Wat goed, betekent dit nu ook dat de sedatie gegarandeerd is? Zo spannend, ben echt benieuwd, maar echt super dat het nu door kan gaan haha. Ah dus vandaag nog die rekovelle en wat moet je morgen en overmorgen dan gebruiken?
Ja nu is het wel gegarandeerd. Dus dat is een enorme opluchting. Morgen rond 18 uur de fyremedel en dan om 2030 de ovitrelle. Heb alleen dan weer stress of je follikels niet al gaan springen voor woensdagochtend als er een dag tussen zit. Ik zal toch op het ziekenhuis moeten vertrouwen maar heb het nog even extra gevraagd in een econsult omdat ze bij mij bij IUI ook de ovitrelle de dag ervoor lieten zetten ipv 2 dagen. Denk beter teveel vragen dan te weinig. Maar zijn weer hele nieuwe onderdelen om je druk over te maken. Wat een stress traject is het toch. Hoe is het met jou??
Aah echt super fijn voor je dat dat mogelijk is!! Snap ik wel dat je weer allemaal nieuwe zorgen krijgt, het is ook niet zomaar iets. Ik lees wel vaker trouwens dat vrouwen Ovitrelle 2 dagen van te voren zetten. Is ook wel zo’n ziekenhuis verschil denk ik. Zorgen zijn alleen niet fijn, dus ik hoop dat je een geruststellend antwoord op je econsult krijgt. Maar echt super spannend allemaal inderdaad! Hoe is je partner eronder? met mij gaat het zijn gangetje, ben meer met de overstap in me hoofd bezig dan met of het wel of niet gelukt is. Wel maak ik me nog zorgen over die eerste follikeltelling en waarom mijn cyclus zo anders was deze ronde. En ben benieuwd naar mijn amh, die is nog steeds niet binnen. Mijn intake in het nieuwe ziekenhuis was trouwens op 14 april, maar had gevraagd of het eerder kon als de verwijzing vanuit het ziekenhuis zou komen, omdat ze eerder zei dat ze die plekjes opvullen met overstap mensen. Toen werd ik even later gebeld dat het 31 maart werd, terwijl ze hun verwijzing nog niet eens hebben. Echt super blij mee! maar goed natuurlijk nog beter als het deze ronde toch wel lukt en het gewoon klaar is en zelfs die overstap niet nodig is. Heb vanacht gedroomd over dat ik een positieve test had. En dat heb ik eerder gedroomd die ronde dat het raak was en toen droomde ik ook dat ik daarna maar aan het zoeken was naar testen en dat ze afliepen en negatief werden. En dat is een soort van uitgekomen. Maar goed sowieso een onrustige nacht gehad, werd 1 keer schreeuwend wakker. Mijn man schrok zich kapot, haha. Ik zal eerdaags wel even mijn dpo lijstje weer toevoegen in dit topic. zo direct mijn laatste afspraak met de arts, vind het wel spannend, heb hem namelijk nog niet gesproken. Tenzij dat ik zwanger ben trouwens dan heb ik na de 7 weken echo nog een consult bij hem, dus toch maar hopen dat het niet de laatste keer is dan haha.
@Lexyloo happy birthday! Een mooie dag toegewenst en een mooi levensjaar! Ik hoop dat je grote droom om zwanger te worden dit levensjaar eindelijk mag uitkomen! @ThoSu succes vandaag met de echo. Hoop dat je een mooi kloppend hartje gaat zien!
Dank je wel voor je felicitatie lieve Kikki! Spannend! Ik hoop ook voor je dat je die dokter gewoon nog een keer ziet. En als dat niet zo is dan hoor ik dat je snel duidelijkheid krijgt over de AmH en je afgelopen cyclus bij het nieuwe ziekenhuis. Die dromen zijn altijd naar. Zeker als je gillend wakker wordt. Ik heb dat meestal rond volle maan, dan heb ik hele drukke en realistische dromen. En @ThoSu inderdaad heel veel succes bij de echo en een mooi kloppend hartje!
