Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw
    Hoihoi,

Daar ben ik weer, alweer ronde 27. Rondes 1 t/m 24 zonder succes. Ronde 25 met OI Letrozol 2,5 mg zwanger, maar helaas een vroege miskraam. Ronde 26 opnieuw OI Letrozol 2,5 mg bracht geen eisprong. Nu ronde 27 met OI Letrozol 5 mg. Of ik hierdoor een eisprong heb gehad, geen idee, ik had in ieder geval eergisteren een positieve ovulatietest en heb gisteren behoorlijke krampen gehad. Maar goed dat had ik alle rondes, toch blijk ik niet per definitie een goede ovulatie te hebben, dus dat zegt blijkbaar ook niks. Maar we gaan er maar vanuit en ik ga maar tellen vanaf vandaag.

1 DPO 05-02: Ik zat de afgelopen dagen goed in me vel en had een goed voorgevoel over deze ronde. Dat gevoel hield ik maar kort vast, want vandaag voel ik me behoorlijk labiel. Ben bang dat het allemaal toch weer niet gaat lukken, het hele zwanger worden proces valt me op het moment erg zwaar. Voor de rest geen lichamelijke symptomen.
    2 DPO 06-02: Vandaag nog steeds een mindere dag, hoewel ik me gelukkig iets beter voel dan gisteren. Lichamelijk af en toe wat kleine krampjes in onderbuik en moe.
    3 DPO 07-02: Voel me nog niet vrolijk en/of hoopvol, maar wel wat minder neerslachtig gelukkig. Vannacht meerdere keren wakker geworden om te plassen. Merk dat het de hele dag erg onrustig in me lichaam aanvoelt, veel krampjes in me onderbuik en een behoorlijk zeurderig gevoel in de onderbuik/onderrug. Eigenlijk het gevoel alsof ik al ongesteld ga worden. Maar goed dat zal nog wel niet haha.
    4DPO 08-02: Onrustig geslapen vannacht, vaak wakker geweest, ook weer een aantal keer om te plassen. Moe vandaag, maar dat zal ook wel door het slechte slapen komen. Voor de rest af en toe lichte krampjes in me onderbuik. En veel dikke witte afscheiding.
    5DPO 09-02: Weer onrustig geslapen en een aantal keer eruit om te plassen. Ook weer vermoeid, maar mentaal begin ik me wel weer redelijk te voelen gelukkig. Onrustig gevoel in onderbuik en onderrug.En een paar zeer gemene steken in me onderbuik.
    6DPO 10-02: Vannacht 2 keer wakker geworden om te plassen, na de tweede keer viel ik moeilijk weer in slaap, ongeveer zo’n ander halve uur wakker gelegen. Vandaag zit ik er opzich wel weer lekker in. Heb af en toe een zeurig trekkend gevoel in me onderbuik en liezen, met name links, maar ook af en toe rechts.

PrPe, Tesske95, Kiwibiba en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Zonnebloem11

29 jan 2025
    21
    38
    13
    Vrouw
    Ha PrPe, bij toeval kwam ik op je post een paar pagina's eerder in ons topic. Weet niet of je inmiddels al hebt uitgezocht, maar het centrum waar wij in behandeling zijn zouden we ook ICSI krijgen. Daarvoor had ik al veel uitgezocht. Je kan daar voor een roesje kiezen als je wilt (in NL). Mocht je interesse hebben stuur ik je wel een prive bericht!

Kikii88 en PrPe vinden dit leuk.
  3. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Bedankt voor het meedenken! Dan hou ik inderdaad woensdag als 1 DPO aan :D

Kikii88 vindt dit leuk.
  4. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Ja zeker omdat we constant in een cirkeltje lopen en ik door die nachtdiensten niet zelf kan bellen. Hij gaat morgen bellen dus hopelijk zie ik morgen als ik wakker ben een afspraak haha.

Nee dat bedacht ik me ook al deze week! Ben wel al bij een homeopaat geweest hiervoor maar dat helpt ook nog niet. Ik moet morgenavond naar de acupunctuur dus dat ga ik eens benoemen. Ik probeer echt alles. Gelukkig zijn die klachten vandaag weg na 3 dagen pijn.

