Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    828
    634
    93
    Vrouw
    Wat gek dat je dus precies in een normale flow dir angsten hebt. Maar zag ook wel een relatie tussen estradiol en vrouwen die in de overgang gaan, dat die worden voorgeschreven tegen depressieve klachten. Dus misschien komt het bij jou daardoor?

Ik voel me altijd heel vlak als ik aan de pil ben en dan dus met uitschieters in het negatieve. En nu dus met deze pillen ook.
    Voel me nu wel iets beter. De zon is hier gaan schijnen en heb net een stuk alleen gewandeld. Die druk van de vakantie voel ik idd ook wel een beetje. En een lekkere borrel kan ik ook niet pakken.
    Hier schijnt het morgen nog mooi weer te worden ook dus ik hoop het maar!

2. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.224
    949
    113
    Vrouw
    Ja wat ik begrepen heb heeft het te maken dat als je richting de overgang gaat, dat je eisprong doorgaans zwakker wordt. Ik denk dat je wel kan stellen dat dit bij mij het geval ook was, want zonder Letrozol(24 rondes) nooit zwanger geworden, korte luteale fase, vroeg al spotting etc. En met Letrozol een luteale fase van 13/14 dagen, amper tot geen spotting en dus geen pms.

Fijn dat het wandelen je iets geholpen heeft. Hopelijk stond je vandaag weer fris en fruitig op :). En fijn dat vandaag qua weer in ieder geval een mooie dag wordt!

hoelang moet je nou nog alleen oestradiol slikken, vanaf wanneer mag de utro erbij? Vermoedelijk dat je je dan wat beter gaat voelen, hoop ik!

3. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    854
    694
    93
    Vrouw
    Was te verwachten maar net test gedaan, negatief.
    Hoop op 9 & 11 dpo :o:.

4. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    828
    634
    93
    Vrouw
    Dat klinkt mega logisch! En ook dat bij veel vrouwen estradiol dan ook zou kunnen helpen. Blij dat Letrozol je ook op die vlakken enorm helpt!

Ja ben beter opgestaan. Gister na het wandelen klaarde mijn bui echt op gelukkig. Het is ook beter weer vandaag gelukkig. Dus wel vertrouwen dat het vandaag beter gaat!

Heb gelezen dat ik dat de eerste 12 weken moet slikken. Maar het zkh heeft daar niets over gezegd dus vrijdag eens vragen. Zoveel pilletjes heb ik ook niet.

Kikii88 vindt dit leuk.
  5. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.224
    949
    113
    Vrouw
    Jaa daar ben ik ook heel blij mee, en gelukkig kan ik het deze ronde ook gebruiken, morgen mee beginnen. Toch is er meteen een angst van zal me lichaam er nog wel op reageren na die ivf stimulatie. Maar goed heb geen reden om aan te nemen van niet, maarja…

fijn dat het wandelen zo geholpen heeft, wat dat betreft is wandelen echt super! Nou hopelijk heb je vandaag een leuke dag!

ja vaak geven ze mee tot een bepaalde periode, want als je niet zwanger wordt heb je onnodig veel medicijnen in huis liggen. Was bij mij bijv ook met de utro, als ik wel zwanger was geworden moest ik het doorgebruiken tot week 8 van een zwangerschap, maar ik had lang niet zoveel, ik zou het bijkrijgen bij een positieve bloedtest, dus misschien daarom?

het bloedverlies nu wel helemaal weggebleven?

Deel Deze Pagina