Van harte gefeliciteerd @Lexyloo! ❤️ wat Kiki zegt dat dit een mooi vruchtbaar levensjaar mag worden! Dat wensen we je allemaal zo erg toe! Dankjewel dames wat lief dat jullie het onthouden hebben! Helaas ben ik gebeld dat er geen echoscopiste aanwezig is vandaag dus de afspraak is verplaatst naar morgen 17:30 Nog even geduld hebben dus! Mijn hcg was afgelopen vrijdag maar liefst bijna 18.000 dus ik ben stiekem goed gestemd voor de echo morgen, mijn hcg is nog nooit zó hoog geweest en stijgt zelfs bovengemiddeld goed (verdubbeling iedere 35 uur) Verder ben ik iets minder actief in dit topic maar lees nog steeds dagelijks met jullie mee! Ik hoop zo dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! Dat gun ik jullie zo! @Lexyloo @PrPe @Kikii88 @Sabel27 @Tesske95
Klopt, die verschillen zijn er. Ik heb dat alleen een keer gevraagd en toen werd gezegd dat ik ze 1 dag van te voren moest zeggen ipv mijn groeispurt aan het einde iedere keer. Dus dat antwoord zit nog in mijn hoofd en nu denk ik ja wat als dat hier ook zo is. Misschien zijn ze dan te laat. Dus vandaar dat ik me daar zorgen over maak. Ik heb nog geen reactie op mijn econsult. Ga straks wel even bellen mocht er niets binnen komen. Mijn partner is er altijd vrij niksig onder haha. Dus weet het niet goed. Fijn dat je toch eerder terecht kon! 31 maart is het gelukkig al bijna! Wat kak zo'n droom! maar het zou wel mooi zijn als het voorspelt dat je inderdaad zwanger bent! Stiekem hoop ik daar toch op haha! Het laat wel weer zien dat zo'n traject veel van je vergt. Ben ook echt benieuwd naar je AMH. Ze zijn niet rap daar qua uitslag, ondanks je dokter dat natuurlijk al gezegd had.
@Lexyloo gefeliciteerd! Hopelijk wordt dit een prachtig jaar voor jullie! @ThoSu dat zijn alvast hele geruststellende uitslagen! Spannend morgen en wat jammer dat je nog een dag extra moet wachten!
Oja op die manier, nou ben benieuwd wat ze antwoorden. Misschien is dat andere medicijn er wel voor dat dat het weer tegenhoudt? Ah denk dat ik me verkeerd verwoord heb haha. Het was juist wel een goede droom. Ik had namelijk een positieve test in me droom. En die droom heb ik eerder gehad die ronde dat het raak was en ook weer misging, maar toen droomde ik meer, ook dat ik dus aan het zoeken was naar testen en dat de testen afliepen en negatief werden. Deze keer droomde ik enkel alleen de positieve test en dat ik bezig was met is het er 1, 2 of 3 haha. Dus hoop dat het net als vorige keer een voorspellende droom was. Hoewel ik gisteren nog over veel bloedverlies droomde. En daarnaast heb ik een onrustige nacht gehad. Met andere dromen, en werd ik een keer schreeuwend wakker, maar dat stond los van die zwangerschapsdroom zeg maar.
Ja dat kan idd ook zo zijn, sluit ik niet uit, maar zou er spijt van hebben als ik het niet gevraagd heb en het fout gaat. Dus better safe than sorry en een keer extra vragen. Als zij aangeven dat het prima is dan is dat ook prima voor mij. Al blijf je tot woensdagochtend toch ongerust. Denk dat zorgen door het hele traject heen lopen. Ohhhdan hoop ik ook gewoon dat het een voorspellende droom is geweest en het goed nieuws betekent! Lees overigens op veel insta account dat ze meiden bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest dus het blijft zo bizar dat ze dat bij jou nooit hebben willen doen. Hopelijk doet je nieuwe ziekenhuis dat wel!
