lief, dankjewel! Klopt sommige ziekenhuizen doen dat. En zij zei dat ze het misschien toch ook wel wilden overwegen. Alleen dat ze dat voor nu wel zonde zou vinden, want misschien ben ik met een ander protocol wel beter te stimuleren en valt er meer uit te halen. Want ze zei ook we moeten die eicel nog maar eruit zien te halen, en dan nog alles daarna, bevruchting, doordelen etc. En je krijgt maar 3 puncties vergoed van de zorgverzekering. Dus dat wij onszelf ook heel goed moesten afvragen en bedenken wat we hier zelf mee willen. Om nog niet te spreken dat ik een aantal cyclussen geleden 3 stuks had rijpen op Letrozol. En ik ben sowieso 2 van de 5 OI rondes zwanger geraakt(we vermoeden zelfs 3) dus voor 1 eiblaasje kan je net zo goed IUI doen, met IUI rijp je immers ook 1 a 2 eiblaasjes, IVF heeft dan weinig meerwaarde. Als ik nou nooit zwanger was geweest, dan had ik het misschien overwogen. Ze ging dit vanmiddag met het hele team bespreken, maar wij hebben al besloten ongeacht wat zij besluiten, wij gaan voor de escape IUI. Wij gaan niet voor 1 follikel een kostbare IVF poging doen, dat kan ik over een aantal maanden nog altijd doen. We gaan immers al zo weinig kansen krijgen vanuit de vergoede pogingen, maar zo wordt het wel heel minimaal. ook ben ik de afgelopen week erachter gekomen dat het in het buitenland ondenkbaar is dat je decapeptyl krijgt voorgeschreven met een laag amh. Dit zou teveel onderdrukken, zijn ook studies naar gedaan. Daarnaast doen ze in Brussel vooraf aan een cyclus onderzoeken om te bekijken of het een goede cyclus is, zodat je niet tijdens een slechte cyclus de ivf start. Dus oftewel ze proberen het beste eruit te halen. Wij denken dan ook dat we de pogingen beter kunnen bewaren, want met IUI maken we ook gewoon een goede kans. En mocht in de toekomst blijken dat er telkens maar 1 eiblaasje rijpt, kunnen we alsnog de punctie gewoon laten doen voor 1 eiblaasje. Maar we hebben nu nog hoop dat er meer uit te halen valt. Hoewel ik dit nu zo zeg, twijfel ik hieraan, want wij krijgen alleen maar telkens slecht nieuws. Maar goed je moet toch iets. Voor nu voel ik me echt zo verdrietig. Ergens denk ik ja er is een escape IUI dus er is toch een kans. maar toch voel ik me verslagen, gewoon maar f*cking 1 eiblaasje. En het heeft me gewoon 3 cyclussen gekost, de eerste met die decapeptyl injecties, nu de stimulatieronde en dan de rustronde. Ik had gewoon anders 3 IUI behandelingen kunnen doen in dezelfde tijd, tijd die al zo kostbaar is bij ons. En blijf ik twijfelen of moeten we toch de ivf doen, maar dit zou vanuit pure wanhoop zijn. Het is gewoon niet slim om dit te doen, ook financieel niet.
