klinkt goed! Nou hopelijk draagt het allemaal bij tot een succesvolle terugplaatsing deze cyclus! Spannend weer hè! ja inderdaad fijn als je lichaam wat meer uit overlevingsstand kan komen. Maar klinkt alsof je wel echt al goed op weg bent daarin toch!
Hé wat super dat jij ook een goede echo hebt gehad! Ook echt veel eitjes. Dus jouw punctie gaat ook definitief volgende week plaatsvinden. Wel echt kak dat de Anesthesist niet op woensdag werkt.... Pff dat ik 3 keer kak. Misschien kunnen ze kijken naar een andere oplossing? dag verschuiven of andere verdovende medicatie. Ik snap dat je dat enorm eng vind, dat zou ik ook hebben!
Ah oké, dan denk ik dat dinsdag de dag gaat worden dat de punctie plaats gaat vinden, uiteraard afhankelijk van de resultaten zondag. Maar inderdaad, ik vond het echt al een mooie score!
Wat gek dat je vitamine D zo laag is terwijl je die al bijslikt. Hopelijk helpt het als je wat meer gaat slikken! Slik het zelf ook bij inderdaad.
Ja dat hoop ik ook enorm! Het gaat enorm spannend worden ja. De onbevangenheid is er wel een beetje af na de vorige tp. Jawel ben goed op weg daarin. Meer dan dit kan ik echt niet doen.
Dat stelt me wel een beetje gerust. Ik krijg voor de avond van te voren diazepam in pilvorm en dan op de dag zelf nog via infuus samen met pijnstilling. Vervelend dat jij zo last hebt van de medicatie! Het is niet leuk als je je niet meer jezelf voelt. Hopelijk wordt dat snel wat beter!
We hebben groen licht en hebben op dinsdag om 8.00u de punctie! Vanmiddag hebben we een echo gehad en totaal waren er 14 eitjes te zien van 17 á 19mm. Er heeft dus een behoorlijk eindsprint plaats gevonden de afgelopen 2 dagen, wat echt super nieuws is. Mijn baarmoedervlies was 6mm en zag er helemaal goed uit. De arts twijfelde nog wel tussen dinsdag en woensdag, maar er waren meer eitjes van 19mm dan 17mm, waardoor hij toch gekozen heeft voor dinsdag. Na de echo hebben we een uitleg gehad over wat komen gaat en wat er van mij en mijn man word verwacht. Vanavond om 20.00u moeten we Ovitrelle zetten en om 22.00u zet ik voor de laatste keer Fyremadel. Vanaf maandagavond mag ik niks meer eten en drinken. Dinsdagmorgen om 6.00u moet ik 2 paracetamol innemen en Naproxen. Pfff nu de datum en tijdstip bekend is, voel ik echt wel behoorlijke spanning opkomen. Ik ben enerzijds super nieuwsgierig, anderzijdes vind ik het kei-spannend. @Lexyloo ik ben zo ontzettend benieuwd naar jouw echo morgen! Hopelijk kan er voor jou ook snel een datum geprikt worden. Iedereen bedankt voor de lieve berichten
wat een super score!! En heel fijn dat de punctie nu gepland is, spannend! @Lexyloo, jij inderdaad ook succes morgen!!
Ohhh wat een enorm goede score!! Kan me voorstellen dat je het enorm spannend vindt! Ik vind het zelfs plaatsvervangend weer spannend. Hopelijk gaat het allemaal soepel en kunnen ze een flink aantal mooie embryo's creëeren ❤️
Moest net naar de wc voor de grote boodschap en het bloedverlies is terug ik begrijp het echt niet meer. Heb ook last van mijn onderrug, heupen en benen maar dacht dat het door het wandelen kwam. Maar daar lijkt het niet op. Heb morgenvroeg de echo en kan woensdag bellen voor de uitslag van het uitstrijkje maar ik voel me super klote