Even me lijstje bijhouden ik verwacht er ook niet veel van deze ronde maar hoop blijven we houden en heb me best gedaan 18-03 19-03 en 20-03 tot in de middag smiley gehad op ovulatietest CB.. in de avond was die negatief, nooit eerder 3 dagen smiley meegemaakt.. 22-03; 1DPO: afscheiding, en heel emotioneel alsof ik in een dip ziet, huilerig 23-03; 2DPO: afscheiding, in de avond menstruatie achtig gevoel in mijn buik na gemeenschap heel raar, zeurende rugpijn 24-03; 3DPO: afscheiding, weer in de avond menstruatie achtig gevoel in mijn buik, wat “plopjes” gevoel rechter eierstok? Zeurende rugpijn blijft, 1 puistje op me voorhoofd
Vooralsnog IVF omdat ze niet helemaal zeker weten hoe het zit met de kwali en kwantiteit maar als in het lab blijkt dat die toch te laag is voor gewoon IVF kunnen ze alsnog (met toestemming) voor icsi gaan. Ik heb 2 mini icepacks met katjes erop gekocht om te plek te verdoven. Ik deed het de vorige keer steeds met gewoon een koelbox vulling maar wilde nu iets leukers. En verder nog wat alcoholdoekjes om de prikplek en mijn handen schoon te maken want ik ga helaas wel vaak buiten de deur moeten prikken. En alvast wat Granaatappelsap (wat een rotwoord om te typen!)! Na de intake bij de acupunctuur kon ik gelijk voor een behandeling dus die zit er ook weer op. Nu nog 2 weken en dan nog een keer rond de terugplaatsing.
19-03: postieve ovulatietest en ovulatiepijn links. 20-03 (ovu): nog flink hoog libido en veel vruchtbaar slijm 21-03 (1 DPO): zelfde nog als gister, neemt in de avond wat af. 22-03(2 DPO) de dip na ovulatie periode, altijd wat down en minder energie 23-03 (3 DPO) geen klachten, alleen wat endo pijn rechts eierstok met door straling naar been. 24-03 (4 DPO) iets meer afscheiding en ik kijk continue zwangerschaps filmpjes over hoe ze er achter komen en dan lekker janken 25-03 (5 DPO) 26-03 (6 DPO) 27-03 (7 DPO) 28-03 (8 DPO) 29-03 (9 DPO) 30-03 (10 DPO) 31-03 (11 dpo) 01-04 (12 dpo) 02-04 (13 dpo) 03-04 (NOD)
haha ja geduld is lastig hè, hoe voel je je nu, heb je een voorgevoel? Mmm eigenlijk niet zo goed. Ben vandaag 13/14 dpo en nog steeds negatieve test. Gisteren wat bruinverlies, wel maar klein beetje. Ik heb nog klein beetje hoop, maar denk ook meteen als ik pas laat weer positief test gaat het dan net als vorige keer sowieso niet mis. Maar goed waarschijnlijk ben ik morgen gewoon ongesteld. Ben zo bang voor wat komen gaat. Ik kan in ieder geval op cd3 oestradiol en fsh komen prikken, zolang dat nog in de range valt hoop ik dat ik nog wat kansen heb. Want alles wat ik gelezen heb over mijn amh is niet best…. Aanvulling Mmm nu net een paar minuten na het tikken ontdek ik weer spotting, dus zal wel over zijn deze ronde…
@PrPe @Lexyloo @LizMe @Girly24 @Sabel27 dank jullie wel lieve meiden, doet me goed jullie steun, lief!
yes ik doe dit, wel al sinds ronde 12, dus veel succes heb ik er niet mee gehad haha. Maar goed ik geloof er wel in, dat hele koude baarmoeder verhaal.
Ahh kak.. jammer blijf duimen voor je komt vast goed, is makkelijk gezegd dan gedaan maar soms moeten het loslaten... en wonderen bestaan echt! En ik weet zeker dat jij ook nog kans maakt in de toekomst ! Dikke knuf!!
Ja ik heb het nou ook gedaan sinds 1DPO, voelt niet fijn met sokken slapen hahaha maar we proberen alles he
Wat naar Kiki. Ik hoop dat je snel uit deze onwetendheid komt! En internet is natuurlijk wel een plek met heel veel doem verhalen. Hopelijk is het voor jou gewoon anders en heb jij straks wel een mooi succes verhaal. Ik hoorde via via over een serie op Prime genaamd "De Club" over een aantal koppels in de wachtkamer van de fertiliteitskliniek en hun achtergronden en hoe ze vriendschappen aangaan. Ik heb al lekker zitten huilen maar het is wel heel herkenbaar en doet me ook wel denken aan hoe wij hier met elkaar omgaan. Allemaal onbekenden en iedereen leeft zo met elkaar mee! Heel bijzonder.
