Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    484
    500
    93
    Vrouw
    Het ging vandaag al een stuk beter! De tips helpen en eigenlijk ging het nu zonder problemen. Enkel dat ik de vloeistof die er in gaat dus best wel vind prikken!

Ik heb wel het idee dat een icepack helpt maar doe het niet elke keer. Nu wel ivm hoe het gister ging maar heb niet het idee dat het echt nodig was.

Hoe ging de prik bij jou? Gelukkig trekken de blauwe plekken snel weg!

chaoticgaelle, Sabel27 en Kikii88 vinden dit leuk.
  2. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    929
    764
    93
    Vrouw
    Super fijn @Lexyloo, dat het vandaag beter ging! Ik had inderdaad ook tig keer de instructiefilmpjes bekeken haha.

Nou bij mij zit ie er ook in, pfew, ik was best wel bang hoor.

Maar het is me echt alles meegevallen! Ik had allemaal horror verhalen gelezen over die naald, maar die voelde ik er eigenlijk niet eens ingaan. Nu heb ik wel begrepen dat het per naald kan verschillen, misschien had ik een goede te pakken. De substantie was wel gemeen, dat voelde erg branderig aan en nu brand het nog steeds inwendig en op mijn huid heb ik een behoorlijke rode plek. Maar het viel me echt heeeel erg mee, dus blij dat de eerste zo makkelijk ging.

hopelijk gaat het bij jou ook goed @Sabel27! En hopelijk hebben jullie vrijdag allebei een goede echo met veel rijpende eiblaasjes. Zo spannend ga voor jullie duimen!

@PrPe hoe gaat ie nu met jou? Is het bloedverlies al gestopt of ben je nog aan het menstrueren?

@Lila90 hoe gaat ie met jou? Trek je het een beetje na het vervelende nieuws dat je geen eirijping had en aan de provera moest?

Lila90 en Sabel27 vinden dit leuk.
  3. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    484
    500
    93
    Vrouw
    Fijn dat het goed ging! Ik heb naar mijn idee af en toe ook een bot naaldje. Meestal als ik bij de ovaleap merk dat ik te veel weerstand voel pak ik even een andere. Bij de cetrotide gaat dat niet helaas maar tot nu toe gaan die naaldjes wel redelijk soepel haha.

Bij mij hielp het tegen het branderige gevoel om er direct even met een alcoholdoekje over heen te gaan. Misschien Bij jou ook?
    Het blijven hoe dan ook nare prikken helaas.

Kikii88 en Sabel27 vinden dit leuk.
  4. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    227
    272
    63
    Vrouw
    wat super dat het bij jou goed is gegaan deze keer! Kijk, dat geeft vertrouwen voor morgenavond.

bij mij is ook alles goed gegaan. De naald viel mij alles mee van Fyremadel, maar het brandt behoorlijk na in mijn buik. Dat is wel echt anders dan ik gewend ben met Gonal-F. Het is natuurlijk een heel ander middel, dus het zou wel 1 van de bijwerkingen zijn.

Kikii88 vindt dit leuk.
  5. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    929
    764
    93
    Vrouw
    Thanks voor de tip, ga ik vanavond even proberen!

6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    597
    471
    63
    Vrouw
    Gelukkig dat de prik je meeviel! Dat geeft ook vertrouwen voor de komende prikken! Moet zeggen dat de fyremadel de ene dag zeer deed en de andere dag niet. Geen peil op te trekken. Dus als je ooit een slechte dag hebt kan het de dag erna gewoon weer meevallen!

Menstruatie denk ik nu mijn laatste dag. Gister nog wel echt bloedverlies. Ben heel benieuwd of het bloedverlies nu ook wegblijft. Beetje gespannen ook wel merk ik.
    En ben gister dus gestopt met koffie drinken. Had gister enorme koppijn, bijna migraine. Was misselijk en stekende hoofdpijn tot aan mijn ogen toe. Was bijna in staat de handdoek in de ring te gooien.
    Ben net opgestaan zonder die hevige hoofdpijn. Hopelijk heb ik daarmee het ergste gehad.

7. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    929
    764
    93
    Vrouw
    Oeh snap ik heel goed dat je er gewoon echt spanning van hebt. Hoop echt heel erg dat het bloedverlies nu gewoon wegblijft!!!!

ja dat kan heel heftig zijn stoppen met koffie drinken. Ik heb toen ook zo’n hoofdpijn gehad, echt stekend wat je zegt, moest echt afkicken van de koffie. Wat voor mij hielp is 2 koppen groene thee op een dag voor 2 dagen, zit ook wat cafeïne in en toen daarna nog 1 dag en 1 kopje groene thee. En daarna niet meer. Het verlichte voor mij iets in ieder geval.

PrPe vindt dit leuk.
  8. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    597
    471
    63
    Vrouw
    Had echt niet gedacht dat het zo heftig zou zijn. Gaat vandaag echt een stuk beter dus zo red ik het wel. Heel af en toe een vleugje hoofdpijn maar in general is het voorbij.

Heel lief! Hoop het ook enorm dat het bloedverlies weg blijft!!

Hoe voel jij je nu in het hele traject?

9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    929
    764
    93
    Vrouw
    Aah wat fijn, dat je nu al zoveel minder last hebt, want die koffie hoofdpijn is echt gruwelijk.

ben erg benieuwd hoe het zich bij jou gaat ontwikkelen! En maandag heb je weer een echo toch? Hoe zit jij erin? Trek je het een beetje?

Mmm met mij gaat het. Het gaat niet slecht met me, maar ook niet goed. Ik zit niet echt lekker in mijn vel. En heb de afgelopen dagen best wel gestresst, vanaf zondag. Droom ook sinds het weekend continu over het traject, ziekenhuizen, artsen, eicellen etc. En vanacht was ik om kwart voor 4 al klaar wakker en had ik de hele ochtend een versnelde hartslag, dus dan ga ik me ook weer druk maken of me schildklier wel goed is. Ook omdat ik weer meer last heb van netelroos. Maar goed, goede kans dat dit gewoon allemaal van de stress komt.

hebben jullie trouwens last gehad van je maag door de injecties? Ik heb echt nooit last van mijn maag, maar vandaag heb ik erg last van brandend maagzuur, komen echt hele slokken omhoog als ik buk of naar beneden kijk. En mijn maag zeurt erg. Misschien is het niet van de decapeptyl hoor, maar gezien ik hier echt nooit last van heb.

10. Lila90

Lila90 Lid

20 apr 2025
    66
    58
    18
    Vrouw
    Fijn dat het prikken is meegevallen! Lees dat je goede tips hebt meegekregen tegen het branderige gevoel van de vloeistof. Hopelijk helpt het ook echt.
    Vervelend om te lezen dat je er zo mee bezig bent dat je ook gekke dromen hebt. Het heeft zoveel impact zo'n traject, echt bizar eigenlijk. Krijg je begeleiding vanuit de gyn in de vorm van ondersteunende gesprekken? Begrijp dat veel ziekenhuizen dat doen bij fertiliteit trajecten.

Met mij gaat het wel ok, voel me best neerslachtig soms en snel emotioneel. Elk dingetje wat me vriend tegen me zegt kan ik wel van janken (dat jankfestijn is eigenlijk sinds moederdag) Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte van heb er ff geen zin meer in, en daar schrok ik best van. Had wel veel afleiding op werk vandaag en nu ben ik best ok eigenlijk haha. Heel raar... heeft ook niets te maken met het traject want ik ben er nu oke mee dat het zo loopt. Ik wist van tevoren dat 2.5mg misschien niet genoeg was en ik wist van tevoren dat dit traject lang kan duren dus ik kan het relativeren en ben er oke mee.

Ik las dat je van provera neerslachtig kan worden dus misschien is dat het? Nog ff volhouden.. nog 2 tabletjes.. en heb vanavond nog afleiding met vriendinnen en zo moeten we maar de dagen door zien te komen denkik

Deel Deze Pagina