Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    1 DPO - 3 DPO: niets
    4 DPO: 37.00 | echt vre-se-lijk moe
    5 DPO: 36.90 moe, pijnlijke borsten (heb ik iedere maand deze tijd), onstilbare honger. Ik eet zelden zo veel boterhammen op een dag :oops:
    6 DPO: 37.17 | Weer die onstilbare honger! Ik ken mezelf helemaal niet terug, blijf maar stapels met boterhammen eten en dan na een uurtje weer trek. Eet het dubbele wat ik normaal op een dag eet denk ik. Verder pijnlijke borsten.
    7 DPO: 37.16 | Honger, moe, pijnlijke borsten. Zwaar gevoel onderin buik, wat krampjes af en toe
    8 DPO: 37.12 | Moe, honger, gezwollen pijnlijke borsten, verder zwaar gevoel onderin buik. Op de honger na nog niet heel veel symptomen die ik anders niet heb tijdens luteale fase.
    9 DPO: 37.17 | Pijnlijke borsten, wat lichte krampjes, duizelig
    10 DPO: 37.10 | Pijnlijke borsten en een negatieve test. Maarr ook nog geen tekenen van menstruatie, dus wie weet?
    11 DPO: 37.02 | Pijnlijke borsten, voor de rest weinig? Wel wat kramp en vooral linksonderin buik pijn. Temp aan het dalen maar wel nog steeds slijm.
    12 DPO: 37.15 | Pijnlijke borsten, veel energie! Wat kramp af en toe, nog steeds veel 'sticky' cervixslijm. Savonds kramp met precies het gevoel alsof mijn menstruatie ieder moment kan doorzetten.
    13 DPO : 37.07 | Weer wakker met menstruatie kramp. Verder op pijnlijke borsten na geen symptomen. Maar op de kramp na nog geen ander teken van aankomende menstruatie
    14 DPO : 37.11 | Voelt onrustig daarbeneden, hele dag krampjes en steekjes. Veel energie nog steeds. Valt me steeds meer op hoeveel cervixslijm ik nog heb zo vlak voor menstruatie. In supermarkt opeens vlaag van misselijkheid over me heen. Heb al een paar dagen heel erg trillende handen als ik net te lang niets eet. Vermoedens zijn toch wel heel hoog, in de avond getest en ja hoor: zwanger <3

margarethd, nmarw, Celestiall en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Hier ook nog steeds veel slijm maar heb t idee dat ik dat altijd wel heb… het is nooit een dag echt droog geweest…verder niets op koude rillingen na in de avond al 3 dagen maar ja kan ook de aankomende menstruatie zijn… hier nog ff wachten met testen, ik denk dat ik maandag of dinsdag test.

Zazoo21 vindt dit leuk.
  3. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Gefeliciteeeerd! Ik vond de oploop van symptomen ook wel ér-rug positief overkomen, maar fijn dat het nu ook echt bevestigd is.

Zazoo21 vindt dit leuk.
  4. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Ja hé, het kon bijna ook niet meer anders. Dankjewel :)

5. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Spannend hoor! Hier was het slijm een goed teken, hopelijk bij jou ook :D Ik duim voor je

WardaRose vindt dit leuk.
  6. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik schrijf ook graag mee..ronde 7 hier :)

1dpo: gevoelige pijnlijke tepels
    2dpo: nog steeds hetzelfde.
    3dpo: pijn minder maar nu constant stijve tepels, moe
    4dpo: stijve tepels, moe en deze namiddag steekjes in rechter lies
    5dpo: nog steeds trekkende pijn in rechter lies, moe, gevoelige en jeukende tepels, overvol gevoel na eten
    6dpo: nog steeds die tepels, moe, opt werk suikerval gekregen, menstruatiekrampen
    7dpo: pijnlijke tepels, diarree, terwijl ik aan het koken was paar scherpe steken in onderbuik links, steken in borst
    8dpo: super moe, steken in borst vooral links
    9dpo:moe, stekende pijn achter schaambot, veel vochtverlies en een slecht humeur door negatieve test:roflmao:
    10 dpo: NOD

7. Pietjepuk123

Pietjepuk123 Actief lid

19 dec 2023
    221
    132
    43
    Vrouw
    Wat mooi, gefeliciteerd!!

Zazoo21 vindt dit leuk.
  8. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    ]Ik schrijf ook graag mee..ronde 7 hier :)

5dpo: nog steeds trekkende pijn in rechter lies, moe, gevoelige en jeukende tepels, overvol gevoel na eten
    6dpo: nog steeds die tepels, moe, opt werk suikerval gekregen, menstruatiekrampen
    7dpo: pijnlijke tepels, diarree, terwijl ik aan het koken was paar scherpe steken in onderbuik links, steken in borst
    9dpo:moe, stekende pijn achter schaambot, veel vochtverlies en een slecht humeur door negatieve test:roflmao:, trekkende pijn rechter lies, hoofdpijn, gevoel alzof menstruatie komt
    10 dpo: NOD

9. Pietjepuk123

Pietjepuk123 Actief lid

19 dec 2023
    221
    132
    43
    Vrouw
    #349 Pietjepuk123, 22 mrt 2024
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2024
    1 - 3 dpo: Extreem gevoelige tepels
    4 dpo: Gevoelige tepels, moe
    5 dpo: Gevoelige tepels, maar wel veel minder dan de vorige dagen. 's Ochtends wat kramp
    6 dpo: Nog steeds beetje gevoelige tepels, kramp/steken in mijn baarmoeder
    7 dpo: Tepels niet meer echt gevoelig maar wel nog stijf, lichte kramp en een beetje een zwaar gevoel in mijn buik en opeens een pukkel op mijn kin (krijg ik meestal juist voor m'n ovulatie). 's Avonds opeens heel bewust van mijn hartslag, lijkt ook wat hoger (80bpm)
    8 dpo: Tepels nog steeds stijf. Onrustig geslapen, voor de wekker wakker maar wel de hele dag moe. 's Ochtends een beetje misselijk, niet lekker in mijn vel en 's middags enorm pijnlijke menstruatiekrampen. Darmen overactief. Beetje trillerig. Nog steeds die hartslag.

Nog steeds pessimistisch vanwege die progesterondaling die ik denk te voelen en ik kan die menstruatiekramp ook niet helemaal plaatsen...

10. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.132
    1.008
    113
    Vrouw
    Ik lees hier vaak mee, maar zal ik dan ook eindelijk maar een keer mee doen in ronde 38:o:

1dpo: gedroomd over een baby in een lade
    2 t/m 6dpo: niks
    7dpo: moe - een "bleh gevoel" nergens zin aan - opgeblazen.
    8dpo: puisten uitbraak kin.
    9dpo: negatieve test - niet lekker in m'n vel en uur lang erg emotioneel geweest, tranen niet te bedwingen (Zal wel even alles bij elkaar zijn geweest).

11. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik schrijf ook mee! Ronde 1 wens voor een 2e kindje.

1t/m 3 dpo niks
    4 dpo moe en niet vooruit te branden. Opgeblazen gevoel.
    5dpo steken in mijn zij krampjes en borrelende gevoel in mijn maag.
    6dpo
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14 dpo NOD

12. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ronde 1 wens voor een 2e kindje.

1t/m 3 dpo- niks
    4 dpo- moe en niet vooruit te branden. Opgeblazen gevoel.
    5dpo- steken in mijn zij krampjes en borrelend gevoel in mijn maag.
    6dpo- borsten voelen opgezet, onwijze honger en kramp in mijn onderbuik.
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14 dpo NOD

13. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerdddddd!! :D:D

Zazoo21 vindt dit leuk.
  14. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

1t/m 3 dpo- niks
    7dpo wat kramp in mijn onderbuik maar veel minder dan gister
    8dpo
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14 dpo NOD

15. Celestiall

19 feb 2023
    91
    107
    33
    Vrouw
    Hoi,

Mag ik hier even een vraag stellen over mijn dpo 5 symptoom - veel witte afscheiding.

