Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Hoi lieve dames, voor het eerst een goede echo! 6+1 weken zwanger en als kers op de taart: een kloppend hartje ❤️ Ik kan het niet geloven gewoon!

Zonnebloem11, TheBronx, Tesske95 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    724
    491
    63
    Vrouw
    proficiat!!!!

ThoSu vindt dit leuk.
  3. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    731
    93
    Vrouw
    28 maart heb ik weer een afspraak bij de internist, en moet paar dagen daarvoor bloed prikken, maar heb maar net aan 4 weken deze dosis geslikt, terwijl eigenlijk 6 weken moet, dus ik weet eigenlijk ook niet tot in hoeverre deze waarde wat gaat zeggen.

lief, dankjewel. En ik jou natuurlijk ook, jij alvast veel succes gewenst morgen. Hoop dat alles goed voor je verloopt!! Ga voor je duimen.

ja weeet ik niet, of ik overgangsklachten heb. Ik heb het wel sneller warm, maarja tot in hoeverre komt dat door de schildklier of niet. En ik slaap slechter, maaarja kan je ook weer wijten aan de schildklier. Wat wel zo is dat mijn cyclussen echt anders zijn geworden, ik heb gewoon steeds minder en minder bloedverlies en steeds korter ongesteld. En zonder Letrozol heb ik dus echt korte cyclussen, maar deze maand dus voor het eerst een hele lange. Ik kan alleen maar denken aan dat ik hoop dat er nu een baby in me buik zit. Die gedachte komt echt letterlijk continu in me op. Ik hoop nog op een wonder dat het allemaal meevalt en een fout van het lab is. Maar icm die uitgangsecho van 4 eiblaasjes weet ik dat het er niet goed uitziet. En die arts zegt gisteren gewoon doodleuk op die 4 eiblaasjes: ja en… ik snap er helemaal niks van, ik lees mensen met een hoger amh als dat ik heb en 6 eiblaasjes dat een ziekenhuis ze niet eens willen behandelen. Ik snap er helemaal niks van wat hier gebeurt. Maar bij jou was de amh dus lager tijdens de hormonen, hoeveel verschil was dat?

4. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    731
    93
    Vrouw
    wat een goed nieuws, ben heel blij voor je!!! En wat geweldig ook en kloppend hartje, echt super. Lekker genieten!

ThoSu vindt dit leuk.
  5. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    459
    465
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws! :)

@PrPe heel veel succes morgen! Hopelijk valt het allemaal mee en heb je lekker veel eitjes die daarna tot embryo's mogen groeien!

ThoSu vindt dit leuk.
  6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Omg wat geweldig!!! Zo ontzettend gefeliciteerd!!!

ThoSu vindt dit leuk.
  7. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Echt totaal gestoord dat je oude ziekenhuis de urgentie totaal niet voelt als je alles combineert! Het ergste is dat zij arts zijn geworden dus je er vanuit gaat dat zij het wel weten. Maar wij met onze logica en kennis meer urgentie voelen dan een arts. Ik kan dat echt niet begrijpen! Vreselijk pijnlijk!

Bij mij was hij eerst 7.07 geloof ik en naderhand 8.77. Scheelde dus toch wel een stuk. En dat was onder invloed van Gonal-F.

Ik hoop echt dat dit je Lucky maand is en je van alle stress af bent. Gun het je zo!
    Thankss, ik laat morgen wel wat weten! Vind het best spannend want je hoopt dta het een goede opbrengst is.

8. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    213
    252
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd ❤️ het is je enorm gegunt! Wat bijzonder

ThoSu vindt dit leuk.
  9. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Nou het zit erop en het is me heel erg meegevallen! Onder sedatie is echt een uitkomst want heb er niets van gemerkt en werd wakker op de post operatie kamer met een waterijsje. Net lekker ontbijtje op dus gaat prima hier.
    En het belangrijkste.. 9 eicellen gevonden!!! Dus toch nog een groeispurt geweest voor de laatste kleintjes. Vriend ook zijn ding gedaan en hebben beweeglijke zaadcellen gevonden, hoeveel zeggen ze niet maar maakt ook niet uit.
    Heb zaterdag om 12:00 uur een verse terugplaatsing. Als ik vrijdag voor 12:00 uur niets hoor gaat zaterdag door. Dus vet hard duimen nu!

Ben beetje gaar en beetje menstruatie gevoel in mijn buik maar verder gaat het goed. Ze waren onwijs lief dus het was een fijne ervaring. Morgen starten met de utro,ben benieuwd hoe dat is. Vriend komt me zo ophalen.

Kikii88, Girly24 en ThoSu vinden dit leuk.
  10. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    459
    465
    63
    Vrouw

Wat een goed nieuws! 9 eicellen is een mooi aantal! Hopelijk gaan er ook flink wat tot mooie embryo's groeien! Ik ga heel hard duimen.

Wat fijn dat het goed ging! Hopelijk blijf je je gewoon goed voelen en gaat de terugplaatsing ook helemaal goed.

Rustig aan vandaag! Dikke knuffel, ben heel blij voor je! :)

PrPe vindt dit leuk.
  11. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Dankje! Ik ga ook kei hard duimen voor mooie bevruchtingen en dat ze mooi blijven delen!

