Had gewoon q10 van Holland en Barrett, eigen merk volgens mij. En wij slikten idd allebei 2 vitakruid en 1 q10. Oh ja slim om even te overleggen want je wil niet weer je schildklier in de problemen helpen! Fijn dat je waarde voor nu goed is waarschijnlijk, dan ben je hopelijk inderdaad op de goede weg en is dat hopelijk nu voorbij! Hmm 5/6 maanden.. blijft zo lang als je ergens op wacht maar hopelijk kunnen ze je dan al in het huidige ziekenhuis helpen. Hoop gewoon zo dat dat gewoon lukt en je het hele duitsland kan overslaan. Ben vandaag 9dpo denk ik en mijn geduld is echt moeilijk te bewaren. Net was ik al uit bed geweest om te plassen, vannacht ook al een keer, en bij de 2e keer toch een gewone sensitest gedaan. Die was helemaal wit. Nu weet ik dat het nog vroeg is en dat het dus ook niet echt ochtendurine was dus eigenlijk weet ik nu nog niks. Maar pfff dat wachten is echt dikke ellende.
verstandig, elke keer vanaf dat ik begin met testen wordt het alleen maar zwaarder. Hoop echt dat je een mooie knaltest gaat zien op 15DPO
Aah hopelijk valt het mee en is je lichaam er al een beetje aan gewend. Is inderdaad van vitakruid, is overigens goedkoper via plein etc als via vitakruid zelf. En het potje met 90 tabletten is net wat voordeliger dan die van 60 tabletten.
Aah nou ga dat er ook wel bij doen. Ja super lang, maar dat is niet anders. jammer, je hoopt natuurlijk gewoon een positieve test te zien ondanks dat je weet dat het nog vroeg is. Wat zegt je voorgevoel?
Nou, net bij de prikles en plan afspraak geweest en de conclusie is met hoe mijn cyclus nu loopt ik nog een maand moet wachten tot ik aan de beurt ben. Ik heb zitten huilen in dat kantoor want het voelt zo oneerlijk. Ze lieten me maart wachten omdat toen mijn menstruatie te snel op de startafspraak volgde en nu moet ik weer wachten omdat het druk is en er vakanties etc. Aankomen. Ik word vanmiddag gebeld met wat ze kunnen doen voor me maar heb er weinig hoop op.
Aah nee wat een klote nieuws, maar ik snap het niet helemaal, wat bedoel je met hoe je cyclus nu loopt dat je moet wachten? Echt heel naar dat je elke keer zo vooruit wordt geschoven, hopelijk toch nog goed nieuws vanmiddag. Knuffel!
Ja je hebt bij Plein ook nog korting als je er 2 koopt van 60. Niet veel maar alle beetjes helpen haha.
Nee snap ik! En je kan maar vast op de lijst staan! Mijn voorgevoel is heel goed, dat is het rare, ookal heb ik op pijnlijke borsten na nauwelijks klachten. Dus 9dpo is ook gewoon veel te vroeg. Weet nu vooral nog niks haha. Maar weer geduld zoeken ergens als ik iets niet heb is het geduld.
Neeeee dat meen je niet!!! Hoezo dit dan?!? Vakanties van wie?? Ik zou hier ook erg slecht op gaan! Want je kan toch gewoon beginnen met stimulatie. Die echo's zijn dan toch pas over een week of 2. Vind het zo kak voor je! Kan me voorstellen dat je ervan moest huilen! Jeetje wat erg. Alsof ze niet beseffen hoe erg je hier naartoe leeft en een maandje uitstel niets is. Dikke knuffel!
Och wat naar.. die dingen heb ik toen der tijd ook meegemaakt.. in het ziekenhuis etc ben je maar een nummertje pffff ik voel je pijn en verdriet heel goed! Zo oneerlijk, elke dag is al te veel.. Dikke knuffel!
Ze hadden denk ik gehoopt dat ik al ongesteld zou zijn op deze afspraak? Zo begreep ik het tenminste. Maar ik snap het ook niet helemaal want wat maken die paar dagen dan nog uit! @PrPe ik ga er ook heel slecht op. Ben heel erg boos maar ben niet heel goed in op mijn strepen staan. Ze hebben het blijkbaar juist rond die tijd heel druk want koningsdag, pasen en blabla. En ja als ze mij in zouden plannen omdat het zo rot voor me is konden ze iedereen wel inplannen. Het is ook gewoon zo frustrerend want bij die eerste afspraak in februari was ik aan het begin van mijn menstruatie en had ik best kunnen starten maar toen zeiden ze dat ik een maandje moest wachten want het was anders te snel achter elkaar. Vervolgens kreeg ik wel al alle medicatie mee en werd er dus die prik en plan ingepland. En in mijn dossier staat dat ik een regelmatige cyclus van 30 dagen heb dus ze wisten dan toch van te voren dat het in deze periode zou vallen! Ik snap het echt niet. Nu hopen dat het me toch gegund te starten. Ik heb wel nog de tegenwoordigheid van geest gehad om te vragen of we anders IUI mogen doen maar ik heb weinig vertrouwen in nog een ronde IUI. En de verpleegkundige was ook al aan het miepen over alle feestdagen in Mei dus ik zie het zomaar gebeuren dat het dan pas Juni wordt ofzo. Ugh. En dan zul je zien dat dese stress mijn menstruatie verlaat ofzo. Ik ben er in elk geval niet lekker van. Echt kak.
Jeetje meid vind het echt klote voor je pfff ze denken totaal niet mee, wat ik al zei daar ben je echt een "nummertje"
Jeetje wat ongelooflijk gevoelloos en slecht!! Precies wat je zelf ook zegt, ze konden dit ook al weten toen ze je vorige maand zeiden dat het de maand erop was. Heb je ook aangegeven wat het met je doet? Dat je je erop instelt en zij nu in 5 minuten heel jouw voorbereidingen (zowel emotioneel als praktisch) om zeep helpen. Ik zou ze dat toch nogmaals zeggen, ondanks dat je dat lastig vindt. Vind het echt ongelooflijk en schandalig. Voor een IUI moeten ze eenzelfde hoeveelheid echo's nemen en een moment om het in te brengen. Dus daar wijkt het helemaal niet af van IVF. Enkel het lab proces en de punctie verschillen natuurlijk maar het aantal mensen en contactmomenten heb je toch. Ik hoop dat ze je nog bellen dat het alsnog door kan gaan. Mijn god. Nu ben ik ook plaatsvervangend boos voor jou.
Ja, ik heb gezegd dat ik er heel verdrietig van word dat het steeds verschoven wordt en dat ik al helemaal voorbereid was. Het antwoord van de verpleegkundige was "ja, maarja als we voor iedereen die heel graag wil starten en baalt dat het niet kan een uitzondering gaan maken dan zijn wij straks overwerkt..." dus ook niet echt een heel tof antwoord. En inderdaad, als IUI kan, dan kan IVF toch ook? Het zijn minstens zoveel afspraken. En aangezien ik al had gezegd dat ik niet onder sedatie hoefde (waar ik eigenlijk op terug wilde komen maar nu nog steeds niet gedaan heb... ) is het helemaal niet zo anders dan IUI. Behalve dat er een freaking naald aan dat ding moet. Wij moeten zelf zorgen dat het op de goede plek komt. Ik wil ook nog vragen of er anders dan geen ruimte is in AMC, daar moeten die eitjes toch heen voor het lab en de terugplaatsing en ik heb het reizen er wel voor over. Edit: net gebeld en ze hebben echt geen plek. Het heeft te maken met de drukte bij de punctie en het lab... en ik zat net in de bus dus echt boos worden ging ook niet (Nou kan ik dat sowieso niet goed.)
Ahh zo jammer.. Ja ik snap dat ook al word je boos heeft voor hun toch geen meerwaarde, zij doen wat hun gezegd wordt.. pff echt echt balen!
Ik vind het echt beyond schandalig! Hebben ze nog iets over IUI gezegd? En het AMC kon dus ook niet? Vind het zo waanzinnig klote voor je!! Hebben ze je nu gegarandeerd dat je volgende maand wel terecht kan of is dat niet zeker?
Is echt killing heee.. ik wil morgen eigenlijk testen maar hou me zelf allleen maar voor de gek.. Ik heb liever wel dat het niet gelukt is en menstruatie krijg..dan een miskraam of iets of ergste geval die BBZ wat ik gehad heb.. pffff wat heeft het toch weken geduurd tot dat ik verder kon met een normale cyclus.. is echt killing dat wachten elke keer op iets poehhh
Ja, we gaan IUI maar gewoon proberen. Ik hoop dat de ubiquinol zijn best gaat doen bij ons beide. Ze zei nog, ja je kan ook een lekker maandje pauze nemen. Toen was mijn reactie wel van "we hebben al 2 maanden pauze.. dus hoe bedoel je, even lekker pauze nemen. " Het AMC doet blijkbaar geen puncties meer, enkel nog lab en terugplaatsing. Zit me wel te bedenken, aangezien mijn LF dus meestal maar 10 dagen is, en dat best wel kort is, zou ik de utrogestan die ik toch al heb liggen dan niet gewoon kunnen gebruiken? Ik ga het even navragen.
Snap ik hoor! Lijkt me heel eng, dat besef dat je misschien een bbz zou kunnen hebben. Heel veel sterkte! Oh ja en boos worden had inderdaad geen zin gehad. Zij doen ook alleen maar hun werk. Maar soms zou ik wel gewoon graag eens wat meer mijn gevoel over dingen willen kunnen uiten. Op. Constructieve manier dan. Vanmiddag wilde ik eigenlijk vooral graag haar computer door het raam smijten.
wauw wat een antwoord, wat een klote ziekenhuizen kunnen het toch zijn. Tis niet zo dat jij een uitzondering bent, het wordt verzet. Een cyclus van de meeste vrouwen in een traject is alles behalve regelmatig, dus daar moeten ze mee om kunnen gaan toch, dat het buiten de planning valt. Hoe gaan ze dat doen bij vrouwen zoals mij, waarbij niks te plannen valt. Vind het best een gemeen antwoord, alsof jij de ruimte in wilt nemen om een uitzondering te krijgen. Het is geen uitzondering. En ook dat ze zegt even lekker een maand pauze, die heeft echt geen flauw benul van hoe het ook maar enigszins voor ons voelt, lekker een maandje pauze. Pffff. Wat ontzettend naar voor je. Echt een domper, en logisch dat je ontdaan bent. Pffff…. Ben ook benieuwd inderdaad, of je nu wel zeker bent van volgende cyclus, niet dat ze dan weer mogelijk zeggen ja het loopt anders dan geplant.