Kikii88 vindt dit leuk.
  5. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Lief dankjewel! Ik heb bij ons ziekenhuis ook afgesproken onder sedatie de punctie te doen. Ze kunnen het alleen niet 100% beloven ivm andere spoedgevallen maar ik ga er vanuit dat die kans klein is.
    Je mag me altijd alvast sturen waar dat is, die informatie is nooit weg!

Zonnebloem11 vindt dit leuk.
  6. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw
    nou hopelijk heb je vanmiddag een afspraak als je wakker wordt haha.

en inderdaad echt benoemen. Ik heb al vaker acupunctuur gedaan, ook voor andere dingen en het bied bij mij in ieder geval altijd verlichting. Fijn dat je nu geen pijn meer hebt, blaasontsteking kan echt gemeen zijn.

PrPe vindt dit leuk.
  7. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Nou mijn partner heeft gebeld en ik kan 19 maart pas terecht. Ik ben zo gefrustreerd. Want ik weet niet wat dit voor ons traject gaat betekenen. Ik weet niet of ik zo die receptivfity test kan doen. Ik moet nu nog 6 weken in onzekerheid zitten of wat zij DENKEN wat het is ook echt zo is. En ik zit nog 6 weken met deze klachten.
    Maandag stond al een belafspraak met mijn arts gepland dus dat ga ik dan wel vragen allemaal maar ik ben echt niet blij dat je zo lang moet wachten icm dit traject wat al voor genoeg onzekerheid zorgt. Want ik weet niet of de receptivfity zo zin heeft en of ze zo wel gaan stimuleren incl punctie als tussendoor die hysteroscopie nog plaatsvindt en dat dan misschien een verse terugplaatsing in de weg staat.

Amh is ook nog steeds niet binnen.
    Merk dat ik deze week slecht slaap en veel droom over ziekenhuizen en zaken rondom het traject. Ik word overdags ook een aantal keer wakker om te kijken of mijn amh waarde al terug is.

8. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Goede tip dus dat ga ik zo zeker aangeven! Wie weet helpt het inderdaad! Blaasontsteking is inderdaad echt rot en ik heb het echt heel vaak. Vaak te herleiden naar inwendig onderzoek, soms intimiteit of het dragen van panty's. Heel vervelend.

Kikii88 vindt dit leuk.
  9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw
    pff dat is inderdaad lang wachten tot 19 maart, want wanneer zouden jullie starten met icsi? En die receptivfity kon zeker alleen gedaan worden als je geen bloedverlies hebt? Pfff het zit jullie echt niet mee. Snap dat het je super frustreert en dat je erg in je hoofd gaat zitten puzzelen over hoe nu verder. En ook wat je zegt over dat de onzekerheid over wat het is ook nog langer duurt. Pfff heel k*t is het gewoon. Ik hoop dat de belafspraak met de arts je iets meer duidelijkheid kan geven en dat zij misschien toch nog iets voor je kan betekenen dat je eerder mag, of is dat echt uitgesloten denk je?

10. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw
    Hoihoi,

Daar ben ik weer, alweer ronde 27. Rondes 1 t/m 24 zonder succes. Ronde 25 met OI Letrozol 2,5 mg zwanger, maar helaas een vroege miskraam. Ronde 26 opnieuw OI Letrozol 2,5 mg bracht geen eisprong. Nu ronde 27 met OI Letrozol 5 mg. Of ik hierdoor een eisprong heb gehad, geen idee, ik had in ieder geval eergisteren een positieve ovulatietest en heb gisteren behoorlijke krampen gehad. Maar goed dat had ik alle rondes, toch blijk ik niet per definitie een goede ovulatie te hebben, dus dat zegt blijkbaar ook niks. Maar we gaan er maar vanuit en ik ga maar tellen vanaf vandaag.

