Yess, ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Erg moe. Dit heb ik altijd nog paar dagen na me eisprong. Verder geen symptomen 2dpo: Nog beetje moe, maar wel heel vrolijk. Alsof ik alles nu beetje kan loslaten. Mijn buik is wel heel erg opgezet. Meer dan normaal. 3dpo: Geen symptomen. Waterige/ slijmerige afscheiding 4dpo: slijmerige afscheiding, lichte krampen in me baarmoeder en beetje last van mijn onderrug. 5dpo: weinig symptomen, soms wat steekjes in me baarmoeder. 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD
Yess, ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Erg moe. Dit heb ik altijd nog paar dagen na me eisprong. Verder geen symptomen 2dpo: Nog beetje moe, maar wel heel vrolijk. Alsof ik alles nu beetje kan loslaten. Mijn buik is wel heel erg opgezet. Meer dan normaal. 3dpo: Geen symptomen. Waterige/ slijmerige afscheiding 4dpo: slijmerige afscheiding, lichte krampen in me baarmoeder en beetje last van mijn onderrug. 5dpo: weinig symptomen, soms wat steekjes in me baarmoeder. 6dpo: krampen in me baarmoeder en pijnlijke borsten. Eigenlijk weet ik nu al dat ik ongesteld ga worden 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD
Ik ga ook weer meeschrijven met de gok dat vrijdag mijn eisprong was! 20 april- DPO1- opgeblazen gevoel 21 april- DPO2- afscheiding is minder dan de afgelopen dagen 22 april- DPO3- 23 april- DPO4- 24 aprol- DPO5- 25 april- DPO6- 26 april- DPO7- 27 april- DPO8- 28 april- DPO9- 29 april- DPO10- 30 april- DPO11- 1 mei- DPO12- 2 mei- DPO13- 3 mei- NOD-
Ik doe ook weer mee na miskraam vorige maand. Ronde 8 hier. Al voel ik deze maand niet veel 1dpo geen symptomen 2dpo geen symptomen 3dpo witte, slijmerige afscheiding, rommelende darmen 4dpo zelfde slijmerige afscheiding, diarree, misselijk( kan griepje zijn) 5dpo kleine steekjes baarmoeder 6dpo steekjes in baarmoeder links, moe 7dpo opgestaan met menstruatie gevoel, veel wit slijm, moe 8dpo 9dpo 10dpo 11dpo 12dpo 13dpo 14dpo
Yess, ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Erg moe. Dit heb ik altijd nog paar dagen na me eisprong. Verder geen symptomen 2dpo: Nog beetje moe, maar wel heel vrolijk. Alsof ik alles nu beetje kan loslaten. Mijn buik is wel heel erg opgezet. Meer dan normaal. 3dpo: Geen symptomen. Waterige/ slijmerige afscheiding 4dpo: slijmerige afscheiding, lichte krampen in me baarmoeder en beetje last van mijn onderrug. 5dpo: weinig symptomen, soms wat steekjes in me baarmoeder. 6dpo: krampen in me baarmoeder en pijnlijke borsten. Eigenlijk weet ik nu al dat ik ongesteld ga worden 7dpo: Nog steeds pijnlijke borsten, wat melkachtige afscheiding 8dpo: 9dpo: NOD
Ik ga ook weer meeschrijven! 20 april- DPO1- opgeblazen gevoel 21 april- DPO2- afscheiding is minder dan de afgelopen dagen 22 april- DPO3- diaree vanmorgen , krampjes en veel doorzichtig/slijmerige afscheiding. Ik twijfel of de eisprong toch niet nog moet komen... 23 april- DPO4- 24 aprol- DPO5- 25 april- DPO6- 26 april- DPO7- 27 april- DPO8- 28 april- DPO9- 29 april- DPO10- 30 april- DPO11- 1 mei- DPO12- 2 mei- DPO13- 3 mei- NOD-
Yess, ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Erg moe. Dit heb ik altijd nog paar dagen na me eisprong. Verder geen symptomen 2dpo: Nog beetje moe, maar wel heel vrolijk. Alsof ik alles nu beetje kan loslaten. Mijn buik is wel heel erg opgezet. Meer dan normaal. 3dpo: Geen symptomen. Waterige/ slijmerige afscheiding 4dpo: slijmerige afscheiding, lichte krampen in me baarmoeder en beetje last van mijn onderrug. 5dpo: weinig symptomen, soms wat steekjes in me baarmoeder. 6dpo: krampen in me baarmoeder en pijnlijke borsten. Eigenlijk weet ik nu al dat ik ongesteld ga worden 7dpo: Nog steeds pijnlijke borsten, wat melkachtige afscheiding 8dpo: Hoofdpijn en steken/krampen in me baarmoeder. 9dpo: NOD
Hoi ik ben nieuw hier! Eerste ronde voor ons 1e kindje Het lijkt mij leuk om ook mee te schrijven aangezien ik een aantal symptomen heb 1DPO/4DPO - Niks bijzonders 5DPO - Zeurende lage rugpijn en af en toe steekjes in onderbuik/liezen, gekke dromen 6DPO- Gekke dromen, steekjes in onderbuik en steekjes in linker borst Ben benieuwd
Ik ga ook weer meeschrijven! Het kan alle kanten op bij mij. Voor het eerst ovulatie testen gebruikt maar daar werd ik niet wijzer van. Ik ga nu uit van eisprong op 22 april. 23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2- 25 april- DPO3- 26 april- DPO4- 27 aprol- DPO5- 28 april- DPO6- 29 april- DPO7- 30 april- DPO8- 1 mei- DPO9- 2 mei- DPO10- 3 mei- DPO11- 4 mei- DPO12- 4 mei- DPO13- 6 mei- NOD
Wat leuk als het ten minste klopt dat mijn eisprong maandag was haha! Wist je trouwens dat er hier ook een andere groep is nod 1 t/m 15 mei waar we kletsen ?