Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Precies dat! Want als ze zien dat je steeds geen goede eisprong krijgt zouden ze je ook nog ovitrelle kunnen geven ipv maar laten aanmodderen. Vind het echt slecht dat ze zo eigenwijs blijven. Jij hebt er namelijk last van en zij staan ook niet open om iets te leren. Super goede beslissing dat je daar weg gaat en hopelijk helpt het nieuwe zkh je beter. Is dat ook een groter zkh?

Ja ben ook enorm dankbaar en dat ze begrijpen dat ik niet zomaar dat verzoek heb. Dus het is heel fijn dat ze er een mouw aan gepast hebben.
    Heb net de laatste 2 prikken gezet. Om een of andere reden deden deze mega veel pijn, geen idee waarom. Hopelijk zijn het de laatste ever! We duimen!

Lexyloo en Kikii88 vinden dit leuk.
  2. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    728
    93
    Vrouw
    ja het nieuwe ziekenhuis heeft meerdere vestigingen. Daarnaast heeft het ziekenhuis ook een eigen laboratorium. Ben erg benieuwd!

Ah wat vervelend dat je laatste 2 prikken zo’n pijn deden. Ik hoop ook dat het de allerlaatste zijn!!!! Hoe voel je je nu? Worden de zenuwen groter naarmate het dichterbij komt?

PrPe vindt dit leuk.
  3. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Heb wel een beetje een gespannen gevoel dus ik denk dat dat onbewust al wat zenuwen zijn. En maak me toch bezorgd dat ze morgen te laat zijn en mijn eisprong geweest is maar ik probeer dat weg te proppen want ik zal toch op het ziekenhuis moeten vertrouwen.
    Verder bedacht ik me gister ineens dat als alles goed gaat ze in het ziekenhuis morgen een baby gaan maken die de helft het dna van mijn vriend heeft en de helft van mij en ik dat best bijzonder vind. Over het algemeen word je heel erg geleefd in het klinische gedeelte en ben je helemaal niet meer bezig met die kant. En dat besef had ik toch even.

Fijn dat je straks in een groter ziekenhuis bent! Denk oprecht dat ze daar anders denken en je wel beter kunnen en willen helpen!

Lexyloo en Kikii88 vinden dit leuk.
  4. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    728
    93
    Vrouw
    ja dat is zeker een mooi besef. Eigenlijk heel bijzonder! Wel rot dat je die zorgen hebt over de eisprong en dat snap ik ook goed. Ik ga voor je duimen dat het het perfecte moment is. Heeft jouw ziekenhuis een eigen laboratorium en kan de terugplaatsing daar ook gebeuren? Of is dat in een partner ziekenhuis? En wanneer gebeurt de terugplaatsing eigenlijk? Aaah zo spannend!!

ja denk het ook hoor, merk nu al aan de kleine dingetjes dat het echt anders gaat. Als dat ze zeggen dat ik op een lijst sta en dat ze me gaan bellen als er wat vrijkomt, dat dat ook echt gebeurt. Ze hebben ook echt goede statistieken, behoorlijk boven het landelijk gemiddelde. Maar goed ik hoop natuurlijk nog steeds dat deze ronde gewoon raak is. Maar anders heb ik het gevoel dat ik op een goede plek zit. En vertrouwen is ook belangrijk. Ik merkte namelijk dat toen de arts gisteren dingen tegen mij zei dat mijn antwoord was ik hoop het maar. Het vertrouwen is gewoon weg, en daardoor grijp ik alleen maar meer de controle aan en maak ik mezelf gek. Nu hopelijk weer de artsen het werk laten doen haha.

Zonnebloem11 vindt dit leuk.
  5. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    728
    93
    Vrouw
    Ik voel me zo k*t en bang kijk net online en mijn amh is 0,21. Ik ben echt heel erg bang dat het nooit gaat lukken..

6. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    715
    479
    63
    Vrouw

Oh hmm, is dat laag? weet niet hoe het zit per leeftijd..

7. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    715
    479
    63
    Vrouw
    Woehoeee meiden heb me eisprong gevonden, veel eerder dan wat ik gewend ben voor de buitenbaarmoederlijke operatie, gelukkig was ik vroeg begonnen met ovulatie testen en op tijd gevonden!

Zit nu op CD 14 en net ovulatie test gedaan, CB gaf smiley aan, afgelopen 3 dagen niet.

ik keek naar de teststreep was wel donker maar niet zo donker als de controle streep.

We gaan vanavond de wereld op zn kop proberen hahaha.

We hebben eergisteren sex gehad, gisteren niet, vanavond en de komende dagen wel doen??

