Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    100
    90
    28
    Vrouw
    Ooh wat fijn dat het goed ging en geen pijn deed! En ook dat je man goed zaad heeft kunnen inleveren en dat de tijd daartussen geen invloed heeft gehad op de kwaliteit. Geeft ook weer een beetje rust. Nu afwachten, spannend weer. Je schreef dat je er niet zoveel verwachtingen van zou hebben en dan begrijp ik ook echt. Toch kan ik het niet laten stiekem HEEL ERG te hopen op een wonder. Ik ken je niet maar leef echt met je mee en gun het je enorm! Liefs

Kikii88 vindt dit leuk.
  2. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Lief dankjewel. Hoop het ook want voel me niet bepaald geweldig.
    Merk dat de stress ineens toe begint te slaan of ik wel mijn menstruatie ga krijgen komende week omdat ik natuurlijk geen ovulatie heb gehad deze maand. En als het niet zo is of ik dat via het zkh moet forceren dmv medicatie of nog langer wachten.
    Droomde deze slaap over dat ik zwanger was. Zo raar want dat droom ik echt niet. Het was zo levensecht. Dus nu ben ik helemaal blegh wakker. :(

3. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Heb het er nooit uitgetest nee dus weet niet hoe lang dat duurt. Op 9dpo had ik toen wel een witte test dus dan zou het er sowieso uit moeten zijn.
    Hmm vervelend! Hopelijk trekt het een beetje bij! Ik lees echt veel verschillende bijwerkingen, is echt bij iedereen anders. Zo apart.

Kikii88 vindt dit leuk.
  4. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Die snap ik! Hopelijk gaat je lijf dan ook een beetje meewerken en ruimt het eindelijk die cystes op zodat je gewoon door kan!
    Ben ook benieuwd hoe de mentale hulp je gaat bevallen. De 27ste is voor mij een kennismaking zei ze dus ben benieuwd. Ze kon ook een week eerder maar daar heb ik dus nog die nachtdiensten staan.

Hoop dat je in die maand wat rust krijgt zowel fysiek als mentaal!

Lila90 vindt dit leuk.
  5. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Heel lief dankjewel! Het lastige is dat ik mijn manager weinig zie vanwege mijn diensten. En heb hem dus een mailtje gestuurd met een update maar nu heeft hij kennelijk vakantie, dit soort dingen weet ik nooit omdat ik hem dus nauwelijks zie of spreek.
    Merk gewoon dat ik emotioneel ook heel erg moe ben. Het is gewoon allemaal veel. Het traject en de teleurstellingen en daarbij de andere zaken die spelen zoals mijn woonplek. Alleen dat laatste kan ik helaas niks aan veranderen.
    We gaan het zien of het zkh me mentaal wat kan ondersteunen en anders kan ik altijd mijn oude therapeut eens mailen. Scheelt weer een eeuw uitleg over mijn voorgeschiedenis.

Kikii88 en Lila90 vinden dit leuk.
  6. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    100
    90
    28
    Vrouw
    Nou het is dus bizar, ik merk dat ik de laatste dagen een beetje tot rust kom omdat ik weet dat we toch niets gaan doen voorlopig en dat ik met iemand ga praten. Nu heb ik wat bloed bij het afvegen en het lijkt steeds meer te worden. Denk dat minder stress al veel doe....Het is nu iets roder dan de afgelopen keren met roze afscheiding. Hopelijk zet het door en verdwijnen die stomme cystes!

Ja jammer dat werk het dan een beetje innde weg staat. Je komt ook niet zomaar van nachtdiensten af natuurlijk kwa bezetting. Ben heel benieuwd wat voor werk je doet ?

PrPe vindt dit leuk.
  7. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    100
    90
    28
    Vrouw
    Klinkt ook veel bij elkaar ja...en ik begrijp wat je bedoeld hoor met een voorgeschiedenis moet je veel uitleggen. Bij mij speelt het verlies van mijn man ook echt nog een grote rol, zie er ook wel tegenop om dat opnieuw te moeten vertellen maar misschien is dat ook wel goed? We gaan het zien... luister goed naar je lijf en jezelf.
    Jammer dat je je manager zo weinig spreekt, is er geen vervangende manager die nu zijn taken tijdelijk overneemt? Kun je daar niet mee praten om het te regelen kwa diensten? En anders gewoon ziekmelden hoor en dan regel je het toch als hij terug is ?

