Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Geen bloed geeft moed!

Ik vind temperatuur altijd een lastige graadmeter want dat kan nog met zoveel verschillende dingen te malen hebben..

2. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook!! Nog even afwachten en duimen maar!

Ruyax vindt dit leuk.
  3. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Sorry iedereen voor de superlate reactie....!:oops: Ik ben ongesteld geworden.

Na zo veel gekke symptomen hield mijn lichaam me weer mooi voor de gek.:$ Ik had even tijd nodig om het te verwerken. Mijn cyclus duurt normaal 28 dagen, nu zelfs 27. Inmiddels zit ik alweer op cd11. Nogmaals mijn excuses dat ik niks meer had gepost. Wilde denk ik even in de ontkenning blijven...:|:cry:

superkipje zei:
    1DPO gevoel dat ovu voorbij is, wel misselijk (vanwege de hormoonschommeling denk ik)
    2DPO opgeblazen gevoel, licht hoofdpijn en gevoelige borsten, misselijk, zodra ik trek krijg word ik misselijk en als ik te veel eet geljk weer, verkoudheid wordt maar niet minder: een beetje kriebelhoest, koortsig gevoel en een lopende neus.
    3DPO Vandaag naar dokter gegaan vanwege verkoudheid die niet weggaat. Beetje misselijk, opgeblazen gevoel, veel afscheiding, gevoelige borsten, milde ongesteldheidskrampen, niet aan een specifieke kant. Het voelt gewoon allemal een beetje kwetsbaar in mn buik.
    4DPO Opgeblazen gevoel en veel trek
    5DPO Nog steeds opgeblazen gevoel en licht in hoofd, heb ik al vaker gehad deze week. Vandaag ook lichte hoofdpijn.
    6DPO in de avond een misselijk gevoel in mn keel, opvliegerig gevoel, duizelig, voelt als een soort suikerdip
    7DPO Opgeblazen gevoel
    8DPO Verstopte neus en soort bloed gevoel/geur in mn neus (alsof je te lang bukt), veel last van dat opvliegerige gevoel. Koud zweet (mn rug was helemaal bezweet??), trillerig. Misselijk gevoel in keel. Lichte hoofdpijn die niet doorzet. Geen krampen vandaag, wel wat steken in lies.
    9DPO Vannacht wakker geworden van een volle blaad en daarna niet meer kunnen slapen. Nog steeds opvliegers en misselijk. Flo zegt dat ik vandaag 8 dpo ben dus dat zou ook nog kunnen. Ik rook vandaag ook overal hondenkak, is dat een ding...?? :roflmao:
    10DPO Vandaag nog meer van hetzelfde: misselijk, duizelig, weinig energie, milde hoofdpijn.... gisteren om 04:15 wakkergeworden. Vandaag was het 6:15 en niet meer geslapen. Veel honger. ik eet altijd hetzelfde ontbijt, vandaag rond 10 uur brood gegeten na mn ontbijt want had een knorrende maag. In de avond even een minuut flinke ongi kramp (minuutje ofzo) dus dacht daar begint het.. maar daarna had ik ineens veel dikke witte afscheiding (voelde het echt lopen sorry). Heb nu nog last van hele milde kramp denk ik. Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.
    11DPO
    12DPO
    Ongesteld :eek:
    13DPO
    14DPO NOD

4. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Sorry dat ik niet meer had gereageerd! Inmiddels ben ik er weer. Op naar de volgende ronde.

5. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Wat vervelend!! Hopelijk deze ronde een plakkertje!!!

superkipje vindt dit leuk.
  6. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Symptomen lijst.

1-5 dpo niks
    6 dpo droge ogen en moe
    7 dpo temperatuur flink omlaag en menstruatie achtige krampen. Nog steeds droge ogen en moe.
    8 dpo steekjes in onderbuik/liezen

Temperatuur lijst.
    1 dpo 36.4
    2 dpo 36.6
    3 dpo 36.8
    4 dpo 36.8
    5 dpo 37.0
    6 dpo 36.9
    7 dpo 36.5
    8 dpo 36.9

7. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik snap je teleurstelling en dat je dan even geen zin meer hebt in dit forum. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

superkipje vindt dit leuk.
  8. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ik goed zit met een eisprong op maandag 22 april!

