Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Liselottt

Liselottt Actief lid

1 feb 2025
    324
    300
    63
    Vrouw
    Ik kan ook weer een ronde meeschrijven.
    Eisprong was 22 februari ga ik vanuit, kan ook 23 februari zijn. LH piek was 21 februari in de ochtend.
    Ronde 5:

1DPO: temperatuur stijging van 36.7 naar 36.9. Beetje onrustige darmen.
    Edit: tijdens etenstijd rare steken in mn baarmoeder die een uurtje aanhielden en lichtbruine/rozige afscheiding.
    LH test was laag.

2DPO: temperatuur opeens naar 36.6 (wel korte nacht gehad) uurtje bijgeslapen en toen was die 36.9. Ik twijfel nu of mijn eisprong is geweest....
    Nog steeds veel krampjes alsof ik ongesteld moet worden en lichtbruine afscheiding. Beetje in de stress, hopelijk morgen weer een mooie temperatuur stijging....
    LH test was laag.

3DPO: temperatuur gestegen naar 37.0, maar 5 mins later nog keer en toen 36.7 dus snap er niks van. Twijfel dus nog steeds of mijn eisprong wel daadwerkelijk is geweest. Heb gelijk een thermometer van sensitest besteld, hopelijk is die stabieler. LH test was laag.
    Heel lekker geslapen en goede uurtjes gemaakt.
    Vandaag eigenlijk nagenoeg geen krampjes en ook geen bruine of roze afscheiding meer. Voel mij eigenlijk gewoon prima.

4DPO: temperatuur was weer 37.0. Voel mij prima. Wel beetje moe en na het avondeten nog een enorme eetlust.
    LH 0,1 gestegen.

5DPO: temperatuur nog steeds 37.0. Nergens last van. Beetje moe maar ik maak nu ook lange dagen. Begin vertrouwen te verliezen dat het gelukt is.
    LH weer über laag.

6DPO: temperatuur weer 37.0, begint saai te worden haha. Voor de rest helemaal nergens last van.
    LH op zijn laagst.
    Mijn gevoel zegt mij dat het niet is gelukt.

Kiwibiba en PrPe vinden dit leuk.
  2. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Duim mega hard voor je dat het kleintje mooi mag blijven groeien en je een prachtecho hebt 17 maart!

ThoSu vindt dit leuk.
  3. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Net ongesteld geworden. Hopelijk valt de punctie pas vanaf dag 16. Heb een econsult gestuurd voor een echo op maandag.

4. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    211
    252
    63
    Vrouw
    Ronde 14: IUI 2
    19 februari: Ovitrelle gespoten
    21 februari: 9.40u inseminatie

DPO1 / 22-feb: verkouden, laag energieniveau, moe!
    DPO2 / 23-feb: verkouden, moe, borsten voelen gevoeliger dan normaal, maar dat is waarschijnlijk nog de bijwerkingen van Ovitrelle.
    DPO3 / 24-feb: verkouden en mijn energieniveau is laag. Geen gevoelige borsten meer. Amper afscheiding. In de avond is het onrustig om mijn onderbuik.
    DPO4 / 25-feb: verkouden en nogsteeds moe. Verder heb ik af en toe een onrustig gevoel in mijn buik, s’avonds duidelijke steken
    DPO5 / 26-feb: bijna van mijn verkoudheid af! Afgelopen nacht levendig gedroomd over een bevalling, nog nooit eerder gehad. Verder af en toe onrust en steken in mijn baarmoeder
    DPO6 / 27-feb: mijn energieniveau is laag en ik voel me nogsteeds een beetje verkouden. Baarmoeder/onderbuik blijft onrustig, een vreemd gevoel. Verder heb ik een enorme craving naar zoet! Terwijl ik normaal geen zoet-liefhebber ben.
    DPO7 / 28-feb: onrustige nacht gehad, veel wakker (totaal 5x). In de avond steken in mijn onderbuik en last van mijn rug. Zeurende liezen
    DPO8 / 1-maa: baarmoeder en liezen trekken aan alle kanten, het is zo onrustig. In de loop van de ochtend heel licht bruine afscheiding, want in de loop van de middag steeds meer word. Klachten zijn echt vergelijkbaar met opkomende menstruatie. Heel de dag last lage rugpijn
    DPO9 / 2-maa:
    DPO10 / 3-maa:
    DPO11 / 4-maa:
    DPO12 / 5-maa:
    DPO13 / 6-maa:
    DPO14 / 7-maa:
    DPO15 / 8-maa:

