Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    252
    63
    Vrouw
    Ach, wat verschrikkelijk jammer lieve Kikii88:cry: Ik had gisteren nog zo'n goede hoop voor jou! Sterkte en wees vooral niet te streng voor jezelf

Kikii88 vindt dit leuk.
  2. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    1dpo t/m 3dpo - Geen klachten
    4dpo - Hoofdpijn, buikpijn, menstruatiepijn, steken onderbuik en veel afscheiding.
    5dpo - Droge ogen bij wakker worden, diarree, steken in onderbuik.
    6dpo - Droge ogen bij wakker worden, hoofdpijn, diarree.
    7dpo - Wederom weer last van mijn ogen. Misselijk en 's nachts overgeven door brandend maagzuur en last van hoofdpijn. Misschien een soort minigriepje te pakken ofzo.
    8dpo - Last van mijn ogen, steken in mijn onderbuik en vagina en menstruatiepijn.
    9dpo - Mijn ogen doen nog steeds stom. Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met de hormonen na de eisprong (dit is mijn eerste cyclus na het verwijderen van de mirena). Af en toe wat steken in mijn buik. Veel afscheiding. Mijn nod komt in zicht!

Kikii88, Tesske95, PrPe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Ah neeee!!! :( Ik vond het zo hoopvol eruitzien.. vaak aan je gedacht de afgelopen dagen! Dikke knuffel meis, het is niet makkelijk allemaal.. X

Kikii88 vindt dit leuk.
  4. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Jeetje wat sta je dan ineens voor een lastige keus!
    Inderdaad wat Kiki zegt, doen wat voor jullie goed voelt.. Maar als ik mij dan in jullie situatie zou mogen verplaatsen, waarin je al zo’n lange tijd nog nooit een positieve test in je handen hebt gehad, zou ik het denk ik ook gedaan hebben

5. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Heb de arts net ook gesproken en het is gewoon wachten op de hysteroscopie. Ze heeft niet eerder plek en het is met een mannelijke gyneacoloog, waar ik nogal van baal. Maar als ik dat niet wil dan duurt het nog langer. Mijn vriend gaat iig mee. Dus dat maar weer als anker. 19 maart pas en kan begin volgende week nog eens bellen of er een plekje vrij is gekomen dus dat ga ik sowieso doen. Het is even de vragen wat ze zien op die hysteroscopie en of het weggehaald moet worden. Zo niet of het is iets kleins dan kunnen we daarna de receptivfity test doen en direct starten. Zo wel dan kan dat eventueel ook onder sedatie en is dat natuurlijk weer vertraging. Maar laten we daar maar niet vanuit gaan amh was hoog idd maar zij vond dat goed. Ik heb verder 0 tekenen van pcos dus dat lijkt ons sterk. Moeten wel uitkijken voor overstimulatie gezien die amh. Dus het is nu weer gewoon afwachten.

Bloedverlies is nog steeds weg. Gister wel wat roze afscheiding maar is denk ik van de eisprong. Had gisteravond ook zeurende benen en beetje buik dus gok gisteravond de eisprong. Maar hier is vanwege de druk van intimiteit weinig gekomen. Mijn partner presteert gewoon totaal niet onder druk. Dus ik voel me gewoon klote. Je doet er alles aan en het is een mega kleine kans dat het natuurlijk lukt maar je wil wel de kans benutten en dat lukt gewoon niet zo. Heel frustrerend. Ik kan niet boos op hem zijn maar je denkt dan wel van ja dit is jouw enige taak. Maargoed, het is niet anders. Dit was ook de reden dat ik zo blij was dat ik het uit handen kon geven vorig jaar. We kijken straks nog wel even voor intimiteit maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Ohhh wat een dilemma en ik snap je heel goed! Tbh denk ik ook dat ik het er gewoon op zou gokken, ik vind je niet gestoord. Het is een mega risico en iedereen zal het je vast afraden maar ik vrees dat ik ook eigenwijs zou zijn omdat de wens zo groot is en de tijd tikt.

7. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Pffff wat klote :(:( heel veel sterkte!!

8. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    Ik kan me je dubbele gevoelens zo goed voorstellen en soms mag je ook gewoon heel boos zijn op de situatie toch.
    Heel veel sterkte! Ik hoop dat het voor jou snel 19 maart is of dat er eerder een plekje vrijkomt.

PrPe vindt dit leuk.
  9. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    252
    63
    Vrouw
    @Kikii88 @PrPe @ThoSu dankjulliewel voor de lieve adviezen! Heel fijn dat jullie mij niet voor gek verklaren en zelfs dezelfde keuze zouden maken.

conclusie: we wachten woensdagochtend af en hopen op 2 eicellen, zodat we doorgaan met de IUI
    Mocht de IUI niet doorgaan, zetten we alsnog de Ovitrelle en gaan we gewoon een poging doen (vergelijkbaar met onze OI-behandeling eigenlijk).
    Het is een gok en een risico, maar in onze situatie verwachten we gewoon niet dat het 5x raak zal zijn.

Kikii88, PrPe en ThoSu vinden dit leuk.
  10. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    252
    63
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk lastig en frustrerend. En ik snap je, je wilt niet boos zijn op je man, maar je wilt gewoon zo graag een goede poging doen.
    Sterkte daar!

PrPe vindt dit leuk.
  11. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Ach nee, wat balen! Heel veel sterkte, virtuele knuffel voor jou!

Kikii88 vindt dit leuk.
  12. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Hi! Ik kan weer meeschrijven, ronde 3. Ik had 9 en 10 februari een positieve ovulatietest en een duidelijke temperatuursdip van 36,5. Spannende tijd weer!

DPO 1: temperatuur 37.1. Verder niks
    DPO 2: temperatuur 37.2. In de loop van de ochtend begin ik me grieperig te voelen, verder geen bijzonderheden.
    DPO 3: temperatuur 38.6. Grieperig.
    DPO 4: temperatuur 36.7 o_O hoofdpijn, voel me regelmatig licht in het hoofd. Normaal krijg ik altijd al vroeg na mijn ovulatie last van wat PMS klachten in mijn buik. Dat is nu nog nergens te bekennen. Vergeten aan te vullen: erg misselijk bij avondeten.
    DPO 5: temperatuur 36.9. Verder geen bijzonderheden. Buikregio nog steeds erg rustig voor mijn doen
    DPO 6: temperatuur 37.3 (zoals alle keren direct na opstaan getempt, maar lag nu al enkele uren wakker door mijn zieke dochtertje. Heeft de temperatuur wellicht wat beïnvloed?). Verder geen bijzonderheden. Ik merk dat ik er wel op let of ik wat voel, maar merk ook dat ik er een stuk minder mee bezig ben dan de vorige rondes. Ik ben er wat rustiger onder :)

Kiwibiba, Kikii88 en PrPe vinden dit leuk.
  13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    @Plopjes @Sabel27 dankjulliewel dames! Het begrip doet me erg goed!

Het is hier vandaag niet meer succesvol geweest dus dat betekent enkel dat er donderdag intimiteit is geweest. Mijn partner kan gewoon echt niet tegen de, onbewuste, druk. Hij was er zelf ook erg gefrustreerd en verdrietig over. Dus verwacht deze maand in ieder geval als niets. Ik blijf met jullie meeleven en meelezen. Voor mij zal er komende tijd weinig spannends zijn.

Kikii88 vindt dit leuk.
  14. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Dikke knuffel!

PrPe vindt dit leuk.
  15. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    balen dat je moet wachten, hopelijk valt er toch nog een plekje uit en mag je eerder. Wel goed van die AMH, geeft dat enige rust, dat je waarschijnlijk toch nog een goede voorraad hebt?

snap je frustratie, is ook heel lastig. Nou hopelijk snel goed nieuws eens voor jullie!

16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    @Sabel27 @ThoSu @PrPe @Tesske95

Hee lieve meiden, bedankt voor jullie ontzettende lieve woorden! Hartverwarmend dat jullie zo meeleven, echt super lief! Wat was ik verdrietig gisteren en vandaag ook nog wel. Hou me voor het hopelijk verbeteren van de vruchtbaarheid aan een strak voedingsschema waarbij zuivel uit den boze is, maar gisteren heb ik het er even lekker van genomen en allemaal dingen met kaas gegeten haha. Voeding werkt toch troostend haha. Maar goed vandaag voel ik wel weer kracht om toch weer een nieuwe ronde aan te gaan. Heb nog steeds een hele lage temperatuur, dus wacht op de bloeding. Hopelijk wordt het wel een goede bloeding, anders mag ik weer wachten tot CD35 om dan weer te starten met Primolut en dan een nog hogere dosis Letrozol. Daar zie ik wel tegen op. Maar goed stap voor stap zullen we maar denken.

Kiwibiba, Sabel27, PrPe en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Hey, ik lees hier regelmatig mee en kom heel even inbreken.
    Ik herken jouw probleem met dat je partner het lastig vind als het een "moeten" is. En uiteraard weet ik niet wat jullie situatie precies is, maar wij hebben dat probleem ook gehad. Uiteindelijk heb ik voor een korte periode m'n partner even volledig buiten het hele geplan en schema's gehouden, en gewoon geprobeerd het op een "spontane" manier te laten verlopen. Dit vergt uiteindelijk veel van jou, maar bij ons heeft dit er wel voor gezorgd dat mijn partner het kon loslaten, en toen hij wel weer volledig betrokken was met "de planning", ook veel minder die prestratiedruk had. En begrijp me niet verkeerd, hij was zeker betrokken en steunde mij volledig, maar hij wist niet precies wat mijn vruchtbare periode was, en hoe het ging met temperaturen en ovulatietesten etc.

Ik hoop dat jullie hier een weg in kunnen vinden, en duim voor je dat je snel een positieve test in handen zult hebben!

Kikii88 vindt dit leuk.
  18. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Hi! Ik kan weer meeschrijven, ronde 3. Ik had 9 en 10 februari een positieve ovulatietest en een duidelijke temperatuursdip van 36,5. Spannende tijd weer!

DPO 1: temperatuur 37.1. Verder niks
    DPO 2: temperatuur 37.2. In de loop van de ochtend begin ik me grieperig te voelen, verder geen bijzonderheden.
    DPO 3: temperatuur 38.6. Grieperig.
    DPO 4: temperatuur 36.7 o_O hoofdpijn, voel me regelmatig licht in het hoofd. Normaal krijg ik altijd al vroeg na mijn ovulatie last van wat PMS klachten in mijn buik. Dat is nu nog nergens te bekennen. Vergeten aan te vullen: erg misselijk bij avondeten.
    DPO 5: temperatuur 36.9. Verder geen bijzonderheden. Buikregio nog steeds erg rustig voor mijn doen
    DPO 6: temperatuur 37.3 (zoals alle keren direct na opstaan getempt, maar lag nu al enkele uren wakker door mijn zieke dochtertje. Heeft de temperatuur wellicht wat beïnvloed?). Verder geen bijzonderheden. Ik merk dat ik er wel op let of ik wat voel, maar merk ook dat ik er een stuk minder mee bezig ben dan de vorige rondes. Ik ben er wat rustiger onder :)
    DPO 7: temperatuur 37.1. Af en toe wat menstruatie achtige krampen. Emoties vliegen alle kanten op. Sterk het gevoel dat het niet gelukt is en net als de vorige ronde op 8DPO al mijn menstruatie doorbreekt.

PrPe, ThoSu en Kikii88 vinden dit leuk.
  19. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    1dpo t/m 3dpo - Geen klachten
    4dpo - Hoofdpijn, buikpijn, menstruatiepijn, steken onderbuik en veel afscheiding.
    5dpo - Droge ogen bij wakker worden, diarree, steken in onderbuik.
    6dpo - Droge ogen bij wakker worden, hoofdpijn, diarree.
    7dpo - Wederom weer last van mijn ogen. Misselijk en 's nachts overgeven door brandend maagzuur en last van hoofdpijn. Misschien een soort minigriepje te pakken ofzo.
    8dpo - Last van mijn ogen, steken in mijn onderbuik en vagina en menstruatiepijn.
    9dpo - Mijn ogen doen nog steeds stom. Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met de hormonen na de eisprong (dit is mijn eerste cyclus na het verwijderen van de mirena). Af en toe wat steken in mijn buik. Veel afscheiding.
    10dpo - Hoofdpijn, buikpijn, last van ogen. Vannacht wakker geworden met buikpijn. Veel afscheiding vandaag.
    Vandaag een wazige action early test, over twee dagen hopelijk wat meer duidelijkheid

Kiwibiba, PrPe, ThoSu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Spannend zeg! Hopelijk nemen de krampen snel af. Ik ga voor je duimen X

Tesske95 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina