Ja precies. Zo voelt het een beetje. En het was natuurlijk nog niet een echte baby maar de bevruchting was er wel geweest. Dus dat het nu niet "gelukt" is voelt veel verdrietiger. Dat ik echt iets kwijt ben geraakt wat er eventjes was. Maar hopelijk mag het volgende maand wel lukken. Even afwachten wat het zkh reageert op mijn econsult.
Ik snap het hoor! Het is toch al weer een stap verder en je hebt de "foto" van de embryo gezien etc. Ik hoop dat je snel reactie hebt van het Zh en dat je door mag!
Wat naar dat het niet is gelukt… maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en je door kunt! PrPe, ook echt onwijs klote dat het bij jou niet is gelukt. Dikke knuffel!
Even me lijstje bijhouden ik verwacht er ook niet veel van deze ronde maar hoop blijven we houden en heb me best gedaan 18-03 19-03 en 20-03 tot in de middag smiley gehad op ovulatietest CB.. in de avond was die negatief, nooit eerder 3 dagen smiley meegemaakt.. 22-03; 1DPO: afscheiding, en heel emotioneel alsof ik in een dip ziet, huilerig 23-03; 2DPO: afscheiding, in de avond menstruatie achtig gevoel in mijn buik na gemeenschap heel raar, zeurende rugpijn 24-03; 3DPO: afscheiding, weer in de avond menstruatie achtig gevoel in mijn buik, wat “plopjes” gevoel rechter eierstok? Zeurende rugpijn blijft, 1 puistje op me voorhoofd 25-03; 4DPO: gevoel alsof ik heel veel afscheiding verlies, maar als ik naar de wc ga zie ik niet veel, heb het ook enorm kouddddddd brrrr, heb lange laarzen aan maar zelfs me voeten voelen koud aan urgghh 26-03; 5DPO: kort lontje en emotioneel, weinig tot geen afscheiding, alleen in de avond een beetje, heb van alles gedroomd maar dat heb ik normaal gesproken ook, mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is 27-03; 6DPO geen afscheiding, verder geen enkel symptoom, daarom denk ik weer dat het niet gelukt is.. 28-03; 7DPO geen afscheiding, vannacht last gehad van me darmen, vanmorgen een beetje last van obstipatie, krampen nav obstipatie, sporadisch temp even gemeten 37.5 zegt natuurlijk niks, verder geen symptomen 29-03; 8DPO geen symptomen, geen afscheiding, negatieve test 30-03; 9DPO emotioneel, geen afscheiding, negatieve test 31-03; 10DPO overdag geen symptomen, geen afscheiding, negatieve test, in de avond menstruatie krampen, pijn in de onderrug, gevoel dat ik flink ongesteld ga worden en bloed verlies 01-04; 11DPO nog steeds menstruatie krampen en pijn onderrug het komt en gaat, negatieve test, bloedverlies zet nog niet door pfff ook bij afvegen niks.. 02-04; 12DPO geen symptomen, negatieve test 03-04; 13DPO vanmorgen wakker geworden en daar is die bloedverlies dan op naar een nieuwe ronde...
Jaa die duidelijkheid idd.. pff zal blij zijn als we 1 week verder zijn.. maja nu even afwachten en volgende week beginnen met ovulatietesten en we gaan er weer voor!
Nou heb reactie op mijn econsult en zij geven aan dat ik verplicht een rustmaand heb vanwege de hormonen afgelopen cyclus. Heb 11 april een afspraak met mijn arts. Heb al gereageerd dat ik geen rustmaand wil en deze maand een tp wil in natuurlijke cyclus. En als die niet blijft plakken ik de receptivfity test wil en je dan alsnog een rustmaand hebt ivm de uitslag. Ik was hier al een beetje bang voor maar had het niet verwacht omdat ik geen tekenen van overstimulatie heb gehad oid. Nergens is ook bewezen dat een rustmaand fysiek meer kans geeft terwijl het psychisch wel belastend is. Hopelijk gaan ze mee in mijn wens. Ik wil gewoon door nu en denk dat mijn lichaam het prima aan kan komende maand. Ben nu ook gewoon ongesteld. Laatste kans ook om dit jaar nog een kindje te mogen verwelkomen. Ik wil die kans gewoon graag grijpen.
