Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    462
    471
    63
    Vrouw

Echt ontzettend naar! 4 weken is ook gewoon te lang vind ik. Ze moeten je nu echt wel serieus gaan nemen, zeker als je zegt dat het erger wordt als je druk uitoefent!
    Hopelijk gaan ze dat donderdag ook gewoon doen wat dit is niet tof, je zo in angst laten zitten. Goed dat je partner mee gaat!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

PrPe vindt dit leuk.
  2. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    566
    440
    63
    Vrouw
    Thanks heel lief!

3. chaoticgaelle

chaoticgaelle Actief lid

3 aug 2022
    127
    189
    43
    Vrouw
    oh meid wat moet dat voelen als een hopeloze situatie als je al zolang bloedverlies hebt en het maar niet stopt. Ik hoop echt dat de arts donderdag door gaat pakken en er iets mee kan/gaat doen, dit hoort toch niet? Verder onderzoek lijkt me wel nodig.

Het lijkt me ook dat je het vertrouwen in je lichaam ook totaal verloren bent en aan de andere kant je lichaam zo goed kent na alles.

goed dat je partner mee gaat dan kan hij er ook op toezien en op staan dat ze je niet zomaar afschepen met ‘afwachten’.

PrPe en Lexyloo vinden dit leuk.
  4. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    215
    258
    63
    Vrouw
    wat fijn dat je belafspraak is omgezet naar een fysieke afspraak! Want 4 weken bloedverlies, is alles behalve normaal…. Ook echt fijn dat je man meegaat. Soms is het helaas nodig om dit soort gesprekken samen aan te gaan.

PrPe en Lexyloo vinden dit leuk.
  5. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    566
    440
    63
    Vrouw
    Ja zo voelt het ook echt. We zitten in deze situatie vanwege de zaadkwaliteit van mijn partner maar als mijn lichaam me ook in de steek laat dan voelt het zo enorm hopeloos.
    Ik weet dat het niks ernstigs is omdat ik in januari helemaal ben doorgelicht maar dat betekent niet dat mijn lijf klaar is voor een embryo. En dat maakt me wel heel erg verdrietig.

Mijn partner gaat morgen ook alsnog de huisarts bellen voor een kweek/uitstrijkje. Mocht het zkh niet snel genoeg handelen dan hebben we iig dat al ondernomen.

chaoticgaelle vindt dit leuk.
  6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    566
    440
    63
    Vrouw
    Zeker. Die schrok van de week ook toen ik zo in huilen uitbarstte dus voelt ook wel dat het mentaal gewoon enorm zwaar is voor me.

7. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    215
    258
    63
    Vrouw
    En dat is het ook echt! Het is mentaal lood zwaar en het mag absoluut niet onderschat worden.
    Werk je ondertussen nog gewoon? Kan je het allemaal nog aan?

Persoonlijk sta ik sinds vorige week ziek gemeld. En ik ben van plan om echt te luisteren naar mijn lichaam deze ronde. Mentaal was ik op, ik voelde gewoon aan alles dat het een beetje klaar was. En, als je oververmoeid bent, kan ik mijn ogen een eitje nooit goed nestelen!

Mentale gezondheid moet je niet onderschatten. Misschien ook goed om tijd te nemen… denk aan jezelf

PrPe en chaoticgaelle vinden dit leuk.
  8. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    566
    440
    63
    Vrouw
    Heel lief dankjewel!
    Ik werk inderdaad nog gewoon door en over het algemeen gaat het wel, los van de stress over het bloedverlies. Merk dat ik af en toe de afleiding die het biedt ook wel prettig vindt. En af en toe ook helemaal niet.
    Ik wacht even deze week af. Chatgpt kwam nog met het idee dat toch mijn progesteron waarde van slag kan zijn door de onnatuurlijke cyclus vorige maand. Dat geeft me wat hoop en het idee om te vragen of ze volgende week (vermoedelijk dag 3 cyclus) mijn bloed kunnen checken. En een sprankje hoop dat mijn lichaam zich met de komende menstruatie alsnog reset.
    Ben ook van plan vanaf komende cyclus meer ruimte voor het mentale stuk in te bouwen. Dus meer meditatie en wandelen. Hopelijk geeft dat mijn lichaam rust voor een goede innesteling.

En heel eerlijk, mocht ik zwanger worden dan ga ik niet tot het einde doorwerken. Dan ga ik me eerder ziek melden en in alle rust de zwangerschap voldragen. Dat heeft voornamelijk andere redenen maar dat is wel een periode waar ik naar uitkijk. In de hoop dat het mag lukken.

Wat heftig ook dat je je hebt moeten ziek melden. Goed dat je naar jezelf luistert! Het is ook een enorm zwaar traject en mentaal vraagt het heel veel van je! Dikke knuffel voor jou ook!

Deel Deze Pagina