Ik ben chagrijnig en moe! Ik heb heel lang gedacht dat het wel weer eens raak kon zijn maar nu denk ik toch dat ik ongesteld ga worden. Nod kan tussen 6 mei en 9 mei liggen dus heb nog wat speling in de negatieve testen maar het is hoop waar ik aan vast blijf houden.
Ja dat had ik inderdaad begrepen aan de hand van je DPO lijstje, dat je gevoel dat zegt. Er is nog hoop kijkend naar je NOD, ik duim heel heel hard voor je! Kom ook echt elke dag kijken hoe het met je gaat ivm je medische VG.
Peeaa, post: 24868138, member: 128766"]23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst. 5 mei- DPO13- spierpijn gevoel in borsten, trekkerig gevoel in onderbuik, chagrijnig en moe. 6 mei- NOD
Ik zie 'm toch echt oplopen hoor! Het kan best dat het in het begin nog niet zo hard gaat. Je kunt op zich wel een HCG laten prikken, maar ik vraag me af of je daarmee meer info krijgt dan met deze testjes. Wat mij betreft ziet het er top uit
Trigger met Ovitrelle op maandagavond 22-4, ik vermoed ovulatie op de 23/24e. 1dpt (23-4): extreem slecht geslapen, enorme buikkrampen in de nacht. Erg moe hierdoor. Later ook enorme honger en cravings.. nog behoorlijk veel eiwitafscheiding. 1dpo: Niet moe, wel nog veel krampen en opgeblazen gevoel. Al wat minder afscheiding. 2dpo: Nog altijd kramperig en gevoelsmatig een opgezette buik. Vandaag vrijwel geen afscheiding meer. Test na Ovitrelle is nog altijd positief, maar een vleugje minder sterk dan gisteren. 3dpo: stukken minder kramp/opgeblazen gevoel, wel nog af en toe momenten. 4dpo: eigenlijk vrijwel geen klachten meer. Slaap wel nog altijd slecht (ik denk van de zenuwen) 5dpo: geen gekke dingen, ook geen opgeblazen gevoel meer 6dpo: lichamelijk geen klachten, maar wel emotioneel wiebelig. Kan ook door de stress op werk komen :') 7dpo: eerste volle negatieve test na de ovitrelle.. 8dpo (1-5): slecht geslapen, hoofdpijn, kleine krampjes/steekjes in onderbuik. Meer waterige witte afscheiding. Vroege test negatief. 9dpo: aanhoudende 'krampen' in onderbuik. Meer een soort zwaar gevoel dat in vlagen komt? Af en toe wat steken. Vrijwel geen afscheiding meer, nog altijd negatieve vroege test. 10dpo: pffff vannacht 2x super intens gedroomd dat ik een positieve test had.. maar helaas. Behalve kramp in bm eigenlijk nul symptomen. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.. 11dpo: gisteren kort steken in rechter onderbuik.. en vlak voor ik ging slapen bruin bloedverlies. Nu nog altijd krampen. Ben benieuwd of iets doorzet vandaag. 12dpo: 'verplichte' testdag vanuit de gyn/fertiliteitspoli --> negatief getest, vanmorgen ook wat bruinig bloedverlies (wel maar minimaal, maar toch). Geen innestelling dus afgelopen vrijdag.. 13dpo: NOD 7-5: Tja.. ik voelde 'm al aankomen. Morgen maar de poli bellen.
Ben wel opgelucht dat de vrouwen hier allemaal aangeven dat het oplopend is.. Daarbij heb ik ook een miscalculatie gemaakt Ben blijkbaar dpo 12 en dus eigenlijk 3+5 week. Iemand hier had me erop gewezen en dacht wat stom hahaha. Wel gek want ik had dan eigenlijk al op dpo 9 een lichte streep, blijkbaar kan dat bij sommige vrouwen
Heeft ook met de innesteling te maken. Bij de een is dan na 5 dagen en de ander na 9 dagen pas.. Echt een mooie oploop hoor dus geniet lekker
23 april- DPO1- opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6- witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst. 5 mei- DPO13- wakker geworden met nattig gevoel. Nog steeds witte afscheiding. Spierpijn gevoel in borsten, trekkerig gevoel in onderbuik, chagrijnig en moe. Ik bereid met mentaal alvast voor. 6 mei- NOD
23 april- DPO1- Opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- Rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- Spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6-Witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- Borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- Vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- Vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- Levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst. 5 mei- DPO13- Wakker geworden met nattig gevoel. Nog steeds witte afscheiding. Droge ogen. Obstipatie en winderigheid. Spierpijn gevoel in borsten, trekkerig gevoel in onderbuik, chagrijnig en moe. Ik bereid met mentaal alvast voor. 6 mei- NOD
Ik vind dit zo klote en durfde daarom niet blij te zijn om heel eerlijk te zijn. Gisteravond bij vaginale afscheiding vermengd zeer licht roze kleur/bruin(geen stolsels), echt minimaal, geen stolsels. Vandaag veel minder tov gisteren, maar ook wat menstruatieachtige krampen. Ik helemaal in paniek. Bij afvegen nooit iets. Toevallig belde de verloskundige mij omdat ik me had ingeschreven en ze stelde me enigszins gerust dat het normaal was, ze kan natuurlijk niet iets garanderen. Ik kan zo slecht tegen het onzekere en word zo angstig. Durf ook niet meer naar de wc te gaan, omdat ik bang ben dat ik echt bloed ga zien .. Vanochtend getest met die hcg stripjes en was wellicht iets donkerder dan gisteren (wel echt donkerder dan 2 dagen geleden). Mja goed dat zegt ook niets, want gisteravond dus begonnen. Mijn eerste echo is 20 mei ..
Hi , ik volg je nog. Wel heel vervelend dat je even in de schrik kwam door de spotting. Maar dit hoeft niet gelijk iets ergs te betekenen! Gelukkig heb je de verloskundige gesproken en hopelijk blijft de spotting ook helemaal weg en kan je rustig en blij wachten tot je eerste echo! Lekker snel , 20 mei!! Heerlijk! Hopelijk krijgen jullie een mooi kloppend hartje (of kloppende hartjes ) te zien!!!!
Hoihoi, fijn dat je mij nog volgt! Geeft me toch wel een goed gevoel hahah. Ja ik vond het zo gek? Ik dacht van de embryo heeft zich allang al ingenesteld, hoezo komt dit nu opeens .. Hopelijk blijft het idd weg en zien we een kloppende hart (of hartjes). Deze komende 2 weken gaan voor mij wel echt heel zwaar worden.. En kan nu ook totaal niet genieten van de zwangerschap helaas.
Ah gets... roze,rood,bruin.. allemaal kleuren die je niet wil zien wanneer je zwanger bent. Helaas zit er niks anders op dan afwachten.. houdt vertrouwen in de oplopende testen! Om je een beetje gerust te stellen na 6 weken zwangerschap van mijn zoon had ik ook echt rood bloed verlies. Was toen niks aan de hand en waarschijnlijk een gesprongen adertje. Knuffel!
23 april- DPO1- Opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm. 24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen. 25 april- DPO3- Rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha. 26 april- DPO4- Spierwitte afscheiding. Niet veel. 27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie. 28 april- DPO6-Witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel. 29 april- DPO7- Borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik. 30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer. 1 mei- DPO9- Vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder. 2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is) 3 mei- DPO11- Vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen. 4 mei- DPO12- Levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst. 5 mei- DPO13- Wakker geworden met nattig gevoel. Nog steeds witte afscheiding. Droge ogen. Obstipatie en winderigheid. Spierpijn gevoel in borsten, trekkerig gevoel in onderbuik, chagrijnig en moe. Ik bereid met mentaal alvast voor. 6 mei- NOD geen ongesteldheid te bekennen maar ook geen positieve test. Althans ik denk een tuurstreepje te hebben gezien na het uit elkaar halen van de test en heel goed knijpen met de ogen..als ik over twee dagen nog niet ongesteld ben test ik weer. Verdere 'symptomen' zijn gespannen borsten, nog steeds wit slijmerige afscheiding, geen obstipatie meer, droge ogen.
Nee idd ik wil het liefst geen enkele kleur zien .. En zoals je zegt er iets echt letterlijk niets wat je kan doen behalve afwachten. Ik vind dit gewoon erg lastig, mja het is ook niet anders. Het doet me wel goed dat ik het nu niet meer zie (heb echt met zaklampje gekeken naar mijn inlegkruisje ), af en toe wel krampen. Had begrepen dat dit normaal is, mits het niet steeds erger wordt etc. Vind het verbazingwekkend hoe paniekerig ik ben .
Hoop dat t allemaal goed komt. Ik zag dat jij nog je menstruatie niet hebt gehad, toch late innesteling?!?!