Ja ik weet het niet, ik haat die rot gevoel van mij want elke keer als ik zoiets denk dan klopt het ook bijna altijd wel urghh.. Bij mijn dochtertje had ik ook absoluut geen klachten in het begin pas, had alleen op 11 DPO beetje bruin achtig bloed ik dacht ik word ongesteld maar toch ging ik testen, en was het positief net dat ik wilde starten met een 2e punctie.. Ik had vanaf week 7 ongeveer toen continu misselijkheid en niks willen eten. Ik weet dat het nog niks zegt maar toch die gevoelllll bleh
Stuur gister een econsult wanneer ik de brief mag ontvangen en kreeg vanmorgen terug dat dat na 2 weken zou zijn. Krijg ik net ineens een brief in de bus haha. Alle 4 de embryo's zijn ontwikkeld tot dag 5 en zijn ingevroren beste nieuws wat we konden hebben! Zo blij!!
Yoehoeeee!! Super goed nieuws!! Blij voor jouw!!! Hopelijk zal het binnenkort niet nodig zijn, we gaan voor deze verse plakkertje!!!
Nog steeds lichtjes. En inmiddels ook spotting, heel mini beetje maar dat is wel een duidelijke voorbode van de menstruatie die er aan komt! Besef valt nu toch wel echt dat we over een paar dagen het hele IVF traject starten. Ik voel paniek en hoop tegelijk. @PrPe hoe is het met jou verder? Wat een goed nieuws dat alle vijf de eitjes nu mooie embryo's zijn! Maar inderdaad, we hopen mee op een mooi vers plakkertje!
Wij ook! Maar we wisten eigenlijk wel dat het er aan zat te komen! Het voelt ook zo dubbel want ergens wilde ik nog een van die vrouwen zijn die dan voor de start van IVF wel ineens natuurlijk zwanger raakt. Maar aan de andere kant heb ik wel veel vertrouwen in dit traject en hoop ik eind april op goed nieuws! En dat mn menstruatie snel doorzet haha.
Awhh! Blijft kak maar toch ook fijn dat jullie dan snel mogen starten! Moet eerlijk zeggen dat ik ICSI niet zwaarder vond dan IUI. De punctie onder sedatie was het beste ooit dus daardoor vond ik het niet zwaar. Verder gaat het goed! Merk nog niet veel bijzonders op de klachten die ik al had na! Had gister wel wachtweekstress en het houdt me enorm bezig. Maar ben even gaan wandelen en mijn hoofd verzetten. Dus het wachten is lastig maar verder gaat het prima!
Wat goed met sedatie! Nou ik had het zonder sedatie en ik kan me heel goed herinneren dat het ongelooflijk veel pijn heeft gedaan!!! Pff als ik zo terug kijk aan hoeveel pijn en verdriet ik wel niet gehad heb m.b.t. zwanger worden, zwanger zijn, miskramen, operatie. En dan nog stress en verdriet in privéomstandigheden. Niet normaal!! Dat ik nog overeind sta is al heel wat
Ja ik hoor daar ook horrorverhalen over dus ik ben heel erg blij dat ik dat niet heb hoeven meemaken! De overige dingen zijn natuurlijk herkenbaar! Ik heb geen miskramen gehad maar het verdriet was al aanwezig in het gehele proces van proberen tot IUI. Dus dat is heel erg herkenbaar! Miskramen lijken me inderdaad vreselijk verdrietig en een operatie er ook nog bij..
Jaa heel logisch dat het je bezig houdt! Maar fijn dat wandelen helpt. Het is ook heerlijk weer! Wanneer mag je testen? Ik heb dus de fout gemaakt te zeggen dat ik het wel zonder sedatie doe omdat ik in paniek raakte toen ze zei dat het niet zeker was of het zou kunnen en je dat pas op de dag zelf wist. Mijn brein bedacht toen dat ik dan liever gewoon meteen maar zou zeggen het niet te willen want dan weet je waar je aan toe bent. Maar ik begin toch wel heel erg aan deze beslissing te twijfelen. Morgen heb ik weer een afspraak dus dan ga ik toch maar weer vragen naar de mogelijkheden!
Mijn advies: doe het aub met sedatie, het is echt heel erg pijnlijk! Paar jaar geleden dus deden ze helemaal niet onder sedatie, want ik wilde het juist maar deden ze niet. Ik had toen 12 eicellen en alle 12 werden bevrucht, helaas zonder succes, toen pauze 2 maanden om met de volgende punctie te beginnen en hoppa spontaan zwanger hoe dan bedenk je je dan he
Ik ga het morgen meteen aankaarten! Bijzonder hoe zo'n lichaam werkt. Ik hoop gewoon dat het straks in een keer raak is. Het blijft spannend allemaal!
Ja als je thuis zit dan heb je toch meer tijd om te malen! Officieel mag ik pas 7 april testen maar ik denk niet dat ik dat ga halen begin volgende week eens testen alvast. Maar dat kan dan ook nog vroeg zijn. Ik zou het oprecht iedereen aanraden onder sedatie! Ik heb er geen centje pijn aan gehad behalve wat menstruatieachtige pijn achteraf wat meer dan prima te doen was. Dus goed om het nog eens te vragen! Bij ons was het ook niet zeker tot de dag zelf maar voor mij hebben ze extra moeite gedaan waardoor het toch lukte. Maar mocht de mogelijkheid er zijn zou ik het sowieso doen.
Dat is toch zo apart hoe je lichaam werkt! Dat dan die 12 niet blijven plakken en natuurlijke weg wel.. Ik hoor ook echt horror verhalen. In Duitsland doen ze het standaard onder sedatie, en niet voor niks.
Jah bizar he hoe dat gaat.. ik was echt in shock gewoon zoveel terugplaatsingen zoveel ellende en onderzoeken meegemaakt en zonder resultaat pff
Aah jammer zeg, wat zo mooi geweest als je inderdaad zo net op het randje nog zwanger zou worden, maar misschien nog een kleine kans op een innestelingsbloeding?