Hé meiden, ik begin een beetje in de stress te schieten. Want het is dpo8, heb bruine afscheiding en zojuist 1 sliert rode afscheiding/bloed, lage rugpijn én buikkrampen. Ik ben 1x vaker op dpo8/9 ongesteld geworden, maar ergens heb ik de hoop dat het een innesteling is. Heeft iemand tijdens een innesteling vergelijkbare klachten gehad?

Kiwibiba en Kikii88 vinden dit leuk.
  5. Liselottt

Liselottt Actief lid

1 feb 2025
    324
    300
    63
    Vrouw
    Eisprong was 22 februari ga ik vanuit, kan ook 23 februari zijn. LH piek was 21 februari in de ochtend.
    Ronde 5:

Edit: tijdens etenstijd rare steken in mn baarmoeder die een uurtje aanhielden en lichtbruine/rozige afscheiding.
    LH test was laag.

2DPO: temperatuur opeens naar 36.6 (wel korte nacht gehad) uurtje bijgeslapen en toen was die 36.9. Ik twijfel nu of mijn eisprong is geweest....
    Nog steeds veel krampjes alsof ik ongesteld moet worden en lichtbruine afscheiding. Beetje in de stress, hopelijk morgen weer een mooie temperatuur stijging....
    LH test was laag.

3DPO: temperatuur gestegen naar 37.0, maar 5 mins later nog keer en toen 36.7 dus snap er niks van. Twijfel dus nog steeds of mijn eisprong wel daadwerkelijk is geweest. Heb gelijk een thermometer van sensitest besteld, hopelijk is die stabieler. LH test was laag.
    Vandaag eigenlijk nagenoeg geen krampjes en ook geen bruine of roze afscheiding meer. Voel mij eigenlijk gewoon prima.

4DPO: temperatuur was weer 37.0. Voel mij prima. Wel beetje moe en na het avondeten nog een enorme eetlust.
    LH 0,1 gestegen.

5DPO: temperatuur nog steeds 37.0. Nergens last van. Beetje moe maar ik maak nu ook lange dagen. Begin vertrouwen te verliezen dat het gelukt is.
    LH weer über laag.

6DPO: temperatuur weer 37.0, begint saai te worden haha. Voor de rest helemaal nergens last van.
    LH op zijn laagst.

7DPO: temperatuur weer 37.0. Begint saai te worden. Ik voel letterlijk niks? Vorige cyclus begon ik met spotten op dpo8 dus ben benieuwd naar morgen.
    LH 0.23 (gisteren 0.21)

6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Nou het is nog maar half doorgezet, altijd beetje onduidelijk, dus ik tel zondag gewoon als dag 1. Heb het ziekenhuis ook maar deze info gestuurd. Hopelijk komt het dan precies goed uit.

Kiwibiba vindt dit leuk.
  7. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Ik zou dit toch bijna zien als goede voorzichtige tekenen. Ben ooit 1x zwanger geweest in het verleden en dacht toen ook dat mij menstruatie kwam. Bleek achteraf een innesteling te zijn. Kan je geen early test doen? En dan blijven testen? Of wil je liever wachten?

Sabel27 vindt dit leuk.
  8. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    730
    93
    Vrouw
    ga voor je duimen!

9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    730
    93
    Vrouw
    Aah dat is gewoon echt super jammer, maar ook zo logisch, na wat jij hebt meegemaakt is het gewoon niet meer mogelijk om er enigszins onbevangen erin te staan. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je en dat je nu een goede echo gaat krijgen, dat de utro hierin het verschil voor je maakt. Ik hoop het echt!!!

ThoSu vindt dit leuk.
  10. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    211
    252
    63
    Vrouw
    Ik heb geen early testen in huis, maar die kan ik vandaag zeker halen. Vanaf wanneer zou daar iets zichtbaar op moeten zijn? Tot nu toe heb ik bijna altijd gewacht op dpo14.
    Vannacht trouwens enorm krampen gehad en vanmorgen gewoon weer bruine afscheiding. Ik probeer mijn buik vooral warm te houden, ik heb gehoord dat dat een goede innesteling bevordert. Om het kwartier wissel ik van gedachten ‘zou het toch? Of toch niet….?’

11. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Jeetje, spannend zeg!! Soms kan je al 1/2 dagen na de innesteling héél licht positief testen. Hou ons op de hoogte & mijn duimen draaien!!!!

Sabel27 vindt dit leuk.
  12. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Het is vannacht nog helemaal doorgezet dus ik tel gewoon zondag als eerste dag. Ziekenhuis belt me morgenmiddag voor een echo zag ik. Denk dinsdag dan de echo.

Lexyloo en Kikii88 vinden dit leuk.
  13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Dat snap ik en wat onwijs slopend die dubbele gedachten! Het risico wat je hebt is dat je ook nog positief test vanwege de ovitrelle maar als je om je dag blijft testen kan je zien of de testen oplopen of aflopen en dan weet je of het op een gegeven moment lichaamseigen hcg is. Is wel een investering want zwangerschapstesten zijn niet goedkoop.

Sabel27 vindt dit leuk.
  14. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    211
    252
    63
    Vrouw
    Daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor en aangezien testen inderdaad niet goedkoop zijn, denk ik toch dat ik gewoon even afwacht.
    Ondertussen heb ik sinds 11.00u geen bruine/roze afscheiding meer. Het is rustig geworden in mijn buik, ik heb alleen nog maar rugpijn.
    Mijn gedachten: misschien dat er inderdaad iets ingenesteld is, en dat de komende dagen moet blijken of het blijft zitten. Pffff wat vind ik dit spannend!

Zonnebloem11, Kiwibiba, JeeKee en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Ohhh zo spannend! Ik ga zo hard duimen voor jullie! Ben voorzichtig hoopvol!

16. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    456
    464
    63
    Vrouw
    Ik snap je angst helemaal! Maar...17 maart is mijn verjaardag dus dat moet wel een geluksdag zijn. ;)

Ik hoop op een mooie echo voor je!

ThoSu vindt dit leuk.
  17. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    456
    464
    63
    Vrouw
    Spannend! Dan gaat het echt van start!
    Ik ben vandaag ook ongesteld geworden maar moet helaas nog een maandje wachten tot wij van slag kunnen!

Hopelijk kun je morgen naar de echo!
    Alvast heel veel succes. :D

PrPe vindt dit leuk.
  18. Liselottt

Liselottt Actief lid

1 feb 2025
    324
    300
    63
    Vrouw
    Ronde 5:

LH test was laag.

LH test was laag.

LH 0,1 gestegen.

LH weer über laag.

LH op zijn laagst.

7DPO: temperatuur weer 37.0. Begint saai te worden. Ik voel letterlijk niks? Vorige cyclus begon ik met spotten op dpo8 dus ben benieuwd naar morgen.
    LH 0.23 (gisteren 0.21)

8DPO: temperatuur gezakt naar 36.8. Voor mijn gevoel had ik vanochtend krampjes en drukkende baarmoeder, maar ik wil zo graag wat voelen dat het ook placebo kan zijn.
    Voor het avondeten misselijk en koppijn, maar zakte weer na het eten.
    LH is nog meer gedaald.
    Ik kan wel stellen dat het deze ronde niet is gelukt gezien mijn LH waardes.. en echt 0 symptomen.

Kiwibiba vindt dit leuk.
  19. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    549
    430
    63
    Vrouw
    Thankss! Ze bellen met morgen voor een echo op dinsdag, zondag telt als dag 1. Vind het ook spannend!

Kan jij mooi volgen hoe het bij mij gaat en ben je een beetje voorbereid ;)

ThoSu vindt dit leuk.
  20. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    456
    464
    63
    Vrouw

Ja precies. Beetje afkijken is niet erg haha. Ik ben heel benieuwd! Maar hoop vooral voor jullie dat er een mooi kindje uit voort mag komen!

PrPe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina