Ik vind het erg spannend..heb in oktober een vmk gehad.. ik ben ook steeds aan mijn borsten aan het voelen..dat stelt me enigszins gerust
Ik begrijp je helemaal! Ik heb gelukkig geen miskraam gehad maar vind het wel zo spannend en hoop zo dat het goed blijft gaan!
22 maart een positieve ovulatietest dus zeg dat die uiterlijk de 24e is geweest, dan reken ik 25e maar even als dpo 1 past ovulation. Ik gebruik de app flo en die geeft aan dat ik 5 april ongesteld zou moeten worden, nou dit kan natuurlijk ook 6 of 7 april worden. Ik heb een onregelmatige cyclus laatste jaar 35-38 dagen,gemiddeld op dag 37. DPO 1: steken links onderin mijn buik , creamy afscheiding DPO 2: creamy afscheiding, traanogen. Dpo 3: hoofdpijn , traanogen, waterige afscheiding. Dpo 4: hoofpijn, waterige afscheiding, menstruatie krampen Dpo 5 : heel erg trek , mentstruatie krampen, diarree en creamy afscheiding. Dpo 6: misselijk, vooral in de avond. Menstruatie krampen, opgeblazen gevoel. En lage rugpijn. Dpo 7: lage rupijn, menstruatie achtige krampen. Dpo 8 & 9 : erg futloos, heftige rug pijn en menstruatie krampen. Vooral steken rechts onderin de buik. Last van maagzuur en misselijkheid. Wat drogere vagina. Dpo 10: menstruatie krampen, lage rugpijn. Steken rechts onderin mijn buik. Opgeblazen gevoel. Hoofdpijn. Getest ( veel te vroeg ) en negatief. Dpo 11: lage rugpijn en lichte menstruatie krampen, soort steekjes in mijn vagina. In de avond wat soort steekjes in mijn borsten, maar verder niet gevoelig. Wat meer pukkeltjes als normaal. Steken ook weer wat meer links en rechts onderin richting mijn lies. Negatief getest, wel met een normale test. Ik weet allemaal nog niet heel goed hoe het werkt met wanneer tel je nou de eerste dpo dag, dus ik denk dat ik eerst ook verkeerd zat met tellen, want ik dacht eigelijk dat ik vandaag DPO 13 had.
Vanmorgen een testje gedaan maar helaas negatief. Temp vanmorgen 36.9 dus lager dan de afgelopen dagen. Ergens hoop ik nog op een innesteling aangezien ik 10 dpo ben, maar ga nu ook proberen niet meer te testen tot 9 april.
Hi! Ik lees al een paar weken stil mee, maar wil deze ronde ook graag mee kletsen. Normaal houd ik het bij in de Flo app. We zijn begin november gestopt met het slikken van de pil. Mijn menstruaties zijn regelmatig en komen redelijk overeen met de aangegeven data bij Flo, met soms 1-2 dagen verschil. Daarvan uitgaande dat mijn eisprong rond 29 maart is geweest. (Had toen ook een positieve ovulatietest van Clearblue op de 29e) 1dpo: Niks 2dpo: Kramp in buik en licht gevoel in hoofd met hoofdpijn 3dpo-4dpo: Normale afscheiding, lichte hoofdpijn 5dpo: Creamy afscheiding, hoofdpijn en soms vlaag misselijkheid na het eten 6dpo: Creamy afscheiding, hoofdpijn, 2 hele mooie puisten rijker, in de avond bij het plassen wat dun bloedverlies 7dpo: vanmorgen heel weinig bruinig dun bloedverlies bij afvegen, sinds ik wakker ben al opgeblazen buik Menstruatie zou pas rond volgende week zaterdag moeten beginnen.. Zou het bloed eventueel innestellingsbloed zijn?
Ronde 1 wens voor een 2e kindje 1 dpo- moe en niet vooruit te branden. Opgeblazen gevoel. 2 dpo- steken in mijn zij krampjes en borrelend gevoel in mijn maag. 3dpo- Onwijze honger en kramp in mijn onderbuik. 4dpo -wat kramp in mijn onderbuik maar veel minder dan gister vrijwel geen afscheiding. 5dpo -borsten voelen spierpijnachtig. Honger blijft. Steekjes onder mijn navel. Wit/doorzichtige afscheiding maar niet veel. 6dpo- vannacht krampen in onderbuik dit was vanmorgen minder. Nog steeds onwijze honger. Meer slijm vandaag. Bloedachtige smaak in mijn mond. 7dpo-test gedaan (vooral nieuwsgierigheid geen verwachting bij) negatief. Klachten komen overeen met PMS. Wit/doorzichtig slijm, opgeblazen gevoel. Ochtends misselijk en avond. Nog steeds hongerig! 8 dpo -romelende darmen , veel wit slijm verlies 9 dpo- borsten voelen gespannen. Vanmorgen 1 klein veegje bruin opgedroogd bloed. Verder nog echt goed wit slijm.Honger honger honger 10 dpo- stijve en kriebelende tepels. Nog steeds veel honger. In de avond getest en negatief. 11 dpo- Veel wit slijm verlies. Lichte spierpijn in onderrug. Borsten voelen gespannen. In de avond diaree. 12 dpo- vanmorgen getest ik denk heeeel minimaal een schaduw van een lichte streep te zien. Verder nog wit slijm en last van maagzuur. Weinig honger. Bultjes op tepels en aderen lijken zichtbaarder. Dpo 13- lichte maar iets duidelijkere streep op de test vanmorgen. Gister avond de hele avond overgegeven samen met manlief ( dus gelukkig is dit geen zwangerschap symptoom). De hele dag ziek dus behalve op de pijnlijke borsten niet gelet op symptomen. Dpo 14- NOD ? testen lopen op jippiej! 3 early's van 3 verschillende merken gedaan en alle 3 een lichte streep. Denk dat ik er maar vanuit ga dat ik zwanger ben! Dpdo 15-De borsten voelen onwijs zwaar, vol en met spierpijn. De aderen worden steeds zichtbaarder. Morgen ga ik nog een test doen om te kijken of deze oploopt. DPO 16- vanmorgen getest en heb niet het idee dat deze donkerder is dan 2 dagen geleden. Wel ontzettende last van mijn borsten en misselijk temperatuur is hoog 37.6. Heel licht bruin slijm verlies. Dpo 17- getest vanmorgen en deze is licht positief gebleven. De dag werd gevolgd door bruin slijm verlies en vervolgens rood bloed met stolsels. Miskraam Ik weet niet wanneer mijn eisprong precies is geweest. NOD zou voor de succesvolle bevruchting tussen 31 maart en vandaag 4 april moeten liggen. Dus mijn dpo dagen zijn wellicht niet kloppend. Ik ben hierboven uitgegaan van een NOD op 2 april.
1 dpo witte afscheiding. Temp 36.6 2 dpo witte afscheiding. Temp 36.9 3 dpo erg moe en witte afscheiding. Temp 37.0 4 dpo moe, nog steeds witte afscheiding, lijkt wat minder dan gisteren. Zeurend gevoel bij schaambot. Gedroomd zwanger te zijn van een tweeling Temp 37.0 5 dpo moe, zeurend gevoel bij schaambot en liezen. Wéér een tweeling zwangerschap droom .Temp 36.8 6 dpo moeeeee, drukkend/zeurend gevoel laag in onderbuik, minimale witte afscheiding en temp weer omhoog naar 37.0 7 dpo menstruatie achtige krampen, gevoelige borsten, hoofdpijn en met vlagen misselijk. Temp 37.0 8 dpo hele dag menstruatie achtige klachten, misselijk, gevoelige borsten. Temp 37.0 9 dpo nog steeds dat zeurderige gevoel rondom mijn schaambod/liezen. Gevoelige borsten (met vlagen, niet continu) Temp 37.1 10 dpo menstruatie krampen, gevoelige borsten, voorgevoel dat mijn menstruatie begint. Temperatuur wat gezakt naar 36.9
