Hierbij mijn DPO lijstje. Ik ben vorige cyclus na de eisprong begonnen met Decapeptyl spuiten en deze cyclus met Gonal F 225IE, met de gedachte dat we IVF zouden gaan doen. Helaas is het alleen bij de IVF stimulatie gebleven, verdrietig genoeg was er maar 1 eiblaasje gegroeid. Wij voelen ons verslagen, 24 dagen spuiten, maar geen IVF. Toch laten we geen kans onbenut, het is dan ook een escape IUI geworden. En rondom de IUI hebben we het zelf ook nog even meerdere keren gezellig gemaakt. 05-06: Gonasi gespoten. 07-06: Dag van de IUI. Veel buikkrampen. 08-06 1DPO: slecht geslapen, veel gedroomd, maar goed dat is al een hele tijd gaande. Voel me ook behoorlijk gespannen, echt goed gaat het niet met me. En mijn hoofd maakt ook meteen overuren hierdoor, of mijn lichaam zo wel instaat is tot een succesvolle bevruchting. Na een lange wandeling voel ik me trouwens wat beter. Daarnaast had ik kleine lichte steekjes bij mijn linkereierstok, ei zat trouwens ook op links en krampen in de onderbuik. En poeh wat een afscheiding veroorzaakt die utro. 09-06 2DPO: weer veel en naar gedroomd, voornamelijk over het ziekenhuis en behandelplannen. Af en toe behoorlijke krampen in de onderbuik. Verder geen symptomen. 10-06 3DPO: geen symptomen 11-06 4DPO:In de ochtend had ik behoorlijke menstruatiekrampen en was ik een beetje misselijk, wellicht door de utro?! Voor de rest geen symptomen. 12-06 5DPO: geen symptomen, op af en toe een klein onderbuikkrampje na. En uiteraard de mega smerige afscheiding van de utro, maar dat heb ik continu. 13-06 6DPO: weer erg slecht geslapen en nare levendige dromen gehad. In de ochtend, nog voordat ik de utro had ingebracht had ik behoorlijke krampen in de onderbuik. En uiteraard dacht ik toen meteen: zou het een innesteling kunnen zijn. Blijf me verbazen over me eigen gedachtes, hoe vaak ik dit wel niet heb gehad en toch grijp je alles telkens weer aan haha. Voor de rest gedurende de dag meerdere malen lichte krampjes in de onderbuik. En oja ik heb iets opgezette borsten en dan kijk ik naar mijn laatste DPO lijstje waar het raak was en dan zie ik dat ook staan op 6DPO. Maar goed heb dit vast en zeker in meerdere lijstjes staan. Dus oftewel het switchen tussen hoop en wanhoop is weer volop aanwezig.
Geen verklaring. Het zkh heeft echt 0,0 verklaring gehad de afgelopen maanden. Dus idd misschien nu nog de invloed van de cyste. En ben allang blij dat het volgende maand niet uit maakt. Ben ook benieuwd of dat als mijn cyclus overgenomen wordt of dan het bloedverlies ook volledig wegblijft omdat dan je hormonen in de juiste balans worden gehouden.
Ohhh meid ik hoop zo enorm op een wonder en dat verdere ellende je bespaard zal blijven! Die dromen herken ik trouwens. Heb ik ook nog steeds. Vannacht ook weer en dit keer weer over ziekenhuizen en t traject.
ja mega frustrerend, je wilt gewoon weten waardoor het komt! Daar ben ik ook benieuwd naar wat je zegt over of dan het bloedverlies volledig wegblijft.
Ah zo lief!!! En ik hoop ook zo enorm op een wonder voor jou, en snel!! rot dat je ook zo naar droomt. Verschrikkelijk hè! En nu dus ook over het traject. Wordt je ook zo uitgeput wakker omdat je je in je dromen druk maakt?
Heel lief! Ja heb sowieso wel een handje van veel en heftig dromen maar was de laatste tijd een stuk minder. Nu dus wel incl ziekenhuis zaken terwijl ik van de week hier nog zei dat ik nooit over het traject droom. Heel gek. T gevoel daarna kwijt raken is altijd wel vervelend ook.
Het menselijk brein is gewoon echt raar wat dat betreft. Ik had vanmorgen ook even een momentje van, zou het? Terwijl ik nog niet eens geovuleerd heb. LOL! Oohhh Ik hoop zo voor je dat het raak is en je straks gewoon een wondertje in je armen mag houden!
Echo liet een groeiende follikel van ongeveer 14mm zien en flink dik slijmvlies. Dus alles zag er eigenlijk wel weer goed uit. Bloeding heb ik heel af en toe wel eens gehad ook voor dit hele traject dus de arts zei ook dat het hormoonschommeling kon zijn. Zeker omdat het nu eigenlijk ook weer weg is. Verder hebben we de komende terugplaatsing besproken. Ik kan het gewoon in natuurlijke cyclus laten doen maar heb er wel voor gekozen om het te monitoren met echo's omdat ik het met de ovulatietesten 2x per dag maar een gedoe vind en veel te bang ben dat we het dan missen oid. En dat vonden ze ook wel een goed idee. Ze zei dat als er dan een eiblaasje snel zou groeien dat we eventueel met ovitrelle konden triggeren. Maar ik denk zelf dat dat niet het geval zal zijn aangezien ik nogal traag op gang kom met ovulatie. Ik wilde graag de kwaliteit van de embryo's weten maar achteraf had ik hier toch beter niet naar kunnen vragen. Mijn arts kon me het scherm laten zien maar verder niet veel uitleggen want ze is geen embryoloog. Dus ik heb even snel gekeken en ben vervolgens thuis gaan googlen wat de letters betekenen en daar krijg ik alleen maar stress van. Veel B en een twee keer een C en een BC. Chatgpt en Google zijn daar niet heel positief over. Er zit niets anders op dan gewoon afwachten want we kunnen er toch niets meer aan veranderen. Ik kan alleen maar hard werken aan het zo gezond mogelijk maken van mijn lichaam en me mentaal voorbereiden.
Jaa heel herkenbaar, dat het heel lastig is om dat gevoel kwijt te raken. Ja inderdaad haha, dat zei je inderdaad van de week. Droom je wel postieve dingen over het ziekenhuis of ook echt nare dromen? Hopelijk vanacht wel lekker geslapen? Ik wel, behalve dat ik wakker schrok van de onweer ‘s nachts, was echt mega hard.
Aah dus je bent in de buurt van een ovulatie! Ook fijn dat het bloedverlies verklaarbaar is en ook weer weg is. hoezo kunnen ze eigenlijk als een eiblaasje snel groeit triggeren met Ovitrelle en wanner het niet snel groeit niet? Wat rot, je hoort natuurlijk het liefst dat je top kwaliteit embryo’s hebt. Maar goed, ik hoop dat je een beetje houvast kunt vinden aan dat ze goed genoeg waren om in te vriezen. Dus dat er gewoon een goede kans is. En je hebt een mooi aantal embryo’s, dus dat gaat vast goed komen. En je weet het niet, heb wel vaker gelezen dat vrouwen niet zwanger zijn geworden van hun top kwaliteit embryo’s, maar wel van de slechtste. Ik hoop gewoon heel hard dat de eerste gewoon direct raak is voor jou! Zoals het er nu naar uitziet is zeker half juli jouw terugplaatsing?