Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Veel succes! <3

Lauren1993 vindt dit leuk.
  2. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Afgelopen dagen mn menstruatie gehad helaas. Op naar ronde 5, nu wachten op mn ovulatie.

3. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ahwww, balen! Ja elke maand langer is een maand te veel! Hopelijk is het aankomende ronde raak.

DisneyMom vindt dit leuk.
  4. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee.

1 dpo . Veel afscheiding
    2 dpo. Poetsaanval, veel energie , veel afscheiding
    3 dpo. Heel.lichte steekjes links iets lager dan eisprong zelfde kant. Borsten zijkant inwendig gevoelig, niet aan de buitenkant. Redelijk wat afscheiding
    4 dpo. Krampjes en steekjes iets meer aanwezig. Borsten ook iets gevoeliger dan gisteren. Redelijk afscheiding, veel eetlust. Rustiger dan normaal.
    5 dpo. Afscheiding loopt eruit waterig wit. Meer aanwezige steekjes en krampjes. Borsten in stijgende lijn gevoeliger. Meer eetlust. Rustiger dan gewoonlijk. Savonds super misselijk ( progesteron, heb ik vaker)
    6 dpo. Temp nog steeds omhoog , geen dip op 5 dpo zoals voorgaande rondes. Misselijk met wakker worden. Borsten bijna pijnlijk soms. Meer honger, beet onrustig.
    7 dpo.
    8 dpo.
    9 dpo.
    10 dpo.
    11 dpo.
    12 dpo.
    13 dpo.
    14 dpo. 3 februari nod

Al met al toch wel wat verschillen met de 13 rondes hiervoor en vooral.de al 6 dagen stijgende temp maakt me nieuwsgierig naar de komende week..

DisneyMom, MomtobeW en Levice vinden dit leuk.
  5. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ik had m'n lijstje privé bijgehouden, ik ga er niet van uit dat het raak is aangezien ik altijd overal last van heb. :roflmao::o: maar ik wil hem toch met jullie delen! En ik kan maar zo in dpo verder zijn omdat ik echt 48 uur aanhoud na ovulatie testen.

1 dpo - 3 dpo licht gevoelige borsten.
    4 dpo - in de nacht een hele felle scherpe steek in mijn baarmoeder werd er misselijk van. S' nachts eruit om te plassen, licht gevoelige borsten
    5 dpo s' nachts eruit om te plassen rare dromen, ik ben onverzadigd met eten, cravings mozarella balletjes. Licht gevoelige borsten.
    6 dpo weer eruit om te plassen, vreemde dromen, licht gevoelige borsten.

Bluetique en Momof3d5 vinden dit leuk.
  6. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee.

1 dpo . Veel afscheiding
    3 dpo. Heel.lichte steekjes links iets lager dan eisprong zelfde kant. Borsten zijkant inwendig gevoelig, niet aan de buitenkant. Redelijk wat afscheiding
    4 dpo. Krampjes en steekjes iets meer aanwezig. Borsten ook iets gevoeliger dan gisteren. Redelijk afscheiding, veel eetlust. Rustiger dan normaal.
    5 dpo. Afscheiding loopt eruit waterig wit. Meer aanwezige steekjes en krampjes. Borsten in stijgende lijn gevoeliger. Meer eetlust. Rustiger dan gewoonlijk. Savonds super misselijk ( progesteron, heb ik vaker)
    6 dpo. Temp nog steeds omhoog , geen dip op 5 dpo zoals voorgaande rondes. Misselijk met wakker worden. Borsten bijna pijnlijk soms. Meer honger, beet onrustig.
    7 dpo. Onrustig, moodswings. Constipatie , temp nog hoog. Afscheiding wit waterig. Niesaanval. Lage rugpijn. Flinke steken bm Savonds weeige maag.
    8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen
    9 dpo.
    10 dpo.
    11 dpo.
    12 dpo.
    13 dpo.
    14 dpo. 3 februari nod

Al met al toch wel wat verschillen met de 13 rondes hiervoor en vooral.de al 6 dagen stijgende temp maakt me nieuwsgierig naar de komende week..[/QUOTE]

Levice en Bluetique vinden dit leuk.
  7. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik wil mijn ook wel bijhouden:

1-2 dpo: niets
    3-4: dpo wat plakkerige witte afscheiding, wat krampen
    5 dpo: intense droom, gevoel dat borsten iets strakker in bh zitten

Dit alles is nog erg subtiel, dus geen idee..

