Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    579
    452
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een gedoe met al die testen! Dit schrikt mij dus ook af om enkel op die testen te vertrouwen! Spannend dat je dinsdag mag starten met prikken! Ik hoop voor je dat het goed gaat! Las ook dames die een ijsblokje er tegenaan doen van te voren. Dit zou je kunnen proberen als je er teveel last van hebt.

Mijn menstruatie lijkt al door te breken. Gisteravond al meer bloedverlies en vandaag nog meer. Even afwachten want het verloopt weer iets anders dan normaal.
    Ze heeft eindelijk een echo gedaan en alles goed bekeken en er zat nu toch een cyste van 4cm ofzo? Ik denk dat dat follikel van deze maand was. Dat kan het bloedverlies ook veroorzaken. Ik moet nu bellen als mijn menstruatie doorbreekt en dan krijg ik alsnog een uitgangsecho in de hoop dat mijn lichaam die cyste opruimt. Want bloedverlies is niet ideaal voor een embryo dus we gaan dit goed in de gaten houden.
    Daarnaast mag ik komende tp idd met echo's en Ovitrelle doen. Ze keek heel bedenkelijk en vond het volgens mij niet echt niet nodig maar ze vond het prima als dat me minder stress gaf.

Ik duim met alles wat ik heb dat mijn menstruatie die cyste opruimt. Pfff

Kikii88 vindt dit leuk.
  2. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    907
    743
    93
    Vrouw

Thanks voor de tip, hopelijk heb ik er niet zoveel last van.

Ah dat klinkt als een best goed ziekenhuisbezoek, voelde het ook zo voor jou? Dat je je gehoord voelde en dat ze er goed naar keken? Wel natuurlijk balen dat die cyste er zit, maar goed, wel iets wat het bloedverlies kan verklaren..Hoef je daar niet meer over te piekeren waar dat nou vandaan komt. Hoop ook dat je menstruatie het oplost! Maar 4 cm is dat niet heel groot? Niet dat ik verstand van cystes heb, maar dat is behoorlijk groter dan een volgroeid eiblaasje.

Wel fijn in ieder geval dat ze het goed in de gaten houden, maar ook dat je dus niet met die ovulatietesten aan de slag hoeft. Alleen natuurlijk wel nog zorgen over of dat die cyste weggaat, ga heel erg duimen dat de cyste verdwijnt tijdens je menstruatie! Want als die cyste wel blijft, staat dit dan een terugplaatsing in de weg?

PrPe vindt dit leuk.
  3. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    579
    452
    63
    Vrouw
    Hoop het ook voor je! Was je alweer thuis van vakantie ook of nog lekker aan het genieten?

Ja ik ben enorm gerustgesteld en voel me gehoord. Het geeft veel rust om te weten waar het wrss vandaan komt en dat de kans er is dat mijn lijf het gewoon opruimt. Dat hoop ik zo enorm.
    Volgens mij hoeft het een terugplaatsing niet in de weg te staan maar als het blijft bloeden wel. Dan wil ik dat ook niet.
    Volgens mij is 4cm wel vrij normaal. Heb ook dames gelezen van 6cm. Dus ben geen expert maar het leek me vrij normaal. Zij deed er ook niet vreemd over ofzo.

Ja ben enorm blij dat ik gewoon met ovitrelle straks een terugplaatsing mag.
    Menstruatie heeft wel doorgezet maar verloopt iets anders dan normaal in het begin. Dus even aanzien hoe dit loopt. Mijn cyclus was nu ook 36 dagen,valt nog mee.
    Heb trouwens ook dames gezien waar het een niet gesprongen follikel is, dus dat zou ook nog kunnen. Dat ik gewoon geen eisprong heb gehad deze maand.
    Hopelijk maandag een uitgangsecho. Heb dat wel al aangevraagd maar t zkh heeft voor morgen een belmoment ingepland. Geen idee waarom.

Deel Deze Pagina