Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

  1. Lauren1993

    Lauren1993 Actief lid

    19 apr 2023
    192
    153
    43
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik die ook weer mee!

    1dpo: Geen symptomen
    2dpo: Geen symptomen
    3dpo: Veel krampen in me baarmoeder. Buik is er opgeblazen
    4dpo
    5dpo
    6dpo
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    NOD
     
  2. Dinobaby

    Dinobaby Lid

    12 mei 2024
    9
    3
    3
    Vrouw

    Zelf nooit met temperatuur bezig geweest het is idd ik een smartwatch om heb. Maar merk wel mijn temperatuur de hele maand door flink schommelt..
    Maar wat ik lees is temperatuur eigenlijk alleen betrouwbaar om je eisprong te vinden. En daalt bij de meeste de temperatuur pas dag ze ongesteld worden wat wijst op menstruatie en valt er niet veel over zwangerschap aan af te lezen. Maar ik heb geen idee.. haha
    Weet ik vandaag 8 dpo ben en men temp een dip heeft naar 36.4.
    Lees tegelijk hier op forum vaak wel voor nod temp richting 37 positief kan zijn.

    Ja wanneer je positief test ligt ook aan wanneer de innesteling is en dit kan tussen 5 en 12 dagen na ei zijn. Dus erg breed begrip haha daarom sommige soms al met 7 dpo ligt teste en andere x pas met 14 dpo..
    Enkeling zelfs later

    Stom he je niet gewoon echt iets hebt voor een test zegt o je bent wel zwanger want dit of dit
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  3. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    101
    114
    43
    Vrouw
    Leuk dat je ook een smartwatch gebruikt, ik had deze toevallig gekregen dus ben benieuwd wat hij volgende maand aangeeft en of t een beetje accuraat is allemaal!

    En dat had ik dus bij mn zoontje idd, pas bij 14dpo licht positief met een early testen!
    We gaan het zien deze ronde, vooralsnog niet ongesteld hier. Verwacht hem zelf vandaag.
     
  4. Dinobaby

    Dinobaby Lid

    12 mei 2024
    9
    3
    3
    Vrouw
    Oee
    Oeee spannend, ik duim voor je het weg blijft..
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  5. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    1 tot 7 dpo niet zoveel symptonen, alleen levendige dromen, oplopende temperatuur en hoge rusthartslag
    8 dpo met vlagen misselijk, levendige dromen temperatuur om 07.00 uur 37,0
    9 dpo buikkrampen de hele avond.. beetje misselijk met vlagen, zere borsten.
    Die buikkrampen deden vermoeden van ongesteldheid.... maar nog niks te bekennen. Temperatuur 37,1
    10 dpo negatieve test van kruidvat, had teveel testdrang. Toch wel een teleurstelling... temperatuur blijft hoog.. 37,1 bij wakker worden om 07.00 uur.
    Mocht het zo zijn had ik toch wel een positieve test verwacht vandaag.

    In de avond veel menstruatuekrampen.. denk dat mijn menstruatie zich snel gaat aandringen. :( laat maar komen.. dan zijn we ook weer van de onzekerheid af. Al is het natuurlijk jammer.

    11 dpo menstruatie nog nergens te bekennen. Temperatuur omlaag naar 36,8...
    Weinig geslapen.. voor de rest geen symptonen.
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  6. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    101
    114
    43
    Vrouw
    Spannend! Wanneer verwacht je de menstruatie?
     
  7. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    Ik weet eigenlijk niet hoe lang de fase na mijn eisprong duurt. Dus geen idee. na die krampen van gisteren dacht ik dan komt het vast vandaag. Maar nog niks te bekennen en krampen zijn ook voorbij.

    Hoe gaat het met jou?
     
    Babywishbloem en Christell0304 vinden dit leuk.
  8. Lauren1993

    Lauren1993 Actief lid

    19 apr 2023
    192
    153
    43
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik die ook weer mee!

    1dpo: Geen symptomen
    2dpo: Geen symptomen
    3dpo: Veel krampen in me baarmoeder. Buik is erg opgeblazen
    4dpo: Nog steeds een trekkende baarmoeder. Mijn gedachten maken me gek met, wat als het de innesteling is. Ook al weet ik dat 4dpo te vroeg is voor een innesteling.
    5dpo
    6dpo
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    NOD
     
    Polyjuicee, Babywishbloem en Christell0304 vinden dit leuk.
  9. Dinobaby

    Dinobaby Lid

    12 mei 2024
    9
    3
    3
    Vrouw
    Hoe lang is je syclus weetje dat? Vaak kan je uitgaan van lutalefase ongeveer 14 dagen is. Als je geen idee hebt hoelang. Gezien 14 dagen meest voorkomende is. Wel ligt het ook aan lengte syclus etc..
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  10. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    101
    114
    43
    Vrouw
    Vervelend he die random krampen! Ik heb die ook af en toe sinds eisprong maar eerlijk gezegd heb ik er dus nooit op gelet of ik die altijd al had of dat t mij nu pas opvalt omdat ik zwanger wil raken.
    Vandaag was toevallig rustig in mn buik, vanavond beginnen de lichte steekjes weer maar nog geen ongesteldheid te bekennen.. ik wacht t af tot vrijdag en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben maar de testen negatief blijven is er toch wat geks aan de hand
     
  11. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    Ja dat is een hele lastige vraag. Ik heb pcos.. dus mijn cycluslengte verschilt heel erg..... wist ook niet zeker of ik wel ovuleerde. Toch een positieve ovulatietest gehad met een dikke streep, dus lijkt erop van wel.

