Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    435
    63
    Vrouw
    Meid ik vind het zo enorm spannend voor je! Ik duim zo hard voor jullie!!

2. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    724
    492
    63
    Vrouw
    hebben ze nooit eerder een HSG gedaan dan? Dan kijken ze of je eileiders doorgankelijk zijn.. heb ik toen ook gehad. Verschrikkelijk onderzoek!!!
    Jeetje wat een onzekerheid zeg en vind het zh wel echt traag met alles pff!!

heel veel sterkte!

PrPe vindt dit leuk.
  3. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    213
    253
    63
    Vrouw
    Ik hou niet van valse hoop geven, maar het ziet er echt positief uit! Wat knap dat je deze ronde zolang wilt wachten met testen. Ik duim keihard voor je!

Kikii88 vindt dit leuk.
  4. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    555
    435
    63
    Vrouw
    Nee omdat ik in het verleden ooit zwanger ben geweest lijkt me dat ook niet nodig. En ook bij ons de reden duidelijk was, de kwaliteit bij mijn partner.
    Ik ben in januari doorgelicht met uitstrijkje, kweek en hysteroscopie maar toen hebben ze niks gevonden.
    Het bloedverlies nu is echter heel anders dan het in het najaar was. Toen was het bruine spotting. Nu is het helderrood constant. Dat klopt gewoon niet.

Voel me gewoon niet serieus genomen en dat is in deze omstandigheden gewoon heftig. Ik ben niet bang dat het iets ernstigs is maar wel dat het een terugplaatsing in de weg staat. Of dat het alle terugplaatsingen verpest. Zo wil ik dat niet.

5. chaoticgaelle

chaoticgaelle Actief lid

3 aug 2022
    115
    177
    43
    Vrouw
    Wat klinkt dit veel beloven! Ik blijf duimen draaien voor je. Is het al maandag?!

pff wat mega vervelend dat het voor je voelt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat je niet serieus genomen wordt. Ik vind 3 weken helderrood bloedverlies ook wel gek (ook als je dit niet gewend bent van eerder cycli.. ik denk sowieso niet dat ze gaan terugplaatsen als je nog bloed toch? Al hoewel ik het fijne van fertiliteit ook niet weet.
    Ik zou zeker een gesprek aangaan met het ziekenhuis en dit ook aangeven (dat jij je niet gehoord voelt).

Lexyloo vindt dit leuk.
  6. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    893
    731
    93
    Vrouw
    Vind het zo naar voor je dat je zo ongerust bent en heel begrijpelijk. Dit traject is al standaard mega zwaar en dan heb je ook nog eens deze narigheid erbij.

ik denk ook dat een hsg niet nodig is, als je IUI nog zou gaan doen wel, ondanks dat je zwanger bent geweest, kan het nu anders zijn als toen. Maar in het geval van ICSI heb je je eileiders niet meer nodig.

ik vind het ook heel naar dat je gewoon niet serieus genomen voelt. Pfff meis, het zit jou niet mee met die extra zorgen omtrent het bloedverlies. Vorige keer al, en nu nog eens extra omdat het ook rood is. En je wacht al zolang voor een terugplaatsing. Snap goed dat je nu al bezig bent met dat je bang bent dat de volgende niet door kan gaan. Ik hoop dat ze voor de volgende cyclus gewoon dezelfde onderzoeken kunnen herhalen, wat je zelf ook al aangaf. Of misschien nog iets anders, maar in ieder geval snel. Hoe dan ook, er moet snel meer duidelijkheid voor jou komen, want dit is niet te doen zo. Wanneer verwacht je een reactie op je econsult?

Deel Deze Pagina