Ik ben speciaal voor dit hier komen kijken!! Jouw streep is wel echt een licht positieve en past goed bij jouw termijn!!!! waar ik het over had in de andere topic zijn echt die voorgedrukte schaduw die de testen van de andere meid laten zien. Die van jou is echt duidelijk roze en goed zichtbaar en het past ook echt bij jouw termijn. nog voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik waardeer het enorm dat je voor mij komt checken. Ik waardeer overigens alle vrouwen hier die de moeite nemen om naar mij te luisteren en de afbeeldingen beoordelen .. Krijg gewoon tranen in mijn ogen (ik ben ook emotioneel joh), jullie zijn allemaal zo ontzettend lief .. Ik wens jullie echt allemaal met alle oprechtheid al het goeds in het leven. Pfff dankjewel voor je beoordeling echt ontzettend bedankt nogmaals. Ik hoop dat dit echt echt positief is en een voldragen zwangerschap wordt.
@GabrielaH zo lief dat je hier even komt om dit te bevestigen. En @Ruyax daar zijn we zo'n groep voor! Ik duim en hoop met je mee dat je straks een prachtige baby in je armen hebt ♡
wat lief dat je het vraagt! Het gaat goed met mij, ik lees nog altijd, elke dag op deze site.. iknprobeer mijn wens voor een derde een beetje los te laten.. ik zou wel heel graag nog een keer de babytijd willen meemaken.. maar als het niet komt..dan is het maar zo. (zo denk ik op dit moment) ik heb altijd in mijn cyclus 2 verschillende fases.. vaak rond de periode dat ik ongesteld ga worden..denk ik..ach het is goed zo.. MAARRR..wanneer ik vruchtbaar ben..en rondom mijn vruchtbare periode..kriebelt het zoo erg... pff haha maar voor de rest gaat het goed.. Bij jou is het nu ook spannend he..?
Goedemorgen allemaal, werd 04:00 wakker en sindsdien niet meer kunnen slapen . Heb 2 uur gewacht voordat ik ging testen, want dacht ja moet sterk geconcentreerde urine hebben . Al met al zijn dit de resultaten (digital doe ik morgen want die komt pas vanavond binnen en die moet per se met ochtendurine?):
Wat knap van je dat je het 'een beetje' hebt kunnen los laten. Ik hoop dat het jullie alsnog gegund is in de toekomst! Heb je al wel een normale ongesteldheid mee gemaakt ? Ja hier zit ik in de test fase. Vandaag dpo 11 maar waar ik denk vet veel symptomen te hebben blijven de positieve testen uit..
Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e. 1dpt (23-4): extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later ook enorme honger en cravings.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding. 1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Al wat minder afscheiding. 2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer. Test na Ovitrelle is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren. 3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten. 4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen) 5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer 6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :') 7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle.. 8dpo (1-5): slecht geslapen, hoofdpijn, kleine krampjes/steekjes in onderbuik. Meer waterige witte afscheiding. Vroege test negatief. 9dpo: aanhoudende 'krampen' in onderbuik. Meer een soort zwaar gevoel dat in vlagen komt? Af en toe wat steken. Vrijwel geen afscheiding meer, nog altijd negatieve vroege test. 10dpo: pffff vannacht 2x super intens gedroomd dat ik een positieve test had.. maar helaas. Behalve kramp in bm eigenlijk nul symptomen. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.. 11dpo: 12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli 13dpo: NOD 7-5:
23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- 5 mei- DPO13- 6 mei- NOD
Ik heb nog geen normale menstruatie gehad.. de vmk is iets langer dan 3 weken geleden..ik verwacht mijn menstruatie volgende week. oeff je houdt het wel spannend zeg! had je ongeveer dezelfde symptomen bij de vorige ronde?
Heb je nog wel 'geprobeerd' of wilden jullie eerst d'r menstruatie afwachten? Wij zijn er weer vol voor gegaan. Ik heb inderdaad vergelijkbare symptomen alleen nu nog leer bultjes op de tepels. Maar.... ik je. Voor de miskraam nooit mijn lichaam in de gaten gehouden tussen eisprong en menstruatie. Het kan dus goed zijn dat de symptomen die ik denk te hebben ik altijd al heb als PMS.. Wie zal het zeggen. Vandaag maar een gezellige avond gehad met wijntjes en ik wacht het nu maar af..
Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e. 1dpt (23-4): extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later ook enorme honger en cravings.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding. 1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Al wat minder afscheiding. 2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer. Test na Ovitrelle is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren. 3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten. 4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen) 5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer 6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :') 7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle.. 8dpo (1-5): slecht geslapen, hoofdpijn, kleine krampjes/steekjes in onderbuik. Meer waterige witte afscheiding. Vroege test negatief. 9dpo: aanhoudende 'krampen' in onderbuik. Meer een soort zwaar gevoel dat in vlagen komt? Af en toe wat steken. Vrijwel geen afscheiding meer, nog altijd negatieve vroege test. 10dpo: pffff vannacht 2x super intens gedroomd dat ik een positieve test had.. maar helaas. Behalve kramp in bm eigenlijk nul symptomen. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.. 11dpo: gisteren kort steken in rechter onderbuik.. en vlak voor ik ging slapen bruin bloedverlies. Nu nog altijd krampen. Ben benieuwd of iets doorzet vandaag. 12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli 13dpo: NOD 7-5: In m'n hart blijf ik hoop houden dat gisteren een innestellingsbloeding was, maar ik denk dat mijn brein het beter weet. Denk dat ik eruit lig deze ronde..
23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst. 5 mei- DPO13- 6 mei- NOD
Ik begin toch wel te echt stressen nu aangezien ik het idee heb dat de uitslagen niet oplopen.. Kunnen jullie weer meekijken? Is het een goed idee om HCG te prikken? Onderste is echt net gedaan, dus nog wat nat, geen idee of dat wat uitmaakt.
Ik vind het een hele mooie oploop. Je zit nog maar op dpo 13! Bij mijn zoontje had ik pas 1,5 week na nod een knaller. Geen zorgen!