    Dus na deze maand weet ik hoe lang ongeveer mijn lf duurt haha.

    Hoe is het met jou?
     
    Polyjuicee vindt dit leuk.
  12. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    Dit is zo herkenbaar... je lijf ligt echt onder een vergrootglas hahahah. Normaal ga je maar gewoon door ofzo. Hahahaha

    Ik hoop voor je dat het snel vrijdag is. en dat je hopelijk een positieve test mag ontvangen!!

    Mocht morgen mijn temperatuur niet verder gedaald zijn dan gooi ik er nog een testje tegenaan. Ik heb mij vandaag zo moeten inhouden.
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  13. Dinobaby

    Dinobaby Lid

    12 mei 2024
    9
    3
    3
    Vrouw

    Wel fijn beide uitkomsten voor nu ergens fijn zijn.. zwanger zijn of een syclus idee hebben haha..

    Hier opzich goed, verbazend weinig buikpijn en hoofdpijn deze week.. wel veel last van jeukende tepel rechts en soms pijn aan men borsten.
    Wat maagzuur zo nu en dan. En wel erg opgeblaze buik..
    Wat meer dromen en vaker wakker.
    Maar eigenlijk weinig te klagen terwijl ik meestal best wat ziekig voel van de eisprong zelf.
     
  14. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    101
    114
    43
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal.
    Vannacht een enorme dip in temperatuur gemeten, toch de testdrang gehad. Negatief en na paar uur rommelende darmen had ik zojuist wat rozig bij afvegen...
    Denk dat mijn ongesteldheid door gaat breken en ronde 1 officieel afgeschreven is
    Ach in ieder geval krijg ik inzage in mijn temperatuur tijdens cyclus, wie weet kan ik er de volgende ronde meer info uit halen :)
    Succes meiden, ik lees voorlopig nog mee want ik ben heel benieuwd naar jullie!
     
    Babywishbloem vindt dit leuk.
  15. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    Ach wat jammer zeg.....
    .... in ieder geval bedankt voor de update.. en ik hoop dat je tweede wonder niet al te lang op zich laat wachten!!!
     
    Christell0304 vindt dit leuk.
  16. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    1 tot 7 dpo niet zoveel symptonen, alleen levendige dromen, oplopende temperatuur en hoge rusthartslag
    8 dpo met vlagen misselijk, levendige dromen temperatuur om 07.00 uur 37,0
    9 dpo buikkrampen de hele avond.. beetje misselijk met vlagen, zere borsten.
    Die buikkrampen deden vermoeden van ongesteldheid.... maar nog niks te bekennen. Temperatuur 37,1
    10 dpo negatieve test van kruidvat, had teveel testdrang. Toch wel een teleurstelling... temperatuur blijft hoog.. 37,1 bij wakker worden om 07.00 uur.
    Mocht het zo zijn had ik toch wel een positieve test verwacht vandaag.

    In de avond veel menstruatuekrampen.. denk dat mijn menstruatie zich snel gaat aandringen. :( laat maar komen.. dan zijn we ook weer van de onzekerheid af. Al is het natuurlijk jammer.

    11 dpo menstruatie nog nergens te bekennen. Temperatuur omlaag naar 36,8...
    Weinig geslapen.. voor de rest geen symptonen
    12 dpo uhm ja.... temperatuur vannochtend weer omhoog naar 37.
    Dus toch maar een test gedaan van kruidvat 2 v 5. En die liet een heeeel licht tweede streepje zien. Meteen early clearblue en action test geprobeerd.. maar allebei negatief. Dus we wachten het nog maar weer af. Misschien nog te vroeg.. of een valse. In ieder geval nog geen menstruatie.
     
    Babywishbloem en Christell0304 vinden dit leuk.
  17. Lauren1993

    Lauren1993 Actief lid

    19 apr 2023
    192
    153
    43
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik doe ook weer mee!

