Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ooooh wat leuk!! Gefeliciteerd:D
    En je testje is echt duidelijk! Geen twijfel mogelijk!

Boju vindt dit leuk.
  2. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Hé, wat jammer… Had het eigenlijk ook niet verwacht.

3. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik hoop zo dat Sensitest straks in de brievenbus zit, zodat ik het voor mezelf kan uitsluiten. Als Sensitest negatief is, ga ik echt geen Kruidvat meer gebruiken. Ik kan niet tegen die vage streepjes! Soms denk ik echt dat ik het alleen maar wil zien en dat het streepje er niet staat, maar als ik een foto maak, dan weet ik dat het niet alleen aan mijn ogen ligt. Op deze foto van vanochtend zie ik denk echt wel iets, en jullie?
    In zwart-wit zie ik het zelf het beste.

Bijgevoegde bestanden:

4. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ik zie zeker wat je bedoelt!
    Het is zo lullig als die van Kruidvat maar streepjes blijft geven. Die van mij gaf een streepje bij mijn lh piek(was even de weg kwijt in mijn cyclus) Je hebt totaal geen duidelijkheid. Ik ben benieuwd naar je sensitest en anders zou ik inderdaad deze niet meer gebruiken.
    Ik ga voor je duimen! ❤️

Bootje86 vindt dit leuk.
  5. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ja achja, ik heb deze maand een lange cyclus dus ik heb nog 4/5 dagen denk ik haha. Vandaag komen mn sensitests 10 weer binnen dus ik probeer het zaterdag of zondag weer!

6. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Welke sensitests gebruik je?

7. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ohjaa ik zie het, maar het lijkt idd net zon streepje wat op je netvlies zit omdat je het wilt zien.. Maar ik haalde vandaag mn action test uit elkaar en zag daar ook een soort voorgedrukt streepje op het plastic venstertje, dus die koop ik ook niet meer.. Idd gewoon sensitest, dat zijn op t moment denk ik wel de beste en goedkoopste ook nu.. Stomme twijfel streepjes..

Bootje86 vindt dit leuk.
  8. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Vanmorgen heb ik sensitest dipstick 25 gebruikt. Dat was de enige die ik nog had liggen, andere keren had ik dipstick 10 extra gevoelig gebruikt en die heb ik ook weer besteld.

9. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat het gewoon nog wat vroeg is dan. Zou zo mooi zijn.

10. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Oke!
    Ja die dipsticks zijn toch vaak beter af te lezen inderdaad. Ik ga ze denk ik ook bestellen. Ben alleen bang dat zodra ik ze besteld heb mijn menstruatie doorbreekt:rolleyes:

11. LittleDevil1987

LittleDevil1987 Actief lid

7 mrt 2012
    212
    47
    28
    9dpo weet het beetje vroeg nog,
    Of ik droom, of er staat een super licht streepje

Bijgevoegde bestanden:

12. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw

Hoofdpijn hoofdpijn hoofdpijn!!!
    En helaas... Zowel action Early als de gewone negatief... Denk dat KV toch een vals lijntje is geweest... :cry:

13. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ahh wat jammer zeg.. pff die kruidvat testen.

14. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    Ja echt stom... Stiekem had ik de hoop al opgegeven omdat ik al op 12DPO zit en bij de vorige zwangerschap op CD 27 van een cyclus van 26-29 dagen al Clearblue 2-3 weken testte en action ook duidelijk was. Tuurlijk is niet iedere zwangerschap hetzelfde, maar het lijkt me sterk dat dit nog positief wordt, of ik zou gister of vandaag pas een innesteling hebben gehad, maar ik geef voor nu liever gewoon de hoop op, hopen dat morgen de duivels doorbreken.

Shash vindt dit leuk.
  15. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Snap ik! Jaa dan heb je teminste duidelijkheid

16. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    1/2DPO - witte glibberige afscheiding
    2/3DPO - witte glibberige afscheiding, vaak gevoel van nat zijn. Borsten voelen wat zwaarder

3/4DPO - slecht geslapen, witte glibberige afscheiding, nu in de avond wat crème. Soms lucht belletjes uit m’n vagina. Gevoeligere borsten. Vanmiddag ineens het gevoel dat het wel gaat lukken, positief blijven !

4/5 DPO - goed en lang geslapen, energie om een voorjaarsschoonmaak te starten. Slijm gemengd met Crème achtige afscheiding, best veel ook voor mijn doen. Gevoelige tepels dat ken ik niet echt van mezelf, zware borsten, minder als gisterd

5/6 DPO - geen klachten vandaag alleen mega veel witte afscheiding terwijl ik gewoon thuis ben de hele dag.. T lekt er gwn uit

6/7 DPO - gister avond toen ik in bed lag kreeg ik links wat menstruatie achtig krampen. Vanmorgen met een zwaar gevoel wakker geworden. Sochtends glibberige en crème afscheiding. Ik nieste een bloedslijm propje.
    Vanmiddag in de namiddag kreeg ik links onder ineens steekjes, kan ze niet omschrijven. Ik voel me ook raar, doe soms ook echt onhandige en vraag mezelf dan af waarom. Ik denk dat het wel goed zit!