ik weet het bij mij even niet meer.. gister was ik, volgens mij, 11dpo.. met zowel kruidvat early als action early een positieve test..geen knaller, maar wel mooi zichtbaar. Zelfs op de kruidvat test, ik de avond, terwijl ik daarvoor nog veel water gedronken had..een lichte positieve test.. Vanochtend met de gewone test van action, licht positief Een uur geleden getest..tuurstreepje.. Uur voordat ik mijn test deed..bijna een fles water leeggedronken.. ik weet niet of het daaraan ligt..maar ik ben nu zo bang voor een vmk Ik heb wel last van gevoelige/pijnlijke borsten.. en opeens ook vaak last van een droge mond.. en sinds vanochtend een grote puist in mijn nek.. ik word gek van de onzekerheid
Testen met verschillende merken en early/normaal kunnen ook wel echt verschillende resultaten geven... dat maakt het moeilijk vergelijken. Heb je nog een aantal van dezelfde testen? Daar zou ik nu even bij blijven dan, want dit geeft inderdaad heel veel onzekerheid. Maar met zo snel achter elkaar testen maak je jezelf ook wel gek hoor. Vanavond nog eens testen, 2 uur van te voren geen grote hoeveelheden water meer drinken. En dan nu even je gedachten proberen te verzetten ❤️ Edit: zie nu dat je post van gisteravond was. Vanochtend al getest?
Verschillende soorten testen en ook op verschillende tijden van de dag heeft echt geen zin.. je maakt je zelf echt onnodig onzeker zo.
1 dpo witte afscheiding. Temp 36.6 2 dpo witte afscheiding. Temp 36.9 3 dpo erg moe en witte afscheiding. Temp 37.0 4 dpo moe, nog steeds witte afscheiding, lijkt wat minder dan gisteren. Zeurend gevoel bij schaambot. Gedroomd zwanger te zijn van een tweeling Temp 37.0 5 dpo moe, zeurend gevoel bij schaambot en liezen. Wéér een tweeling zwangerschap droom .Temp 36.8 6 dpo moeeeee, drukkend/zeurend gevoel laag in onderbuik, minimale witte afscheiding en temp weer omhoog naar 37.0 7 dpo menstruatie achtige krampen, gevoelige borsten, hoofdpijn en met vlagen misselijk. Temp 37.0 8 dpo hele dag menstruatie achtige klachten, misselijk, gevoelige borsten. Temp 37.0 9 dpo nog steeds dat zeurderige gevoel rondom mijn schaambod/liezen. Gevoelige borsten (met vlagen, niet continu) Temp 37.1 10 dpo menstruatie krampen, gevoelige borsten, voorgevoel dat mijn menstruatie begint. Temperatuur wat gezakt naar 36.9 11 dpo menstruatie krampen, wat milder dan gisteren, maar nog wel aanwezig. Borsten gevoelig en temp vanmorgen weer omhoog naar 37.2
@Pietjepuk123 en @Peeaa juliie hebben ook gelijk, pff ik heb gister nog vroeg in de ochtend getest, eigelijk was het in de nacht..01:40 ( vrijdag nacht op zaterdag) met de gewone van action..streep is wel wat duidelijker dan die van 11dpo..ik zal zo even een foto maken..de testen zijn wel zwaar opgedroogd..maar beide streepjes kwamen na 3 minuten.. ik heb nu geen testen meer in huis..misschien is dit wel beter.. en dan ga ik morgen weer kopen.. maar dan heb ik één dag rust in mijn hoofd... Ik voel wel krampen bij mijn baarmoeder... verder geen symptomen..alleen als ik in mijn borstenknijp, zijn ze wat gevoeliger..meer niet... @Rvdbj hoe gaat het met jou? @nmarw hoe gaat het met jou, jouw lijstje klinkt ook hoopvol
Sorry het lukt me niet om het op de foto te krijgen..ik moet dan de foto helemaal bewerken, om de streepjes te zien.. ik ben al iets van 10 minuten bezig..ik hoop dat ik hetbkan volhouden tot morgen..anders plaats ik hier een test van in de middag
Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Ben er best kapot van merk ik. Volgende rondes ga ik niet meer tempen of met ovulatie testen werken.