23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm.
    24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen.
    25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch weer twijfelen aan mijn eisprong haha.
    26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel.
    27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie.
    28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel.
    29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik.
    30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer.
    1 mei- DPO9-
    2 mei- DPO10-
    3 mei- DPO11-
    4 mei- DPO12-
    4 mei- DPO13-
    6 mei- NOD

Lauren1993 en superkipje vinden dit leuk.
  9. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    23 april- DPO1- geen symptomen, wat krampen, veel witte afscheiding
    24 april- DPO2- hetzelfde als DPO1
    25 april- DPO3- veel witte afscheiding, ik heb ontzettend veel honger en krijg geen vol gevoel
    26 april- DPO4- nog steeds witte afscheiding
    27 aprol- DPO5- witte afscheiding, wel verminderd tov eerdere dagen.
    28 april- DPO6- witte afscheiding, kramp/stekend gevoel links onderin??
    29 april- DPO7- krampend/stekend gevoel verminderd, het gevoel alsof mijn blaas constant vol zit, gehele dag lichte misselijkheid, witte afscheiding, borsten wat voller echter niet gevoelig.
    30 april- DPO8- witte afscheiding, weer iets meer dan afgelopen dagen. Wat milde krampjes ofzo, voelt alsof mijn blaas vol is, ben wel weer kotsmisselijk. Al met al ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben helaas ..
    1 mei- DPO9-
    2 mei- DPO10-
    3 mei NOD

10. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Hoezo heb je het gevoel van niet?

11. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Ik was 3 jaar geleden zwanger (zie mijn eerste topic voor uitgebreide uitleg) en toen ‘voelde’ ik dat er iets aan mij lichaam was veranderd. Ik wist destijds niet wat (nog niet getest toen), maar het was dus de zwangerschap.
    En nu heb ik ‘dat gevoel’ niet ..

12. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Hmm ik snap het. Ik hoop toch dat je gevoel mis zit!

Ruyax vindt dit leuk.
  13. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Dat gevoel alzof blaas vol zit had ik ook.. ik bn nu bijna 5 weken en heb het nog dagelijks

14. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.263
    1.210
    113
    Vrouw
    Ik doe voor het eerst mee - na 8 maanden proberen afgelopen maandag éíndelijk een follikel op de echo (ovulatie-inductie met Gonal-F) en Ovitrelle mogen spuiten! Ik had al een aantal dagen van tevoren eiwit-achtige afscheiding, wat past bij de groei van het follikel.

Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e.
    1dpt: extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later op de dag ook enorme honger en cravings van hier tot Tokyo.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding.
    1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Alles is nieuw voor me, dus het is heel onwennig.. maar schijnt ook een bekende bijwerking te zijn van de Ovitrelle. Al wat minder afscheiding. Eerste zwangerschapstest gedaan om te kunnen bijhouden hoe mijn hcg afbouwt (door de ovitrelle)
    2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik, al is dat niet te zien aan de buitenkant. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer, hoop dat dat een goed teken is en dat ik ook écht geovuleerd heb! Test is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren.
    3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten.
    4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen)
    5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer
    6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :')
    7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle..
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    vanaf deze dag is een positieve test ook écht positief.. duimen dus!
    12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli

Ik 'mag' van mezelf vanaf morgen vroege testen gaan doen. Merk wel dat ik zenuwachtig begin te worden iedere keer als ik een beetje afscheiding voel, ben steeds bang dat er bloed bij gaat zitten en dat ik toch ongesteld ga worden. Tot dusver heb ik daar totaal geen klachten van overigens, dus we blijven duimen..

Rvdbj, Bluetique en Peeaa vinden dit leuk.
  15. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Symptomen lijst.

1-5 dpo niks
    6 dpo droge ogen en moe
    7 dpo temperatuur flink omlaag en menstruatie achtige krampen. Nog steeds droge ogen en moe.
    8 dpo steekjes in onderbuik/liezen
    9 dpo menstruatie krampen, met vlagen gevoelige borsten. Licht positieve test :D:oops:

Temperatuur lijst.
    1 dpo 36.4
    2 dpo 36.6
    3 dpo 36.8
    4 dpo 36.8
    5 dpo 37.0
    6 dpo 36.9
    7 dpo 36.5
    8 dpo 36.9
    9 dpo 36.9

Cloudspotter en Bluetique vinden dit leuk.
  16. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Heb je een foto? :D

Rvdbj vindt dit leuk.
  17. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022