7/8 DPO onrustig geslapen. Hele rare maar toch realistische dromen. Ik denk bloed te proeven. Soms steekjes hoofdpijn, beetje duizelig achtig, maar bekend met een lagere bloeddruk dus niet heel vreemd. Vandaag ook bloed laten prikken op vitamines.
    Savonds op de bank voel ik hoe moe ik ben en krijg ik menstruatie achtig krampen en wat lichte prikjes beetje hoofdpijn en na een zoete snack wat weeïg in m’n maag. Borsten zijn minimaal gevoelig
    Aanvulling; ik had slijmerige afscheiding en in de avond weer crème

8/9 DPO wakker zonder klachten alleen een rare smaak, geen bloed maar beetje een koffie achtig ofzo.. nog niet echt testdrang. Vrolijk ! Later op de ochtend een gevoel alsof ik op m’n tweede ongesteldheid dag zit, buik en rugpijn en een beetje een raar hoofd. Vandaag weer eerste werkdag na m’n vakantie dus te druk om verder mee bezig te zijn. Soms ineens heel eventjes benauwd, savonds op de bank voel ik een beetje een zeurend gevoel links onderin m’n buik. Borsten lijken voller, minimaal gevoelig

9/10 DPO helemaal gaar wakker, alsof ik een kater heb maar dan met maar een beetje hoofdpijn. Ook hele rare dromen weer.. flink verkouden wakker geworden, lichte kramp.Verkoudheid is later wat weggetrokken, vanmiddag toen ik in de auto zat voelde ik lage rugpijn en steekjes achter mn schaambot in het midden. Nu het zeurende gevoel rechts onderin Een raar hoofd, hoofdpijn maar ook weer niet. Vervelend.. Wat heftigere steekjes/prikjes rechts achter m’n schaambot. Ben nogsteeds positief

10/11DPO Wakker zonder klachten. Negatieve testen vandaag. Maar wel goed gehumeurd. Beetje last van menstruatie gevoel, verder zijn mijn darmen wat van streek vandaag, is ook te merken aan mn ontlasting, niet fijn..

17. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    1-3 DPO: pijnlijke borsten en crème afscheiding. (En nog een bijholte ontsteking van de corona)
    4 DPO: pijnlijke borsten, crème afscheiding, erge hoofdpijn (maar kan ook van de bijholte ontsteking zijn) en en felle steek in mijn onderbuik bij opstaan van de bank.
    5 DPO: licht pijnlijke borsten, veel afscheiding. De hele middag menstruatiekramp. Na seks wat lichtroze bij afvegen.
    6 DPO: licht pijnlijke borsten, afscheiding is normaal, steeds misselijk na eten. Bij niesen trekt mijn onderbuik.
    7 DPO: licht pijnlijke borsten, minder afscheiding. Trekkerig gevoel bij schaambeen. Heb het in de avond heel koud.
    8 DPO: licht pijnlijke borsten, weer meer afscheiding. Trekkerig gevoel bij schaambeen en in mijn onderbuik, beetje als bandenpijn o_O Ook een beurse onderrug.
    Dankzij antibiotica voel ik me verder weer een stuk beter! (Toevoeging: na seks wat bloedverlies)
    9 DPO: weinig klachten, beetje pijnlijke borsten en een klein beetje last van mijn onderrug. Geen bloedverlies na gisteravond meer.
    10 DPO: al moe opgestaan, ondanks een prima nacht, in de ochtend ook hoofdpijn, licht pijnlijke borsten, vooral bij bewegen, gekke kriebels ter hoogte van mijn baarmoeder en trekkerige liezen.
    11 DPO: in de ochtend klodder slijm met licht roze, krampen en pijn in mijn bovenbenen. Vaag tuurstreepje op Kruidvat 2v5, maar die durf ik nog niet als positief te beschouwen. De hele dag menstruatiekramp en eind middag bruinverlies.
    12 DPO: borsten nog steeds licht pijnlijk, vanaf wakker worden licht bloedverlies, maar veel minder dan bij een normale menstruatie. Helemaal geen krampen of andere klachten. Start van menstruatie, of niet?
    13 DPO: geen bloedverlies meer gehad, beetje pijn in mijn onderrug en wat steekjes in de liezen. Licht misselijk af en toe en erg moe. Tuurtest op Kruidvat 2v5 met middagurine (na het indrogen bleef het streepje overigens zichtbaar :o:)
    14 DPO: geen bloedverlies, heel moe, wat steekjes onderin mijn buik, tuurstreepje met ochtendurine.

Helaas is Sensitest nog niet binnen :(

18. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ik zie ‘m inderdaad, heel lichtjes. Wat stom dat je van die tuurstreepjes blijft houden!
    Benieuwd wat er dan morgen met de Sensitest gebeurd (als ze dan wel binnen zijn).

Bootje86 vindt dit leuk.
  19. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Mja ik lijk ook heel licht wat te zien.

20. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Om gek van te worden die testen. Ik zie het niet op deze foto moet ik zeggen. Maar ik ben ver van een tuur expert.

Deel Deze Pagina