Ahhh dat snap ik. Ja hetgeen in bedoelde heeft een andere naam en dan krijg je 6 van die pogingen die als 1 tellen voor de zorgverzekeraar. Maar ik weet er het fijne niet van. Klinkt wel als een plan wat ze in België doen en te bizar dat daar decapeptyl ondenkbaar is terwijl ze hier zo'n goede theorie leken te hebben over waarom dat wel een goed idee was. En het is afschuwelijk dat je kostbare tijd kwijt bent en dit de opbrengst is. Vind het zo enorm erg voor je en heb er geen woorden voor. Kan je nu wel direct doorpakken naar Brussel? Of moet je daar op wachten? De escape IUI lijkt me dan ook het beste voor nu ja. Nogmaals dikke knuffel en sterkte Vriendin van me heeft nu ook rare bloedingen en maar 1 dag ongesteld maar haar fsh en lh zijn goed alleen haar oestradiol is mega verhoogd, nog hoger dan die van jou, en ze willen geen amh prikken. Ze gaat dat nu misschien particulier laten doen op mijn aanraden. Herkende veel in haar verhaal van jou en maak me echt wel zorgen. Zeker wat er bij jou allemaal gebeurd is en hoe ze je hebben laten lopen. Echt afschuwelijk. Voel me trouwens zelf heel slecht op het moment. Vooral zaken buiten het fertiliteitstraject maar het traject maakt je al heel moe qua zorgen en dan andere dingen erbij. Woon niet fijn op de plek waar we wonen en relaties met sommige mensen om me heen kosten ook veel energie. Heb nu vakantie maar voel me vooral moe, verdrietig en gestresst.
Ach nee.... wat verschrikkelijk kl*te nieuws! ik had zo de hoop voor je dat die 3 eitjes mooi waren doorgegroeid... Wat super super super k*t. Ik vind dit zo enorm erg voor je. Ik snap ook dat IUI niet het gene is waar je om staat te springen, je had je zo ingesteld op IVF. Sterkte vandaag en wees lief voor jezelf. Je verdriet en teleurstelling mag er gewoon zijn!
misschien bedoel je 6 escape IUI”s? Dus gewoon de poging ingaan met de gedachte dat het een ivf kan worden en dat het uiteindelijk een IUI wordt als er niet voldoende opbrengst is? Want zodra je een punctie uitvoert telt het echt als poging. ik moet het echt even goed uitzoeken, hoe en wat nu verder, ik ga woensdag vragen of zij die overige onderzoeken willen doen voor Brussel. En zo niet dan doe ik het in België en betaal ik het wel zelf, de zorgverzekeraar wilt het namelijk niet vergoeden tijdens een lopend traject. En ik wil geen tijd meer verspillen dus die afspraak op 3 juli laat ik hoe dan ook doorgaan. ja mijn fsh wordt tot op de dag van vandaag ook nog als goed gezien. Maar ik zou haar echt waarschuwen, als ik wist wat ik nu weet. Zeg maar tegen haar februari 2024 had ik nog een fsh van ergens in de 5. Oktober 2024 ergens in de 7 en de laatste keer in april dit jaar rond de 9. Dus oftewel, wordt in veel ziekenhuizen nog steeds gezien als binnen de range(te bizar voor woorden als je kijkt waar ik nu sta) Maar dat haar oestradiol op CD3 verhoogd is betekend dat er al eirijping is, want anders kan je oestradiol niet verhoogd zijn. Bovendien is je fsh dan niet betrouwbaar en wordt mogelijk onderdrukt door die hoge oestradiol, dus waarschijnlijk is haar fsh in werkelijkheid hoger. Daarnaast wijst een hoge oestradiol op CD3 dus ook op een lage eicelvoorraad, gezien de eirijping dan doorgaans al in de cyclus daarvoor begint. Vermoedelijk begint ze ook kortere cyclussen te krijgen? En wat is haar AFC? Ik denk dat je zorgen zeer terecht zijn. Hoe lullig ik het ook vind om dat te zeggen voor haar. Aah wat rot ook voor jou. Heel logisch dat je minder ruimte ook voor alles hebt door het traject, en ook heel herkenbaar. En relaties die je normaal al veel kosten die kosten je nu waarschijnlijk al helemaal veel energie. Balen dat je zo je vakantie moet doorbrengen. Is er vooruitzicht dat je een betere woonplek kan krijgen?
