Mijn lichaam heeft me gewoon echt heel hard voor de gek gehouden met al m'n 'symptomen'. En nu breekt de ongesteldheid dan ook weer niet echt door waardoor ik toch weer ga twijfelen. Heel irritant!
Maar je had toch tot 2x toe een tuurstreep?? Gewoon morgen weer eens testen! Misschien toch bloeding van prille zwangerschap?
1dpo - lichtroze bij afvegen 2 dpo - niets 3 dpo - niets 4 dpo - zeurende steekjes in onderrug + lies. Lichtgevoellige borsten Misschien ben ik 5dpo maar ik ga er even vanuit dat mijn eisprong zondag is geweest. Maar had vrijdag positieve CB test en die avond veel pijn, alsin misschien eisprong? En zaterdag IUI gehad.
Ja klopt maar n 3 dagen ook niet opengelopen dus dan is er denk ik iets niet goed gegaan met de innesteling.
zo balen! En idd dan ga je toch weer van alles hopen he als t niet doorzet Hier nod vandaag maar niets te bekennen zo raar maar early test zo wit als sneeuw dus ik zit hier ook echt van alles te denken
Ik heb echt geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar aangezien hier de meeste mij kennen voel ik me hier het ‘veiligst’. Ik heb dus nog steeds menstruatie-achtige krampen, en niet meer zeer lichte roze afscheiding gehad. Soms lijkt het bruin? Ik heb sinds begin zwangerschap al lage rugpijn en dat vind ik wel gek in combi met dat ik 4+1 week nu ben. Testen lopen op naar mijn weten (zal morgen anders hier weer posten), maar als ik ga opzoeken op internet denk ik hmm.. Lage rugpijn + 1x zeeeer licht roze afscheiding en nu heel af en toe bruin + menstruatie-achtige krampen, alsof het voorstadia is van een miskraam. Ik kan er echt niet meer mee dealen .. Ben zo ontzettend onzeker.
Heel naar voor je deze zorgen. Helaas zit er echt niks anders op dan afwachten tot de echo en moes blijven houden in dat de testen oplopen. Miskramen verlopen echt bij iedereen anders net als zwangerschappen. Bij mijn zoon heb ik dus ook gebloed met 6 weken en was er niks aan de hand. Mijn vriendin heeft zelfs de hele zwangerschap door gebloed.. die krampen zijn ook niet gek omdat je lichaam te veranderd. Maarja zekerheid heb je gewoon nu niet. Dikke knuffel en ik hoop dat het helemaal goed komt bij je!
Dankjewel Peeaa, waardeer het enorm dat je elke keer de tijd neemt. Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik merk op dat ik niet meer normaal kan nadenken en heel erg met emotie reageer. Er zit ook echt niets anders op dan wachten en laat ik nou hier zo slecht in zijn. Ik hoop gewoon dat het hierbij blijft, mooie echo’s heb en uiteindelijk een gezonde baby. Ik wens dit voor jullie allemaal. Wat zijn wij vrouwen toch ontzettend sterk pff ..
Nee sorry, ik heb deze keer wel veel lage rugpijn gehad in het begin maar nog geen bruine afscheiding of innesteling bloed. Het zou goed kunnen dat dit het gewoon is bij jou zover ik je symptonen lees.
oooh ok nou weet je igg waar je aan toe bent nu.. hier nog niks… zo gek maar ja ik wacht ff tot zondag en als er dan nog niks is weer testen…
Ik werk trouwens met de daysy. 1-3 dpo lage rugpijn, afscheiding wit 4-5 dpo niks bijzonder denk ik, ik denk elke keer dat mijn lichaam met me speelt maar zie wel bloedvaten bij mijn borsten. Afscheiding vochtig. 6 dpo ik denk dat mijn borsten gevoelig aanvoelen. 7dpo weer gevoelige borsten? Heel warm, ik denk ook hoofdpijn? Constipatie, lastig te zeggen want dit heb ik normaal ook soms en ik heb ook ongezond gegeten.
Oh man ik vind het zo rot om te lezen dat je je zo voelt! Maar ik snap je angst ook helemaal.. Denk je dat het je zou helpen om met je verloskundige te overleggen? Uiteindelijk kunnen je klachten ook prima passen bij het groeien/rekken van je baarmoeder, en alle hormonale veranderingen nu. Bruin is verder goed denk ik, dan is het oud! Ik gun je wat rust, en ga heel hard voor je duimen dat alles goed is <3
1dpo - lichtroze bij afvegen 2 dpo - niets 3 dpo - niets 4 dpo - zeurende steekjes in onderrug + lies. Lichtgevoellige borsten 5 dpo - hele gevoelige borsten. Geslapen ‘s middags. Nog steeds steekjes vooral rechts. 6 dpo - heel levendig gedroomd. Wakker met hoofdpijn en echt uitgeslapen voor mijn doen. Soms maagzuur en veel opkomende boertjes.. en heb net de tuin omgespit en nu echt kotsmisselijk daarvan. Qua klachten ben ik hoopvol. Qua timing van IUI niet en dat is wel echt een mindf*ck. Tijdens een cyclus krijg ik tot nu toe altijd 6 dagen voor menstruatie ontzettend last van mijn borsten. Nu begon dat al veel eerder!! Wachten wachten wachten