Ik heb mijn fsh binnen, maar die is niet betrouwbaar. Weer wat hoger dan vorige keer namelijk 8,7. Maar hij is dus niet betrouwbaar en kan kunstmatig onderdruk zijn doordat mijn oestradiol verhoogd is, namelijk 274. In deze fase hoort oestradiol laag te zijn. En dit kan duiden op een verminderde eierstok reserve, wat ik natuurlijk heb met mijn lage amh(0,21). Maar goed blijkbaar kan een verhoogd oestradiol fsh onderdrukken waardoor fsh kunstmatig laag kan lijken, en in werkelijkheid dus hoger is. Blijkbaar produceren de weinig overgebleven follikels dan meer oestradiol, waardoor dit verhoogd is. dus oftewel ik ben niets opgeschoten hiermee, behalve dat het het eerdere beeld bevestigd. Neemt niet weg dat er tenminste nog oestradiol is, me eierstokken moeten blijkbaar harder werken, maar ze werken nog wel. Dus hopelijk is dit voldoende om nog een behandeling aan te gaan.
Ja dat wachten begint nu echt met de dag zwaarder te worden. De eerste dagen ging wel maar nu is het echt lastig. Ga vannacht weer reeks nachtdiensten in, misschien helpt het als ik weer werk qua afleiding. Snap ik voor jou! Is toch een klein trauma en dat wil je niet opnieuw meemaken!
Manmanman wat gevoelloos.. even lekker een maandje pauze. Niets aan dit hele traject is lekker en pauze is onzin. Je bent er toch steeds mee bezig. En tijdens een maand pauze denk je toch steeds of je misschien natuurlijk zwanger wordt. Vind het echt behoorlijk brutale opmerkingen. Ze bedoelen het vast niet zo kwaad maar het komt erg lelijk over! Jammer dat AMC dat niet doen, dan moet je dus perse wachten. En je weet dus niet of je volgende maand wel zeker terecht kan? Zou het gewoon vragen inderdaad! Wie weet helpt het!
Pfff jeetje dus het heeft je in ieder geval de bevestiging gegeven dat je eierstokken nog iets doen maar eigenlijk ook je beeld bevestigd van de andere bloeduitslagen. Vind het echt enorm verdrietig voor je dat je er zo voor staat en hoop zo enorm dat ze je kunnen helpen in een van de ziekenhuizen en ze dat ook een beetje snel doen! Heb je ook nog een arts gesproken over je uitslagen of helemaal niet? Gelukkig is het bijna maandag! Hopelijk komen ze met een goed, en snel, actieplan!
Jaa tis echt kut gewoon. Geen gynaecoloog gesproken, als je daar een afspraak mee wilt om de uitslag te bespreken mag je 4 weken wachten. Het ging mij echt om die waarde zodat we in het nieuwe ziekenhuis direct meer data hebben. heb wel de internist aan de lijn gehad, want daar had ik vandaag de belafspraak mee voor de uitslag van de schildklier. Daar het wel even mee besproken en die bevestigde dat ik in de vervroegde overgang ga komen. Hij gaf aan dat dat vaker gebeurt bij mensen met auto immuunziektes, omdat die vaker meerdere auto inmuunziektes hebben en vervroegde overgang wordt ook zo gezien. Ik vind het echt bizar en onwerkelijk allemaal…. Hoop zo dat een kindje krijgen voor ons er nog inzit.
Haha ja snap ik helemaal! Maar die mensen voelen niet wat wij voelen, blijf het bizar vinden dat ze dan voor zo’n poli werken..
Inmiddels einde van de middag nog iemand gesproken en zij zei dat er een plek voor ons gereserveerd is. Maar ik vertrouw het eigenlijk niet dus ik ga maandag nog een keer bellen en het zwart op wit in een email laten zetten denk ik. En het als ik de 1e IUI echo heb ook nog een keer vragen. @Kikii88 ik vind jouw verhaal ook zo enorm verdrietig! Ik hoop echt dat het nieuwe ziekenhuis je kan gaan helpen en dat ze zich van hun aller-aller-allerbeste kant gaan laten zien en je niet teleurstellen! @Girly24 Nee, ik denk niet dat het echt ervaringsdeskundigen zijn inderdaad. Anders denk je hopelijk wel wat meer na! Nouja de ergste boosheid is nu wel gezakt! We hebben lekker indiaas laten bezorgen en gegeten dus er zit ook weer wat eten in, dat helpt ook wel! Maar ik vetrouw het allemaal toch nog niet helemaal dus ga maandag wel weer even navragen.
O nee daar vooral niet op wachten dan en de uitslagen mee naar het nieuwe ziekenhuis! Wat een enorme klap om dat zo te horen. Ookal weet je dat de uitslagen niet goed zijn lijkt het me heel heftig als iemand het zo naar je uitspreekt. Vind het echt enorm verdrietig en hoop ook zo met jullie mee dat er een wonder mag gebeuren.
Wat ontzettend lullig zeg! Reageerden ze begripvol op je emoties? Never mind. Lees nu de rest. Dikke knuffel voor jou! Ben gewoon plaatsvervangend boos
19-03: postieve ovulatietest en ovulatiepijn links. 20-03 (ovu): nog flink hoog libido en veel vruchtbaar slijm 21-03 (1 DPO): zelfde nog als gister, neemt in de avond wat af. 22-03(2 DPO) de dip na ovulatie periode, altijd wat down en minder energie 23-03 (3 DPO) geen klachten, alleen wat endo pijn rechts eierstok met door straling naar been. 24-03 (4 DPO) iets meer afscheiding en ik kijk continue zwangerschaps filmpjes over hoe ze er achter komen en dan lekker janken 25-03 (5 DPO) Down en afgevlakt vandaag, dat geeft me beetje angstig gevoel. Met mijn dochter een prenatale depressie gehad die ook zo begon. Afgelopen keer met de late miskraam niet gehad. Ook een onrustige huid en dat is best vroeg voor menstruatie al. 26-03 (6 DPO) Zelfde als gisteren, wat down en afgevlakt. Wat last van mijn rug links onder alsof ik wat verrekt heb? Later op de avond wat endo pijn links. 27-03 (7 DPO) negatieve test, weer veel endo pijn links. Verder aardig hetzelfde. Voel me mentaal wel beter door alle lieve reacties en steun partner. 28-03 (8 DPO) nachtdienst dus veel geslapen overdag en verder geen symptomen gevoeld dus. 29-03 (9 DPO) 30-03 (10 DPO) 31-03 (11 dpo) 01-04 (12 dpo) 02-04 (13 dpo) 03-04 (NOD)
Thanks voor alle steun lieve meiden! De meeste boosheid is hier nu wel gezakt. Zeker nu ik even wat bad guys in de pan gehakt heb tijdens het gamen haha. Het is enorm k*t, dat wel en ik weet ook niet met hoeveel vertrouwen ik nu de rest nog aan ga, maar ik kan er helaas zo weinig aan doen. Nu maar hopen dat er met de komende maand IUI ineens een wonder gebeurd!
Gisteravond irritatie met partner en hele nachtdienst nog aan geïrriteerd en nu denk ik.. pms omdat ik ongesteld ga worden of heb ik gewoon gelijk
zeker heftig, ik had natuurlijk al veel gelezen en ik wist dat het niet best was. Maar op de 1 of andere manier hou je het nog een beetje buiten jezelf ofzo en hoop dat je dat het toch een labfoutje is, ondanks dat andere tekenen ook wel duidelijk zijn, maakte ik telkens dat soort uitstapjes in mijn hoofd. Maar op het moment dat dat zo gezegd werd kwam het echt even binnen. Toch merk ik dat ik nog steeds hoop dat het allemaal meevalt… we gaan het zien. Jij vandaag nog getest?
Ik heb dit wel gedaan de ronde dat ik zwanger werd. En ook met een kruik op mn buik rond de innesteling.
Kan het me heel goed voorstellen! Je wil het tich niet echt geloven na het thuisdokteren maar als een arts het dan zegt is het zo definitief. Al heb ik zeker nog hoop voor je! Je had iig3 follikels met letrozol en er zijn nog opties! En je bent ooit zwanger geweest. Dus een paar mooie follikels en een goede icsi zou nog kansen moeten geven. Heb besloten nu gewoon iedere dag te testen want trek het toch niet anders. Net een early van sensitest gedaan. Dacht eerst gelijk negatief maar vraag me af of ik niet toch een tuurstreepje zie. Tis bijna niet te zien. Ben ook pas 10dpo dus het is nog steeds erg vroeg. Morgen maar weer een testje aan wagen. Hopelijk loopt hij toch op en zie ik morgen alsnog iets. De afleiding op werk helpt wel enorm, was er eindelijk even niet zo mee bezig.