1 DPO 05-02: Ik zat de afgelopen dagen goed in me vel en had een goed voorgevoel over deze ronde. Dat gevoel hield ik maar kort vast, want vandaag voel ik me behoorlijk labiel. Ben bang dat het allemaal toch weer niet gaat lukken, het hele zwanger worden proces valt me op het moment erg zwaar. Voor de rest geen lichamelijke symptomen.
    2 DPO 06-02: Vandaag nog steeds een mindere dag, hoewel ik me gelukkig iets beter voel dan gisteren. Lichamelijk af en toe wat kleine krampjes in onderbuik en moe.
    3 DPO 07-02: Voel me nog niet vrolijk en/of hoopvol, maar wel wat minder neerslachtig gelukkig. Vannacht meerdere keren wakker geworden om te plassen. Merk dat het de hele dag erg onrustig in me lichaam aanvoelt, veel krampjes in me onderbuik en een behoorlijk zeurderig gevoel in de onderbuik/onderrug. Eigenlijk het gevoel alsof ik al ongesteld ga worden. Maar goed dat zal nog wel niet haha.
    4DPO 08-02: Onrustig geslapen vannacht, vaak wakker geweest, ook weer een aantal keer om te plassen. Moe vandaag, maar dat zal ook wel door het slechte slapen komen. Voor de rest af en toe lichte krampjes in me onderbuik. En veel dikke witte afscheiding.
    5DPO 09-02: Weer onrustig geslapen en een aantal keer eruit om te plassen. Ook weer vermoeid, maar mentaal begin ik me wel weer redelijk te voelen gelukkig. Onrustig gevoel in onderbuik en onderrug.En een paar zeer gemene steken in me onderbuik.
    6DPO 10-02: Vannacht 2 keer wakker geworden om te plassen, na de tweede keer viel ik moeilijk weer in slaap, ongeveer zo’n ander halve uur wakker gelegen. Vandaag zit ik er opzich wel weer lekker in. Heb af en toe een zeurig trekkend gevoel in me onderbuik en liezen, met name links, maar ook af en toe rechts.
    7DPO 11-02: Vannacht maar 1 keer wakker geworden om te plassen. En voor de rest heb ik heerlijk geslapen. Ik voel me vandaag dan ook eindelijk weer eens uitgerust. Ik heb vaak een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Merk dat het me onrustig maakt en beetje bang ben om bloed aan te treffen zodra ik naar de wc ga. Ik hoop dat het zeurderige gevoel van een innesteling is, maar ga er niet vanuit. Me gevoel en gedachten switchen vandaag de hele tijd tussen zou het, of het zal toch wel weer niet gelukt zijn. Vind het erg vermoeiend dat ik er zoveel mee bezig ben.

Tesske95 vindt dit leuk.
  11. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    252
    63
    Vrouw
    Pffff jeetje! Wat een teleurstelling en enorm frusterend…. Zo kom je totaal geen stap verder en zit je vast aan nog langere wacht-periodes. Logisch ook dat je er slecht van slaapt.
    Ik ben benieuwd en hoop dat het telefonische gesprek aankomende maandag wel ‘gehoord’ gaat worden door een arts. Misschien neemt die wel je klachten serieus… begin mij trouwens af te vragen of artsen ook mentale/emotionele klachten meenemen in hun overwegingen voor het kiezen van bepaalde trajecten. Voor mijn gevoel worden die soms te veel onderschat en word er simpelweg gezegd ‘heb geduld’.

PrPe vindt dit leuk.
  12. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Wij zouden eind deze maand starten met stimuleren (als mijn menstruatie begint) en dan zou de punctie ook midden maart zijn. Dus dat valt precies tegelijk en je hebt na die hysteroscopie ook nog hersteltijd natuurlijk.
    Mbt die receptivfity weet ik dat dus ook niet. Ik heb zoveel vragen maar zo weinig antwoorden. Ik ga dit maandag allemaal vragen aan mijn arts.

Ik hoop ook dat zij mij antwoorden kan geven en misschien toch nog iets kan betekenen qua planning. Dat ga ik sowieso proberen. Ik ga gewoon aangeven dat het mentaal een zware wissel trekt. Als ze me nou in november serieus hadden genomen was ik er al vanaf geweest pfff.

Kikii88 vindt dit leuk.
  13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Zo herkenbaar en zo logisch dat het je toch constant bezig houdt en ook hoe belastend dat mentaal is. Dikke knuffel!

