Hmm sinds we het echt willen denk ronde 4/5 voor 2e kindje.. Ik heb in januari BBZ operatie gehad en dit is de eerste normale cyclus na de operatie, mijn linker eileider is namelijk verwijderd.. En jij?
Jeetje wat heftig! voel je je eisprong en neemt de rechter het nu over? Veel pijn gehad van de BBZ? Ik ben vorig jaar zwanger geraakt van ons tweede kindje in de tweede ronde en 5 dagen na de 13 weken echo (tijdens de geslachtsecho) zijn we erachter gekomen dat het hartje gestopt is. Ik ben in november bevallen van ons mini zoontje en vorige maand had ik eindelijk weer normale cyclus en deze cyclus er weer 'klaar' voor. Ik vind het ontzettend eng vanwege de extreme misselijkheid en dit keer met de angst dat het weer voor 'niks' zou moeten zijn.
ja ik snap je helemaal, je verwacht ook niet 3 dagen lang een positieve ovulatietest te hebben natuurlijk. Maar dat timen is ook mega lastig…. Maar goed hopelijk is het raak voor je! Spannend!
Hahaha ja zo redeneerde ik ook hoor! Maar vooral goed voor jezelf zorgen! Je wil het beste huisje maken voor een baby dus als dat betekent dat je lijf een dag extra rust nodig heeft vooral doen!! Ik ben vandaag weer de oude. Geen last van de utro, enkel zere borsten.
Super lief dankjewel!!! Vond het vanmorgen nog wel even spannend of ze niet zouden bellen maar geen telefoontje gehad dus morgen is de dag!! Zo onwerkelijk en spannend toch!
zeker spannend, en kan me voorstellen dat het vanmorgen stressen was. Krijg je morgen ook te horen trouwens hoeveel bevruchtingen en cryos er zijn?
Ik heb hem deze keer niet zo goed gevoeld, normaal gesproken wel en vorige keer wel beter gevoeld… maar had deze keer 3 dagen positieve ovulatie test van clear blue smiley ben benieuwd vind het spannend en geen vertrouwen meer in me lichaam sinds die BBZ… jah had veel pijn tot de operatie was echt me ergste nachtmerrie die echt was pfff.. maar wil gwn graag zo dooor en hopelijk heeft het geen invloed op een nieuwe zwangerschap Jeetje zeg wat heftig poehhh voel je verdriet enorm!! alles blijft zo onzeker he elke poging weer.. Duimen allemaal op positieve testen !!
Jaaa heel veel succes @PrPe! Hopen op een mooi plakkertje! Fijn dat je je weer helemaal goed voelt, ook wel belangrijk voor morgen! @Girly24 en @LizMe wat een heftige verhalen! Jeetje. Ik kan me voorstellen dat je er dan met een heel dubbel gevoel in zit. Ik duim heel hard met jullie mee voor mooie wondertjes! Ik doe voor de vorm ook maar weer eens mee met het lijstje, denk niet dat er echt iets gaat gebeuren deze maand maar je weet het maar nooit! 20-03 (OVU) kramp en ontzettend moe Temperatuur: 36.41 21-03 (1DPO): Beetje krampen en beurs gevoel maar verder niets bijzonders. Temperatuur: 36.70 22-03 (2DPO) 23-03(3DPO) 24-03 (4DPO) 25-03 (5DPO) 26-03 (6 DPO) 27-03 (7 DPO) 28-03 (8 DPO) 29-03 (9 DPO) 30-03 (10DPO) 31-03 (11DPO NOD)
Ik denk dat ik dat per brief thuisgestuurd krijg en morgen niet te horen krijg. Want ik zou het in ieder geval per brief krijgen. Morgen maar even vragen. Ben ook benieuwd wat de kwaliteit van het embryo is en of ik die te horen krijg. Tot en met Vanmorgen ging prima maar het uurtje tussen 11 en 12 kroop voorbij hahha.
Hé meiden, Even een vraagje aan de Utrogestan gebruikers: Zojuist naar het toilet geweest en ik zag brokjes Utro in het toilet liggen toen ik klaar was. Dit, terwijl ik vanmorgen om 7.30u het tabletje heb ingebracht. Dik 12 uur later lijkt het niet opgelost te zijn. Is dit gek? Of hebben jullie hetzelfde?
Waren het witte brokjes? Zegmaar de vulling van de Utro? Dat heb ik ook namelijk ook best vaak. Maar dan niet de hele capsule die niet opgelost is zegmaar. Ik heb wel gelezen dat je lichaam de werkende stoffen na 20 minuten al heeft opgenomen dus alles wat er daarna uitkomt geeft niet!
Ja klopt! Witte brokjes. Aha!! Geen reden voor paniek dus. Ik was bang dat de stof niet goed opgenomen werd door mijn lichaam, maar het komt dus gewoon vaker voor en word sneller opgenomen. Dankjewel voor je reactie x