Eisprong gehad op 21 mei. 1DPO: Krampjes 2DPO: Krampjes 3DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: ? Krampjes + moe + shagie + lage rugpijn rechts 4DPO: Temp ochtend: 37 Temp avond: ? Honger! kleine steekjes rechts onderin buik. Misselijke vlaag rond 12:00. + Krampjes + s avonds pijnlijke en gevoelige tepels. 5DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: 37.5 08:48 misselijk en gevoel van kotsen, jelly benen en heel erg warm. + opgezette buik + hele dag last van hitte aanvallen + Honger! 6DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: ? Honger! Opgezette buik + steekjes recht onder in buik + onrustige nacht en veel gedroomd + (gevoel alsof er iets in mijn buik zit?) + 06:00 al wakker en een opruim bui! (Dit vond ikzelf nogal vreemd) 7DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.3 Slecht in slaap gekomen + wakker 01:45 om naar de wc te gaan, gelijk wat hoofdpijn en misselijk daarna weer slecht in slaap gekomen + gedroomd +moe (komt door de gebroken nacht waarschijnlijk) + menstruatie achtig gevoel + honger dat bijna niet te stillen was in de ochtend + dorstig + veel plassen + ietwat meer afscheiding dan de dagen hiervoor + meer smaak. 8DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.1 Weer slecht in slaap gekomen en de hele nacht liggen draaien. Ben nu zo ontzettend moe dat is niet te beschrijven. + heel erg prikkelbaar. Kan echt heel weinig hebben. + krampjes in buik + hoofdpijn + temp om 10:45 ineens 37.5 + vanmorgen heel erg koud gehad en rond 10:00 ineens warmte aanvallen. (Misschien maak ik me gewoon te druk. Ik heb een hekel aan wachten en zeker voor iets wat ik echt intens graag wil) + nog steeds opgeblazen buik + meer smaak + veel boeren + lage pijn in onderrug + menstruatie achtig gevoel. (Doet geen pijn maar het voelt vreemd) Ben gewoon heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik probeer me niet gek te laten maken maar dat is best wel moeilijk. 9DPO: Temp ochtend: 36,8 Temp avond: 37,3 Slecht geslapen + opgeblazen buik + licht krampjes + boeren + meer smaak + meer ruikvermogen + snel vol + hongerig. 10DPO:(Testen? Test: Negatief) 11DPO: 12DPO: 13DPO:
Ik doe ook weer mee, helaas heb ik een biochemische miskraam gehad. Daysy geeft aan dat ik vandaag ovuleer en volgens de berekening is dit pas vrijdag. Vorige keer testen ik op 9do positief. Ik twijfel of ik dit nu weer ga doen aan de ene kant was het fijn te zien dat de testen niet opliepen maar aan de andere kant was ik er echt slecht onder emotioneel gezien. Ik moet 14 juni ongesteld wordene Het is nu zaterdag dus daar gaan we: 3 dpo of 1dpo: 4 dpo of 2 dpo: 5 dpo of 3 dpo: 6 dpo of 4 dpo: 7 dpo of 5 8 dpo of 6 9 dpo of 7 10 dpo of 8 11 dpo of 9 12 dpo of 10 13 dpo of 11 14 dpo of 12 15 dpo of 13 16 dpo of 14 15 16 Nod (14 juni), 15 juni testen want dan ben ik ook jarig en wil dan niet gaan drinken.
