Grappig genoeg heb ik eigenlijk niet eens de keuze gekregen. Ik kreeg al gelijk op mijn hart gedrukt dat ik mij geen zorgen hoefde te maken over de pijn en dat ik een roesje krijg. Daarnaast heb ik dan die Naproxen meegekregen en moet ik paracetamol innemen vóór de punctie. Ik heb het gevoel dat ik zowat gedrogeerd ga worden als ik het met jullie ziekenhuis vergelijk
Dat was bij ons zkh ook zo. Ik heb naproxen gekregen en mocht thuis paracetamol pakken waar nodig. En ik kreeg, op eigen verzoek, een lichte narcose voor de punctie. Heb thuis geen paracetamol meer gehad want had nauwelijks napijn. Mijn menstruatie is pijnlijker
Dames, ben de afgelopen dagen stil geweest maar lees wel mee. Bijzonder inderdaad dat jullie nu samen bij ivf zijn beland. Wel een moeilijke reality check lijkt het me. Hoop zo erg dat het voorspoedig mag gaan voor jullie. Ivf lijkt voor mij nu nog ver weg, maar zeker niet ondenkbaar. Ik lees graag mee om jullie ervaring te volgen en hopelijk snel te horen dat jullie een wondertje verwachten!