Nee had er oprecht nog nooit van gehoord en zag het bij een dame op insta. Het had een bijzondere naam. Ik kan het helaas niet meer vinden maar mocht ik het vinden dan laat ik het weten! Maar voor jou klinkt een escape IUI nu het beste inderdaad. Pffff dat eeuwige gezeik met die zorgverzekeraars. Die snappen ook totaal niet dat hoe sneller ze een dame zwanger hebben hoeveel het ze kan besparen. Zowel qua behandelingen als ook wellicht psychologische hulp. Het is zo'n dom systeem. Snap dat je het dan liever zelf betaalt omdat je gewoon geen tijd meer te verliezen hebt Ja ik heb hetzelfde tegen haar gezegd met jou als voorbeeld! Haar oestradiol is zelfs 499. Heb haar ook gevraagd of ze een uitgangsexho heeft gehad en ze dacht toen links 5 te zien en rechts 3. Hopelijk hebben ze gewoon niet goed geteld want dat klinkt een beetje als jouw beeld. Ze heeft nu menstruaties van 1 dag en doorbraakbloedingen. Dus ik maak me ook ernstige zorgen en voel de bui qua ziekenhuizen alweer hangen gezien jouw situatie. Dat idd die fsh onderdrukt wordt. Ze is nu op vakantie maar gaat als ze terug is amh particulier laten prikken. Dat wil de huisarts helaas ook niet doen. Tis om moedeloos van te worden. Ze heeft trouwens ook een historie van miskramen dus de zorgen waren er al. Dat was met haar ex. Nee helaas niet. Hebben een nieuwbouwhuis gekocht en het huis is super. Alles helemaal naar wens. Maar de plek is niet fijn en hebben om ons heen vreselijke buren. Gister weer een aanvaring met de buurvrouw gehad omdat ik niet wilde dat haar kids bij mijn auto voetbalden. Het kost zoveel energie. En idd die mensen herkenbaar. Dat kan je nu helemaal niet hebben omdat het gewoon teveel is. Had zaterdag wel een fertiliteitsdag en dat deed wel enorm goed. Heel fijn om gelijkgestemden te spreken een middag.
@Kikii88 Heb het gevonden!! Weet niet wat de voorwaarden zijn want een mild protocol heb jij natuurlijk niet dus weet niet of je ervoor in aanmerking zou komen. Maar misschien het onderzoeken waard. Onderataand de info: De behandeling die je beschrijft, waarbij telkens slechts één eicel wordt verkregen via een punctie en dit meerdere keren kan worden herhaald binnen één verzekeringspoging, wordt doorgaans aangeduid als een "milde IVF-behandeling" of "mild IVF-protocol". Bij deze benadering wordt gebruikgemaakt van een lagere dosering hormonen om de eierstokken te stimuleren, met als doel het verkrijgen van één of enkele eicellen per cyclus, in plaats van meerdere zoals bij de standaard IVF. Dit kan resulteren in meerdere puncties, waarbij elke punctie afzonderlijk wordt uitgevoerd, maar samen als één poging wordt beschouwd binnen de verzekeringsdekking. In Nederland wordt een IVF- of ICSI-behandeling als een poging geteld vanaf het moment dat een eicelpunctie succesvol is uitgevoerd, ongeacht het aantal verkregen eicellen. Dit betekent dat zelfs als er slechts één eicel wordt verkregen, dit als een volledige poging wordt beschouwd. Echter, bij mild IVF kunnen meerdere cycli met één eicelpunctie per cyclus worden uitgevoerd, en deze kunnen gezamenlijk als één poging worden geteld, afhankelijk van de specifieke protocollen van de kliniek en de afspraken met de zorgverzekeraar. Het is belangrijk om te weten dat de exacte invulling en vergoeding van mild IVF kunnen variëren tussen verschillende klinieken en zorgverzekeraars. Daarom is het raadzaam om contact op te nemen met je behandelend arts of fertiliteitskliniek om te bespreken of deze behandelmethode geschikt is voor jouw situatie en hoe deze wordt vergoed binnen jouw zorgverzekering.
Ah thanks voor het kijken, ik heb er even op gezocht. Milde ivf kan voordelen hebben inderdaad met milde stimulatie met een lage eicelvoorraad, want als je op een hoge dosis hormonen maar 1 rijpt kun je het net zo goed doen op een lage dosis, minder belasting en kun je meteen door naar de volgende ronde. Maar voor zover ik begrijp is er wel elke keer een punctie nodigs en Nederland telt voor zover ik het begrijp helaas toch echt een punctie voor een poging bij de verzekering en niet het terugplaatsen van embryo’s. Dit is in ieder geval wat ik op diverse sites van diverse klinieken in Nederland heb gelezen. wooow haar estradiol is inderdaad veeeeel hoger. Ik snap die ziekenhuizen niet hoor, er zitten echt klote ziekenhuizen tussen. Overigens voor mijn huidige ziekenhuis niets meer dan lof, alleen ze hebben gewoon beperkte mogelijkheden met wat mogelijk is binnen Nederland. Maar ze zijn super lief, en meegaand en ik voel me daar tot dusver totaal geen nummer, wat best knap is. Dat zal in Brussel wel anders zijn besef ik me. maar goed terug naar jouw vriendin. 8 stuks op de uitgangsecho klinkt inderdaad niet best. En als ze een laag amh heeft dan kun je je afvragen hoeveel van die 8 te stimuleren vallen. En hoe snel het minder gaat worden, want ik heb dat bij lange na niet meer 8 op mijn uitgangsechos. Ik heb wel in mijn dossier kunnen terugvinden dat ze vorig jaar juli een AFC van 10 telden, maar in oktober 6, ook bijzonder dat ze dit nooit met me hebben gedeeld. Wat doet ze nu voor behandeling dan? Ik denk dat als ze echt zon laag AFC heeft en zo’n verhoogd oestradiol en ze weigeren te prikken op amh, dat je je misschien moet afvragen of je sowieso niet beter ergens anders af bent. Het is toch belachelijk en het maakt me ook boos dat dit dus gebeurt. Overigens staan miskramen los van een laag amh, neemt niet weg dat als je door een laag amh weinig kansen hebt en ook nog gevoelig bent voor miskramen je kansen natuurlijk nog minder worden. Omg dat is mijn nachtmerrie. Wij hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht, deze wordt het einde van dit jaar of begin volgend jaar opgeleverd, maar dat is een echt als je dan tussen buren zit waarbij je gek wordt. En weggaan doe je ook niet snel als je er zoveel in geïnvesteerd hebt. Echt klote voor je, vooral als je het er niet normaal met elkaar over kunt hebben. wat goed, ken dat helemaal niet. Wel fijn inderdaad om gelijkgestemden te spreken.
Wat naar PrPe! Je thuis moet een veilige haven zijn en geen bron van stress! Zeker niet in de situatie waar jij nu in zit. Vervelend ook dat je niet weg kan En dat het puur eigenlijk je omgeving is. Wel eens aan buurtbemiddeling gedacht? Zul je nu denk ik echt totaal niet naar staan met je hoofd maar wie weet op langere termijn als het zichzelf niet oplost? Hopelijk kun je toch nog een beetje gaan genieten van je vakantie! Dikke knuffel en sterkte!
Ik lees zo mee en snap wel dat jullie liever kiezen voor een escape IUI. Jemig, echt een ontzettende kut situatie, kan eigenlijk niets anders zeggen. Is het een beetje geland? Hopelijk gaat het naar omstandigheden een beetje. Zorg goed voor jezelf! Dikke knuffel!
Hou op hoor!! wat een plottwist met eerst bloed en nu een positieve test! Superblij voor jullie!! Gefeliciteerd aahhhhh alvast 1 van ons een vinkje nu wij nog!