Hoi allemaal, Na lang meelezen heb ik toch besloten om mee te doen. kleine voorgeschiedenis: Wij zitten nu in onze 18e ronde met het proberen zwanger te raken van een eerste kindje. Ik ben 34 jaar en mijn man 33. We hebben inmiddels al wat afspraken gehad bij de gynecoloog en ik heb 16 mei een HSG onderzoek gehad. Die dag lag ook rondom mijn ovulatie. Ik hoop dus niet dat het eitje is weggespoeld ofzo, denk het niet, mijn ovulatietest was pas positief op de 17e. Wel de avond na de HSG het erg gezellig gemaakt want de Gynecoloog zei dat zo'n test je kansen verhoogt. DPO 1-3: weinig gevoeld, beetje roze afscheiding maar dat het ik eigenlijk altijd wel na ovu. DPO 4: veel hoofdpijn, ging er scheel van kijken! Warm en moe en een beetje sjaggie maar dat zal de hoofdpijn wel geweest zijn. DPO 5: Nog steeds hoofdpijn. Trekt door in mijn nek. Veel witte maar ook waterige afscheiding. DPO 6: Hoofdpijn is eindelijk weg. Wel erg moe en meer last van mijn ADHD lijkt wel. Ik ben vanalles kwijt steeds. Ik voel me hoopvol over deze ronde. DPO 7: Misselijk. Moet steeds boertjes laten en krijg dan maagzuur. Ben erg moe en moet om vanalles huilen. Minstens een uur nonstop gehuild omdat ik nadacht wat er zou gebeuren als katten uitsterven (ik zat een docu over dino's te kijken) DPO 8: Heel misselijk. Raar gevoel in mn maag alsof ik in een schommelschip zit. Veel boertjes met beetje maagzuur. Nog steeds wit en waterige afscheiding. Temperatuur is aan het stijgen. S nachts een bizarre droom gehad, heel veel liggen woelen en zwetend wakker geworden. Ook tijdje rare trekkende gevoel aan de linkerkant van mn baarmoeder. DPO 9: Ik moest vandaag heel hard huilen toen mijn collega vertelde over 2 mamas met babies van allebei nog geen 3 maanden die nieuw zijn in onze mama hulpgroep. Kramp in mijn baarmoeder en uitstralend naar mn bil. Misselijk en algeheel niet fit. Toch een test gedaan vanochtend ondanks de afspraken met mezelf en die was (uiteraard) negatief. Net een beetje roze op het wcpapiertje. DPO 10: Heel emotioneel. Moet veel huilen vandaag en voel me er ook een beetje doorheen zitten. Geen eetlust en lukt me niet om, als ik toch wil eten, een gezonde keuze te maken. Meer kleine puistjes in mijn gezicht, met name voorhoofd. Tijdens de pilatesles heel erg misselijk, voornamelijk bij oefeningen op de buik. Temperatuur is in de ochtend 36.64 maar omdat ik me bij thuiskomst uit mijn werk erg griepje voelde weer gemeten, toen 37.98. DPO 11: Nog steeds veel krampen. Bij nagaan stand van cervix wat bloed maar verder niet aanwezig op wcpapier ofzo. Misselijkheid is gezakt. DPO 12: Vandaag wat minder krampen en gelukkig niet meer zo misselijk. Weer wat bruinverlies op wcpapiertje. Ik ben wel bang dat ik ongesteld ga worden. DPO 13: NOD (1 juni):
Wat erg om te horen! Dapper dat je er meteen weer met volle zeilen in gaat! Ik duim voor je dat het een mooi plakkertje gaat zijn dit keer. ❤️
Bruinverlies kan ook een teken zijn van innesteling. Meestal is menstruatie bloed helder rood toch? En als het elke keer maar een klein beetje is kan het oud bloed zijn van de innesteling. Ik duim met je mee!
