Duim voor je. 8 dpo is inderdaad erg kort. Hop naar zeker nog 3 dagen! En liever helemaal geen menstruatie natuurlijk
Hier hetzelfde. Ik denk een tuur iets te zien. Toevallig net de gyn gesproken (tel.consult ivm endo). Dat de endo klachten weg zijn, vindt ook zij vreemd. Ze adviseert me nog een paar dagen af te wachten en dan mag ik na het weekend bloed prikken als de ongesteldheid er nog niet is. Mijn 3e kind heeft een diapauze gehad na week 5. Gyn zegt dat dit ook voor de innesteling kan gebeuren. Ik denk zelf nog steeds dat ik vandaag of morgen ga bloeden.
Ah dankjewel voor je berichtje !! Fijn om te horen dat het zonder medicatie toch ook kan. Sta er sowieso bestwel luchtig in, ik neem het ook niet te zwaar want ik vertrouw op mijn lichaam. Ik ben benieuwd wat de huisarts maandag gaat zeggen!
Dat moet ik even opzoeken, een diapauze. Blijft het eitje dan een soort van "hangen" voor het innesteld? Of blijft de ontwikkeling dan op "pauze"? Ik hoop voor jou in ieder geval op het beste. Zou zo mooi zijn!
Ik ben in complete shock… Man ligt te slapen (nachtdienst) en kan me eigenlijk niet bedwingen hem wakker te maken. Ik geloof het nog niet, na een jaar / ronde 12…
Jaaaa mooie streep!! En je dacht laatst nog dat je menstruatie alweer onderweg was (lees even je klachten door) Wat goed!
De ontwikkeling ligt bij een diapauze tot 1 week stil. Wanneer dit voor de innesteling gebeurt, zwerft het embryo dus een week rond in de baarmoeder. De hcg aanmaak komt dan dus ook minimaal op gang, of niet.
Hier twee witte testen op 10DPO (action early en sensitest 25) Op een of andere manier ben ik deze cyclus zo rustig haha, kan er niet van balen, wilde bijna niet testen maar ik dacht waarom ook niet..
Dank jullie wel dames!!! Puur ongeloof nog steeds! Ook op de 2v5 met hele lichte urine een streepje. Ik ben thuis aan het werk, meeting die ik had belde eerder in dus net pas m’n man wakker kunnen maken. Die schrok zich een hoedje toen ik (emotioneel) naast z’n bed stond met de testjes.
Nou ik zei eerder geen klachten te hebben maar voel me nu wel misselijk. En heb ineens een soort rare afscheiding, ruikt ook raar. Of mijn reukvermogen doet raar dat kan ook.
1/2 dpo: niks 2/3 dpo: lichtroze bloeding 3/4 dpo: niks 4/5 dpo: menstruatiepijn en steken 5/6 dpo: veel afscheiding, moe, opgezette klieren. 6/7 dpo: niks 7/8 dpo: pijnlijke borsten, zwaar gevoel in onderbuik, lage rugpijn 8/9 dpo: 9/10 dpo: 10/11 dpo:
Ik wacht tot woensdag. Dan ben ik als ik het red 13 dpo. We gaan daarna een paar dagen weg, dus lijkt me een goed moment