Ohh nee dit is echt zo verdrietig heb zo met je te doen kiki. Weet niet wat ik moet zeggen..dikke knuffel
Ja zag het toen op insta bij een dame. Maar ik weet er verder het fijne niet van omdat het voor mij niet van toepassing was. Als ik dat ooit nog tegen kom laat ik het weten. Laat het voor nu maar even gaan haha Echt heel fijn van jouw ziekenhuis! Mijn vriendin zit bij een wat kleiner ziekenhuis maar kan ook nog naar die van mij gaat. Overigens ben ik daar ook een beetje een nummer hoor. Maar 2 jr geleden was haar oestradiol ook al hoog, nog niet zo hoog als nu, en zeiden ze ook steeds dat alles oké was. Word daar zo moe van. Ze heeft pas eind juni een afspraak dus ben heel benieuwd wat het zkh gaat zeggen. Want de signalen zijn nu niet goed. Dus hopelijk kan ze dan idd wat beter tijdens die echo laten checken en met deze gegevens erbij eisen dat ze amh prikken. Ze gaf idd ook aan dat ze steeds kortere cyclussen krijgt dus doet me ook alweer aan jou denken. Ik vroeg haar ook of ze niks hadden gezegd over die follikel telling maar niet dus. Hoop voor haar dat het meevalt maar ik denk het niet. Die miskramen werden verder ook totaal niet onderzocht. 2 vrij kort na elkaar en daarna nooit meer gelukt zwanger te worden. Ohhh ook al!! Gefeliciteerd!! 9 van de 10x zal je het wel treffen met je buren. Wij hebben gewoon mega pech. Ze zorgen niet echt voor overlast ofzo maar heb al 2x met de buurvrouw een aanvaring gehad. Het is nogal een tokkie met een grote mond die denkt dat ze alles kan maken. En idd wat jij zegt, alles helemaal naar je zin gemaakt. Alles uitgekozen en veel geld in geïnvesteerd en dan zit je tussen mensen die je niet kan luchten en geen rekening houden. En ik ben daar nogal gevoelig voor dus zat er gister echt even helemaal doorheen. Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter. Die fertiliteitsdagen worden georganiseerd voor in veins fotografie. Er is ook best een grote instagram community. Kreeg ook hele mooie foto's van mezelf naderhand. Was een fijne dag en zou het iedereen aanraden.
Heel lief dankjewel! De ruzies zijn niet dusdanig dat er bemiddeling nodig is gelukkig en mijn vriend is gister naar de buurman gestapt en die is hier even langs gekomen en dat ging in prima harmonie. Maar de buurvrouw ben ik nu na de 2e x dit gedrag echt klaar mee. Probeerde gister een gesprek te voeren nadat ze me negeerde op straat maar helaas zonder succes. Ga het nu ook niet meer proberen. Maar heb daar gewoon veel stress van. Het triggerde wel wat oud zeer maar los daarvan ook wat jij zegt. Thuis hoort je veilige haven te zijn en als ik dan altijd hoop dat hier geen gedoe is en je de buren niet gewoon kan groeten dan is dat echt klote en heb ik daar helaas echt last van. Zijn vandaag gelukkig even hapje gaan eten en genoten samen. Hoe is het met jou?
Gelukkig klinkt de buurman dan wel als iemand waar je mee in gesprek kunt gaan. Vervelend dan zo'n buurvrouw, van hetzelfde stel? Hopelijk kan de buurman dan een beetje op haar in praten! Het blijft vervelend, als je zoals Kikii al zei er helemaal je eigen plekje van hebt gemaakt en dan zijn je buren tokkies. Gelukkig is je man er voor de steun! En hopelijk koelt die buurvrouw wat af! Hier gaat het goed. Ik vind het wachten alleen wel lang duren! Mij kan mijn menstruatie nu niet snel genoeg komen! Voel wel langzaam dat ik niet meer aan de shitload hormonen zit. Ben voor mijn gevoel rustiger en meer mezelf en hoor dat ook terug van anderen. Nu nog even mijn werk weer een beetje op orde krijgen (helaas heeft dat er toch meer onder geleden dan ik door had en had gewild) maar dat komt vast ook wel goed! En hopen dat dit hoopvolle gevoel niet straks weer keihard de grond in geboord gaat worden.
Echt hé! Wij kunnen het ook nogsteeds niet bevatten. Dankjewel voor je lieve berichtje. ik doe trouwens even een stapje terug op dit forum en lees dan ook op de achtergrond met jullie mee. Ik wil iedereen echt heel erg bedanken voor de lieve berichten en alle steun de afgelopen rondes. Ik hoop enorm dat het voor jullie ook op korte termijn raak is, duim voor jullie allemaal!!!!
Ja alleen die buurman laat haar maar een beetje en zei dat we allebei niet op ons mondje gevallen zijn. Die durft natuurlijk geen partij te trekken. Het lastige is denk ik extra dat het haar kinderen zijn en hij haar 2e partner. Woonden hiervoor op een mega fijne plek, 200meter hier vandaan, dus ging er voor het gemak vanuit dar dat hier ook zou zijn. Is echt vies tegengevallen. Helaas was dat andere een huurhuis. Maar mijn partner is er idd gelukkig wel voor steun maar mannen zijn daar toch snel weer overheen, ik heb daar meer last van. Plus ik zat met de discussie, hij lag te slapen vanwege nachtdienst. Haha herkenbaar! Ik tel ook de dagen af tot mijn menstruatie Gelukkig dat je je steeds meer jezelf voelt! Het is ook logisch dat het iets met je doet en het is vooral heel knap dat je gewoon doorwerkt ondanks dit! Wij vrouwen denken altijd dat niks ergens onder mag lijden maar eigenlijk is dat bizar. We proppen onszelf vol met hormonen en moeten hele dag overal aan denken en dan nog ziekenhuiszaken en puncties. En dan willen we eigenlijk nog dat niks of niemand er onder lijdt eigenlijk is dat crazy. Ik hoop lekker met je mee! Hoop is iets dat toch steeds terug groeit. Ik merk het ook. Voel opnieuw hoop richting die kunstmatige cyclus
uuhm ja geland is het wel denk ik, ach ik weet het eigenlijk niet eens. Ik voel me eigenlijk alleen maar verslagen en kon vandaag me nergens toe aanzetten en niks opbrengen. Ik heb een aantal dingen geregeld, waaronder toch contact gezocht met een oude therapeut. En de dokter gebeld voor een verwijzing en nog wat zaken voor Brussel. En een half uur werkmailtjes beantwoord. Maar voor de rest heb ik alleen maar in bed gelegen en tv gekeken. Ik ben zo verdrietig en bang. En PrPe had het in haar bericht over die veins fotografie en had op haar website gekeken en las haar verhaal en toen besefte me dat wat zij schreef dat ik dat ook ga hebben. Ik kan op dit moment echt even nergens hoop in vinden, terwijl ik echt een persoon ben die normaliter heelveel hoop heeft, en vaak in een droomwerkelijkheid leeft. Mijn man zegt ook vaak tegen mij, jouw zin begint zo vaak met ik hoop zo dat. En dat klopt. Maar goed dit verhaal wordt een beetje hak op de tak, ik besef me dus, ook al raak ik nu blijvend zwanger, wat ik dus niet meer durf te hopen, dan is er zoveel angst en gaan er zoveel zorgen zijn. Het gaat me denk ik niet meer lukken om daar van te genieten en nou kan ik daar nog mee leven, maar ik zal hem kapot hard stressen. En het zal ook verder gaan dan bang zijn om dat kindje te verliezen, ook gewoon pure angst dat het me enige kans zal zijn om moeder te worden. Want als het misgaat, heb ik daarna nog wel tijd en mogelijkheden. Want eerlijk mijn situatie is gewoon echt ruk. En er staat een hele zware tijd voor de boeg, het gaat heel pittig worden denk ik het traject in het buitenland. Dus begon toch wel behoefte te krijgen om ook te gaan praten en ook om toch te onderzoeken waar de mogelijkheden liggen om er zelf beter mee om te gaan. volgens mij is het een heel onsamenhangend verhaal geworden, sorry. Maar me hoofd werkt ook niet echt lekker mee.