Kikii88 vindt dit leuk.
  14. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Ja dat laatste heb ik het idee ook inderdaad. Ze onderschatten wat het doet en voelen vaak geen urgentie om je zo snel mogelijk uit de situatie te halen. Het hele traject wordt al omgeven door wachten omdat je iedere maand maar 1 kans hebt dus het zou steunend zijn als artsen dat gevoel ook hebben. Maar ik heb echt de indruk dat zij door drukte het overzicht nooit hebben en dus ook niet op die manier kijken.

15. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Amh nog steeds niet binnen. Morgen is het een week geleden terwijl vorige keer in 2 dagen uitslag bekend was. Ik vraag me af of er niet iets fout gaat daar. Heb ook daar maar een econsult over gestuurd maar begin me echt een vervelende zeur te voelen. Vandaag wel gestart met clearblue ovulatietest maar geeft nog een rondje aan (dag 16 nu)

16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw

Jaa heel frustrerend al die vragen en zo weinig antwoorden. En precies wat je zegt als ze je in november serieus hadden genomen had je nu al die hysteroscopie gehad. En wat betreft je andere berichtje, ook vervelend dat die amh waarde nog niet binnen is en logisch dat je het vergelijkt met vorige keer. Snap dat je je een zeur voelt, heb ik namelijk ook regelmatig, maar dat ben je echt niet hoor! Hoop dat je het weekend een beetje doorkomt… sterke en een knuffel!

17. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    886
    726
    93
    Vrouw
    Hoihoi,

7DPO 11-02: Vannacht maar 1 keer wakker geworden om te plassen. En voor de rest heb ik heerlijk geslapen. Ik voel me vandaag dan ook eindelijk weer eens uitgerust. Ik heb vaak een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Merk dat het me onrustig maakt en beetje bang ben om bloed aan te treffen zodra ik naar de wc ga. Ik hoop dat het zeurderige gevoel van een innesteling is, maar ga er niet vanuit. Me gevoel en gedachten switchen vandaag de hele tijd tussen zou het, of het zal toch wel weer niet gelukt zijn. Vind het erg vermoeiend dat ik er zoveel mee bezig ben.
    8DPO 12-02: vanochtend getest vanwege eventueel ophogen schildkliermedicatie, test negatief. Vanaf nu zal ik om deze reden om de dag testen. Onrustig geslapen, veel over werk gedroomd, maar er speelde ook wat, dus had hier een flinke uitwerking van in mijn slaap. Licht opgezwollen borsten en merk dat ik hoop dat ze pijn gaan doen haha, dus zit maar te drukken, maar pijn doen ze niet. Af en toe nog steeds krampjes die me het gevoel geven dat de menstruatie eraan komt. Voor de rest ben ik licht verkouden. Manlief heeft hem goed te pakken en is echt grieperig, heb de afgelopen dagen erg gehoopt dat het niet doorbreekt bij hem, vraag me hierdoor namelijk af hoeveel invloed dit eventueel heeft op de volgende rondes. Pfff zo vermoeiend al die dingen waar ik me druk over ga maken.

PrPe, Steinmeid400 en Tesske95 vinden dit leuk.
  18. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Hi! Ik kan weer meeschrijven, ronde 3. Ik had 9 en 10 februari een positieve ovulatietest en een duidelijke temperatuursdip van 36,5. Spannende tijd weer!

DPO 1: temperatuur 37,1. Verder niks

Kiwibiba, PrPe, ThoSu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Lief dankjewel! Zit gelukkig wel weer een stuk beter in mijn vel dus kan het beter hebben. Morgen maar zien of de uitslag alsnog binnenvalt en het weekend ben ik lekker vrij dus dat komt goed!

Zonnebloem11 en Kikii88 vinden dit leuk.
  20. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    424
    63
    Vrouw
    Awhhh zo herkenbaar en zo kak dat je vriend zo ziek is nu. Bij hem was alles in orde toch? Dan zal het denk ik wel meevallen met het effect op de volgende rondes maar snap dat je je daar druk om maakt!
    Was je schildklier dus alsnog niet goed? Nog niet onder controle?

Deel Deze Pagina