Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Even van me afschrijven, want voel me echt ellendig. Heb sinds ik terug ben van wandelen met de hond echt menstruatiepijn. Gewoon nu al! En in het bos viel het me juist op dat ik draaierig werd bij het omhoogkomen na het maken van een foto van de bloemetjes. Voel de hele tijd ‘nattigheid’ down under, maar nog geen bloed. Het is weer een heerlijke mindfuck deze maand…

2. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ahhh Pff zo lastig dan he.. die lichamen van ons o_O
    Wanneer is je nod?

3. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Klopt!! Mijn eerste symptoom waren de krampen. Normaal krijg ik pas krampen als het bloeden begon tijdens mijn menstruatie. Nu was het al paar dagen van te voren en nu nog steeds (op en af).

Vandaag 4 weken :p

Shash, Joylynn en Nono vinden dit leuk.
  4. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Kan juist een goed teken zijn maar inderdaad echt niet fijn als je lichaam zo speelt met je gedachtes. Probeer ze een beetje uit te zetten en goed nagaan wat je precies voelt en niet tegen protesteren. <3

5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Zo rot! Dat natte gevoel heb ik dus ook vandaag, erg vervelend!

Shash vindt dit leuk.
  6. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Vrijdagavond/zaterdag ergens.

7. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik ben dus serieus al meerdere keren gaan checken of ik bloed:oops:

8. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ahh nog eventjes dus, maar vandaag niet getest ?

9. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Heeft iemand hier ervaring met een late innestelingsbloeding of ineens een erg afwijkende menstruatie? Want als dit mijn menstruatie is, dan heeft het niets weg van hoe het normaal gaat. Ik bloed nauwelijks (bijna niets aan een tampon), heb geen krampen en voel me eigenlijk heel goed, vrolijk en fit. Normaal bloed ik zo erg dat ik de eerste dag ieder uur van tampon moet wisselen, heb ik krampen die lijken op weeën die doortrekken naar mijn rug en benen en ben ik moe, duizelig en heb ik hoofdpijn. Snap er nu niets van, zeker in combinatie met de test van gisteren.

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Geen ervaring, maar wel regelmatig gelezen dat je bloeding later kan zijn dan de innesteling zelf. Dus misschien is dat bij jou hetzelfde geval? Ik zou morgen of vanmiddag gewoon nog eens testen.

11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Jaa ik loop ook steeds naar de wc haha. Sowieso hou ik dan m'n papiertje in het licht en check het goed :roflmao:

Boju en MamaIV vinden dit leuk.
  12. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ja, als het niet doorbreekt dan test ik vrijdag weer. Ik wil mezelf geen valse hoop geven, maar eerst 2 dagen flinke krampen en daarna wel een beetje bloed zonder enige klachten is voor mij wel vreemd.

13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Jeetje, toch nog een kans! Ik duim heel hard voor je!

14. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Nee, ik durf niet. Daarbij zijn de testen op. Wel besteld, maar die zijn er morgen pas denk ik.

Shash vindt dit leuk.
  15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Helaas heb ik vieze afscheiding en flinke krampen.

16. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ah nee, niet leuk :(

17. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.669
    1.603
    113
    Vrouw
    1/2 dpo: niks
    2/3 dpo: lichtroze bloeding
    3/4 dpo: niks
    4/5 dpo: menstruatiepijn en steken
    5/6 dpo: veel afscheiding, moe, opgezette klieren.
    6/7 dpo:
    7/8 dpo:
    8/9 dpo:
    9/10 dpo:
    10/11 dpo:

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ah nee… :(

19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik doe weer mee :D

1DPO; veel witte afscheiding
    2DPO; veel witte afscheiding
    3DPO; niks
    4DPO; veel witte afscheiding
    5DPO; vermoedelijk veel last van de Ovitrelle; verstopping, lichte hoofdpijn, chagrijnig en emotioneel, licht gevoelige borsten.
    6DPO; hetzelfde als gisteren maar chagrijnig en emotioneel verdween in loop van de dag en werd positiviteit gelukkig :) en ik ben opvallend droog, heb totaal geen afscheiding
    7DPO; lichte hoofdpijn, moe en zere borsten. Vanmorgen flinke menstruatiekrampen, vanmiddag hele tijd rare steekjes rechts (bij m'n eierstok ofzo?) En vanmiddag zo'n raar gevoel bij vagina, alsof ik steeds wat verlies qua afscheiding maar dat doe ik niet. En heb er totaal geen vertrouwen in deze maand en nog geen testen in huis. Ik wacht gewoon m'n menstruatie af, voor m'n gevoel.
    8DPO; gezwollen, pijnlijke borsten. Menstruatiekrampen af en aan, met uitstraling naar rug. Bloedend tandvlees bij tandenpoetsen en obstipatie
    9DPO; heel veel speeksel, lijk wel een kwijlende hond :roflmao: rare borsten die pijn doen bij traplopen en m'n tepels voelen hele dag alsof ze prikken van de kou ofzo. Vanavond met lopen naar de winkel met m'n man kwam ik slecht over m'n adem heen. Hogere temperatuur dan normaal. Snotterig gevoel en rare prikjes nog steeds bij m'n rechteronderbuik en flinke rugpijn. Verder vooral heel rustig en vrolijk. Totaal geen testdrang, maar vooral een "ik zie het vrijdag wel" gevoel.
    10DPO; hogere temperatuur dan normaal. Af en toe flinke menstruatiekramp en veel last van m'n rug. Nog steeds veel speeksel. Gevoelige borsten. Vanmorgen met wandelen hele tijd trekkerig gevoel bij liezen. Mijn buik voelt sowieso raar. Ik was nog steeds opvallend droog, maar vanmiddag beetje waterige afscheiding. Normaal heb ik echt witte crème afscheiding. Vanmiddag ineens niet fit, snotterig en hoofdpijn en flink moe. Hoop dat m'n hogere temperatuur niet aan geeft dat ik gewoon ziek ga worden :rolleyes:
    Spannende dagen, want vorige keer begon mijn spotting al op 11 DPO
    11DPO; flinke krampen. Lijkt wel alsof ik rare smaak in m'n mond heb. Eten smaakt me niet en ben snel misselijk na paar hapjes. Kramp in m'n kuit en dat heb ik echt nooit, behalve toen tijdens 3e trimester bij dochter. Vieze, bruine afscheiding vanmiddag :( en nat gevoel.

20. LittleDevil1987

LittleDevil1987 Actief lid

7 mrt 2012
    212
    47
    28
    Morgen 8 dpo, lichte testdrang :rolleyes:

Dpo 3 licht misselijk, rare smaak, zeurderig gevoel links
    Dpo 4 soms steekjes onderbuik/links
    Dpo 5 rare steken links/afscheiding veel, glibberig savonds menstruatie achtige krampen
    Dpo 6 smorgens menstruatie achtige krampen/steken links - middag steekjes links/pijn bij hoesten

Dpo 7 lichte steekjes links/veel afscheiding/veel plassen

Deel Deze Pagina