven hetzelfde. Afscheiding mss iets meer dan normaal, maar niet noemenswaardig. In de namiddag menstruatiepijn gekregen en pijn in mijn benen. Beide niet continue, maar veel aanwezig. Hartslag in rust 63.

6/7DPO: Hartslag in rust 65. Borsten zelfde gebleven, op en af buikpijn en pijn in benen. Afscheiding iets voller dan normaal op 7DPO, maar niet bijzonder. Af en toe een weeïg gevoel in mijn maag. Namiddag met lopen met de hond echt bizar kortademig. Vanavond met douchen het idee dat mijn tepels donkerder zijn? Test tureluur streepje, dus negatief.

7/8 DPO: Heel actief liggen dromen over positieve testen, echt levensecht hahaha. Zeurende onderbuik en rug, borsten lijken iets gevoeliger, maar nog steeds geen fractie van normaal. Wel groter, duidelijk. Afscheiding als dunne bodylotion die niet geschut is ;). Weer een minimaal tuurstreepje, niet vast te leggen op foto (ja, na afleestijd), dus negatief. Hartslag in rust 67.

8/9DPO: Borsten doen iets meer pijn aan de zijkanten wanneer ik zacht druk. Humeur om op te schieten. Nat gevoel, maar eigenlijk niet echt noemenswaardige afscheiding. Hartslag in rust 68. Test negatief…

9/10DPO: Hartslag in rust 66 :(. Hele natte afscheiding, borsten nog steeds vol, overal beetje pijnlijk bij aanraken (voel ze ineens wel met traplopen). Vannacht gek vlinder gevoel gehad in buik, heup en been rechts. Menstruatiepijn, beetje zeurend en rugpijn. Beetje misselijk. Af en toe steek in lies. Heel erg moe. Test tuurstreepje, maar geloof het niet zo. Die had als mijn symptomen HCG gerelateerd waren, al wel wat duidelijker moeten zijn.

10/11DPO: Hartslag in rust 66. Gisteravond bij vrijen een keer geen endo-pijn. Ook heb ik - in tegenstelling tot andere maanden - géén pijn in mijn liezen wanneer ik nies. Gisteren dacht ik al ‘wat zit mijn haar goed’, vanmorgen viel het me weer op, haha! Licht misselijk. Realiseer me in de ochtend tijdens wandelen met de hond dat de beruchte pijnscheut in mijn baarmoeder deze maand ook achterwege blijft, die heb ik vermoedelijk door de endo altijd een paar dagen voor mijn menstruatie. Afscheiding is minimaal en wit. Eerste test ochtend weer tureluur.

Shash vindt dit leuk.
  19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Oeh ben benieuwd dan :D

20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik doe weer mee :D

1DPO; veel witte afscheiding
    2DPO; veel witte afscheiding
    3DPO; niks
    4DPO; veel witte afscheiding
    5DPO; vermoedelijk veel last van de Ovitrelle; verstopping, lichte hoofdpijn, chagrijnig en emotioneel, licht gevoelige borsten.
    6DPO; hetzelfde als gisteren maar chagrijnig en emotioneel verdween in loop van de dag en werd positiviteit gelukkig :) en ik ben opvallend droog, heb totaal geen afscheiding
    7DPO; lichte hoofdpijn, moe en zere borsten. Vanmorgen flinke menstruatiekrampen, vanmiddag hele tijd rare steekjes rechts (bij m'n eierstok ofzo?) En vanmiddag zo'n raar gevoel bij vagina, alsof ik steeds wat verlies qua afscheiding maar dat doe ik niet. En heb er totaal geen vertrouwen in deze maand en nog geen testen in huis. Ik wacht gewoon m'n menstruatie af, voor m'n gevoel.
    8DPO; gezwollen, pijnlijke borsten. Menstruatiekrampen af en aan, met uitstraling naar rug. Bloedend tandvlees bij tandenpoetsen en obstipatie
    9DPO; heel veel speeksel, lijk wel een kwijlende hond :roflmao: rare borsten die pijn doen bij traplopen en m'n tepels voelen hele dag alsof ze prikken van de kou ofzo. Vanavond met lopen naar de winkel met m'n man kwam ik slecht over m'n adem heen. Hogere temperatuur dan normaal. Snotterig gevoel en rare prikjes nog steeds bij m'n rechteronderbuik en flinke rugpijn. Verder vooral heel rustig en vrolijk. Totaal geen testdrang, maar vooral een "ik zie het vrijdag wel" gevoel.
    10DPO; hogere temperatuur dan normaal. Af en toe flinke menstruatiekramp en veel last van m'n rug. Nog steeds veel speeksel. Gevoelige borsten. Vanmorgen met wandelen hele tijd trekkerig gevoel bij liezen. Mijn buik voelt sowieso raar. Ik was nog steeds opvallend droog, maar vanmiddag beetje waterige afscheiding. Normaal heb ik echt witte crème afscheiding. Vanmiddag ineens niet fit, snotterig en hoofdpijn en flink moe. Hoop dat m'n hogere temperatuur niet aan geeft dat ik gewoon ziek ga worden :rolleyes:
    Spannende dagen, want vorige keer begon mijn spotting al op 11 DPO!

Shash en Aardblij25 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina