Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.267
    1.223
    113
    Vrouw
    Helemaal niet gek als je 't mij vraagt. Was jij niet degene die zelf ook medisch onderlegd is, of verwar ik je dan met iemand anders? Want zeker in dat gevoel vind ik het héél logisch dat je over alles piekert!

2. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ... of dat mijn eisprong toch de 25e is geweest en ik eigenlijk nog maar op DPO 11 zit vandaag :p ook hier afwachten...

Ruyax vindt dit leuk.
  3. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Ja je hebt de juiste voor je! Ik ben zelf arts en dat helpt echt totaal niet :roflmao:
    Ik ben niet aan het bloeden dus dat is echt top, wel menstruatie-achtige krampen maar ook weer niet. Had opgezocht dat dit doodnormaal was + verloskundige zei het ook.

Peeaa vindt dit leuk.
  4. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Ik duim echt keihard voor jou:oops:

Peeaa vindt dit leuk.
  5. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.267
    1.223
    113
    Vrouw
    Ah kijk, toch goed onthouden! Ikzelf ook, dus ik herkende je verhaal een tijdje terug helemaal haha. Leuk, al die kennis, maar het komt nu zoooo slecht uit:confused:

6. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Ah wat leuk, collega dus!:p
    Ja die kennis is leuk en aardig, totdat je het op jezelf gaat toepassen o_O

7. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Nee klopt nog steeds niet... latere eisprong.. late innesteling ..Who knows.. vanmorgen echt tuurstreep op de test. Alleen ook einde dag heel klein beetje bruin slijm.. dus ben er bang voor..

8. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Wauw gaat goed @Ruyax ik antwoord gewoon 2 x op t zelfde

9. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    23 april- DPO1- Opgeblazen gevoel, minder krampen en afnemend slijm.
    24 april- DPO2-Bijna geen slijm meer en verdere eisprong klachten zijn verdwenen.
    25 april- DPO3- Rommelende darmen en vanmiddag 2 x met afvegen klein beetje roze slijm (ovulatiebloed?!) Ga toch hierdoor twijfelen aan mijn eisprong haha.
    26 april- DPO4- Spierwitte afscheiding. Niet veel.
    27 april- DPO5- Weinig afscheiding. Obstipatie.
    28 april- DPO6-Witte plakkerige afscheiding. Niet veel. Krampen in onderbuik. Obstipatie. Steekjes in borst bij tepel.
    29 april- DPO7- Borsten voelen voller aan, bultjes op tepel, witte afscheiding. Steekjes in onderbuik.
    30 april- DPO8- Vanmorgen een misselijkheidsvlaag die weg trok. Witte afscheiding wordt meer.
    1 mei- DPO9- Vanmorgen weer een misselijkheidsvlaag. Precies nadat ik wat gegeten had. In de frisse buitenlucht op de fiets. Lichte krampen in baarmoeder.
    2 mei- DPO10- Vanmorgen getest negatief. Misselijkheidsvlaag weer in de ochtend. Borsten zijn voller en aderen lijken zichtbaarder, vooral links. M'n navel is gevoelig (weet niet of dat een ding is:p)
    3 mei- DPO11- Vanmorgen getest met ultravroeg digitale clear blue- negatief - nog steeds de witte afscheiding, tepels zijn groter en borsten over het algemeen spierpijn achtig. Gevoelige navel is heel irritant. Lichte krampen.
    4 mei- DPO12- Levendige droom gehad waarin ik een vogeltje uit een ei zag komen. Darmen van slag. Meer witte afscheiding. Steken in linkerborst.
    5 mei- DPO13- Wakker geworden met nattig gevoel. Nog steeds witte afscheiding. Droge ogen. Obstipatie en winderigheid. Spierpijn gevoel in borsten, trekkerig gevoel in onderbuik, chagrijnig en moe. Ik bereid met mentaal alvast voor.
    6 mei- NOD geen ongesteldheid te bekennen maar ook geen positieve test. Althans ik denk een tuurstreepje te hebben gezien na het uit elkaar halen van de test en heel goed knijpen met de ogen..als ik over twee dagen nog niet ongesteld ben test ik weer. Verdere 'symptomen' zijn gespannen borsten, nog steeds wit slijmerige afscheiding, geen obstipatie meer, droge ogen.
    7 mei- DPO ?- vanmorgen een iets duidelijkere tuurstreep en veel slijmerig verlies. Aderen op borsten steeds zichtbaarder maar.. ook vanavond net een klein beetje bruin slijm bij afvegen. De spanning...

10. Rvdbj

Rvdbj Lid

29 mrt 2024
    75
    89
    18
    Vrouw
    Ooh wat spannend!! Ik duim zo voor je!!

Ruyax en Peeaa vinden dit leuk.
  11. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    @Peeaa Die tuurstreep geeft mij wel hoop. En bruin is oud bloed dus misschien van de innesteling nog? Al met al ik blijf hoop voor je hebben!

Even een vraagje aan iedereen: hoelang blijven jullie doortesten? Ik zie echt wel mooie oploop, maar merk wel echt dat ik daar heel panisch om kan zijn en helemaal ga inspecteren etc. Wanneer is het genoeg? Oplopende testen zeggen namelijk ook niet alles.
    En kunnen je symptomen verschillen per dag? De eerste paar dagen was ik kotsmisselijk, nu ook maar niet meer zo heftig. Daar ga ik dan ook over piekeren ..

Mijn echo is trouwens 27 mei ipv 20 mei, had mijn laatste menstruatiedag verkeerd aangegeven en heb netjes verloskundige gebeld:roflmao:

12. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ongesteld :(

13. Christell0304

Christell0304 Actief lid

17 nov 2020
    269
    249
    43
    Vrouw
    Aaah wat jammer! Het leek zo veelbelovend :(
    Voel echt met je mee!

14. Christell0304

Christell0304 Actief lid

17 nov 2020
    269
    249
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal..
    Twijfels twijfels, eerste ronde 2e kindje
    Zo gek dat je in 3 jaar tijd weer vergeet hoe je lijf zich toen voelde.
    Ik heb afgelopen donderdag mn eisprong gevoeld en de hele week hebben we goed geklust. In mijn eerste zwangerschap was ik bij ronde 1 al zwanger dus ergens verwacht/hoop ik dat t nu ook snel gaat.
    Maar die onzekerheid tot je NOD! Pfff
    Hier mijn lijstje:
    1-3 dpo niets
    4 dpo - tijdens werk in de avond overvallen met krampen. Stille hoop dat mn innesteling wellicht vroeg was?
    Hield nog paar uur zeurend aan.
    5 dpo wat vermoeid en lage rugpijn, maar had ook een ongelooflijke opruim drang dus de rugpijn kan ik ook zelf hebben veroorzaakt :roflmao:
    6 dpo een opruim drang nog steeds. Dont know why? Bij hoesten voel ik t trekken in mn baarmoeder..

Ik verwacht mijn NOD 15 mei, dat zou 13dpo zijn.
    100% zeker ben ik niet omdat mijn spiraal sinds januari verwijderd is en mijn cyclus de eerste maand 32 dagen was, daarna 31 en mn laatste cyclus 30 dagen. Ik hou dus nu ook maar 30 dagen aan...

15. Anna12301

Anna12301 Lid

6 mei 2024
    29
    27
    13
    Hi dames!

Ik lees al een tijdje mee en dacht waarom doe ik dan niet mee.

Dit is de 2e maand pilvrij.

Ik heb niet precies alles onthouden maar dit is het tot nu toe:

1-3 dpo lage rugpijn, afscheiding wit
    4-5 dpo niks bijzonder denk ik, ik denk elke keer dat mijn lichaam met me speelt maar zie wel bloedvaten bij mijn borsten. Afscheiding vochtig.
    6 dpo ik denk dat mijn borsten gevoelig aanvoelen.

MoeshjMoeshj vindt dit leuk.
  16. Anna12301

Anna12301 Lid

6 mei 2024
    29
    27
    13
    Oh en als toevoeging, ik heb soms een soort sprong gevoel, moeilijk uit te leggen. Alsof je in de attractie, die met een boot die omhoog en laag gaat.

17. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw
    @Peeaa wat vervelend meid!
    Dikke knuffel voor jou!

18. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024