Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    559
    437
    63
    Vrouw
    Zie dit trouwens nu pas.. ik had 2 dagen vrij gepland inderdaad en vind dat ook wel fijn. Voel me vandaag echt een stuk beter nog dan gister maar een dagje rustig aan is nog wel fijn. Gister had ik wel echt menstruatiepijn zonder paracetamol en nu lichte menstruatiepijn nog maar stuk minder dan gister al. Bloedverlies ook al stuk minder. Heb 2 paracetamol genomen voor het slapen en goed geslapen.

Ja vond Joy ook de perfecte film voor het moment gister dus aanrader voor de punctie dag!

Lexyloo vindt dit leuk.
  2. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    559
    437
    63
    Vrouw
    We duimen kei hard!! Eindelijk wat goed nieuws jouw kant op hoop ik!

Kikii88 vindt dit leuk.
  3. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw
    #2703 Girly24, 20 mrt 2025
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2025
    Hmmm dat zou kunnen ik heb echt geen flauw idee.. maar ik had dinsdag ochtend om10:30 uur positieve smiley en dan nu nog.... ik heb de roze CB met 2 piek dagen niet die paarse..heel raar ik check het vanavond nog even en dan laat ik het en morgen hou ik 1DPO aan..

4. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Hi ladies! Ik mag weer meeschrijven, ronde 4 voor een 2e kindje. Ik heb mijn eisprong vermoedelijk gehad op 12 maart. De dag er voor een knaltest en op de dag zelf een mooie dip in temperatuur :)

DPO 1: temperatuur 37.0. In de ochtend wat vage buikpijn in onderbuik wat maar enkele minuutjes aanhield. Verder geen bijzonderheden.
    DPO 2: temperatuur 37.0. Erg vrolijk, verder geen bijzonderheden.
    DPO 3: temperatuur 37.2. Wel later dan normaal en lag al wat langer wakker. Erg moe, maar pittige nacht gehad met zieke dochter dus dat is denk ik daar aan te wijten.
    DPO 4: temperatuur 36.8. Vannacht venijnige steken in onderbuik en lies aan de linkerkant. Koud koud koud.
    DPO 5: temperatuur 37.1. Hele dag koud en onstilbare trek. Erg moe ondanks een goede nacht. Af en toe venijnige steken in onderbuik aan de rechterkant doorstralend naar mijn lies.
    DPO 6: temperatuur 37.2. Hele dag door koud, geen eetlust. Vanmorgen een paar seconden steken in mijn rechter borst. In de loop van de dag begin ik me ziek te voelen en heel de dag een droge keel. Erg vermoeid.
    DPO 7: temperatuur 38.4. Grieperig, droge keel. Af en toe een trekkerig gevoel in rechter lies, misselijk tijdens het tanden poetsen
    DPO 8: temperatuur 36.6. Nog niet helemaal fit, droge keel, gevoelige borsten. Begin van de middag ongesteld geworden :cry:

5. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw

Huh kan dat kloppen zo vroeg ongesteld??? Wat balen!!

6. Tesske95

Tesske95 Lid

20 dec 2024
    62
    116
    33
    Vrouw
    Ik heb altijd een LF gehad van 10/11 dagen. Na mijn eerste zwangerschap had ik vrij snel weer een cyclus maar steeds een LF van 4/5 dagen. In de afgelopen maanden is dit verlengd naar 8 dagen en mijn vorige cyclus zelfs weer 11 dagen. Dus ik hoopte heel erg dat mijn cyclus weer aan het normaliseren was, maar ben bang dat dit het nieuwe ‘normaal’ is. Zo ontzettend balen! :cry:

7. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw
    Och meis dat is echt verdrietig... Pffff iedereen die die klap krijgt voel ik ook want voel met iedereen zo erg mee!

Wees lief voor je zelf en ik duim dat het volgende keer wel raak zal zijn!

Tesske95 vindt dit leuk.
  8. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    893
    732
    93
    Vrouw
    Aah jammer wat een teleurstelling, zo balen. En wat vervelend ook dat je telkens zo’n korte luteale fase hebt. Sterkte!

Tesske95 vindt dit leuk.
  9. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    461
    467
    63
    Vrouw

Ahh neeeee. Super kak. Heel veel sterkte!

Tesske95 vindt dit leuk.
  10. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    893
    732
    93
    Vrouw
    Ronde 28 alweer… Tot en met 5 DPO voelde ik me eigenlijk best rustig. Ik was deze keer minder bezig met de vraag of het gelukt is en meer met de overstap naar een ander ziekenhuis. Tot 6 DPO het slechte nieuws kwam over mijn extreem lage AMH, ik kan aan niets anders meer denken. Sindsdien hoop ik alleen maar dat er op dit moment een baby in mijn buik aan het nestelen is, de angst om ongesteld te worden neemt me compleet over. Elke cyclus voelt als kostbare tijd die ik niet meer heb…

Het kan trouwens dat ik een dag achterloop in mijn DPO lijstje. Op maandagavond 10 maart had ik een positieve ovulatietest en op woensdagochtend 12 maart was op de echo te zien dat twee van de drie eiblaasjes waren gesprongen. Ik vermoed dat mijn eisprong ergens tussen dinsdagavond laat of woensdagochtend heeft plaatsgevonden. Daarom houd ik woensdag 12 maart maar aan als ovulatiedag.

