Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw
    Ik zie een licht streepje. Het kan best zijn dat je LH een beetje schommelt en nu al eerder aan het stijgen is. Maar hij is in elk geval nog lang niet positief. Ik denk dat je met 25 april best wel goed zit.

Loma vindt dit leuk.
  2. Loma

Loma Lid

6 apr 2025
    27
    10
    3
    Vrouw
    Zo zie ik het ook. Echt nog niet richting piek, maar in ieder geval wel iets. Vorige maand was het echt wit wit.

Dankjewel voor je reactie. :)

Lexyloo vindt dit leuk.
  3. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Ja ik heb nu nachtdienst dus kan niet naar de winkel. Maar ik kijk dinsdag wel even of ik wat kan halen. Wellicht is het dan al te laat.

4. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Hoe was de IUI gegaan?

5. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw
    Ja goed! Ging snel en bijna pijnloos!
    Ik heb nu alleen wel echt een mega pijnlijke en opgeblazen buik en toen we naar huis reden ook kramp waardoor ik niet eens echt meer kon lopen. Heel vreemd, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Maargoed, met 3 follikels zal die eisprong ook wel niet heel rustig verlopen. :confused:

PrPe en Kikii88 vinden dit leuk.
  6. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    spannend, ga heel erg voor je duimen dat het deze keer raak is!!

Lexyloo vindt dit leuk.
  7. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Ik heb er weinig vertrouwen, maar goed, je weet maar nooit hè. Inmiddels ronde 29, zou het nog lukken of gaan we het getal 30 in? Deze ronde Letrozol 5mg gehad.

Laatste ronde, hierna door naar IVF.

07-04 1DPO: veel buikkrampen de hele dag, soms ook echt heel gemeen. En daarnaast een behoorlijke pijn in me onderrug.
    08-04 2DPO: geen symptomen overdag, ‘s avonds wel weer echt heftige buikkrampen. Onderbuik voelt hard aan, en tis net of die op ontploffen staat. Wanneer ik druk zet doet het ook echt pijn.
    09-04 3DPO: misselijk gevoel en weinig energie. Voor de rest echt pijnlijke buikkrampen. En nog steeds zo’n rare harde pijnlijke onderbuik.
    10-04 4DPO: gelukkig werd vandaag de buikpijn en harde onderbuik gedurende de dag steeds minder, verder geen symptomen.
    11-04 5DPO: geen symptomen.
    12-04 6DPO: iets opgezette borsten, verder geen symptomen.
    13-04 7DPO: veel waterige afscheiding, maar echt veel. Lichte krampjes/steekjes in me onderbuik en licht opgezwollen borsten.
    14-04 8DPO: nog steeds licht opgezwollen borsten en af en toen wat lichte krampjes in de onderbuik. En eventjes een zeurend gevoel in de rechterlies.
    15-04 9DPO: negatieve test. Voel weinig behalve af en toe een krampje in mijn buik. En wat heb ik weer een afscheiding, echt veel, schrik er zelf een beetje van. Ook behoorlijk eiwitachtig.
    16-04 10DPO: weer een negatieve test en weer veel afscheiding. Heftige dag in het ziekenhuis gehad, ben hierdoor niet echt verbonden geweest met mijn lichaam dus heb verder ook geen symptomen opgemerkt. Behalve dat ik nu in de avond knallende hoofdpijn heb, maar vermoedelijk is dat van alles wat vandaag gebeurt is.
    17-04 11DPO: negatieve test en soms wat menstruatie krampjes en pijn in onderrug.
    18-04 12DPO: negatieve test. Blauwe tepels, en voor de rest geen symptomen.
    19-04 13DPO: negatieve test. Borsten worden alweer wat slapper, is vaak de dag voordat ik ongesteld wordt. Dus zal morgen wel doorbreken…

PrPe vindt dit leuk.
  8. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Ahhh gelukkig dat het goed ging! Maar wat heftig! Misschien idd door de 3 follikels. Daarna wel weer weggetrokken?

9. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw

Nee, het is er nog steeds! Teminste, de ergste kramp is wel weg maar het voelt nog steeds heel raar zwaar en vol. Als ik er op druk dan is het erg gevoelig. Bij lachen of opstaan voelt het echt alsof er iets zakt.
    Ik ben ergens vaag bang voor hyperstimulatie dus ga wel even kijken of ik contact op kan nemen na morgen als het nog niet weg is!

10. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Heel vreemd! Normaliter heb je pas hyperstimulatie bij veel follikels maar wel gek. En ook om in de gaten te houden voor als je straks ivf begint!
    Ter voorkoming van hyperstimulatie moest ik 2 liter per dag drinken. Dus misschien goed om in ieder geval veel te drinken!

11. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Heb maar weer een econsult gestuurd voor een eventuele echo. Ik heb echt een menstruatie light en blijf gewoon helderrood bloeden. Dit is totaal afwijkend tov normaal en lijkt me niet in orde.
    Echt mega vervelend dat ze niet gewoon een uitgangsecho hebben gemaakt.

12. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw

Wat ontzettend naar! Heel vervelend indd dat er geen echo gemaakt is! En dan zit er nu ook nog pasen tussen. Heel erg irritant!
    Hopelijk is het gewoon goed!

13. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw
    Ja, ik had wel 3 rijpe en een aantal bijna rijpe follikels dus het zou misschien kunnen? Echt geen idee! Goede tip om 2 liter water te drinken. Kom ik wel aan dus dat is fijn!

Ga het in elk geval wel even bespreken met de arts. Ik ben niet misselijk of koortsig dus het komt vast wel goed!

PrPe vindt dit leuk.
  14. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Ja ik heb toch nachtdienst dus maakt niet uit maar snap er gewoon niks van dus nu heb ik gewoon stress. Dan denk ik ik kan toch niet een menstruatie hebben op dag 16 ofzo. Zo wordt die rustmaand alleen maar langer want ik ga geen cryo terugplaatsen als mijn lijf niet normaal doet :(

15. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    543
    426
    63
    Vrouw
    Doe maar inderdaad! Succes! Hopelijk is het snel beter!

Lexyloo vindt dit leuk.
  16. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    459
    63
    Vrouw
    Ja, ik snap heel goed dat het je stress geeft!
    Echt heel kak. Sterkte met de nachtdiensten en dikke knuffel!

PrPe vindt dit leuk.
  17. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    ja echt super vervelend dat ze geen uitgangsecho hebben gemaakt en wat rot dat je ook helderrrood blijft bloeden. Die onzekerheid vooral. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden op je econsult.

18. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Ik had het met mijn fertiliteitsarts natuurlijk over het traject en toen zei ik nou over stimulatie zal ik wel geen last van krijgen toch met zo weinig eiblaasjes. Toen zei ze dat dat wat uitzonderlijker is, maar zeker niet ondenkbaar. Dat er zelfs gevallen zijn van 1 eiblaasje met overstimmulatie. Dus hou je zelf goed in de gaten! Hoe voel je je nu?

19. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    OMG wat ik net had, echt heel k*t. Ik heb een test gedaan, maar ben weer in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was deze positief. Maar goed moet wel zeggen een behoorlijke streep al. Ik natuurlijk helemaal emotioneel. Maar hij was niet binnen de afleestijd, wel echt roze. En dus behoorlijk positief, geen tuurstreepje meer. Dus dacht al nou misschien toch vals positief dan. Want ik had gisteren niet eens een tuurstreep. Toen nog 2 testen gedaan, 2 verschillende, maar geen tuurstreep op te bekennen. Pffffff echt super shit, me emoties schoten alle kanten op. Maar helaas.

Sabel27 vindt dit leuk.
  20. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Nou nog een berichtje van mij. Ik twijfel toch hoor. Ik ga het verhaal proberen duidelijk uit te leggen. Ik heb dus vanochtend een easy at home test gedaan en ben weer in slaap gevallen. Toen ik wakker werd zag ik een behoorlijk streepje.

toen heb ik nog 2 testen gedaan, een action en een easy at home. In mijn slaapkamer leken deze testen negatief binnen de afleestijd. Maar goed mijn slaapkamer is donker, ik scheen overigens wel met het licht van mijn zaklamp. En toen had ik dus mijn vorige berichtje in dit topic geplaatst.

maar daarna ging ik met de testen naar beneden. Action is inderdaad negatief, maar de easy at home was wel weer positief. Maar goed weer buiten de afleestijd. Toen heb ik nog een easy at home test gedaan, binnen de afleestijd werd deze positief.

Toen heb ik mijn medicatie geslikt en hiervoor twee slokjes water gedronken en 10 minuten later kon ik het niet laten om nog een test te doen, maar deze was negatief.

maar goed die ene die binnen afleestijd positief was laat me toch twijfelen. En mijn man zegt ja dan ben je toch gewoon zwanger, want je hebt 3 testen die positief zijn, waarvan 1 gewoon in de afleestijd. Maar ik denk dan waarom die action niet, zou easy at home gevoeliger zijn? En die laatste easy at home test die negatief is komt misschien door de twee slokjes water? Maar kan dat al zo snel?

ik voel me trouwens totaal niet zwanger. Ik heb menstruatieklachten, nu had ik dat vorige zwangerschap ook. Maar ik heb gewoon echt heel erg honger, vorige keer had ik direct al geen eetlust. En me borsten doen totaal geen pijn, terwijl vorige keer wel.

Wat denken jullie? En oja ik ben 14 dpo.

Tesske95, Lexyloo en Sabel27 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina