Ik denk dat ik goed zit met een eisprong op maandag 22 april! 23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch weer twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. Als ik nu niet zwanger ben dan houdt mijn lichaam me echt zwaar voor de gek hoor 2 mei- DPO10- 3 mei- DPO11- 4 mei- DPO12- 4 mei- DPO13- 6 mei- NOD
Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e. 1dpt (23-4): extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later ook enorme honger en cravings.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding. 1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Al wat minder afscheiding. 2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer. Test na Ovitrelle is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren. 3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten. 4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen) 5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer 6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :') 7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle.. 8dpo (1-5): slecht geslapen, hoofdpijn, kleine krampjes/steekjes in onderbuik. Meer waterige witte afscheiding. Vroege test negatief. 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli Ik begin 'm echt te knijpen dat ik ongesteld ga worden.. Heb normaal ook altijd hoofdpijn 1-2 dagen voor ik ongesteld ben.. Hopelijk is het nu 'gewoon' vanwege het slechte slapen en het in de zon zitten vandaag, maar ik maak me zorgen.
Vandaag DPO10 en omdat ik zo erg het idee heb dat het niet is gelukt toch lopen testen .. Ik heb deze stripjes nooit gebruikt, kunnen jullie meekijken? Ohja geen idee hoe ik een foto kan toevoegen dus kunnen jullie mij daarmee ook helpen? Hahaahah
Oh ik ben benieuwd! Onder 'plaats reactie' vind je 'upload bestand'. Ik heb vanmorgen ook getest op dpo 10. Helaas negatief. Wel net zo lang lopen staren tot ik toch een hele lichte schaduw dacht te zien
Ik zie een streepje! Weer dat deze testen bekend staan om valse streepjes maar deze is wel duidelijk vind ik..
Oh dat wist ik helemaal niet .. Ik hoop dat dit dan een echte streepje is. Wil vandaag ook een digitale halen!
Deze is hartstikke duidelijk! En roze ook en niet grijs (indroogstreepje). Voorzichtig gefeliciteerd! Op naar een dikke knaller
Haha maar bij jou is het echt wel een goede streep voor 10 dpo! Zelfs vast te leggen op camera terwijl ik met het blote oog nog moeite heb om iets heeeeel vaags te (willen) zien. Alle symptomen zijn er.. weer misselijk deze ochtend .. ohh ik hoop het zo!
Als ik jullie zo hoor zijn jullie wel voorzichtig positief! Ik durf nog niet helemaal blij te zijn, wil eerst echt zo’n digitale test doen. Ben wel kotsmisselijk Ik houd jullie zeker op de hoogte en zo fijn dat jullie met me meekijken en meedenken, waardeer ik enorm! @Peeaa; oh ik hoop t zo erg! Ik denk aan je!
Een streep is een streep en dus positief! Bij mijn zoon was het pas echt 1,5 week overtijd een knaller. Ik hoop voor jou dat het mooi gaat oplopen!
Nee je hebt gelijk hoor, maar ben zo bang dat het vals positief is aangezien blijkbaar deze strips daar bekend om staan .. Dus ben nog sceptisch. Ik hoop binnenkort een mooie streep ook bij jou te zien!
Ik denk dat ik goed zit met een eisprong op maandag 22 april! 23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch weer twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- 4 mei- DPO12- 4 mei- DPO13- 6 mei- NOD
Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e. 1dpt (23-4): extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later ook enorme honger en cravings.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding. 1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Al wat minder afscheiding. 2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer. Test na Ovitrelle is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren. 3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten. 4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen) 5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer 6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :') 7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle.. 8dpo (1-5): slecht geslapen, hoofdpijn, kleine krampjes/steekjes in onderbuik. Meer waterige witte afscheiding. Vroege test negatief. 9dpo: aanhoudende 'krampen' in onderbuik. Meer een soort zwaar gevoel dat in vlagen komt? Af en toe wat steken. Vrijwel geen afscheiding meer, nog altijd negatieve vroege test. 10dpo: 11dpo: 12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli Ik ping-pong (ha!) enorm tussen 'ohh misschien is dit innestellingskramp' en 'wacht maar, je wordt binnenkort ongesteld'. Word echt gek van de onzekerheid