Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Ah wat jammer. Hopelijk de volgende ronde voor jullie (L)

Humbly89 vindt dit leuk.
  2. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Balen!

Humbly89 vindt dit leuk.
  3. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ronde 1 wens voor een 2e kindje

1t/m 3 dpo- niks
    4 dpo- moe en niet vooruit te branden. Opgeblazen gevoel.
    5dpo- steken in mijn zij krampjes en borrelend gevoel in mijn maag.
    6dpo- borsten voelen opgezet, onwijze honger en kramp in mijn onderbuik.
    7dpo -wat kramp in mijn onderbuik maar veel minder dan gister vrijwel geen afscheiding.
    8dpo -borsten voelen spierpijnachtig. Honger blijft. Steekjes onder mijn navel. Wit/doorzichtige afscheiding maar niet veel.
    9dpo- vannacht krampen in onderbuik dit was vanmorgen minder. Nog steeds onwijze honger. Meer slijm vandaag. Bloedachtige smaak in mijn mond.
    10dpo-test gedaan (vooral nieuwsgierigheid geen verwachting bij) negatief. Ik schommel nogal met m'n cyclus dus kan nog dat eitje later is gesprongen. Klachten komen overeen met PMS. Wit/doorzichtig slijm, opgeblazen gevoel. Ochtends wel misselijk en avond. Nog steeds hongerig!
    11dpo -romelende darmen , veel wit slijm verlies
    12dpo- borsten voelen gespannen. Vanmorgen 1 klein veegje bruin opgedroogd bloed. Verder nog echt goed wit slijm.Honger honger honger
    13dpo- stijve en kriebelende tepels. Nog steeds veel honger. In de avond getest en negatief.
    14 dpo -NOD geen teken van ongesteldheid wel nog veel wit slijm verlies. Lichte spierpijn in onderrug.
    Borsten voelen gespannen. In de avond diaree.
    15 dpo- vanmorgen getest ik denk heeeel minimaal een schaduw van een lichte streep te zien. Verder nog wit slijm en last van maagzuur. Weinig honger. Bultjes op tepels en aderen lijken zichtbaarder. Ik denk zelf , terug kijkend op symptomen, dat dit misschien toch eigenlijk dpo 10 is.
    Dpo 16- lichte maar iets duidelijkere streep op de test vanmorgen. Gister avond de hele avond overgegeven samen met manlief ( dus gelulkkig is dit geen zwangerschap symptoom). De hele dag ziek dus behalve op de pijnlijke borsten niet gelet op symptomen.
    Dpo 17- testen lopen op jippiej! 3 early's van 3 verschillende merken gedaan en alle 3 een lichte streep. Denk dat ik er maar vanuit ga dat ik zwanger ben!

NOD zou tussen 31 maart en 4 april moeten liggen. Dus mijn dpo dagen zijn niet kloppend.

Tip van flip..verspil je geld niet net zoals ik aan de dure early test van clearblue haha. Ook daar net zo'n lichte streep als op die 2 euro variant van de action.

Bijgevoegde bestanden:

4. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    jaaaa! Wat leuk!! Geniet ervan:rolleyes:

Peeaa vindt dit leuk.
  5. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    JAAAA, goed zo! Gefeliciteerd. De lijst zag er al goed positief uit, maar fijn dat het dan nu ook officieël bevestigd wordt dat het zo is.

Nu hopen op een mooie oploop en geniet ervan!

Peeaa vindt dit leuk.
  6. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    #466 Rvdbj, 2 apr 2024
    Laatst bewerkt: 2 apr 2024
    1 dpo witte afscheiding. Temp 36.6
    2 dpo witte afscheiding. Temp 36.9
    3 dpo erg moe en witte afscheiding. Temp 37.0
    4 dpo moe, nog steeds witte afscheiding, lijkt wat minder dan gisteren. Zeurend gevoel bij schaambot. Gedroomd zwanger te zijn van een tweeling:roflmao: Temp 37.0
    5 dpo moe, zeurend gevoel bij schaambot en liezen. Wéér een tweeling zwangerschap droom .Temp 36.8
    6 dpo moeeeee, drukkend/zeurend gevoel laag in onderbuik, minimale witte afscheiding en temp weer omhoog naar 37.0
    7 dpo menstruatie achtige krampen, gevoelige borsten, hoofdpijn en met vlagen misselijk. Door de vele klachten een 2x Etos early test gedaan en allebei een tuur streepje??? Het stond er direct, dus binnen de af leestijd, maar goed lijkt me wel heel vroeg dus ga maar uit van een vals positieve test. Temp 37.0

7. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws

Peeaa vindt dit leuk.
  8. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    En daar was dan mijn ongesteldheid op DPO 10/11: mijn FF kan het niet goed eens zijn over wanneer mijn eisprong was. Morgen naar Gent en dan vervolgstappen met PGT-traject bepalen.

HEEL veel succes voor de andere dames en vooral heel veel plezier en succes voor de zwangeren onder jullie.

9. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Oh wat jammer :cry:

10. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik zou graag mee willen schrijven, deze ronde. Vorige week zaterdagavond duidelijk mijn eisprong gevoeld. Gebruik verder geen ovulatietesten. In de nacht hadden we het nog gezellig gemaakt, ik reken maandag voor alle zekerheid als 1dpo.

Maandag 25-03: 1 dpo heel de dag door honger..grr..verder niks aan het handje
    Dinsdag 26-03: 2dpo misselijke gevoel gedurende dag. In de avond zeurende gevoel buik..en gelukkig was de misselijkheid in de avond over.
    Woensdag 27-03: 3dpo hoofdpijn in de ochtend. opeens last van hoesten. In de avond plotseling koud..en heel veel honger
    Donderdag 28-03 4dpo eiwit afscheiding in de ochtend..heel de dag HONGER..koud maar soms ook benauwd..misselijk..pijn bij tweede ontlasting, het was niet hard. Opeens aan het eind van mijn werkdag, een felle pijn lijken steek links onder mijn navel.
    Vrijdag 29-03 5dpolicht gevoelige borsten aan het eind van de dag. licht in mijn hoofd..minder trek in zoete dingen. zeurende gevoel rondom mijn baarmoeder.
    Zaterdag 30-03 6dpo uhmmm..early test kruidvat..had ontzettende testdrang.. negatief
    Zondag 31-03 7dpo borsten doen in de nacht pijn
    Maandag 1-0 8dpo: early test kruidvat..negatief
    witte afscheiding, beetje vloeibaar. Menstruatie krampen hier en daar..Pijnlijke borsten (in de avond) na het uitdoen van mijn bh. Tijdens het douchen zichtbare aders op mijn borsten
    Dinsdag 02-04: 9 dpo: in de ochtend een gewone kruidvat test, negatief..gedurende dag gevoelige/lucht pijnlijke borsten..voor de rest geen klachten

11. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Oplopende testen hier! Getest met 3 verschillende merken early. Alle 3 een lichte streep dus ga er maar vanuit dat ik zwanger ben. Bizar voor mijn gevoel dat dit zo snel mocht lukken voor ons.
    Ah balen!! Jij ook heel veel succes!!

Bijgevoegde bestanden:

Bluetique, Pietjepuk123 en MoeshjMoeshj vinden dit leuk.
  12. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik zou graag mee willen schrijven, deze ronde. Vorige week zaterdagavond duidelijk mijn eisprong gevoeld. Gebruik verder geen ovulatietesten. In de nacht hadden we het nog gezellig gemaakt, ik reken maandag voor alle zekerheid als 1dpo.

Dinsdag 26-03: 2dpo misselijke gevoel gedurende dag. In de avond zeurende gevoel buik..en gelukkig was de misselijkheid in de avond over.
    Woensdag 27-03: 3dpo hoofdpijn in de ochtend. opeens last van hoesten. In de avond plotseling koud..en heel veel honger
    Donderdag 28-03 4dpo eiwit afscheiding in de ochtend..heel de dag HONGER..koud maar soms ook benauwd..misselijk..pijn bij tweede ontlasting, het was niet hard. Opeens aan het eind van mijn werkdag, een felle pijn lijken steek links onder mijn navel.
    Vrijdag 29-03 5dpolicht gevoelige borsten aan het eind van de dag. licht in mijn hoofd..minder trek in zoete dingen. zeurende gevoel rondom mijn baarmoeder.
    Zaterdag 30-03 6dpo uhmmm..early test kruidvat..had ontzettende testdrang.. negatief
    witte afscheiding, beetje vloeibaar. Menstruatie krampen hier en daar..Pijnlijke borsten (in de avond) na het uitdoen van mijn bh. Tijdens het douchen zichtbare aders op mijn borsten
    Dinsdag 02-04: 9 dpo: in de ochtend een gewone kruidvat test, negatief..gedurende dag gevoelige/lucht pijnlijke borsten..voor de rest geen klachten
    Woensdag 03-04 10dpo: rare nacht gehad.. ik lag rond 22.00 te slapen..was rond 02.15 klaar wakker.. kon maar niet in slaap vallen..paar uur later steekjes links van mijn navel..daarna liep het door tot ongeveer mijn baarmoeder..werd er misselijk van..uiteindelijk toch in slaap gevallen, met als gevolg een uur te laat wakker geworden..sindsdien aan mijn linkerkant last van menstruatiekrampen..

13. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Vals alarm. Los van het beetje roze bij afvegen gisteren nog geen ongesteldheid, maar is alleen maar beter want volgende week een echo waar ze me eigenlijk op dag 2-5 van ongesteldheid willen zien.

Vraagje; ik heb echt nog steeds 37+ temperatuur op 11DPO, samen met hoge(re) rusthartslag, heel slecht slapen en extreme buikkrampen: zwangerschap is uitgesloten maar zijn er meer mensen die deze (heftige) lichamelijke verschijnselen hebben tussen ovulatie en menstruatie?

Peeaa vindt dit leuk.
  14. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Dit klinkt best hoopvol! Heb je vandaag nog getest?

15. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Dat zou gunstig zijn dan ja!!
    Hier ook altijd wel klachten, durf daarom ook niet zo te hopen dat het gelukt is, want heb die klachten elke ronde opnieuw je lichaam kan je zo voor de gek houden helaas.

16. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ja, maar je had toch al een tuurstreep?! Heb je nog nieuwe testen gedaan? Ik ga er gewoon voor het gemak maar van uit dat je zwanger bent, meis!

En heb jij ook die klachten elke maand met je temperatuur en buikkrampen? Toevallig ook met PCOS?

17. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Ik heb hier in lichte mate ook altijd wel last van ja! Daarom was het lastig inschatten of ik zwanger was of gewoon ongesteld moest worden. Daarnaast kan je lichaam als je eenmaal iets in je hoofd hebt je ook nog eens goed voor de gek houden.

Maar als je het echt zo extreem hebt is het misschien verstandig om naar de dokter te gaan? Mijn schoonzusje had dit ook heel erg en bij haar kwam dit door endiometriose ( hoop bij jou niet het geval!) Als het je leven echt beïnvloed zou ik er wel echt wat aan doen hoor!

18. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw
    Toevallig net getest, met een normale kruidvat.. en ik zag een tuurstreep!:eek: Maar het is zo licht, ik krijg het helaas niet op de foto.. ik zag het binnen 5 minuten..maar eenmaal droger, werd het voor mij wel duidelijker..morgen of overmorgen weer een testje doen:oops:

Bluetique vindt dit leuk.
  19. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw

Woensdag 03-04 10dpo: rare nacht gehad.. ik lag rond 22.00 te slapen..was rond 02.15 klaar wakker.. kon maar niet in slaap vallen..paar uur later steekjes links van mijn navel..daarna liep het door tot ongeveer mijn baarmoeder..werd er misselijk van..uiteindelijk toch in slaap gevallen, met als gevolg een uur te laat wakker geworden..sindsdien aan mijn linkerkant last van menstruatiekrampen..Edit: normale kruidvat test: ontzettende tuurstreep!

Pietjepuk123 en Bluetique vinden dit leuk.
  20. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ronde 1 wens voor een 2e kindje

1 dpo- moe en niet vooruit te branden. Opgeblazen gevoel.
    2 dpo- steken in mijn zij krampjes en borrelend gevoel in mijn maag.
    3dpo- Onwijze honger en kramp in mijn onderbuik.
    4dpo -wat kramp in mijn onderbuik maar veel minder dan gister vrijwel geen afscheiding.
    5dpo -borsten voelen spierpijnachtig. Honger blijft. Steekjes onder mijn navel. Wit/doorzichtige afscheiding maar niet veel.
    6dpo- vannacht krampen in onderbuik dit was vanmorgen minder. Nog steeds onwijze honger. Meer slijm vandaag. Bloedachtige smaak in mijn mond.
    7dpo-test gedaan (vooral nieuwsgierigheid geen verwachting bij) negatief. Klachten komen overeen met PMS. Wit/doorzichtig slijm, opgeblazen gevoel. Ochtends misselijk en avond. Nog steeds hongerig!
    8 dpo -romelende darmen , veel wit slijm verlies
    9 dpo- borsten voelen gespannen. Vanmorgen 1 klein veegje bruin opgedroogd bloed. Verder nog echt goed wit slijm.Honger honger honger
    10 dpo- stijve en kriebelende tepels. Nog steeds veel honger. In de avond getest en negatief.
    11 dpo- Veel wit slijm verlies. Lichte spierpijn in onderrug. Borsten voelen gespannen. In de avond diaree.
    12 dpo- vanmorgen getest ik denk heeeel minimaal een schaduw van een lichte streep te zien. Verder nog wit slijm en last van maagzuur. Weinig honger. Bultjes op tepels en aderen lijken zichtbaarder.
    Dpo 13- lichte maar iets duidelijkere streep op de test vanmorgen. Gister avond de hele avond overgegeven samen met manlief ( dus gelukkig is dit geen zwangerschap symptoom). De hele dag ziek dus behalve op de pijnlijke borsten niet gelet op symptomen.
    Dpo 14- NOD ? testen lopen op jippiej! 3 early's van 3 verschillende merken gedaan en alle 3 een lichte streep. Denk dat ik er maar vanuit ga dat ik zwanger ben!
    Dpdo 15-De borsten voelen onwijs zwaar, vol en met spierpijn. De aderen worden steeds zichtbaarder. Morgen ga ik nog een test doen om te kijken of deze oploopt.

Ik weet niet wanneer mijn eisprong precies is geweest. NOD zou voor de succesvolle bevruchting tussen 31 maart en 4 april moeten liggen. Dus mijn dpo dagen zijn wellicht niet kloppend. Ik ben nu uitgegaan van een NOD op 2 april.

Pietjepuk123, Bluetique en MoeshjMoeshj vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina