Wat een rotnieuws van de embryo kwaliteit! Boven op de TP die niet is blijven plakken is dat dan toch weer een klapper. Wat ik wel heel knap vind is dat je de rust begint te kunnen vinden in dat je een maand moet wachten! Dat is gewoon ontzettend moeilijk. En wat anderen ook al zeiden, van alle kwaliteiten kunnen baby's ontstaan! Wij hebben het geluk en de pech dat we van te voren veel meer informatie over onze baarmoeder en eitjes hebben. Als het natuurlijk was gegaan weet je ook niet wat er allemaal gaande is in je lichaam en met je eitjes etc. Op naar een prachtige mei-maand!
Ik hoop ook van niet! En denk het eigenlijk ook niet want alle andere symptomen zijn er niet (verhoogde temp, eiwit afscheiding, hoge drive) en ook nog niet geweest. De verpleegkundige heeft niets gezegd over de corpus luteum en ik weet zelf niet echt hoe dat er uit zou zien. Ze zei wel iets over een midline? En een beetje vocht achter de baarmoeder. Ik moet nu ophogen naar 100EH en dan zien we maandag wel wat de stand van zaken is. De spotting en krampen zijn in elk geval gestopt! In elk geval maandag een echo en afhankelijk van de grootte misschien dan ook wel meteen IUI? BBT is basal body temperature. Die is ook vandaag niet gestegen (ik heb het zelfs een beetje koud, terwijl het toch heel lekker is buiten!). We gaan het zien. Sowieso had ik me niet echt iets voorgesteld bij deze cyclus dus de teleurstelling als het niet lukt zal hopelijk minder zijn.
Heel lief dankjewel! Klopt ook. En ik ben nogal analytisch van aard dus heb de neiging alles te willen weten. Dat is misschien ook niet altijd beter. En ik mag al blij zijn met 4 embryo's die het wel gered hebben tot dag 5. Lees inderdaad dat ook uit mindere kwaliteit gewoon babies worden geboren dus daar hopen we dan maar op. Thanks! Het valt ook niet mee dat wachten maar gezien mijn menstruatie toch iets anders was dan normaal heb ik er vrede mee. Voel me verder nog steeds prima in orde maar wil de beste omstandigheden voor ons kleintje creëeren. Hopelijk is dat de mei maand. Voor mij sowieso een geluksmaand gezien ik die maand de liefde van mijn leven tot mijn partner mocht rekenen. We duimen voor een prachtige meimaand voor ons allen! Jij en Sabel beginnen dan met IVF en hopelijk mag het Kikkii dan ook lukken ❤️
Ik ken het hoor. Ik wil ook graag alles weten en kunnen verklaren. Daar is dit traject niet het beste voor haha. Het zal prachtig zijn als jullie die liefde dan mogen bezegelen! Vooral heel veel afleiding help mij wel mn gedachten te verzetten. Ik heb het geluk dat maart en april hier vol met verjaardagen zijn dus ik kan me daar lekker op focussen en veel handmade dingen maken en weggeven. En mijn broertje gaat verhuizen dus ik kan veel op mijn neefje van 20 maanden passen.
midline zegt mij niet zoveel, ik weet wel dat op het begin van je cyclus het baarmoederslijmvlies 1 laags hoort te zijn, wanneer je richting de eisprong gaat wordt die 3 laags. En daarna wordt het weer 1 dikke laag. Je zou denken als je na de eisprong zat dat ze dus een corpus luteum zouden moeten zien. Iemand die dat echo’s maakt zou dit wel moeten herkennen. Wanneer het eiblaasje knapt komt de eicel namelijk vrij en de lege follikel veranderd in een corpus luteum. Dit is het deel wat vervolgens zorgt voor de progesteron productie. Ze kijken inderdaad ook wel eens of er vocht achter de baarmoeder is, omdat ze zeggen dat vaak na de eisprong er vocht achter de baarmoeder is. Toch heb ik altijd vocht achter de baarmoeder, ook voor de eisprong. dus hoop gewoon dat je eisprong niet geweest is en de IUI gewoon door kan gaan.
Dat is ook gewoon super balen, heel logisch dat je de beste kansen wilt en super rot dat dat niet zo is. En net wat je zegt het is teleurstelling op teleurstelling en je hebt al zoveel teleurstellingen gehad, alles wordt steeds pijnlijker, heel herkenbaar. Dat zou heel mooi zijn trouwens als het in mei lukt wat dat betreft!!! met mij gaat het opzich wel oké, ik ben vooral aan het wachten op het behandelplan. Voelt allemaal nog steeds wel verdrietig en angstig, maar goed, het is al een beetje ingedaald. Deze maand voelt wel rustig, nu 6 dpo en ben er eigenlijk amper mee bezig dat het de wachtweken zijn, ik denk omdat ik er toch al vanuit ga dat het niet gelukt is. Ben erg benieuwd naar woensdag, maar ook naar maandag, ga natuurlijk zelf alvast even de uitslagen online bekijken. En merk dat ik hoop dat mijn amh iets hoger gaat zijn, al is het maar naar 0,3. Dat is natuurlijk alsnog extreem laag, maar op dit moment voelt alles als een meevaller. Neemt niet weg dat ik me besef dat het ook lager kan uitvallen. Nou spannend in ieder geval allemaal.
Mijn Baarmoederslijmvlies was nog steeds gewoon 9mm en ze heeft echt niets benoemd over de corpus. Dus ik denk dat er nog niets gaande is geweest. Ik heb nu wel een beetje zwaar gevoel in mijn baarmoeder (geen kramp) en al beginnende eiwit-achtige vloei dus ik denk dat het er nu wel aan zit te komen. Vocht zou misschien ook de gesprongen poliep kunnen zijn? Geen idee haha.
Logisch dat je je verdrietig en angstig voelt. Het is ook een hele spannende tijd en snap dat je met jouw uitslagen erg bezorgd bent of het nog goed komt. Ik blijf gewoon hopen en duimen dat het jullie gegund is en ze iets kunnen met je amh. En misschien loopt hij nog wel hoger op zonder medicatie, dat was bij mij wel. Hoe dat kan geen idee. Kan me ook voorstellen dat je maand niet voelt als wachtweken, dat ga ik deze maand ook niet hebben. Op natuurlijke conceptie heb ik echt 0 vertrouwen. Ben echt heel benieuwd naar je uitslagen ook en hoop dat ze een goed behandelplan hebben!
super lief, thanks. Ik zei dat ook nog tegen de gynaecoloog, misschien valt het wel hoger uit. Toen zei ze dat gaat niet gebeuren, het hele plaatje is passend bij deze waarde, misschien hooguit een paar tienden verschil, maar ik teken voor een paar tienden, althans als het een paar tienden omhoog is natuurlijk haha. Maar deze maand heb ik ook Letrozol gehad, tis wel wat langer geleden. Zij zei dat Letrozol geen effect zou hebben op amh. vandaag merk ik toch wel dat me hoofd een paar keer afdwaalt naar nou misschien toch wel. Dan voel ik een steekje en denk ik zal het een innesteling zijn. Om daarna natuurlijk weer negatief te denken. Nou voor het grootste gedeelte is het vertrouwen ver te zoeken. Maar je weet maar nooit. Mijn man heeft er gek genoeg wel vertrouwen in, terwijl hij dit normaal gesproken nooit heeft, dus hopelijk heeft hij gelijk haha. voor jou is het helemaal ruk, deze maand, want snap dat zonder iets je al helemaal denkt dat het niet gaat gebeuren. Wanneer verwacht je je ovulatie ongeveer?
Ik heb er weinig vertrouwen, maar goed, je weet maar nooit hè. Inmiddels ronde 29, zou het nog lukken of gaan we het getal 30 in? Deze ronde Letrozol 5mg gehad. 07-04 1DPO: veel buikkrampen de hele dag, soms ook echt heel gemeen. En daarnaast een behoorlijke pijn in me onderrug. 08-04 2DPO: geen symptomen overdag, ‘s avonds wel weer echt heftige buikkrampen. Onderbuik voelt hard aan, en tis net of die op ontploffen staat. Wanneer ik druk zet doet het ook echt pijn. 09-04 3DPO: misselijk gevoel en weinig energie. Voor de rest echt pijnlijke buikkrampen. En nog steeds zo’n rare harde pijnlijke onderbuik. 10-04 4DPO: gelukkig werd vandaag de buikpijn en harde onderbuik gedurende de dag steeds minder, verder geen symptomen. 11-04 5DPO: geen symptomen. 12-04 6DPO: iets opgezette borsten, verder geen symptomen. 13-04 7DPO: veel waterige afscheiding, maar echt veel. Lichte krampjes/steekjes in me onderbuik en licht opgezwollen borsten.
Ik sluit me hier helemaal bij aan @Kikii88 En toch ook logisch dat er wel steeds een sprankje hoop is. Jullie willen dit ZO graag. En hopelijk heeft je man gewoon ontzettend gelijk met zijn gevoel deze maand! Als antwoord op je vraag: morgen heb ik weer een echo om 10:00. Vandaag heel veel eiwitachtige afscheiding en temperatuur ietsje omhoog dus ik ben heel benieuwd!
lief, thanks!!! jij succes met de echo vandaag. Ik hoop dat er 2 mooie dominante eiblaasjes te zien zijn.
Nou, nog steeds zijn ze nauwelijks gegroeid! Ik snap er geen bal van haha. Mijn cyclus denkt, we gaan nog even flink gek doen voor je met IVF start? Endometrium is wel mooi dik, 11mm. Ik lees wel overal dat 11mm vaak pas na de ovulatie bereikt is. Maargoed, daar werd ook verder niets over gezegd. Links follikel van 10.9mm en rechts Follikel van 9.6mm. Wat alweer een hele andere meting is dan vrijdag. Toen waren ze volgens mij nog iets groter. Gek genoeg wijzen mn lichamelijke symptomen er wel op dat mn eisprong is geweest. Eiwit afscheiding, hoog libido dit weekend, gisteravond een paar minuten flinke steken rechts wat ik herken als ovulatiepijn en deze ochtend een verhoogde temperatuur (van 36.54 naar 36.8) Maar ze kon niets vinden dat er op wijst dat de eisprong al geweest is. Tenzij het nu net gaande is zegmaar. Maar dan zou mijn temperatuur nog niet gestegen zijn denk ik?
nou wat vervelend zo, al die onduidelijkheid. Zeker dik, ik heb nog nooit een dikker baarmoederslijmvlies gezien op de echo dan 6,7. Maar gek hoor, ook dat je eiblaasjes kleiner lijken te worden. Was het door dezelfde persoon gedaan? Mijn man zegt namelijk altijd dat hij het nogal vind verschillen wie de metingen doet. Ik kan het nooit goed volgen, maar volgens hem zet de ene persoon het lijntje net buiten het blaasje, waar de ander het lijntje binnenin zet. Misschien dat daar een klein verschil in kan zitten? maar sowieso gek, ook met je andere symptomen als vruchtbaar slijm. Heb je ook ovulatietesten gedaan? Ik zou ook denken dat je temperatuur nog niet gestegen is als de eisprong nu gaande is. Krijg je nog een echo? Ik heb trouwens de eerste uitslagen en ben zo blij, mijn schildklier is goed!!! Ik was zo bang, als deze niet goed was had ik een behandeling kunnen vergeten. Maar hij was gewoon perfect. En ik heb trouwens een eisprong gehad, want hoog progesteron van 52,9. Dus ben benieuwd wat ze met dit gegeven gaan doen. Amh nog even op wachten, zal wel korter zijn dan vorige keer, want het hoeft niet naar een extern lab. Dit ziekenhuis doet het zelf.
Tuurlijk teken je daarvoor! Ik lees ook overal dat hormonen er geen invloed op hebben maar bij mij scheelde het met hormonen of zonder, wel Gonal-F, ruim 1 punt. De dokter had er ook geen verklaring voor maar dat hebben ze wel vaker niet. Wat dat betreft vind ik de kennis van die doktoren matig. Vrijdag heeft me ook meer stress op geleverd dan iets goeds gedaan en de uitleg die ik kreeg kon ik ook online lezen. Hopelijk krijgt je man gewoon gelijk en is het jullie gegeven zonder ellendige ziekenhuis toestanden! We duimen toch hier! Ovulatie einde van de week ongeveer of begin volgende week. Normaliter dag 19 maar ik weet niet of het deze maand later gaat zijn. Ga donderdag toch maar een ovulatietest doen, die heb ik toch nog liggen, en dan kijk ik wel. Het enige voordeel aan de wachtmaand is dat ik weer even een biertje kan drinken haha. Vanaf mijn komende menstruatie ga ik nog beter opletten op voeding enz. En hopen dat dat helpt. Denk dat ik koffie tijdelijk helemaal skip, hoe moeilijk ik dat ook ga vinden.
Wat onwijs raar! En wat irritant dat je cyclus nu nog zo wazig doet. Mijn bms is vaak ook behoorlijk dik voor de ovulatie, niet pas erna, dus misschien is dat vooral een gemiddelde? Of heb je dit normaal niet? Wanneer moet je nu weer terug?
Mijn ervaring is ook echt dat ze allemaal anders meten. Want het begin en einde van t streepje maakt voor de meting vaak veel uit. Wat onwijs goed nieuws!!! Echt heel blij voor je!! En wat fijn dat je ook de bevestiging hebt gekregen dat je een eisprong hebt gehad! Zo onwijs fijn dat dit zkh je die bevestiging wel geeft nav bloedprikken! Nu ga ik nog meer duimen dat het deze maand gewoon raak is! Hopelijk ook goed nieuws van je amh!
herkenbaar wat je zegt, daar loop ik ook continu tegen aan, dat er geen verklaring is. Maar ik moet zeggen dat ik haar wel geloof in dit geval, 1 punt hoger is zeer onwaarschijnlijk, want dan zou je ook veel meer eiblaasjes op de uitgangsecho moeten zien. lief, hoop het ook echt dat het nog lukt, maar ik heb er vandaag weer weinig vertrouwen in. Maar we gaan het zien. Ja hopelijk komt je ovulatie snel, kun je ook weer snel door. Lijkt me ook heel rot aan deze maand dat je zo zit te wachten. Maar inderdaad met een lekker drankje erbij, dat verzacht wel een beetje haha. Ah ik was echt verslaafd aan koffie, ben al in oktober 2023 gestopt hiermee, in de hoop dat het dan zou lukken. Niet dat het gelukt is daarna haha, maar goed, nu denk ik alle beetjes dragen bij. Ik was ook zo verslaafd dat ik echt afkickverschijnselen had. Ik heb het echt afgebouwd. En ook echt lang het heel erg gemist en nog steeds wel af en toe. Maar goed, alles voor het goede doel hè, zullen we maar zeggen.
ja precies dat zegt mijn man dus ook. Ik heb slechte ogen, dus ik kan het nooit volgen, maar hij zegt dat het echt veel scheelt soms. Zeker fijn om te weten, en ook om te zien dat me progesteron ook echt hoog is. Thanks!