Ja alleen ik heb nu niet echt een cyclus want die estradiol remt je eigroei. En de hysteroscopie van februari liet geen poliep zien. Heb er vandaag nog geen last van dus houd het in de gaten. Heb vrijdag sowieso de echo om mijn bms te meten dus we shall see. Nu lekker op vakantie paar dagen!
Ik hoop dat de echo gewoon een mooi resultaat laat zien en je snel door mag! En dat de bloeding wegblijft! Heel veel plezier op vakantie. Hopelijk doet het er even uit zijn je goed. Ik heb eindelijk een temperatuurstijging gevonden dus vermoed dat ik toch wel een ovulatie heb gehad. Zeker in combinatie met meer crème-ige afscheiding nu. Dus hopelijk zet het door en snel een menstruatie!
Wat goed!! En heb je het ook nog gezellig gemaakt de afgelopen dagen? Zou toch een super wondertje zijn als het deze ronde ineens op de natuurlijke manier lukt! Maar in ieder geval fijn dat je cyclus zich herpakt!
Vandaag de arts gesproken aan de telefoon en het gesprek heb ik deze keer gelukkig wel weer warmer ervaren. IVF deur is dicht en blijft dicht. Ze zei dat ze erachter stond dat we alles eruit gaan proberen te halen, dus ook in Brussel gaan kijken. En dat mochten we met lege handen achter blijven, dat we in ieder geval dan kunnen zeggen dat we alles geprobeerd hebben. En nu was ze wel weer positief over ovulatie inductie, omdat ik zwanger ben geweest en zolang we een eisprong kunnen maken we gewoon nog een kans maken, hetgeen ik dus ook de hele tijd probeerde te zeggen. En ze zei dat we tot de overgang de kansen gewoon moeten grijpen. Nou precies ook hoe wij erin staan. Totdat we bij Brussel kunnen opstarten kunnen we dit doen. En te zijne tijd misschien ook moeten gaan kijken wat voor invloed de overgang heeft op mijn lichaam, ik ben nu natuurlijk volop met zwanger bezig worden, maar dit heeft wel invloed op mijn lichaam en zeker wanneer ik klachten krijg, dat we kunnen gaan kijken hoe ze me hierin kunnen ondersteunen. Door bijvoorbeeld te kijken hoe het met me botten gesteld is, maar ook hormoon ondersteuning etc. Alles ligt nog heel gevoelig, maar ik ben blij dat we nu in ieder geval op deze voet verder kunnen. En in ieder geval alle kansen gaan benutten.