jeetjee.. wrm moet je verplicht een rustmaand dan volgens hun?? die mensen voelen echt niet wat wij meemaken hee... Oooh wacht je hebt een verse terugplaatsing gehad toch? Ik heb dat toen ook gehad dat klopt dan wel!! Ik dacht een cryo terugplaatsing
Ja na een verse tp een verplichte rustmaand maar ik vind dat onzin. Ik wil geen rustmaand. Ben echt ongelooflijk chagrijnig. Hoop dat ze gewoon meegaan in mijn wens want ik zie de noodzaak niet voor een wachtmaand en heb geen zin om nu alweer een maand niks. Want wil, mocht dit niet lukken, de receptivfity test doen, dan heb je sowieso een wachtmaand.
Ja vind het sowieso belachelijk.. die mensen weten echt niet hoe wij ons voelen en dat elke dag al 1 te veel is pffff Kan je ze niet beter bellen? ik weet uit ervaring dat bij mij econsulten echt lang duurde voordat ik antwoord kreeg haha
Nee ik krijg altijd wel snel reactie en ze hebben 11 april een afspraak met de arts ingepland. Dus ik heb het nu alvast gezegd en dan wachten ik hun reactie af en over iets meer dan een week zit ik toch met mijn arts. Dus hopelijk gaan ze gewoon mee in mijn verhaal. Ben zo bang dat ze voet bij stuk gaan houden. Ik moet echt niet denken aan een wachtmaand. Ben al het wachten zo spuugzat.
aaah wat balen zeg, toevallig kreeg ik dit ook te horen in een ander topic. Dat dit dus blijkbaar normaal is, althans wanneer je een nieuwe ivf poging doet, als ik het goed begrepen heb. Veel ziekenhuizen schijnen zelfs 2 maanden rust te hanteren begreep ik. Zodat je lichaam kan bijkomen van alle hormonen. Maar wel super balen voor je. kun je die receptivfity test dan niet juist nu doen, deze maand?
Ik wacht volgende week wel even af maar vind het echt complete onzin. Ik heb er echt de pest in vandaag. Ga toch proberen voor elkaar te krijgen om niet te hoeven wachten en anders maar die receptivfity als het perse moet. Maar ben er echt enorm chagrijnig over.
Aah heel naar en begrijp je volkomen. Wat ik begrepen heb is de maand waarin de punctie uitgevoerd wordt zo’n aanslag op je lichaam en eierstokken dat een rustmaand wel echt aan te raden is. Maar goed ik begrijp je goed hoor, je wilt gewoon door. Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws volgende week. En kun je mocht het niet mogen dan deze rustmaand de receptivfity test nog doen? Of is dat dan ook alweer te laat?
OMG wat is dat met rust nemen! Snappen ze dan niet dat het alleen maar stress geeft om te moeten wachten? Ik ben ook echt niet van plan om te wachten, mocht die in mei niet blijven plakken! En al helemaal niet 2 maanden. Hopelijk gaat het ZH gewoon mee in je wens @PrPe
Dat begrijp ik als je overstimulatie hebt of er tegenaan zit maar ik voel me prima. Niets aan de hand. Eierstokken zijn rustig en heb me na de punctie piekfijn gevoeld. Dan voelt dit echt als een waste of time. Ik weet niet of die receptivfity wel kan. Ik bewaar die vraag voor volgende week maar ga eerst alles inzetten op gewoon door mogen. Mijn menstruatie is nu ook gewoon normaal. Overigens doen kennelijk ook niet alle ziekenhuizen aan die wachtmaand dus dan voelt het nog vervelender.
Ja precies dit. In die maand rust heb ik alleen maar meer stress. En we hebben 4 cryos dus ik wil gewoon door en anders daarna die test om te kijken of daar iets uit komt. Nee ik snap jou helemaal! Je wacht al zo lang en voor je gevoel telt iedere maand. En dan moet je verplicht "rust" nemen terwijl je je prima voelt. Als ik me niet goed had gevoeld had ik het echt wel gezegd. Was vanmiddag echt even ontroostbaar. Voelde als zo'n enorme klap bovenop dat het niet gelukt is deze maand. Ik hoop dat ze mijn wens gewoon inwilligt. Zij is de arts en gaat erover ipv de verpleegkundige.