Levice vindt dit leuk.
  8. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik wil mijn symptomen ook wel bijhouden:

3-4: dpo wat plakkerige witte afscheiding, wat krampen, koud
    5 dpo: intense droom, gevoel dat borsten iets strakker in bh zitten, koud, weer iets afscheiding

Levice en Momof3d5 vinden dit leuk.
  9. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ik had m'n lijstje privé bijgehouden, ik ga er niet van uit dat het raak is aangezien ik altijd overal last van heb. :roflmao::o: maar ik wil hem toch met jullie delen! En ik kan maar zo in dpo verder zijn omdat ik echt 48 uur aanhoud na ovulatie testen.

4 dpo - in de nacht een hele felle scherpe steek in mijn baarmoeder werd er misselijk van. S' nachts eruit om te plassen, licht gevoelige borsten
    5 dpo s' nachts eruit om te plassen rare dromen, ik ben onverzadigd met eten, cravings mozarella balletjes. Licht gevoelige borsten.
    7 dpo last van slapeloosheid ik slaap super licht, borsten doen meer pijn, lichte steekjes bm, obstipatie, levensechte dromen. Verder voel ik me energiek.

Levice en Momof3d5 vinden dit leuk.
  10. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee. Blijft wel echt spannend nu

1 dpo . Veel afscheiding
    7 dpo. Onrustig, moodswings. Constipatie , temp nog hoog. Afscheiding wit waterig. Niesaanval. Lage rugpijn. Flinke steken bm Savonds weeige maag.
    8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen. moodswings
    9 dpo. Temp dip , onderbuik blijft aanwezig met krampjes en steekjes. Obstipatie. Weinig energie. Afscheiding wit. Gevoel dat ik me weer laat foppen door mijn lichaam.
    10 dpo.
    11 dpo.
    12 dpo.
    13 dpo.
    14 dpo. 3 februari nod

Vandaag 9 dpo en het ziet er niet slecht uit maar begin in mijn hoofd al voor te bereiden op de teleurstelling want ja , heb al vaker gedacht dat het wel eens raak kon zijn :oops:

11. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik wil mijn symptomen ook wel bijhouden:

3-4: dpo wat plakkerige witte afscheiding, wat krampen, koud
    5 dpo: intense droom, gevoel dat borsten iets strakker in bh zitten, koud, weer iets afscheiding
    6: soms íneens koud, tepels wat stijf

Momof3d5 vindt dit leuk.
  12. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    #72 Momof3d5, 29 jan 2024
    Laatst bewerkt: 29 jan 2024
    Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee. Blijft wel echt spannend nu

1 dpo . Veel afscheiding
    8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen. moodswings
    9 dpo. Temp dip , onderbuik blijft aanwezig met krampjes en steekjes. Obstipatie. Weinig energie. Afscheiding wit. Gevoel dat ik me weer laat foppen door mijn lichaam. Vreetbuien en trekkende liezen
    10 dpo. Super slecht geslapen, temp op discarded helaas..wel iets hoger dan gisteren. Borsten gespannen. Gerommel in onderbuik en blijf last van darmen hebben. Afscheiding waterig wit. Heel veel dorst.
    11 dpo.
    12 dpo.
    13 dpo.
    14 dpo. NOD

The final countdown..tergende langzame dagen komen er nu aan, maar goed dat ik vandaag al een drukke dag heb..hopelijk gaat de tijd snel vandaag :)