Eisprong gehad op 21 mei. 1DPO: Krampjes 2DPO: Krampjes 3DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: ? Krampjes + moe + shagie + lage rugpijn rechts 4DPO: Temp ochtend: 37 Temp avond: ? Honger! kleine steekjes rechts onderin buik. Misselijke vlaag rond 12:00. + Krampjes + s avonds pijnlijke en gevoelige tepels. 5DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: 37.5 08:48 misselijk en gevoel van kotsen, jelly benen en heel erg warm. + opgezette buik + hele dag last van hitte aanvallen + Honger! 6DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: ? Honger! Opgezette buik + steekjes recht onder in buik + onrustige nacht en veel gedroomd + (gevoel alsof er iets in mijn buik zit?) + 06:00 al wakker en een opruim bui! (Dit vond ikzelf nogal vreemd) 27-05 7DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.3 Slecht in slaap gekomen + wakker 01:45 om naar de wc te gaan, gelijk wat hoofdpijn en misselijk daarna weer slecht in slaap gekomen + gedroomd +moe (komt door de gebroken nacht waarschijnlijk) + menstruatie achtig gevoel + honger dat bijna niet te stillen was in de ochtend + dorstig + veel plassen + ietwat meer afscheiding dan de dagen hiervoor + meer smaak. 28-05 8DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.1 Weer slecht in slaap gekomen en de hele nacht liggen draaien. Ben nu zo ontzettend moe dat is niet te beschrijven. + heel erg prikkelbaar. Kan echt heel weinig hebben. + krampjes in buik + hoofdpijn + temp om 10:45 ineens 37.5 + vanmorgen heel erg koud gehad en rond 10:00 ineens warmte aanvallen. (Misschien maak ik me gewoon te druk. Ik heb een hekel aan wachten en zeker voor iets wat ik echt intens graag wil) + nog steeds opgeblazen buik + meer smaak + veel boeren + lage pijn in onderrug + menstruatie achtig gevoel. (Doet geen pijn maar het voelt vreemd) Ben gewoon heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik probeer me niet gek te laten maken maar dat is best wel moeilijk. 29-05 9DPO: Temp ochtend: 36,8 Temp avond: 37,3 Slecht geslapen + opgeblazen buik + licht krampjes + boeren + meer smaak + meer ruikvermogen + snel vol + hongerig. 30-05 10DPO:(Testen? Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp Avond 37,2 Slecht geslapen + opgezette buik + wat emotioneel. (Denk niet dat dat het één van de symptomen zijn. Aangezien ik heel erg het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden en niet zwanger ben. 31-05 11DPO: (Test: Negatief) 12DPO: 13DPO:
Oh nee.. wat jammer. Zag er allemaal veel belovend uit. Volgens mijn app zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten gaan worden. Als ik morgen dat nog niet ben geweest dan test ik zondag pas weer. Dit weekend nachtdienst werken dus moet even uitpluizen wanneer ik die test moet gaan doen.
Eisprong gehad op 21 mei. 1DPO: Krampjes 2DPO: Krampjes 3DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: ? Krampjes + moe + shagie + lage rugpijn rechts 4DPO: Temp ochtend: 37 Temp avond: ? Honger! kleine steekjes rechts onderin buik. Misselijke vlaag rond 12:00. + Krampjes + s avonds pijnlijke en gevoelige tepels. 5DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: 37.5 08:48 misselijk en gevoel van kotsen, jelly benen en heel erg warm. + opgezette buik + hele dag last van hitte aanvallen + Honger! 6DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: ? Honger! Opgezette buik + steekjes recht onder in buik + onrustige nacht en veel gedroomd + (gevoel alsof er iets in mijn buik zit?) + 06:00 al wakker en een opruim bui! (Dit vond ikzelf nogal vreemd) 27-05 7DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.3 Slecht in slaap gekomen + wakker 01:45 om naar de wc te gaan, gelijk wat hoofdpijn en misselijk daarna weer slecht in slaap gekomen + gedroomd +moe (komt door de gebroken nacht waarschijnlijk) + menstruatie achtig gevoel + honger dat bijna niet te stillen was in de ochtend + dorstig + veel plassen + ietwat meer afscheiding dan de dagen hiervoor + meer smaak. 28-05 8DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.1 Weer slecht in slaap gekomen en de hele nacht liggen draaien. Ben nu zo ontzettend moe dat is niet te beschrijven. + heel erg prikkelbaar. Kan echt heel weinig hebben. + krampjes in buik + hoofdpijn + temp om 10:45 ineens 37.5 + vanmorgen heel erg koud gehad en rond 10:00 ineens warmte aanvallen. (Misschien maak ik me gewoon te druk. Ik heb een hekel aan wachten en zeker voor iets wat ik echt intens graag wil) + nog steeds opgeblazen buik + meer smaak + veel boeren + lage pijn in onderrug + menstruatie achtig gevoel. (Doet geen pijn maar het voelt vreemd) Ben gewoon heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik probeer me niet gek te laten maken maar dat is best wel moeilijk. 29-05 9DPO: Temp ochtend: 36,8 Temp avond: 37,3 Slecht geslapen + opgeblazen buik + licht krampjes + boeren + meer smaak + meer ruikvermogen + snel vol + hongerig. 30-05 10DPO:(Testen? Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp Avond: 37,2 Slecht geslapen + opgezette buik + wat emotioneel. (Denk niet dat dat het één van de symptomen zijn. Aangezien ik heel erg het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden en niet zwanger ben. 31-05 11DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp eind middag: 37,0 Vroeg wakker + opgeblazen buik + (Eind middag) menstruatie achtige krampen in vlagen. Gedachtes niet zwanger te zijn deze ronde. 01-06 12DPO: 02-06 13DPO:
Ik was er ook even echt van overtuigd. Gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden he! Ik duim heel hard voor je!!
Eisprong gehad op 21 mei. 1DPO: Krampjes 2DPO: Krampjes 3DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: ? Krampjes + moe + shagie + lage rugpijn rechts 4DPO: Temp ochtend: 37 Temp avond: ? Honger! kleine steekjes rechts onderin buik. Misselijke vlaag rond 12:00. + Krampjes + s avonds pijnlijke en gevoelige tepels. 5DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: 37.5 08:48 misselijk en gevoel van kotsen, jelly benen en heel erg warm. + opgezette buik + hele dag last van hitte aanvallen + Honger! 6DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: ? Honger! Opgezette buik + steekjes recht onder in buik + onrustige nacht en veel gedroomd + (gevoel alsof er iets in mijn buik zit?) + 06:00 al wakker en een opruim bui! (Dit vond ikzelf nogal vreemd) 27-05 7DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.3 Slecht in slaap gekomen + wakker 01:45 om naar de wc te gaan, gelijk wat hoofdpijn en misselijk daarna weer slecht in slaap gekomen + gedroomd +moe (komt door de gebroken nacht waarschijnlijk) + menstruatie achtig gevoel + honger dat bijna niet te stillen was in de ochtend + dorstig + veel plassen + ietwat meer afscheiding dan de dagen hiervoor + meer smaak. 28-05 8DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.1 Weer slecht in slaap gekomen en de hele nacht liggen draaien. Ben nu zo ontzettend moe dat is niet te beschrijven. + heel erg prikkelbaar. Kan echt heel weinig hebben. + krampjes in buik + hoofdpijn + temp om 10:45 ineens 37.5 + vanmorgen heel erg koud gehad en rond 10:00 ineens warmte aanvallen. (Misschien maak ik me gewoon te druk. Ik heb een hekel aan wachten en zeker voor iets wat ik echt intens graag wil) + nog steeds opgeblazen buik + meer smaak + veel boeren + lage pijn in onderrug + menstruatie achtig gevoel. (Doet geen pijn maar het voelt vreemd) Ben gewoon heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik probeer me niet gek te laten maken maar dat is best wel moeilijk. 29-05 9DPO: Temp ochtend: 36,8 Temp avond: 37,3 Slecht geslapen + opgeblazen buik + licht krampjes + boeren + meer smaak + meer ruikvermogen + snel vol + hongerig. 30-05 10DPO:(Testen? Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp Avond: 37,2 Slecht geslapen + opgezette buik + wat emotioneel. (Denk niet dat dat het één van de symptomen zijn. Aangezien ik heel erg het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden en niet zwanger ben. 31-05 11DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp eind middag: 37,0 Vroeg wakker + opgeblazen buik + (Eind middag) menstruatie achtige krampen in vlagen. Gedachtes niet zwanger te zijn deze ronde. 01-06 12DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp eind middag: 37,3 Opgeblazen buik. Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Ik heb nog geen menstruatie gezien. 02-06 13DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend 10:30 : 37,6 Temp eind middag/avond: Nog steeds opgeblazen buik. Borsten iets meer gevoelig dan gisteren, maar dit kan ook met een menstruatie te maken hebben. Deze heb ik alleen nog niet gezien. Ik hoop dat mijn ovulatie niet fals positief is geweest wat kan voorkomen bij PCOS. Ik houd jullie nog op de hoogte.
Hi ladies, Na twee jaar zijn we weer klaar om voor een tweede kindje te gaan. Ondanks de uitdagingen van een zware HG-zwangerschap en andere dingen, voel ik toch wat spanning. Maar kom op, ronde 1 is begonnen voor ons! ovulatietest positief op: 27 en 28 Mei. 1dpo: Hoofdpijn 2/3 dpo: Beetje geïrriteerd verder niet veel 4dpo: Niks 5dpo: Pijn linker schouder denk verkeerd geslapen Diaree.
Ovulatie: Daysy zegt woensdag : Berekeningen zeggen vrijdag 5dpo of 3dpo: Lichte rugpijn en iets wat gevoelig borsten. Temp: 36.9 en op de daysy 36.52.
Eisprong gehad op 21 mei. 1DPO: Krampjes 2DPO: Krampjes 3DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: ? Krampjes + moe + shagie + lage rugpijn rechts 4DPO: Temp ochtend: 37 Temp avond: ? Honger! kleine steekjes rechts onderin buik. Misselijke vlaag rond 12:00. + Krampjes + s avonds pijnlijke en gevoelige tepels. 5DPO: Temp ochtend: 36.9 Temp avond: 37.5 08:48 misselijk en gevoel van kotsen, jelly benen en heel erg warm. + opgezette buik + hele dag last van hitte aanvallen + Honger! 6DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: ? Honger! Opgezette buik + steekjes recht onder in buik + onrustige nacht en veel gedroomd + (gevoel alsof er iets in mijn buik zit?) + 06:00 al wakker en een opruim bui! (Dit vond ikzelf nogal vreemd) 27-05 7DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.3 Slecht in slaap gekomen + wakker 01:45 om naar de wc te gaan, gelijk wat hoofdpijn en misselijk daarna weer slecht in slaap gekomen + gedroomd +moe (komt door de gebroken nacht waarschijnlijk) + menstruatie achtig gevoel + honger dat bijna niet te stillen was in de ochtend + dorstig + veel plassen + ietwat meer afscheiding dan de dagen hiervoor + meer smaak. 28-05 8DPO: Temp ochtend: 36.8 Temp avond: 37.1 Weer slecht in slaap gekomen en de hele nacht liggen draaien. Ben nu zo ontzettend moe dat is niet te beschrijven. + heel erg prikkelbaar. Kan echt heel weinig hebben. + krampjes in buik + hoofdpijn + temp om 10:45 ineens 37.5 + vanmorgen heel erg koud gehad en rond 10:00 ineens warmte aanvallen. (Misschien maak ik me gewoon te druk. Ik heb een hekel aan wachten en zeker voor iets wat ik echt intens graag wil) + nog steeds opgeblazen buik + meer smaak + veel boeren + lage pijn in onderrug + menstruatie achtig gevoel. (Doet geen pijn maar het voelt vreemd) Ben gewoon heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik probeer me niet gek te laten maken maar dat is best wel moeilijk. 29-05 9DPO: Temp ochtend: 36,8 Temp avond: 37,3 Slecht geslapen + opgeblazen buik + licht krampjes + boeren + meer smaak + meer ruikvermogen + snel vol + hongerig. 30-05 10DPO:(Testen? Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp Avond: 37,2 Slecht geslapen + opgezette buik + wat emotioneel. (Denk niet dat dat het één van de symptomen zijn. Aangezien ik heel erg het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden en niet zwanger ben. 31-05 11DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp eind middag: 37,0 Vroeg wakker + opgeblazen buik + (Eind middag) menstruatie achtige krampen in vlagen. Gedachtes niet zwanger te zijn deze ronde. 01-06 12DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend: 36,8 Temp eind middag: 37,3 Opgeblazen buik. Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Ik heb nog geen menstruatie gezien. 02-06 13DPO: (Test: Negatief) Temp ochtend 10:30 : 37,6 Temp eind middag/avond: Nog steeds opgeblazen buik. Borsten iets meer gevoelig dan gisteren, maar dit kan ook met een menstruatie te maken hebben. Deze heb ik alleen nog niet gezien. Ik hoop dat mijn ovulatie niet fals positief is geweest wat kan voorkomen bij PCOS. Ik houd jullie nog op de hoogte. 03-06 14DPO: temp ochtend: 37.1 temp avond: Gister avond klein beetje bloed met afvegen en vanochtend was het bruin. Nu om 12:00 niks meer. Niet lekker, beetje gevoelige borsten. Maar dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden. Is nog steeds spannend.
Heel spannend! Je temperatuur is nog wel hoog, bij mij zakt het meestal een dag vantevoren wel. Ik duim super hard voor je!