Wat naar dat je ook zoveel buikpijn hebt! Hopelijk is dat gewoon niets of in elk geval niets baarmoeder gerelateerd. Ik heb nog steeds een restje bloed en buikkrampen plus mega hoofdpijn. Morgen weer een echo en dan ga ik het wel even aankaarten. Fijn trouwens dat het goed aanvoelde met de internist! Laten we hopen op een goede en vooral succesvolle match!
Ik spuit dus deze cyclus een hogere EH en nu ineens heb ik een fikse tussentijdse bloeding en veel kramp en beginnen ze weer over die poliep. Dus ik denk eigenlijk wel dat 'ie reageert op de hormonen. Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik hem echt zag op de echo toen ze het aanwees. Als het goed is heb ik de echo morgen weer bij een arts ipv de verpleegkundige dus dan ga ik het navragen. En anders maar even een telefonisch consult aanvragen. Ik herken dat gevoel van niet weten waar je goed aan doet! En ook dat verdrietig worden van aankondigingen. Het is en blijft gewoon heel naar. Maar het gaat ons lukken. Wij krijgen dat goede nieuws ook! Heel veel succes morgen (of vandaag, afhankelijk van wanneer je dit leest!)
Ja het is een beetje raar omdat het anders verloopt. Een maand is erg zat maar het moet dan maar. Volgens mij krijg je inderdaad verplicht rust bij een negatieve receptivfity. En denk dat ik dat risico niet wil lopen. Terwijl als het zo is dat natuurlijk ook wat zegt. Misschien moet ik die beslissing maar parkeren tot na de volgende tp. Hopelijk blijft die gewoon plakken. Heel fijn dat je ook bij deze vrouw een beter gevoel hebt! En dat ze je serieus neemt! Klinkt ook als een beter plan met de medicatie mocht je zwanger zijn want je wil ook echt niet het risico van een miskraam lopen natuurlijk! Ik vind het niet spannend. Ga meer met lood in mijn schoenen omdat ik er heen ga maar zonder specifiek doel en dus alleen maar een confrontatie is met dat ik nog niet zwanger ben. Heb het overigens ook steeds warm. Zeker als ik iets warms gegeten heb. Denk dat dat ook komt door mijn hormonen want dit had ik voorheen niet. Hoop wel dat dat in 1 cyclus dan weer allemaal normaal en rustig wordt.
Ahaa ja dat klinkt dan logisch! Die hormonen hebben toch invloed op je en ik lees ook altijd dat poliepen reageren op hormonen. Dat zou wel je klachten verklaren! Bij IVF krijg je wel nog meer hormonen dus ben benieuwd hoe de poliep dan reageert. Ohh fijn! Succes bij de arts! Hopelijk kan die je wat meer informatie geven waar je iets aan hebt! Echt mega vervelend dat dit er nu ook nog tussendoor komt! Zeker, dat geloof heb ik ook! Ooit komt de dag dat we een positieve test hebben en het kindje bij ons mag blijven. Thanks, heel lief!
Succes met de echo! Ben erg benieuwd wat je te horen gaat krijgen. Hopelijk kunnen ze je ook eindelijk eens wat meer duidelijkheid geven.
Nou, deze echo heeft eigenlijk alleen maar nog meer verwarring gebracht. Follikels zijn niet gegroeid en aan de ene kant zelfs kleiner geworden. Dus nu twijfelen ze of ik toch niet de eisprong al gehad heb. Maar het lijkt ze niet heel logisch aangezien ik ongeveer om de dag bij de echo heb gezeten. Poliep had vocht gelekt dus die zou ook de kramp hebben kunnen veroorzaken. Maar zou dus ook eisprong kunnen zijn geweest. Ik denk zelf eerlijk gezegd van niet want mijn BBT is nog steeds laag (alhoewel ik me nu heel warm voel, ik denk door alle opwinding en vermoeidheid). Baarmoederslijmvlieslaag is wel goed dik dus dat is dan wel weer een pluspuntje. Ik moet maandag weer terugkomen en dan maar hopen dat het niet te laat is! Ik heb ook een telefonisch consult met de arts aangevraagd ivm die poliep en IVF. Want de arts had vandaag een spoed dus de echo was weer met de verpleegkundige.
Het belangrijkste is vooral dat je doet waar jij je goed bij voelt, en dan is er geen foute keuze denk ik. Maar ik snap wel dat je heen en weer geslingerd wordt door twijfels. Hoop het ook zo voor je! Wanner verwacht je dat de volgende cyclus start, of is dat lastig te voorspellen bij jou? Heel begrijpelijk, normaal weet je wat je wilt natuurlijk, nu is het gewoon allemaal lastiger. Nou ben erg benieuwd wat de uitkomst van vandaag gaat zijn. Hopelijk in ieder geval een goed gesprek! Ook apart dat je het telkens zo warm hebt, klinkt inderdaad als iets hormonaals.
nou wat vreemd zeg, en welke cyclusdag zit je nu? En op de laatste echo hoe groot was het grootste eiblaasje toen? Ah hoop zo dat het nog niet geweest is, maar als de eisprong geweest is, dan zouden ze een corpus luteum moeten zien toch. Zolang die niet zichtbaar is, is er als het goed is niks gesprongen. Want was zoiets zichtbaar? Hopelijk kun je ook snel de arts spreken omtrent de poliep.