13-03 1DPO: zeer pijnlijke tepels en menstruatie achtige krampen.
    14-03 2DPO: nog steeds pijnlijke tepels, verder geen symptomen.
    15-03 3DPO: nog steeds pijnlijke tepels en heel kort heftige menstruatie achtige krampen.
    16-03 4DPO: onrustige nacht gehad, veel onrustige dromen, ook over dat ik helderrood bloedverlies had en dat ik daar heel verdrietig had. Weinig energie vandaag en af en toe trekkend gevoel in linkerlies en kleine krampjes in de onderbuik.
    17-03 5DPO: weer een onrustige nacht, ik werd een keer schreeuwend wakker, weet niet waardoor eigenlijk. Later die nacht had ik een leuke droom dat ik een positieve test had. Overdag geen symptomen behalve moe, ‘s avonds wel wat krampjes in onderbuik.
    18-03 6DPO: voel me vandaag echt k*t door het zien van de slechte uitslag online, amh van 0,21. Voor de rest weinig symptomen, behalve af en toe trekkend gevoel aan de linkerkant en waterige afscheiding. Voor de rest kan ik alleen maar continu denken aan dat ik zo hoop dat er nu iets gaande is in mijn buik, omdat ik zo bang ben dat het nooit gaat lukken.
    19-03 7DPO: voel me echt zwaar k*t nog steeds. En mega bang. Rustig buikje vandaag, heel af en toe een klein krampje. In de avond opgezwollen borsten.
    20-03 8DPO: negatieve test vanochtend. Opgezwollen borsten, maar ze doen geen pijn. Behoorlijke menstruatie achtige krampen, kan alleen maar hopen dat dit innestelingskrampen zijn….

Tesske95, PrPe, ThoSu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    461
    467
    63
    Vrouw

Gelukkig valt het allemaal mee! 2 dagen zijn nog wel te doen op mijn werk ook. Vooral als de punctie op donderdag zou vallen want dag daarna ben ik toch al vrij. Maarja, was het maar zo makkelijk te plannen hahah.

Ik ben wel erg onrustig. Eigenlijk totaal geen zin meer om te wachten. :roflmao:

PrPe en Kikii88 vinden dit leuk.
  12. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw
    Ohh finally net weer ovulatie test gedaan, nu is die negatief. Heeft dus echt 3 dagen positief gestaan.

2 dagen gemeenschap gehad, weet niet of vanavond nog zinvol is haha

Ik hou morgen aan als 1DPO..

Kikii88 vindt dit leuk.
  13. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    893
    732
    93
    Vrouw
    je had vandaag ook nog een positieve ovulatietest toch? Stel die klopt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk 24 tot 36 uur later je ovulatie. Dus ik weet niet of je vandaag het al gezellig gemaakt hebt? Dan zou ik het morgen nogmaals gezellig maken.

Normaal adviseren ze om de dag, tenzij dat je weet dat het zaadkwaliteit goed is, dan kun je elke dag aanhouden. Maar gezien morgen mogelijk je laatste kans is zou ik het morgen nog eens gezellig maken.

14. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    213
    254
    63
    Vrouw
    wat ontzettend kak! Sterkte… :(

Tesske95 vindt dit leuk.
  15. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw

Ja vandaag in de ochtend ook positief en in de middag was die ook positief, smiley gaf die vanaf dinsdag ochtend al en net een leeg rondje

We hebben zondag, dinsdag en gisteravond gemeenschap gehad.

Dus dan beter vanavond overslaan en dan morgenavond wel nog?

Morgen 1 DPO klopt dan wel toch?

16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    893
    732
    93
    Vrouw
    #2716 Kikii88, 20 mrt 2025
    Ik zou denk ik voor morgen ochtend gezellig maken gaan als dat een optie is? Vind ik lastig om te bepalen die 1DPO, want je hebt 3 dagen een positieve test gehad toch? Stel je test van vandaag klopt, dan heb je morgen je ovulatie, en dan ben je overmorgen 1 DPO. Maar goed in dit geval zou ook je ovulatietest van eergisteren al kunnen kloppen en in dat geval ben je vandaag al 1DPO, dus inderdaad misschien er tussen in gaan zitten en morgen inderdaad als 1DPO aanhouden? Maar dit is nergens op gebaseerd hoor wat ik nu zeg. Maar je moet toch ergens vanuit gaan. En dan kun je bedenken dat je mogelijk 1 dagje voorloopt of 1 dagje achterloopt.

Toch zou ik morgen wel proberen het nog gezellig te maken, want als je positieve test van vandaag klopt dan is morgen een perfect moment!

Hoe dan ook, wat 1 DPO ook mag zijn, qua timing heb je het benut. Maar als je niet weet wat of de zaadkwaliteit goed is zou ik in het vervolg om de dag aanhouden.

17. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw
    #2717 Girly24, 20 mrt 2025

Ja ik sloeg gister niet over want dacht dit zijn de 2 vruchtbare dagen snapje.. maar ik had niet verwacht dat de ovulatietest vandaag ook nog smiley zou geven… normaal is het bij mij altijd 2 dagen, ik dacht dan heb ik die 2 dagen goed gebruikt haha

Morgenochtend is helaas geen optie zit met de kleine en dan is het haasten en niet te doen haha kan pas in de avond.. en vanavond kan wel.. zo lastig dit he haha

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Vandaag 1dpo :)
    Vind het heel spannend deze keer.

PrPe, Kikii88, ThoSu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    727
    498
    63
    Vrouw

Heeey!!

ik ook als het goed is vandaag 1DPO!
    Vind het fijn om het te delen met mensen die het ook meemaken

LizMe vindt dit leuk.
  20. LizMe