Ahhh dat snap ik! Proberen toch nog een beetje leuk voor je te maken! Toch gek dat ze het nog niet weten voor je gezien de kwaliteit van het sperma ook boven de 1 miljoen moest zijn voor IVF, werd mij verteld. Toch weer een verschil. Awhh fijn! Ik moet vanavond ook weer naar de acupunctuur.
Mijn gevoel is eigenlijk al lange tijd dat ICSI gaat lukken dus heb er een goed gevoel over. Nergens op gebaseerd want geen specifieke symptomen. Merk wel dat ik nu vannacht weer 2 nachtmerries had en van de week ook al 1. Dat is alweer even geleden dat ik dat had. Word ook veel wakker snachts dus slaap voor mijn doen niet lekker. Die sokken aan word ik ook kriegelig van. En heb natuurlijk nog steeds zere borsten. O ja en gister nog een uur op de bank geslapen smiddags. Ben veel moe en beetje wazig in mijn hoofd. Ben normaal mega gestructureerd maar nu verl warriger. Maargoed ik denk dat al die dingen vooral van de utro komen. Dus ik link het niet aan zwangerschap. Innesteling zal nu zo'n beetje plaatsvinden denk ik? Dus weet niet precies wanneer ik iets zou kunnen merken maar lees daar veel verschil over dus ik "zie het wel". Pffff vind het zo kut voor je meis! Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt door je bloeduitslagen! Maar ookal is je amh laag, bij icsi heb je er maar 1 nodig die blijft plakken. Dus misschien ben je met hoge dosis hormonen wel te stimuleren en kunnen ze gewoon succesvol bevruchten en terugplaatsen. Ook vanuit je vriend is dan geen enorme hoeveelheid zaadcellen nodig dus als de druk voor hem te hoog is dan is dat ook te overkomen. Ik heb daar oprecht super goede hoop op voor jullie. Het is denk ik wel belangrijk dat het ziekenhuis haast maakt maar als je uitslagen zo zijn zullen zij die urgentie ook wel voelen!
Drnk overigens dat ik t vanavond ga overslaan en eens kijken of ik dan beter slaap. Heb geen koude voeten snachts en ik voel me enorm opgesloten met die sokken aan. Heb vandaag ook uggs aan zodat ik even bevrijd ben van sokken krijg hier nog een sokken trauma van hahha
Heb helaas geen Prime maar wat leuk! Vind het ook wel speciaal hoe je zo met elkaar meeleeft. En enorm waardevol ❤️
Oeeh zo spannend. En wat fijn dat vertrouwen ook, hoop het echt voor je. Klopt in principe dat er maar 1 eicel nodig is. Desondanks willen veel ziekenhuizen in Nederland minimaal zoveel eicellen kunnen oogsten. En laat dat nou net het probleem zijn met een laag amh dat je niet goed te stimuleren bent en dat je weinig eicellen hebt. Dat maakt dat ik vaak gelezen heb dat ziekenhuizen niet eens een behandeling willen starten. Ik hoop dit ziekenhuis wel, zal wel afhankelijk zijn van hoe het gesteld is met de rest van me hormonen. Maar het weinige aantal eiblaasjes op de uitgangsecho, de fsh die in een half jaar tijd met ruim 2 punten gestegen was, de oestradiol die met ruim 70 punten gedaald was in een half jaar tijd. Me menstruaties die amper wat voorstellen, kan niet eens een mini tampon vullen ermee, dat bij elkaar ziet er niet goed uit. En dan de laatste cyclus die ineens heel lang is, zelfs met stimulatie. In België en Duitsland is dat inderdaad anders, daar kijken ze meer naar al is er maar 1 eicel, dan is er een kans en laten we die kans benutten. Bovendien gebruiken ze daar ook hogere dosissen hormonen. we hebben voor onderzoek gedaan en ik ga me deze week inschrijven bij Cuypers en Cuypers in Duitsland. Echter kun je pas terecht in augustus als je je nu inschrijft. En er is niet eerder plek, ook niet als je een lage amh hebt, gezien ze veel vrouwen hebben met laag amh kunnen ze hierin niets voor je betekenen. Dus ik hoop maar dat het nieuwe ziekenhuis in ieder geval in de tussentijd iets wilt proberen.
hahhaha ja ik had vannacht voor het eerst die gevoel idd alsof je opgesloten zit, normaal als ik thuis ben gaan als eerste die sokken uit, vind het vreselijkkkkk ahahah. Moeten afwachten of het uberhaupt wel helpt of niet haha