Hier een nieuwe lijst omdat de vorige vol was. Link naar het vorige deel 5: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/symptomen-per-dpo-deel-5.728064/
Ronde 4 Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: krampen onderbuik, gevoelige borsten, temp 36.8 Dpo4: steken onderbuik, gevoelige borsten, temp 37
Leuk! Ik schrijf ook weer mee! 1 t/m 4dpo: Geen klachten 5dpo: licht pijnlijke borsten, lichte krampen in me onderbuik 6dpo: krampen in me onderrug en onderbuik. Lijk soms steekjes te voelen. Maar denk dat ik gewoon te graag zwanger wil worden
Hoi dames, ik heb deze maand niet meegeschreven omdat ik het heel druk had met mijn eigen bruiloft etc, maar helaas ben ik weer ongesteld geworden. Ik gebruik sinds vorige cyclus tarwekiemolie, mijn eisprong was eerder, menstruatie was eerder & ik bloed langer dan normaal. Iemand hier ervaring mee? Kan dit door tarwekiemolie komen?
Gefeliciteerd met je bruiloft! <3 Ja ik hoorde wel dat dit invloed kan hebben op je cyclus, dus ik ga het ook niet gebruiken
Ronde 4 Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: krampen onderbuik, gevoelige borsten, temp 36.8 Dpo4: steken onderbuik, gevoelige borsten, temp 3 Dpo5: Erg moe, gevoelige borsten, vol gevoel in buik? Temp vergeten te meten
Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: bloed in mond (niet met tandenpoetsen), metaalachtige smaak
Leuk! Ik schrijf ook weer mee! Ronde 15 1 t/m 4dpo: Geen klachten 5dpo: licht pijnlijke borsten, lichte krampen in me onderbuik 6dpo: krampen in me onderrug en onderbuik. Lijk soms steekjes te voelen. Maar denk dat ik gewoon te graag zwanger wil worden 7dpo: licht gevoelige borsten. Verder geen klachten
Ronde 4 Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: krampen onderbuik, gevoelige borsten, temp 36.8 Dpo4: steken onderbuik, gevoelige borsten, temp 3 Dpo5: Erg moe, gevoelige borsten, vol gevoel in buik? Temp vergeten te meten Dpo6: erg moe (halve middag geslapen), gevoelige borsten, elke keer een switch van mega honger naar mega misselijk, onderbuikkrampen, maagzuur, temp 36.9
Leuk! Ik schrijf ook weer mee! Ronde 15 1 t/m 4dpo: Geen klachten 5dpo: licht pijnlijke borsten, lichte krampen in me onderbuik 6dpo: krampen in me onderrug en onderbuik. Lijk soms steekjes te voelen. Maar denk dat ik gewoon te graag zwanger wil worden 7dpo: licht gevoelige borsten. Verder geen klachten 8dpo: Licht gevoelige borsten, hoofdpijn en een kortlontje. Morgen of maandag NOD. Wil morgen toch testen, test drang
Ronde 4 Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: krampen onderbuik, gevoelige borsten, temp 36.8 Dpo4: steken onderbuik, gevoelige borsten, temp 3 Dpo5: Erg moe, gevoelige borsten, vol gevoel in buik? Temp vergeten te meten Dpo6: erg moe (halve middag geslapen), gevoelige borsten, elke keer een switch van mega honger naar mega misselijk, onderbuikkrampen, maagzuur, temp 36.9 Dpo7: gevoelige borsten, hongergevoel, vermoeid en een kort lontje..
Dpo1: geen klachten Dpo2: geen klachten Dpo3: bloed in mond (niet met tandenpoetsen), metaalachtige smaak, warm Dpo4 en 5: oprispingen, warm, plots eczeem, intense dromen
Leuk! Ik schrijf ook weer mee! Ronde 15 1 t/m 4dpo: Geen klachten 5dpo: licht pijnlijke borsten, lichte krampen in me onderbuik 6dpo: krampen in me onderrug en onderbuik. Lijk soms steekjes te voelen. Maar denk dat ik gewoon te graag zwanger wil worden 7dpo: licht gevoelige borsten. Verder geen klachten 8dpo: Licht gevoelige borsten, hoofdpijn en een kortlontje. Morgen of maandag NOD. Wil morgen toch testen, test drang 9dpo: heel kort lontje. Test van vanmorgen negatief
Ik ga toch meeschrijven, geeft me afleiding 1e cyclus na borstvoeding 8dpo ongesteld en 2e cyclus 12 dpo. Dit is cyclus 3. 1 t/m 4 dpo: niks 5 dpo: lichte menstruatiekrampen 6 dpo: koffiebonen vind ik enorm stinken, ziek geworden (wat verhoging en misselijk) 7 dpo: verkouden wakker geworden en menstruatiekrampen 8 dpo: menstruatiekrampen en een witte test. Het is nog vroeg maar voelt net alsof ik ongesteld ga worden.. verder nog steeds niet lekker
Even een vraagje tussendoor; gebruiken jullie een app om je cyclus bij te houden en zo ja welke is fijn?