@Kikii88 en @PrPe Hopelijk gaan de gespreken met een therapeut jullie een beetje helpen. Het is nogal een rollercoaster!
Hahaha ik zou dat serieus ook doen! Gelukkig dat je niet erger bent geschrokken vandaag de uitslag! FsH is hoog idd maarr gelukkig niet nog hoger dan gedacht. Waarom is je oestradiol nu niet hoog dan? Of is dat omdat je net een hormoontraject achter de rug hebt en je follikels stil zijn gelegd ipv al in de maanden ervoor aan het produceren waren? Mijn oestradiol was ook iets van 172 dus lijkt me jouw level ook vrij normaal toch? Scheelt niet zoveel met mij.
Ja hoe meer info je hebt hoe beter. Anders weet je toch niet wat daar binnen allemaal gaande is haha. Ik ben daar ook van. Ahhh spannend volgende week! Vind je het spannend? Lijkt me heel intensief en alles weer op een nieuwe locatie etc. Went natuurlijk vanzelf maar in het begin zijn al die nieuwe dingen altijd spannend. Ik hoor het hopelijk straks maar CD19 is 4 juli dus ga daar vooralsnog even vanuit. Heb het gesprek met mijn oude therapeut vanmorgen gehad en het was heel fijn en vertrouwd. Vooral fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ze vroeg wat ze voor me concreet kon betekenen en gezien mijn mood opgeklaard is wist ik dat nu ook niet. We hebben afgesproken in augustus weer elkaar te zien om te kijken hoe het dan gaat en of ik dan een concretere hulpvraag heb. Het was idd heel fijn dat ze zo snel tijd voor me had. Het was voor haar ook heel helder dat ik op alle gebieden momenteel geen controle heb en dat voor mij heel lastig is omdat dat altijd mijn overlevingsstrategie is geweest. Dat herken ik wel. Zo de echo en daarna naar de ziekenhuis psych. Jij ook succes met je gesprek vandaag! Kan me voorstellen dat het teveel voor je is en zwanger raken je ook paniek zal geven na alle ellende die je gehad hebt en alle verlies dat je al hebt moeten dragen!
Echt bizar dat de zkh dan zo vasthouden aan die roze clearblues! Jullie ervaringen geven mij alleen maar meer de bevestiging dat ik er goed aan deed om dat niet te willen. En denk ook goed dat het voor jou ook goed is dat ze het niet zo doen! 20 dagen is wel heel kort idd. Zo bizar hoe ieder lijf anders reageert na zo'n hyper gestimuleerd cyclus en punctie! Ben benieuwd of je nu ook idd een temperatuurstijging gaat zien morgen!
Cyste rechts is helemaal weg. Eierstokken zien er rustig uit. Bms is 12mm dus helemaal goed. Mag zondag starten met de utro en dan 4 juli in de middag de terugplaatsing. Hoor nog hoe laat. Toen ze dat zei kreeg ik toen kreeg ik toch een kriebel in mijn buik. Gesprek in het zkh ging ook prima. Eigenlijk dezelfde conclusie. Ik doe al dingen die me helpen en ben bewust van bepaalde neigingen. Hebben afgesproken dat we geen nieuwe afspraak hoeven te maken maar ik contact op kan nemen als ik dat nodig acht. O ja had nog gevraagd van die estradiol en die moet ik iig tot de zwangerschapstest slikken,niet tot 12 weken. Dus we smalle see. En ga mijn manager vragen die nachtdiensten na de vakantie weg te ruilen. Daar twijfelde ik enorm over maar kan beter het zekere voor het onzekere nemen.