Lief, dankjewel! :)

Lexyloo vindt dit leuk.
  12. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    459
    465
    63
    Vrouw
    Krijg je daar updates over? Ik zie op tiktok veel filmpjes over updates maar dat is allemaal wel in USA.

13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Ik krijg dat sowieso per brief te horen dus het duurt denk ik nog even voor ik dat te horen krijg (als ik zo doortel op zijn vroegst eind volgende week? Omdat ze met 5 dagen de vriezer in gaan.) Hopelijk kan ik zaterdag wel de embryo kwaliteit opvragen maar ze zeiden in mijn eigen ziekenhuis dat ik het altijd via hen kan opvragen.

Kikii88 en Lexyloo vinden dit leuk.
  14. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

ThoSu vindt dit leuk.
  15. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws 9 eicellen! Ik duim als een gek met je mee voor heel veel goede bevruchtingen!!!! :thumup:

PrPe en Lexyloo vinden dit leuk.
  16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    731
    93
    Vrouw
    Ik hoop het ook zo, waar deze ronde rustig begon mentaal en ik er amper mee bezig was kan ik nu alleen maar huilen en denken dat het nu raak moet zijn. Elke cyclus voelt als tijd die ik niet heb. Ben zo bang…

Ik kan het ook niet begrijpen, vooral omdat ik gewoon echt verhalen lees van vrouwen met 6 eiblaasjes met een betere amh als dat ik heb, waar tegen gezegd wordt dat ze geen behandelingen doen.

En die arts van mij doet over die 4 eiblaasjes zo laks en zegt gewoon letterlijk ja en…, mijn man zegt misschien is het wel omdat hij eigenlijk het totale plaatje gemist heeft en beseft dat die fouten heeft gemaakt. En hij dat niet kunt/wilt erkennen. Echt alles in dit ziekenhuis wat ik aangegeven heb, het heeft altijd gevoeld alsof hij aan het strijden was. Dus altijd was er een strijderig weerwoord, ipv dat mijn verhaal verwerkt werd in het totale plaatje. En daarnaast heeft ie zijn eigen verhaal gemaakt, met ik heb lange cyclussen en geen eisprong. Ik heb altijd korte cyclussen gehad, en continu spreekt ie zichzelf tegen. Hoe dan ook, voelt zwaar kut. Hoop dat het nieuwe ziekenhuis me kan helpen.

maar wat een geweldig nieuws van jou 9 eicellen, nog meer dan verwacht, echt super!! Hoe voel je je nu? En wat spannend nu, ga duimen voor een groot aantal bevruchtingen.

17. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat wat jouw man zegt klopt! Hij wil zijn eigen fouten wegpoetsen ipv dat hij de urgentie ziet en alles op alles zet. Het is afschuwelijk dat hij je kostbare tijd afneemt op deze manier en ook nog eens de strijd steeds aanging. Terwijl het al een strijd genoeg is zonder alle ellende van een arts.
    Heb je je nieuwe ziekenhuis al gebeld om te vragen hoe zij het zien? Of is die mogelijkheid er niet totdat je de intake gedaan hebt dar?
    Kan me goed voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent en je je vreselijk voelt. Ik hoop echt dat het nu gewoon raak is! Dan kan je het hele boek sluiten met deze arts!

Ik voel me goed. Wat menstruatieachtige krampen in mijn buik maar verder helemaal prima. Was na de narcose wat duizelig maar ook dat is achter de rug. Heb sinds vanmorgen geen paracetamol meer gehad dus dat zegt wel dat het prima gaat.
    Ik duim me ook suf hihi. Hopelijk maakt het ziekenhuis een mooie baby ♡

Kikii88 vindt dit leuk.
  18. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    459
    465
    63
    Vrouw
    @Kikii88
    Nou, wat PrPe zegt! Volgens mij is jouw dokter gewoon iemand die zijn fouten niet wil toegeven! Heel logisch dat je nu terneergeslagen bent!

Hopelijk is het gewoon raak en kun je dit rotgebeuren gewoon achter je laten!

Kikii88 vindt dit leuk.
  19. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    433
    63
    Vrouw
    Net de film Joy gekeken op Netflix. Vandaag de perfecte dag voor. Echt een enorme aanrader en had tranen aan het einde.

Zonnebloem11, ThoSu en Lexyloo vinden dit leuk.
  20. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    892
    731
    93
    Vrouw
    Ik heb het nieuwe ziekenhuis niet gebeld. Want ik heb toen al een gesprek met ze gehad dat ik destijds belde, ze gaf aan dat iedereen een wachttijd heeft, maar dat als je vanuit een ander ziekenhuis doorverwezen werd dat er uitgevallen plekjes opgevuld werden met deze mensen. Zo’n plekje heb ik al gekregen. Wel zei ze ook destijds dat ze altijd werken met urgentie als je onder behandeling bent, dus als er haast geboden is, dat ze ook haast maken. En dat je bijvoorbeeld dan geen wachttijd hebt voor bepaalde onderzoeken. Jaa ik hoop ook zo dat het raak is en als het zo is dat het blijft, want heb ook al begrepen dat een dergelijke waarde ook wat met de kwaliteit doet. Dus hopelijk was 1 van de 2/3 eiblaasjes deze ronde in ieder geval goed…

Super fijn dat het goed gaat en je niet last hebt van de narcose meer! Oeeh echt zo spannend zaterdag!! Ben echt benieuwd.

Deel Deze Pagina