ja je hebt helemaal gelijk! ja joh, net een gesprek gehad en het was weer een vreemd gesprek waarbij veel tegenstrijdigheden waren en ik eigenlijk geen antwoorden kreeg. En dingen werden ook voor mijn gevoel verdraaid. Maar helemaal prima, ze wilde doorgaan met de behandeling, want hé ik ben zwanger geworden dus het is het juiste plan, maar ik heb vriendelijk bedankt! ja heb al gevraagd hoe OI daar gaat in het nieuwe ziekenhuis. En daar wordt je getrackt en wordt er 7 dagen na de vermoedelijke eisprong bloed geprikt, zodat als het niet zo is dat je het plan erop kunt aanpassen. En als het duidelijk is dat er een eisprong geweest is en het dus werkt, dan wordt je wel even losgelaten, maar goed dan heb je een werkend behandelingsplan. En als ik bijv hetzelfde als sabel heb, wel groeiende eiblaasjes maar geen eisprong zonder Ovitrelle dan kom je daar bijvoorbeeld ook achter tijdens de zoektocht. Dus het kan wel even gaan duren en frustreren voordat je het juiste plan hebt, maar je stelt in ieder geval elke maand bij en je komt verder bij het juiste traject. En dat is nu in dit ziekenhuis gewoon niet het geval. Ben erg benieuwd, hoop echt dat ik me daar beter gehoord ga voelen. Want ik heb ook het idee dat je in dit ziekenhuis in een traject gooien en daarna gewoon niet echt meer kijken.
Echt diepe dankbaarheid voor het ziekenhuis. Ze belden net want in principe konden ze me geen sedatie aanbieden maar ze hebben alles op alles gezet om het mogelijk te maken. Het zal nu via de operatiekamer gebeuren en dat geeft wat kleine wijzigingen. Moet zo naar het ziekenhuis voor een pre operatieve screening en moet woensdag op een andere afdeling zijn. Maar ben echt enorm dankbaar dat ze zo hun best hebben gedaan voor me. Ovirltrelle klopt omdat ik ook nog steeds de fyremedel zet dus dat tijdstip klopt. Fijn ook even die geruststelling.
Echt bizar dat jouw huidige ziekenhuis zelfs in het exit gesprek nog dezelfde instelling heeft. Is het een klein streekziekenhuis? En hoe je nieuwe ziekenhuis ermee omgaat lijkt me ook de manier!! Dan kan je zaken uitsluiten en bijsturen ipv tijd en geld te verdienen! Heb hier echt een goed gevoel over! Al hoop ik natuurlijk gewoon dat het raak is en maart voor ons allemaal een Lucky maand wordt!
Wat een goed nieuws! Fijn dat alles klopt en dat je onder sedatie de punctie kan doen. Geeft toch minder spanning en uiteindelijk beter voor je. SUPER spannend zeg!!
Ja echt bizar! Die overstap gaat je echt goeds brengen. Het klinkt alsof zij een veel beter plan hebben. Bij mij wordt het Lucky April. Ik ben mijn menstruatie aan het afwachten en dat duurt Laaaannngg. Kan gek genoeg ook mijn ovulatie niet goed vinden deze maand. Maargoed, iets met een pan water kookt ook niet als je kijkt. Ons ziekenhuis heeft geen lab dus ze moeten naar de VUmc gebracht worden op de dag zelf en dat moet mijn man dus doen en daar ook gelijk zijn deel doneren.Terugplaatsing vindt dan ook daar plaats. Ik heb nu dus steeds in mijn hoofd dat de punctie tegen pasen zal zijn en zie dan helemaal mijn man als paashaas met mijn eitjes op stap. Heel misschien heb ik zelfs paashaasoren voor hem gekocht. Toch maar een beetje humor proberen te brengen in dit hele gedoe.
ja ik vind het ook echt bizar. Het is inderdaad een streekziekenhuis. 1 van de antwoorden was op de vraag waarom geen bloedprikken na de eisprong was: dat je daar niks aan zou hebben, want dat zou pas op achteraf basis zijn na de eisprong en niet voor de eisprong. Toen zei ik dat ik het daar niet mee eens was dat je daar niks aan zou hebben, behalve dat je veel tijd bespaart omdat je gemiddeld op dag 21 al weet hoe of wat en de cyclus kunt afbreken ipv me laten wachten tot dag 35 om het dan alsnog af te breken. Daarnaast kun je dan ook mogelijk ontdekken van hé het werkt niet, en hoe gaan we het wel werkend krijgen. Maar goed dan wordt daar eigenlijk geen antwoord op gegeven, maar krijg je een verhaal over iets anders, bijvoorbeeld dat mijn cyclussen niet regelmatig zijn en langer dan 35 dagen. Vind het een raar antwoord op wat ik aangeef maar daarnaast denk ik ook weer hoe kom je daar nou weer bij, ik heb op deze cyclus na nog nooit langere cyclussen dan 28 dagen gehad, de meeste cyclussen lagen rond de 21/22/23 dagen. En dan denk ik weer ja zit ik wel in het juiste traject, want ik heb helemaal geen lange cyclussen gehad in het verleden. En als ik dan weer terug ga naar mijn punt krijg ik antwoorden dat ik dingen verkeerd zie en door elkaar haal. En over die eiblaasjes krijg ik ook telkens een tegenstrijdig antwoord. Net als of ik nou wel of niet een menstruatie heb. En weetje, misschien zit ik wel op de goede weg, maar dat is in ieder geval niet zeker en ik wil geen tijd weggooien. En ik vind het argument je bent een keer zwanger geweest dus het werkt, dat biedt mij geen geruststelling. Het kan ook een toevalstreffer geweest zijn. Jaa ik heb ook echt een goed gevoel over het nieuwe ziekenhuis. Dus ben erg benieuwd. Maar inderdaad ga graag nog een keertje terug, want als dat zo zou zijn dan ben ik zwanger haha. Maarre lees net je andere bericht, wat super zeg van jouw ziekenhuis. En wat lief, betekent wel echt dat ze je horen en zien hoe belangrijk dit voor jou is. Echt super!!
hahaha ik zie al een man in verbeelding gaan met zijn paashaasoren. Oh op die manier, en geldt dat dan voor elke mogelijke terugplaatsing dat je naar VUmc moet? Is dat een beetje te doen voor jullie qua reistijd? wat balen ook dat je je ovulatie niet kunt vinden, want op welke cyclusdag zit je nu?
Ik denk dat het voor elke terugplaatsing geldt aangezien de eitjes ook niet ingevroren worden in ons eigen ziekenhuis. Maar ze moeten dan toch ontdooien dus misschien kan alles hierna wel? Dat ga ik eens navragen! Opzich is het VU voor ons wel te doen. 50 min met het OV of ongeveer 30 minuten met de auto. Ik zit nu op cyclus dag 16, eergister had ik wel een donkere test maar nu weer super licht en mn app zegt dat ovu pas over 4 dagen is. Dus we gaan het zien of de testen donkerder worden! Het is opzich ook niet gek als het wat anders loopt na al die maanden stimulerende medicatie!
Hi ladies! Ik mag weer meeschrijven, ronde 4 voor een 2e kindje. Ik heb mijn eisprong vermoedelijk gehad op 12 maart. De dag er voor een knaltest en op de dag zelf een mooie dip in temperatuur DPO 1: temperatuur 37.0. In de ochtend wat vage buikpijn in onderbuik wat maar enkele minuutjes aanhield. Verder geen bijzonderheden. DPO 2: temperatuur 37.0. Erg vrolijk, verder geen bijzonderheden. DPO 3: temperatuur 37.2. Wel later dan normaal en lag al wat langer wakker. Erg moe, maar pittige nacht gehad met zieke dochter dus dat is denk ik daar aan te wijten. DPO 4: temperatuur 36.8. Vannacht venijnige steken in onderbuik en lies aan de linkerkant. Koud koud koud. DPO 5: temperatuur 37.1. Hele dag koud en onstilbare trek. Erg moe ondanks een goede nacht. Af en toe venijnige steken in onderbuik aan de rechterkant doorstralend naar mijn lies.
Geeft zeker minder spanning onder sedatie! Vind het alsnog spannend hoor maar hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik in paniek raak tijdens de ingreep. Dan begint het geluk gewoon vanaf maart hoop ik Vervelend datje je ovulatie nog niet kan vinden! Hopelijk komt hij snel voorbij en kan je het gezellig maken! Ons ziekenhuis heeft ook geen lab dus mijn vriend moet woensdag ook met een doos vol eieren naar Tilburg. Vind ook dat spannend, als dat maar goed gaat haha. Al mijn terugplaatsingen gaan ook daar plaatsvinden want de cryos blijven eventueel daar. Hilarisch dat je voor hem paasoren hebt gekocht! Dat vind ik echt heel grappig weet hij dat ook al?