Had gisteren ongesteld moeten worden. Vandaag gaat 'm ook niet worden, want ik voel dat altijd haarfijn aankomen dmv krampen. Baal echt ontzettend, want ben volgende week paar dagen weg dus had ik liever gisteren gewoon willen worden.. Test was gisteren negatief, dus verwacht gewoon later te worden. Balen
Wat onwijs vreemd. Maar als je je eisprong gehad had dan moest toch ook een follikel die er van de week nog was weg zijn? Wat een onwijs verwarrende echo dan. Wat is BBT? Doen ze maandag dan ook de IUI of weer een echo? Goedzo van het telefonisch consult. Lijkt me inderdaad beter een arts te spreken! Ben benieuwd wat zij gaat zeggen.
Klopt. Maar het hele traject wil je de juiste keuze maken en soms weet je gewoon niet waar je goed aan doet. Ik vind 1 maand vertraging al heel erg klote dus denk dat ik het gewoon na de volgende tp pas besluit. Hoop gewoon dat het niet meer nodig is dan omdat die tp goed is gegaan. Mijn cyclus is meestal tussen de 30 /35 dagen. Gok nu iets langer doordat menstruatie beetje vreemd verliep. Dag 35 zou 6 mei zijn. Dus gok eerste week van mei mijn menstruatie te krijgen. Dat hoop ik maar. Ja gok ook dat warme van de hormonen. Hoop vooral dat het allemaal weer stabiliseert.
Nou ben net terug van het zkh en voel me eigenlijk nog meer klote. De 4 embryo's die er zijn zijn zover ik kon zien niet allemaal van topkwaliteit. Nu zegt het niet altijd maar ik heb dit toch weer ervaren als een enorme klap. Omdat de ene die ze teruggeplaatst hebben wel van heel goede kwaliteit was en ook niet is blijven plakken. Dit maakt me gewoon zo enorm bang. Voel me echt even ontroostbaar. In combinatie met nog steeds het rotgevoel dat de eerste tp niet gelukt is. Mijn partner ziet het juist alsof we nog 4 kansen hebben maar ik voel me helemaal niet zo positief. Wat een rotdag is het toch. Had liever gehad dat we niet naar het zkh waren geweest.
Och meid.. ik snap je heel goed.. weet even niet wat ik moet zeggen, het zegt nog niks he.. ik had bij alle cryos top kwaliteit maar geen 1 bleef plakken... Hou je taai en heel veel sterkte!
Hé kak zooi... Uiteraard te begrijpen dat de moed je weer even flink in de schoenen zakt. De kans dat je zwanger word van 1 van die 4 embryo's voelt even giga ver. Maar blijkbaar zijn ze 'goed genoeg' om wél in aanmerking te komen voor een terugplaatsing. De artsen kiezen er niet voor niks voor om tóch de embryo's een kans te geven i.p.v. een nieuwe punctie plaats te laten vinden. Ik hoop dat je daar wel een beetje troost in kan vinden. Al kan ik ook helemaal begrijpen dat je het liefste allemaal top-kwaliteit embryo's wilt. Sterkte meis! Je mag gewoon even flink balen, dit zijn gewoon rot berichten.
Dankje heel lief! Het klopt ook wat je zegt. Heb ook wat troost gehaald uit verhalen dat er ook mindere kwaliteit zijn uitgegroeid tot een mooie baby. Het voelt soms gewoon als teleurstelling op teleurstelling en het wordt steeds pijnlijker allemaal. Ik weet ook niet hoe en wat qua kwaliteit want de arts was er niet heel duidelijk over. We bidden en hopen maar op een mooie terugplaatsing volgende maand.
Aah wat een rot nieuws weer, snap wel dat je daar even goed van schrikt en baalt. Maar inderdaad wat Sabel zegt, gelukkig worden ze door het ziekenhuis goed genoeg bevonden om terug te plaatsen, dus dan is er toch een goede kans, hoop ik dan maar. En ik lees ook best vaak, dat vrouwen topkwaliteit embryo’s teruggeplaatst krijgen zonder succes en dan bij een mindere kwaliteit embryo dat het wel raak is. Maar goed tis natuurlijk wel ontzettend shit gewoon, je wilt de meest optimale omstandigheden en dan is dit gewoon een enorme domper. Heb je onderhand wel een beetje rust kunnen vinden in dat deze ronde een pauze maand is? Want kon je daar nog wat mee in het ziekenhuis? sterkte en ik ga gewoon heel hard hopen dat je terugplaatsing volgende maand succesvol gaat zijn!!
Ja dat is het ook. Ik weet rationeel wel dat het zo is maar je hoopt gewoon de beste kansen te hebben en emotioneel doet het dan toch veel. En denk in combinatie met het verdriet om de mislukte tp dat ik er gister even helemaal doorheen zat. Heb wel rust kunnen vinden ja in de wachtmaand. Vind het nog steeds niet leuk maar had het al geaccepteerd voor het zkh bezoek ivm mijn wazige menstruatie dus ben er niet meer over begonnen. Een maand maakt op het grotere geheel niet uit en hopelijk brengt het ons wel geluk. Mei is ook de maand waarin wij de liefde vonden bij elkaar dus hopelijk wil ons kleintje ons in mei bij ons aansluiten. Daar hoop ik maar op. Heel lief dankjewel! Ik hoop er ook echt op. Hoe is het met jou?