Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    108
    96
    28
    Vrouw
    Toch nog aangekomen in Brussel. Hoop zo erg dat de letrozol toch nog het gewenste wolkje oplevert waar jullie zo naar verlangen en dat de rest jullie bespaard blijft.

Waardeloos zo van het kastje naar de muur gestuurd worden...het is natuurlijk een andere situatie dan wanneer een Belgisch stel komt voor zo'n traject maar toch. Jullie zullen echt niet de eerste zijn lijkt me. Hoop dat je dat een beetje van je af kunt zetten... en als ze nors doen is dat echt hun eigen beperking en mogen ze lekker in hun eigen zuur oplossen:confused: bah...beetje empathie is wel fijn als je al voor een traject komt. Hopelijk gaat het donderdag beter en heb je ook een fijne arts die jullie gaat helpen!

Kikii88 vindt dit leuk.
  2. Lila90

Lila90 Actief lid

20 apr 2025
    108
    96
    28
    Vrouw
    Ooh zo spannend bijna de terugplaatsing! Fijn dat dat nog net binnen je vakantie valt en dat je de eerste dagen rust hebt. Hoe ging je afspraak bij de zkh psych ?
    Hoop dat de vakantie je goed doet

PrPe vindt dit leuk.
  3. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.268
    981
    113
    Vrouw
    helaas wel. Het liefst hadden we nog een poging in Nederland gedaan. Maar goed, dat wilde het ziekenhuis niet meer met ons, dus Brussel it is. Vandaag hadden we wel zoiets van wow is dit wat we willen, maar we hebben geen keuze voor ons gevoel. We moeten echt nu een behandeling krijgen, er is gewoon echt geen tijd meer te verliezen. Maar nu is het wat gezakt en hoop ik dat donderdag gewoon goed gaat. Ik was al voorbereid door andere vrouwen dat het qua dit gedeelte echt een puinhoop was, maar het was nog erger dan we verwacht hadden. Dus ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik vind het op het moment wat lastig om dingen van me af te zetten, maar goed het gaat na een middag ontspannen wel wat beter. We hebben vooral een postieve ervaring nodig donderdag. Dit traject is al mega zwaar in Nederland, in buitenland nog zwaarder en zonder vertrouwen wordt het wel heeel zwaar.

En inderdaad nog beter als deze ronde raak gaat zijn. De vruchtbare slijm is vandaag ineens weg, en me ovulatietesten zijn nog wit. Dus ik ben benieuwd en ik hoop dat we deze maand een kans kunnen maken en niet mijn cyclus net zoals die van de andere meiden toch van slag is door de ivf stimulatie. Spannend in ieder geval.

hoe is het bij jou nu? Is er al meer bekend hoe bij jou nu verder? En is de cyste al weg? En hoe ging jouw gesprek bij de ziekenhuis psycholoog?

PrPe vindt dit leuk.
  4. Lexyloo

Lexyloo Bekend lid

25 jul 2023
    611
    687
    93
    Vrouw
    Echt heel naar en zo ongepast inderdaad! Ik zou daar heel erg van in de stress raken ook.

Ik ben nu 4 of 5dpo! Dus nog heel eventjes en dan wordt ik ongesteld! Zit eigenlijk daar meer op te wachten omdat ik door wil. Ik acht de kans enorm klein dat het nu toch natuurlijk gelukt is. Zeker omdat mijn lichaam toch echt nog een beetje die hormonen aan het balanceren is.
    Dus dat ik dit keer maar gewoon snel ongesteld mag worden haha. Het liefst voor het laatst dit jaar!

Ik hoop met je mee dat je vruchtbaar slijm terugkomt! Ik heb wel gelezen at warmte, niet voldoende drinken en stress voor een schommeling in hormonen kunnen zorgen dus wie weet is dat de boosdoener, zeker het 2e is in dat geval makkelijk op te lossen. Het 1e lost zich volgens mij morgen vanzelf op en de stress, ja die zal blijven maar hopelijk toch eventjes iets op de achtergrond komen.

Ik duim!

PrPe vindt dit leuk.
  5. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    861
    659
    93
    Vrouw
    Ik snap dat heel goed! Zou dat zelf ook hebben hoor! Als ergens staat dat iets zo moet zou ik me daar ook aan houden. Zeker omdat je in een nieuwe omgeving bent en het is stressvol en dan heb je ook iets aan houvast nodig.

Jeetje dat is dan idd ook wel heel kak als NL er zo al in zit. Dan snap ik sat je al gelijk iets hebt van laat maar zitten. Kan je niets elders in NL iets zoeken die je wel altijd kunnen helpen? Al is dat natuurlijk ook weer extra gedoe. Pfff wat wordt het ons toch allemaal moeilijk gemaakt. Echt respect hoor hoe jullie dit dragen!

Jeetje 41 graden is idd erg warm! Dan is lekker zwemmen wel beter ja! En lekker naar een spa is ook altijd goed voor de ontspanning!

Ja ik kan heel goed tegen warm weer. Ben denk ik in het verkeerde land geboren :roflmao: liefst zou ik in Spanje wonen. Dus ben op die dagen smiddags ook gewoon ergens naartoe gelopen 40 minuten, gister naar de Ikea kon ik daar binnen even afkoelen haha. Voel me nog steeds heel relaxt ja. Weinig klachten van alle medicatie. Hopelijk houd ik dit gevoel helemaal vast. Merk dat er veel stress van me af is gevallen deze vakantie. Doet me goed. Ondanks wat er allemaal in mijn leven speelt natuurlijk

6. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    861
    659
    93
    Vrouw
    Ahaaa vandaar weer wat geleerd! En denk ook bij haar situatie volledig van toepassing geweest. Dankjewel voor al deze informatie. Het is echt enorm helpend!

Ze heeft gister gesprek met de arts gehad en die bagatelliseert alles. Zal niet over alles uitwijden maar de perimenopauze vond ze maar onzin en er werden ook vrouwen zwanger met een uitgangsecho van 3 follikels. Enige wat ze nu gaan doen komende maand is haar cyclus in kaart brengen. Amh willen ze niet prikken want haar echobeeld zegt al genoeg xeggen ze. Letrozol kreeg ze ook nog niet want ze liep op de zaken vooruit aldus de arts.
    Ze heeft zich wel al ingeschreven bij Nij Geertgen en kreeg daar al een mail van terug en bij C&C. Ik zei laat die cyvlus in kaart brengen maar gewoon doen. Hoe meer info hoe beter.
    Maar ik ben weer zo boos over hoe zo'n streekziekenhuis haar klachten bagatelliseert en haar tijd zou verprutsen. Niet te geloven dit! Gelukkig weet ik, door jou, wel beter en kan ik haar helpen. Arts vond ook dat ze teveel gelexen had en dat dat niet klopte. Manmanman

7. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    861
    659
    93
    Vrouw
    Ja heeft me zeer goed gedaan. Voel me eigenlijk heel relaxt momenteel! Zie het serieus ook aan mijn smartwatch. Mijn stresslevel is veel lager.
    Zkh psych was prima maar heb denk ik ook teveel bagage om daar iets aan te hebben. Zat er heel realistisch in en ken mijn valkuilen en dat zag zij ook. Dus afgesproken dat we contact hebben als ik dat nodig vind. Helemaal prima ook voor mij!

Hoe is het met jou? Heb je al een menstruatie gehad? Weet je hoe het met je cystes is?

8. PrPe

PrPe Bekend lid

16 nov 2024
    861
    659
    93
    Vrouw
    Hoop zo dat donderdag voor jullie een positieve ervaring gaat zijn! Want wat immens zwaar is het allemaal en zo herkenbaar dat je geen gedoe erbij kunt hebben en dit klonk als enorm veel gedoe. Daar heb je gewoon de mentale ruimte helemaal niet voor! Ga zo enorm voor je duimen!

Wat gek dat je nog geen positieve ovulatietest hebt gehad. Hopelijk komt die nog! Onze cyclussen zijn wel in de war zonder enige vorm van stimulatie. Dus misschien onder invloed van hormonen dat het sneller weer in de pas loopt? Hoop het voorje!!

Deel Deze Pagina