PrPe vindt dit leuk.
  8. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    100
    90
    28
    Vrouw

Wat stom zo'n droom....wat zegt je gevoel nu dan ? Zo stom als je hoofd je zo in de maling neemt en wegloopt met je gedachtes en dromen..

Probeer het over je heen te laten komen of je wel of niet ongesteld word...het opwekken van een menstruatie (heb ik meerdere keren moeten doen) valt mee...weet niet of je al eens eerder tabletten hebt gehad daarvoor ? Wil je een hart onder de riem steken, dat het echt meevalt als het zover moet komen. Misschien geeft het je rust om deze vraag vooraf te stellen? Als het dan nodig is kunnen ze het gelijk voorschrijven en kun je meteen door. Maar laten we er van uitgaan dat je lijf dit zelf gaat regelen!:thumup:

PrPe vindt dit leuk.
  9. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    Aah wat lief je berichtje, dankjewel, echt heel lief!

wat lees ik nou net, je hebt bloedverlies. Hoop dat het goed gaat doorbreken de komende dagen en dat je dan ook direct van je cystes af bent daarna. Fijn ook dat je iets meer tot rust bent gekomen de afgelopen dagen!

10. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    Oeh nou hopelijk is het een voorspellende droom! Snap je zorg goed omtrent je menstruatie of die er wel of niet aankomt. Al die dingen die mogelijk weer extra tijd gaan kosten gaan erg in je hoofd zitten. Ik ga weer signalen naar het universum sturen hoor! Deze keer dat je menstruatie aankomende dinsdag gaat doorbreken. Heb je al tekenen trouwens dat het er aankomt?

PrPe vindt dit leuk.
  11. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    Hierbij mijn DPO lijstje. Ik ben vorige cyclus na de eisprong begonnen met Decapeptyl spuiten en deze cyclus met Gonal F 225IE, met de gedachte dat we IVF zouden gaan doen. Helaas is het alleen bij de IVF stimulatie gebleven, verdrietig genoeg was er maar 1 eiblaasje gegroeid. Wij voelen ons verslagen, 24 dagen spuiten, maar geen IVF. Toch laten we geen kans onbenut, het is dan ook een escape IUI geworden. En rondom de IUI hebben we het zelf ook nog even meerdere keren gezellig gemaakt.

05-06: Gonassi gespoten
    07-06: Dag van de IUI. Veel buikkrampen.

08-06 1DPO: slecht geslapen, veel gedroomd, maar goed dat is al een hele tijd gaande. Voel me ook behoorlijk gespannen, echt goed gaat het niet met me. En mijn hoofd maakt ook meteen overuren hierdoor, of mijn lichaam zo wel instaat is tot een succesvolle bevruchting. Na een lange wandeling voel ik me trouwens wat beter. Daarnaast had ik kleine lichte steekjes bij mijn linkereierstok, ei zat trouwens ook op links en krampen in de onderbuik. En poeh wat een afscheiding veroorzaakt die utro.

PrPe vindt dit leuk.
  12. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Ohhh ik hoop zo dat je menstruatie alsnog doorzet nu en je lijf de cystes opruimt! Mentale stress heeft natuurlijk ook fysiek invloed dus hopelijk gaat het nu de goede kant op!

Ik werk als teamleider bij het spoor. Ik draai ook al geen vroege diensten en normaal helemaal geen probleem met nachtdiensten maar zit er überhaupt een beetje doorheen. Alles kost me teveel energie. En krijg idd die diensten niet zomaar gewisseld voor late diensten bvb.

13. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Dat snap ik in jouw geval helemaal! Heel logisch dat het nog steeds zoveel impact heeft. Lijkt me echt zo enorm afschuwelijk :( Helpt het je normaal om erover te praten of is dat extra confronterend?

Doe mijn best. Er is een dame die zijn taken waarneemt en die weet wel van het traject ook. Daar heb ik me laatst ook al 1 dag ziek gemeld. Maar ga gewoon proberen komende week gewoon mijn diensten te doen. Het zijn late diensten dus hopelijk valt dat mee. Thuis kom ik dus ook niet altijd tot rust, dat maakt het extra lastig.

14. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Geen idee maar het was zo confronterend. Ik droomde dus dat een zwangerschapstest positief was en ik kon het niet geloven. Dus toen ik wakker werd voelde het echt even shit. Dromen zijn idd af en toe heel vervelend!

Nee nog nooit gehad want heb er eigenlijk nooit problemen mee. En misschien maak ik me druk om niks maar ineens zit het in mijn hoofd. Zo stom. Heel lief je woorden! Ga duimen dat mijn lijf het zelf regelt en anders kan ik dinsdag wel even het zkh bellen of een econsult sturen. Dinsdag is dag 33 van deze cyclus.

15. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Haha ja daar moeten we maar op hopen eigenlijk ja!
    Ja precies. En stond er eigenlijk sinds ik wist dat het een kunstmatige cyclus werd heel relaxed en vol vertrouwen in. Maar gister kwamen ineens toch de zorgen weer terug, zo stom.

Hahah zo lief. Hopelijk helpen je signalen! Vorige keer hebben ze ook geholpen!! Nope nog geen tekenen. Maar sinds het hele traject heb ik sowieso helemaal geen voortekenen meer behalve nog soms hoofdpijn. Dat heb ik iig nog niet gehad.

Ik zal ook signalen voor jou sturen dat het jullie mag jullie en er een mooie baby uit mag komen!

Kikii88 vindt dit leuk.
  16. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    snap ik, die kunstmatige cyclus is ook heel fijn en geruststellend. Maar snap ook nu het dichtbij komt je denkt maar shit ik moet toch echt eerst menstrueren. En er zijn gelukkig manieren om dat op te wekken, maar je zit er niet op te wachten natuurlijk. Nou hopelijk wordt je gewoon morgen ongesteld. Spannend. Heb je trouwens uiteindelijk wel een beetje genoten van je vakantie?

haha heel lief. Nou ze hebben het nog druk daar met al onze verzoeken hihi.

PrPe vindt dit leuk.
  17. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Nee precies, hoop gewoon dat mijn lijf het zelf regelt en wat meer in balans komt. Morgen hoop ik ook maar morgen is pas dag 33 dus het zou zomaar nog iets later kunnen zijn. Wacht het even af.
    Jawel heb wel leuke dingen gedaan in de vakantie en dat was allemaal fijn. Alleen merk dat ik niet echt tot rust gekomen ben. Ook omdat ik hier thuis niet echt tot rust kom.

Haha ja wij hebben ook heel belangrijke verzoeken dus daar moeten ze maar even tijd voor maken ;)

Kikii88 vindt dit leuk.
  18. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    nou hopelijk komt het snel. Fijn dat je leuke dingen hebt kunnen doen, maar wel balen dat je niet tot rust bent gekomen. En nu moet je weer de nachtdienst in? Dat lijkt me ook heel pittig, nachtdiensten draaien.

haha nou echt!

19. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.088
    869
    113
    Vrouw
    Hierbij mijn DPO lijstje. Ik ben vorige cyclus na de eisprong begonnen met Decapeptyl spuiten en deze cyclus met Gonal F 225IE, met de gedachte dat we IVF zouden gaan doen. Helaas is het alleen bij de IVF stimulatie gebleven, verdrietig genoeg was er maar 1 eiblaasje gegroeid. Wij voelen ons verslagen, 24 dagen spuiten, maar geen IVF. Toch laten we geen kans onbenut, het is dan ook een escape IUI geworden. En rondom de IUI hebben we het zelf ook nog even meerdere keren gezellig gemaakt.

05-06: Gonasi gespoten.
    07-06: Dag van de IUI. Veel buikkrampen.

08-06 1DPO: slecht geslapen, veel gedroomd, maar goed dat is al een hele tijd gaande. Voel me ook behoorlijk gespannen, echt goed gaat het niet met me. En mijn hoofd maakt ook meteen overuren hierdoor, of mijn lichaam zo wel instaat is tot een succesvolle bevruchting. Na een lange wandeling voel ik me trouwens wat beter. Daarnaast had ik kleine lichte steekjes bij mijn linkereierstok, ei zat trouwens ook op links en krampen in de onderbuik. En poeh wat een afscheiding veroorzaakt die utro.
    09-06 2DPO: weer veel en naar gedroomd, voornamelijk over het ziekenhuis en behandelplannen. Af en toe behoorlijke krampen in de onderbuik. Verder geen symptomen.

20. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    747
    579
    93
    Vrouw
    Ik kan goed tegen de nachtdiensten dus normaal geen probleem mee maar momenteel vind ik het wel soms lastig omdat ik al weinig energie heb. En volgende week heb ik nachtdiensten met iemand die mega veel energie kost dus daar heb ik extra geen zin/kracht in/voor.
    Nee heb nu weekend en dan deze week 4 late diensten, dat gaat me wel lukken.

Deel Deze Pagina