haha is goed, thanks!! Nou ben ook benieuwd wat het ziekenhuis van je vriendin gaat zeggen, maar eerlijk als het zo moeilijk gaat en er toch al tekenen zijn dat het mis is en ze blijven maar volhouden dat alles goed is. Ik vraag me echt af of dat een goede plek is om geholpen te worden, zeker als er andere mogelijkheden dicht in de buurt liggen. En ik snap dat je niet zomaar overstapt. Ik was al vanaf begin af aan niet blij met mijn vorige ziekenhuis, maar je hebt continu gedachtes als, ja maar ik heb al die lange wachttijd doorstaan, en wie weet is het in het nieuwe ziekenhuis wel hetzelfde. Of ja nu heb ik alle onderzoeken al doorstaan en we kunnen bijna beginnen aan de behandeling, en in een nieuw ziekenhuis moet alles overnieuw. En ga zo maar door. Maar echt als ik toen ook maar een beetje had kunnen overzien waar ik nu sta. Eerlijk, toen was het ook al niet best en had ik ook al een extreem laag amh, desondanks heeft het me wel een jaar van mijn kostbare cyclussen gekost, want met een lage eicelreserve is elke cyclus gewoon kostbaar. Als ze vragen heeft over hoe het bij mij gegaan is of hoe mijn situatie eruit ziet mag ze me natuurlijk altijd een berichtje sturen. Jaa vorig jaar april hadden we dit huis al gekocht. Achteraf gezien weet ik niet hoe handig het was hoe alles nu samenvalt. Wij merken ook gewoon dat we het vaak niet kunnen opbrengen om dingen voor het huis te regelen. En waar onze toekomstige buren veel voorpret hebben zien wij veel dingen als gedoe. Maar goed, wel fijn als het straks af is. Maar wat een nare situatie zeg. Heel naar als je niet fijn woont en van die tokkie buren hebt. Ook bijzonder dat ze je gewoon negeert, pfff. Je hoopt toch dat als je een huis koopt op een fijne plek terecht te gaan komen. Nou hopelijk gaan hun snel verhuizen haha. Wel fijn dat je wat beter in je vel weer zit. En hopelijk heb je nog een hele leuke vakantie, ga je nog wat leuks doen?
Arme lieverd. Ik snap zo goed dat je je zo verslagen voelt en je hoop ver te zoeken is momenteel. Zo enorm logisch na dat vreselijke bericht van gister Misschien kan je Sacha van In Veins ook nog berichten. Zij had inderdaad hetzelfde en is echt een open boek en altijd bereikbaar voor vragen. Zijn was in NL ook echt uitbehandeld maar in Duitsland heeft ze haar eerste dochter gekregen en haar 2e was spontaan alsnog. Ik snap ook dat het zwanger worden voor jou niet meteen als een Eindhaven voelt. Zeker omdat je ook nog een geschiedenis hebt met miskramen. Ik vind het zo enorm kut voor je dat je alleen maar slecht nieuws krijgt en de tijd zo enorm tikt. Misschien dat de therapeut je kan helpen je gedachten wat ordenen. Ik snap dat je hulp zoekt. Ik dacht er van de week ook bijna aan om weer mijn oude therapeut te bellen maar hier gaat het nog net. Maar ik snap dat het voor jou ook helpend kan zijn nu. Misschien is zon fertiliteitsdag ook wel iets voor je. Ik vond het fijn in ieder geval maar weet niet of het iets voor jou is. Vind het echt heel erg allemaal voor je, nogmaals. Heel veel sterkte en dikke knuffel!