Ja, spannend hoor zou zo mooi zijn dan deze laatste ronde toch raak is! Al lijkt en extra spannend vanwege de vruchtwaterpunctie ect weer. Ja gaat goed allemaal ik kan nu echt aftellen 37 weken word ik ingeleid!
Negatieve bloedtest hier maar dus wel een maagdarminfectie... Misselijkheid, zuur en boertjes komt bij beiden voor blijkbaar ach ja.
Hi lieve meiden, Ik volg jullie nog steeds op de achtergrond. Duim nog altijd voor positieve testen!! Hier alles goed. Waarschijnlijk 5+2 vandaag en de eerste ochtend misselijk wakker geworden (maar hey we doen het ergens voor ).
Na mijn miskraam op 5 april(8weken), nou alweer een eisprong gehad. Wat echt heel snel is voor mijn doen(pcos). Alleen niet veel kunnen vrijen, maar wel op de avond van m'n piek en de dag er voor. 1dpo/2dpo: Niet veel.. 2dpo/3dpo: Veel afscheiding Savonds lichte menstruatiekrampjes 3dpo/4dpo: Sochtends lichte menstruatiekrampjes Vergeetachtig Mn man heeft 2x gezegd dat ik zwanger ben haha.
Hi mag ik ook meeschrijven? Maakt het wachten iets minder vervelend! Ronde 6: 2 dpo meer waterige afscheiding 3 dpo paar kleine krampjes
Na mijn miskraam op 5 april(8weken), nou alweer een eisprong gehad. Wat echt heel snel is voor mijn doen(pcos). 1dpo/2dpo: Niet veel.. 2dpo/3dpo: Veel afscheiding Savonds lichte menstruatiekrampjes 3dpo/4dpo: Sochtends lichte menstruatiekrampjes Wispelturig Vergeetachtig 4/5dpo: Vroeg wakker door nachtmerrie Lichte menstruatiekrampjes af en toe
Ik zit nu pas op 2dpo, dus alles wat ik nu voel zal nog met de eisprong te maken hebben. Het enige wat afwijkt van mijn vorige cyclussen is de pijn in m’n tepels. Die trekt normaal gesproken vrij snel weg, maar is nu nog zeer aanwezig.
Ik zit alweer op CD10, aan de gevoelige buik te merken krijg ik weer een vroege eisprong. Ik ben dus nu al op mezelf aan het inpraten wbt testen; niet voor NOD! Gaan jullie me helpen?
We gaan weer gelijk op Ik heb waarschijnlijk donderdag mijn ei, meestal op dag 13, maar ook nu al een gevoelige buik. Niet voor NOD testen gaat mij niet lukken, dat weet ik nu al, maar 11 DPO is mijn ondergrens. Bij mijn zoontje testte ik toen positief.
Ah wat fijn om op CD10 te zijn en je eisprong er al aan komt! Dat wil ik ook Haha het blijft lastig om niet voor NOD te testen! Alvast succes! Hier op CD8. Maarja vorige ronde pas CD30 positieve ovulatie test. En de ronde daarvoor CD21. Kortom geen idee hoelang dit nog gaat duren…
Ha dames... Mag ik er ook bij? Vandaag zit ik op 5 dpo na de 2de iui (met letrozol en ovitrelle) 1-3 DPO: niets speciaal. 4 DPO: steekjes rechts, beetje witte (romige) afscheiding. Ook beetje meer een nat gevoel.. 5 DPO: kriebels in mijn borsten en steekjes in rechterkant Ik heb deze avond een k2v5 test gedaan. Om te weten of de ovitrelle eruit is. De test is omo wit. Dit 6,5 dag na de inspuiting. Kan de ovitrelle er zo snel uit zijn?
Na mijn miskraam op 5 april(8weken), nou alweer een eisprong gehad. Wat echt heel snel is voor mijn doen(pcos). 1dpo/2dpo: Niet veel.. 2dpo/3dpo: Veel afscheiding Savonds lichte menstruatiekrampjes 3dpo/4dpo: Sochtends lichte menstruatiekrampjes Wispelturig Vergeetachtig 4/5dpo: Vroeg wakker door nachtmerrie Lichte menstruatiekrampjes af en toe 5/6dpo: Honger Soms lichte krampjes Het is deze ronden niet raak denk ik.
@Bootje86 @MamaIV ik hoop jullie snel te mogen volgen! Had gisteren een teleurstellende echo, maar hoop donderdag toch een goede echo te hebben zodat ik dit weekend al mag aansluiten bij jullie. Zal leuk zijn jullie al bezig met ovulatietesten of doen jullie dat niet? Ik zit nu op cd13