Ja… is prima; niet erg. Wel echt mega veel pijn. Paracetamol werkt niet eens hou je ons op de hoogte?
Ja doe ik. Geloof echt niet dat ik nu nog positief zou kunnen testen, maar het loopt allemaal wel anders dan anders.
Spannend allemaal dames.. ik duim voor een goede afloop voor iedereen!! Geen bloes geeft moed toch... Ik heb ook niet meer durven testen maar misschien toch morgenochtend nog een.... was lunchen met een vriendin, en 't eten viel echt niet lekker... ben normaal gek op eten haha laat me dan toch weer twijfelen he..
Net met middagurine toch getest en ik zie binnen de afleestijd weer zo'n suf streepje. Eenmaal opgedroogd is het verdwenen. Ik begin te denken dat er voorgedrukte streepjes staan die je alleen ziet als de test nat is of zo. Ik ga maar uit van een menstruatie morgen of overmorgen.
Pfff, wat ellendig. Heb er volgens mij al meer van kv voorbij zien komen deze maand, met van die verwarrende streepjes. Zo niet tof… Ik dacht bij die van mij een paar dagen terug ook echt dat het raak was, wat een teleurstelling.
Wat ik trouwens zelf zag met deze test is dat tijdens het doorlopen op de plek van de test streep een witte streep ontstaat, deze is ook te zien als de test nog niet gebruikt is. Bij mij kleurde die teststreep wel uiteindelijk mee binnen de 5 minuten, al ben ik nog nergens zeker over.
Inmiddels 12 DPO: Vanmorgen na de vage test nog flink wat rug en buikpijn gekregen en was echt overtuigd dat ik ongi ging worden, normaal op CD 26 en 27 spotting, vandaag nog niets. Ik ben op dit moment zo ongelooflijk onzeker, bij mijn zoon (2021) had ik meteen een knaltest, maar ik wist ook niet eens dat ik zwanger was en ik had die maand (oktober november) geen cyclus door een Corona besmetting, achteraf bleek ik toen ook al ruim 4+ weken te zijn geweest. Bij mijn vorige zwangerschap (dec '22) testte ik op CD 27 met een vaag streepje en op CD34 had ik een knaller, met een cyclus tussen de 26 en 29 dagen. Ik had daarom misschien nu ook wel al iets meer verwacht, ook omdat ik toen met action testte en ik die altijd fijn vond en ook altijd wit bleven bij negatief, tegenwoordig vind ik ze bagger.
Nou ik krijg dus net bericht van de huisarts dat mijn schildklier te langzaam werkt.. met een traag werkende schildklier zonder medicatie kan je dus ook zo goed als niet zwanger worden omdat hierdoor dus de innesteling niet goed lukt. Maandag op gesprek voor medicatie dus.. Wel fijn dat er een verklaring is nu ! Zal wel niets zijn dan deze maand ook, zal m’n lijstje nog wel afmaken, wilde morgen gaan testen!
Dat is best heftig nieuws lijkt me! Blijf toch keihard voor je hopen dat dit jouw maand is hoor, fingers crossed!
Heftig nieuws wel, maar fijn dat er medicatie voor is! Hopelijk slaat dat snel aan en mag je snel zwanger worden!
Jullie maken het nog spannend, meiden! Hier ongesteld geworden op 12DPO helaas. Sinds mijn Ovitrelle komt m'n menstruatie al op dag 12. Ach, kan ik ook weer eerder verder met de volgende ronde hé Ik hou jullie nog in de gaten hoor!