    1dpo: Geen symptomen
    2dpo: Geen symptomen
    3dpo: Veel krampen in me baarmoeder. Buik is erg opgeblazen
    4dpo: Nog steeds een trekkende baarmoeder. Mijn gedachten maken me gek met, wat als het de innesteling is. Ook al weet ik dat 4dpo te vroeg is voor een innesteling.
    5dpo: Wordt beetje eentonig maar nog steeds krampen in me baarmoeder. Vandaag ook links steeds steekjes. Onrustig gevoel.
    6dpo
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    NOD
     
  18. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    1dpo - lichtroze bij afvegen
    2 dpo - niets
    3 dpo - niets
    4 dpo - zeurende steekjes in onderrug + lies. Lichtgevoellige borsten
    5 dpo - hele gevoelige borsten. Geslapen ‘s middags. Nog steeds steekjes vooral rechts.
    6 dpo - heel levendig gedroomd. Wakker met hoofdpijn en echt uitgeslapen voor mijn doen. Soms maagzuur en veel opkomende boertjes.. en heb net de tuin omgespit en nu echt kotsmisselijk daarvan.
    7 dpo - in de ochtend wat krampen, hele week al weinig/geen afscheiding. Pijnlijke borsten nog steeds.
    8 dpo - gekke steek/gevoel onder mn navel ‘s avonds. Borsten ontzettend pijnlijk.
    9 dpo - constant zere borsten. Vooral aan de zijkant. Daar is het ook helemaal dik en hard.
    In de avond
    positieve cb test.
    10 dpo - felle steekjes, opgeblazen gevoel en nog steeds hele pijnlijke borsten.
    11 dpo - testjes lopen mooi op! Zelfde symptomen als gister
    12 dpo - testje weer opgelopen, zelfde symptomen en moet echt vaak even wat eten want snel honger en als ik echt hongergevoel heb voel ik me ook snel naar en trillerig. Nog steeds weinig tot geen afscheiding!

    lijstje maar weer even bijgewerkt tot nu toe! Nog 2 dagen tot NOD. Heel spannend allemaal.
     
    Peeaa, Polyjuicee, Babywishbloem en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Lauren1993

    Lauren1993 Actief lid

    19 apr 2023
    192
    153
    43
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik doe ook weer mee!

    1dpo: Geen symptomen
    2dpo: Geen symptomen
    3dpo: Veel krampen in me baarmoeder. Buik is erg opgeblazen
    4dpo: Nog steeds een trekkende baarmoeder. Mijn gedachten maken me gek met, wat als het de innesteling is. Ook al weet ik dat 4dpo te vroeg is voor een innesteling.
    5dpo: Wordt beetje eentonig maar nog steeds krampen in me baarmoeder. Vandaag ook links steeds steekjes. Onrustig gevoel.
    6dpo: Steekjes in me baarmoeder. Weinig tot geen afscheiding, slecht geslapen Veel wakker en kwam niet in mijn remslaap. Last van Obstipatie.
    7dpo
    8dpo
    9dpo
    NOD
     
  20. Steinmeid400

    7 mei 2024
    27
    18
    3
    Vrouw
    1 tot 7 dpo niet zoveel symptonen, alleen levendige dromen, oplopende temperatuur en hoge rusthartslag
    8 dpo met vlagen misselijk, levendige dromen temperatuur om 07.00 uur 37,0
    9 dpo buikkrampen de hele avond.. beetje misselijk met vlagen, zere borsten.
    Die buikkrampen deden vermoeden van ongesteldheid.... maar nog niks te bekennen. Temperatuur 37,1
    10 dpo negatieve test van kruidvat, had teveel testdrang. Toch wel een teleurstelling... temperatuur blijft hoog.. 37,1 bij wakker worden om 07.00 uur.
    Mocht het zo zijn had ik toch wel een positieve test verwacht vandaag.

    In de avond veel menstruatuekrampen.. denk dat mijn menstruatie zich snel gaat aandringen. :( laat maar komen.. dan zijn we ook weer van de onzekerheid af. Al is het natuurlijk jammer.

    11 dpo menstruatie nog nergens te bekennen. Temperatuur omlaag naar 36,8...
    Weinig geslapen.. voor de rest geen symptonen
    12 dpo uhm ja.... temperatuur vannochtend weer omhoog naar 37.
    Dus toch maar een test gedaan van kruidvat 2 v 5. En die liet een heeeel licht tweede streepje zien. Meteen early clearblue en action test geprobeerd.. maar allebei negatief. Dus we wachten het nog maar weer af. Misschien nog te vroeg.. of een valse. In ieder geval nog geen menstruatie.

    13 dpo alle testen negatief en geen klachten... maar wanneer komt nou mijn menstruatie? Heb nog nergens last van, basale temperatuur is nog hoog (37 graden) en denk ook niet dat mijn menstratie morgen gaat komen. Iemand met pcos die ook een langere luteale fase heeft?

    Ik weet zeker dat mijn eisprong is geweest, want positieve ovulatietesten en temperatuur stijging. Maar weet ook zeker dat ik niet zwanger ben.... dus wachten op menstruatie maar lijkt ook niet te komen. Ik word gek.
     

Deel Deze Pagina