SarahRose, Bluetique en MomtobeW vinden dit leuk.
  13. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw

7 dpo last van slapeloosheid ik slaap super licht, borsten doen meer pijn, lichte steekjes bm, obstipatie, levensechte dromen. Verder voel ik me energiek
    8 dpo 's nachts er uit om te plassen (om gek van te worden) levensechte dromen, hier en daar wat lichte krampjes in de baarmoeder, mijn borsten doen ZEER en tepels jeuken enorm (dit is nieuw) ze zijn ook een stuk voller en last van wat meer afscheiding.

Ik begin een zeer positief lijstje te krijgen vooral het vele plassen en jeukende tepels zijn iets wat ik niet herken van de vorige rondes. Maar zoals ik al zei ik heb altijd overal last van dus wil ook niet te veel hopen.:roflmao:

SarahRose, Bluetique, Levice en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Spannend lijstje idd! Fingers crossed

MomtobeW vindt dit leuk.
  15. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    #75 MomtobeW, 29 jan 2024
    Laatst bewerkt: 29 jan 2024
    @Momof3d5 Hoop het zo na al die maanden, maar mag van me zelf niet te veel hopen om teleurstelling te voorkomen.

Liefste wil ik morgen al testen maar kan beter nog ff wachten, zal wel leuk kado zijn voor ons 1 jarig trouwen. :roflmao::rolleyes:

Levice, SarahRose en Momof3d5 vinden dit leuk.
  16. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    Ronde 7 alweer ;)
    1DPO: Niks
    2DPO: Ineens extreem veel afscheiding. Lijkt wel alsof het eruit stroomt.
    3DPO: Nog steeds super veel witte crèmige afscheiding. Daar waar ik altijd koude voeten heb na mn ovulatie heb ik het nu continu super warm.
    4DPO: Borsten beginnen gevoelig te worden. Metaalachtige smaak in mn mond en nogsteeds veel afscheiding..

SarahRose en Momof3d5 vinden dit leuk.
  17. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Hier hetzelfde, ronde 14 ...wordt wel tijd nu haha maar ik wacht ook minimaal tot woensdag

Bluetique, MomtobeW en SarahRose vinden dit leuk.
  18. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal! Ik breek even in voor een vraag over afscheiding, omdat iedereen hier daar goed op let. Hopelijk mag dat! Ik zou heel graag mee schrijven, maar ik heb helaas nog geen cyclus (7 maanden geleden bevallen). Nu heb ik wel steeds meer afscheiding, het is vaak een beetje gelig van kleur. Hebben jullie enig idee wat dit betekent en hebben jullie dit ook? Ik weet wel dat ik het voorheen ook wel had, maar geen idee in welk deel van m’n cyclus. Zou het betekenen dat er toch iets gebeurt?

19. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ja gun het je van harte!!

Momof3d5 vindt dit leuk.
  20. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw

7 dpo last van slapeloosheid ik slaap super licht, borsten doen meer pijn, lichte steekjes bm, obstipatie, levensechte dromen. Verder voel ik me energiek
    8 dpo 's nachts er uit om te plassen (om gek van te worden) levensechte dromen, hier en daar wat lichte krampjes in de baarmoeder, mijn borsten doen ZEER en tepels jeuken enorm (dit is nieuw) ze zijn ook een stuk voller en last van wat meer afscheiding.
    9 dpo Levensechte dromen, weer een overvolle blaas, mijn borsten doen echt zeer! Last van stemmingswisselingen. Geen krampjes. Vandaag sterk het gevoel dat het weer niet gelukt is deze ronde.

Ik begin een zeer positief lijstje te krijgen vooral het vele plassen en jeukende tepels zijn iets wat ik niet herken van de vorige rondes. Maar zoals ik al zei ik heb altijd overal last van dus wil ook niet te veel hopen.:roflmao:

Bluetique vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina