Jaa.. en ik ben bang dat het niet duidelijk genoeg is voor 10/11 dpo. Heb een early digitale besteld. Komt morgen binnen. Gewoon een simpele zwanger of niet zwanger en dan kan ik het daarna echt aflsluiten.
Op de negatieve lijk ik wel wat te zien. He tlastige is als ik inzoom word het waziger (op m'n telefoon toch)
Zo herkenbaar dit! Sinds de zwangerschap van mijn zoon zijn mijn menstruaties drama en na de laatste zwangerschap bleef dit zo, tot deze maand. Dag 1 spotting en inimini beetjes in de avond, dag 2 nog geen maandverband vol, dag 3 hetzelfde. Normaal ren ik ook meermaals per dag en fris ik me regelmatig in de douche op omdat ik me zo ellendig vies voel en er met wc papier wrijven geen einde aan komt. Zo raar dit.
Hier zijn de sluizen met rode vloeistof zojuist open gegaan. Op naar ronde 5. Helaas komende ronde de laatste, daarna 2 maanden niet ivm de zomertour van mijn vriend.. duimen dus
Ik sla deze ronde over, maar duim erg mee voor jullie!! @Roxy1994, ik hoop zooooo hard op morgen een duidelijker streepje!!! Ik zit zelf ook mee in spanning met jou!! @Shash; zo jammer. ik duim extra hard voor volgende maand! Aan alle anderen: heeeeeel veel succes!!!
Ik herken het gevoel van al die andere aankondigingen rondom je. Langs de ene kant ben je zo blij voor hen, maar langs de andere kant is het soms ook zo pijnlijk. ik had een vraagje over je PCOS; had je ervoor een regelmatige, “normale” cyclus?
De ultravroege digitaal. Geen streepjes zoeken meer. Nu zometeen echt duidelijkheid. Moet bijna kotsen van de zenuwen
Had zo hard gehoopt voor je Moge het aankomende avontuur jullie grote wens in vervulling laten gaan ❤️
Wat ontzettend jammer is dit… (understatement). Hoop dat het traject jullie een prachtig wondertje mag brengen.