Het valt me dus op dat ik sinds vandaag ineens veel meer witte vloed heb. Anders dan normaal voor mijn gevoel al let ik daar normaal niet zo op. Is dit herkenbaar voor iemand als mogelijk zwangerschapssymptoom?

Tevens weet ik niet zo goed hoe ik dpo moet rekenen. Ik had zondag eind middag een positieve ovulatie test en de dag erna op maandag eind middag ontzettende eisprong pijn. Ik weet dus bijna zeker dat mijn ei toen al gesprongen was.
    Welke dag dpo ben ik dan nu?

16. Pietjepuk123

Pietjepuk123 Actief lid

19 dec 2023
    221
    132
    43
    Vrouw
    Ovulatietesten zijn een indicatie dat je eisprong binnen 24-36 uur gaat plaatsvinden. Ovulatiepijn vindt vaak vóór de eisprong plaats, niet erna. Dus ik denk eerlijk gezegd dat je eisprong maandagavond of dinsdagochtend pas is geweest. De enige manier om het echt goed te weten is door te temperaturen.

Celestiall vindt dit leuk.
  17. Pietjepuk123

Pietjepuk123 Actief lid

19 dec 2023
    221
    132
    43
    Vrouw
    1 - 3 dpo: Extreem gevoelige tepels
    4 dpo: Gevoelige tepels, moe
    5 dpo: Gevoelige tepels, maar wel veel minder dan de vorige dagen. 's Ochtends wat kramp
    6 dpo: Nog steeds beetje gevoelige tepels, kramp/steken in mijn baarmoeder
    7 dpo: Tepels niet meer echt gevoelig maar wel nog stijf, lichte kramp en een beetje een zwaar gevoel in mijn buik en opeens een pukkel op mijn kin (krijg ik meestal juist voor m'n ovulatie). 's Avonds opeens heel bewust van mijn hartslag, lijkt ook wat hoger (80bpm)
    8 dpo: Tepels nog steeds stijf. Onrustig geslapen, voor de wekker wakker maar wel de hele dag moe. 's Ochtends een beetje misselijk, niet lekker in mijn vel en 's middags enorm pijnlijke menstruatiekrampen. Darmen overactief. Beetje trillerig. Nog steeds die hartslag.
    9 dpo: Weer een onrustige nacht. Lichte kramp, tepels weer terug naar normaal. Hartslag nu 91 bpm.

18. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik schrijf ook graag mee..ronde 7 hier :)

9dpo:moe, stekende pijn achter schaambot, veel vochtverlies en een slecht humeur door negatieve test:roflmao:, trekkende pijn rechter lies, hoofdpijn, gevoel alzof menstruatie komt, licht bruinverlies
    10 dpo: meestal begin menstruatie nu of morgen, deze ochtend negatieve test, maar geen bruin of bloedverlies en geen kramp, heel moe

Zazoo21 en WardaRose vinden dit leuk.
  19. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Voor mij was de witte cervixslijm na ovulatie een teken voor de zwangerschap. Heb het nog steeds iedere dag nu op 4w2d. Maar ik begreep dat het voor anderen normaal kan zijn. De hoeveelheid viel me iedere keer op, het voelde zo nat daar beneden dat ik iedere keer dacht dat mijn menstruatie er was. Ik duim voor je dat het bij jou ook iets goeds betekent!

Celestiall vindt dit leuk.
  20. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

1t/m 3 dpo- niks
    7dpo wat kramp in mijn onderbuik maar veel minder dan gister
    8dpo vrijwel geen afscheiding (wat ik normaal wel heb) borsten niet meer opgezwollen maar nog wel gevoelig. Honger blijft en borrelend gevoel in onderbuik.
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14 dpo NOD

Ik denk overigens niet dat het raak is deze ronde.

Deel Deze Pagina