Lexyloo vindt dit leuk.
  8. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    211
    252
    63
    Vrouw
    Ach wat super k*t meid! Dit is echt een flinke domper.... Ik had zoveel hoop voor je, maar dit zorgt wel weer voor zorgen en problemen! Sterkte, digitale knuffel!

Kikii88 vindt dit leuk.
  9. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    211
    252
    63
    Vrouw
    Hé Meiden,
    Even een update vanuit mij: zojuist de 3e IUI ronde gestart!
    Afgelopen week heb ik meerdere echo's gehad en in eerste instantie leken er 2 eitjes te groeien. Helaas is 1 eitje blijven hangen op 12/13mm, maar hebben we zondag wel groen licht gehad voor het andere eitje van 18mm.
    Zojuist heeft de inseminatie plaatsgevonden met 61 miljoen bruikbare zaadjes. Echt idioot veel, maar onze arts vertelde dat alles boven de 2 miljoen niet voor een extra verhoging in kans zwangerschap gaat zorgen.

Verder ga ik vanavond ook gebruik maken van Utrogestan. Deze moet ik zowel in de ochtend en avond inbrengen. Ik ben erg benieuwd wat de effecten hiervan gaan zijn! Aangezien ik vaak al vanaf DPO7/8 al spotting heb, heb ik vooral de hoop dat dit verholpen word.

1 april is mijn DPO14, tevens de verjaardag van mijn moeder. Het zou geweldig zijn om haar het nieuws te kunnen brengen dat ze voor het eerst oma gaat worden.

Lexyloo, ThoSu en Kikii88 vinden dit leuk.
  10. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Nee alles gebeurt in Tilburg. Alleen de punctie in eigen ziekenhuis en de rest daarna allemaal in Tilburg. Weet niet precies wanneer de terugplaatsing is. Eventueel op dag 3 maar weet niet of ze dan tellen vanaf woensdag of vanaf donderdag.

Ohhh dat klinkt goed en inderdaad is het vertrouwen heel belangrijk! Dat krijg je ook als mensen zich aan de afspraken houden en met je meedenken ipv overal een weerwoord op geven! Ik heb goede hoop voor je nieuwe ziekenhuis! Dat je je in ieder geval gehoord en gezien voelt!

Kikii88 vindt dit leuk.
  11. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Omgggg nooooo :(:(:(
    Ik ben gewoon plaatsvervangend boos op de artsen in jouw ziekenhuis dat ze je niet serieus genomen hebben!
    Ik weet zeker dat er nog mogelijkheden zijn want je had nu ook 3 follikels maar je hebt geen jaren de tijd meer! Vraag me af wat je nieuwe ziekenhuis daarmee gaat doen. Ga je ze bellen over deze uitslag? Of ze toch willen opschakelen ipv OI? Weet niet of dat überhaupt nodig is of dat je met alsnog zwanger kan raken.

Geef de hoop nog niet op! Het kan zeker nog! Maar ik begrijp wel dat dit een enorme klap is en de tijd nu echt dringt. En het nog erger is dat ze je niet serieus genomen hebben. Heel veel sterkte! :(

Zonnebloem11 en Kikii88 vinden dit leuk.
  12. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Zou om de dag doen, is beste voor de zaadkwaliteit.

Girly24 vindt dit leuk.
  13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Omg zo spannend en wat een goede zaadscore! Ik hoop dat het deze maand lukt en de utro je gaat helpen qua ondersteuning en de bevruchting gaat lukken en het kleintje blijft plakken! We duimen!

Sabel27 vindt dit leuk.
  14. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    728
    93
    Vrouw
    Jaa ik voel me echt zwaar belabberd en bezorgt, kan aan niks anders meer denken en denk continu dat ik zo erg hoop dat er nu een baby in me buik zit.. want dit is echt heel laag. En ik maak me ook druk om me schildklier, want is die nu wel eindelijk goed op dit moment, dat is nog maar de vraag , en die moet zeker goed zijn, anders starten ze waarschijnlijk niet eens met ivf. En niemand snapt waarom mijn schildklier doet wat die doet, dus ik vraag me af een goede waarde dichtbij is. Wat een kut klote shit nieuws gewoon…. Sorry hoor voor me gescheld. Maar pfffffff…

Ik heb geen idee, ik ben niet perse doorverwezen om daar OI te gaan doen. Ik zou zelf vermoeden dat je met deze waardes geen tijd meer moet verspillen, maar ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Ja ik heb al een vervroegde afspraak en in principe heeft iedereen gewoon een wachttijd. Ik heb ook net gelezen dat veel Nederlandse ziekenhuizen met deze amh waarde niet eens behandelen. Gelukkig heb ik van iemand anders gehoord die een niet veel hogere amh had als dat ik heb en dat zij wel door dit ziekenhuis behandeld zou worden. Dus dat biedt hoop. Maar ik ben ook nog bang dat mijn amh in werkelijkheid nog lager is, want ik heb het laten testen in een cyclus met Letrozol. En ik heb gelezen dat dit je amh waarde kan verhogen tijdelijk, dus wellicht dat het in een cyclus zonder stimulatie nog lager is.

En inderdaad dat ik 3 groeiende eiblaasjes had deze ronde biedt ook nog hoop. Ik vraag me alleen ook af, deze ronde voor het eerst pas een eisprong op dag 22a 23 en ik ben gestimuleerd. Terwijl ik zonder stimulatie al vaak op cd 22 a 23 ongesteld ben of dit niet een voorbode is van de overgang. En ook dat amper bloedverlies. Ik hoop zo dat er nog mogelijkheden zijn. Pffff ik word echt gek gewoon!

ook heb ik het huidige ziekenhuis direct geappt dat ik dit via de huisarts heb laten doen en wat de uitslag is. En of ik op cd3 mijn fsh kan laten prikken. Want ik heb vermoedelijk rond cd 6 mijn intake en dan zouden we alweer een hele cyclus moeten wachten voordat we dat kunnen prikken, dus zou fijn zijn als dit gegeven dan al meegenomen kan worden. Als ze niet willen vraag ik mijn huisarts wel weer.

15. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, hele dikke knuffel lieve Kiki.. :(

Kikii88 vindt dit leuk.
  16. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    454
    464
    63
    Vrouw

Wat ontzettend klote nieuws! Ik weet ook niet zo heel goed wat ik nog kan zeggen.

Wat @PrPe zegt, gewoon een soort plaatsvervangende boosheid naar jouw ziekenhuis! En gewoon schelden zoveel je wil hoor. Ik snap het heel goed!!
    Voor nu heel veel sterkte met dit nieuws!
    Dikke knuffel.

@ThoSu veel succes bij de echo!

Kikii88 vindt dit leuk.
  17. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    548
    428
    63
    Vrouw
    Ik hoop ook zo zo zo erg dat het nu gewoon gelukt is! En snap datje mega bezorgd bent en aan niets anders kan denken! Had zo gehoopt dat je een wat meer geruststellende uitslag had gehad :(
    Dat van je schildklier is idd ook nog mega kak en komt er gewoon nog bij. Wanneer hoor je daar iets meer over weer?

Gelukkig dat dit ziekenhuis je wel wil helpen! Zeker omdat nu juist de tijd dringt is het belangrijk dat ze je JUIST gaan helpen. Mijn amh was lager toen ik aan de hormonen zat dus misschien is dat voor jou ook zo en valt hij straks nog iets hoger uit? Ik duim daar zo voor want gun jullie zo ontzettend een kleintje!

Heb je verder ook andere overgangsklachten? En was je cyclus altijd op deze manier of is dat iets van de laatste periode? Als dat laatste niet zo is denk ik niet dat het een teken van overgang is. Al snap ik dat je nu echt extreem bezorgd bent.

Ja goedzo! Goed dat je het weer vraagt en anders weer via de huisarts! Ik duim echt voor je meid!

Kikii88 vindt dit leuk.
  18. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Ohh dikke knuffel meis. Ik weet niks over de waardes, maar ik snap dat het een flinke domper voor je is. Het is je zo gegund!

Kikii88 vindt dit leuk.
  19. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd hoe het bij de echo is gegaan!

20. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Hi ladies! Ik mag weer meeschrijven, ronde 4 voor een 2e kindje. Ik heb mijn eisprong vermoedelijk gehad op 12 maart. De dag er voor een knaltest en op de dag zelf een mooie dip in temperatuur :)

DPO 1: temperatuur 37.0. In de ochtend wat vage buikpijn in onderbuik wat maar enkele minuutjes aanhield. Verder geen bijzonderheden.
    DPO 2: temperatuur 37.0. Erg vrolijk, verder geen bijzonderheden.
    DPO 3: temperatuur 37.2. Wel later dan normaal en lag al wat langer wakker. Erg moe, maar pittige nacht gehad met zieke dochter dus dat is denk ik daar aan te wijten.
    DPO 4: temperatuur 36.8. Vannacht venijnige steken in onderbuik en lies aan de linkerkant. Koud koud koud.
    DPO 5: temperatuur 37.1. Hele dag koud en onstilbare trek. Erg moe ondanks een goede nacht. Af en toe venijnige steken in onderbuik aan de rechterkant doorstralend naar mijn lies.
    DPO 6: temperatuur 37.2. Hele dag door koud, geen eetlust. Vanmorgen een paar seconden steken in mijn rechter borst. In de loop van de dag begin ik me ziek te voelen en heel de dag een droge keel. Erg vermoeid.

PrPe, Kikii88, Girly24 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina